Chevi
- Mesaje scrise: 4
- Locatie: Timisoara
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 20 Feb 2022
- Mesaj Privat
Salutare!
Masina in cauza este un Opel Astra J din 2011, 1.6 benzina 116cp. Problema a inceput la 2 saptamani dupa ce am cumparat masina si mai exact, a inceput sa curga putin ulei pe blocul motor (nu mirosea a ulei ars, exista doar o mica transpiratie) de la termoflot si am observat in vasul de expansiune ca era si putin ulei in apa.
Am mers la un mecanic si am schimbat in prima faza toate garniturile care apartin de termoflot, 3 zile nu am mai avut nici o problema. Astazi cand am plecat din nou cu masina si am dat drumul la caldura (dimineata este racoare) pur si simplu vedeam cum intra fum pe gurile de la ventilatie. Opresc imediat, deschid capota si supriza, iesea un fum de sub capota de parca a luat foc... Ce sa vezi, de la scurgerea de ulei pe care o aveam inainte de la termoflot s-a transformat intr-un rau de ulei care se prelingea exact pe evacuare = miros si fum de ulei ars...
O prima intrebare.
Este posibil ca dupa doar 3 zile sa cedeze garniturile sau termoflotul ? Chiar mi se pare dubios....
A 2-a intrebare.
Ce termoflot sa cumpar pentru ca am 2 variante. Unul aftermarket ( NOU) la 600 lei sau OEM GM (NOU) la 1.600 lei, diferenta de pret este enorma, doar ca mecanicul mi-a spus ca sa-l cumpar pe cel original. Normal, este usor sa spui la cineva "cumpara-l pe cel original" pentru ca nu el da banii.... Mecanicul a spus ca nu recomanda aftermarket pentru ca exista din nou riscul sa curga ulei sau sa bage ulei in apa....
Nici nu stiu ce sa fac deoarece diferenta de pret este destul de mare... Va spun sincer, masina asta mi-a golit portofelul intr-o luna.... Telescoape noi, Kit ambreiaj nou, Senzori ax cu came, diferite brate de la directie, acum termoflotul... Precizez ca vreau sa o repar si sa o vand, chiar daca imi place foarte mult... In teorie daca mai schimb si termoflotul ar cam trebui sa fie pusa la punct dar am impresia ca este genul de masina la care tot repari dar tot se strica asa ca o sa spun pas...
Sarbatori fericite!
MODEL: (Model) 0
Masina in cauza este un Opel Astra J din 2011, 1.6 benzina 116cp. Problema a inceput la 2 saptamani dupa ce am cumparat masina si mai exact, a inceput sa curga putin ulei pe blocul motor (nu mirosea a ulei ars, exista doar o mica transpiratie) de la termoflot si am observat in vasul de expansiune ca era si putin ulei in apa.
Am mers la un mecanic si am schimbat in prima faza toate garniturile care apartin de termoflot, 3 zile nu am mai avut nici o problema. Astazi cand am plecat din nou cu masina si am dat drumul la caldura (dimineata este racoare) pur si simplu vedeam cum intra fum pe gurile de la ventilatie. Opresc imediat, deschid capota si supriza, iesea un fum de sub capota de parca a luat foc... Ce sa vezi, de la scurgerea de ulei pe care o aveam inainte de la termoflot s-a transformat intr-un rau de ulei care se prelingea exact pe evacuare = miros si fum de ulei ars...
O prima intrebare.
Este posibil ca dupa doar 3 zile sa cedeze garniturile sau termoflotul ? Chiar mi se pare dubios....
A 2-a intrebare.
Ce termoflot sa cumpar pentru ca am 2 variante. Unul aftermarket ( NOU) la 600 lei sau OEM GM (NOU) la 1.600 lei, diferenta de pret este enorma, doar ca mecanicul mi-a spus ca sa-l cumpar pe cel original. Normal, este usor sa spui la cineva "cumpara-l pe cel original" pentru ca nu el da banii.... Mecanicul a spus ca nu recomanda aftermarket pentru ca exista din nou riscul sa curga ulei sau sa bage ulei in apa....
Nici nu stiu ce sa fac deoarece diferenta de pret este destul de mare... Va spun sincer, masina asta mi-a golit portofelul intr-o luna.... Telescoape noi, Kit ambreiaj nou, Senzori ax cu came, diferite brate de la directie, acum termoflotul... Precizez ca vreau sa o repar si sa o vand, chiar daca imi place foarte mult... In teorie daca mai schimb si termoflotul ar cam trebui sa fie pusa la punct dar am impresia ca este genul de masina la care tot repari dar tot se strica asa ca o sa spun pas...
Sarbatori fericite!
MODEL: (Model) 0
razvanan
- Mesaje scrise: 12
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 2008 Z16XER
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 26 Aug 2019
- Mesaj Privat
- ney
- ****
- 1,059 mesaje
- din 24 Aug 2010
- Astra 2014 A14NET
- Prahova
ney
- Mesaje scrise: 1,059
- Locatie: Prahova
- Masina: Astra 2014 A14NET
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 24 Aug 2010
- Mesaj Privat
Garniturile sunt ,sau au fost contrafacute !
La astra j 1.4 turbo am pus prima data garnituri de 150 ron, asta insemnand tot si cu ringuri de apa si cu tot ce parea sa cedeze in urmatoarea perioada.
A cedat chiar cea din termoflot dupa o saptamana
Am cumparat pe original tot ce vine la termoflot adica 3 garnituri cu 550 ron si are deja 30000 si nu da semne de oboseala.
Primele garnituri Aveau inaltimea potrivita dar se tasau usor,cele originale erau mai dure si mai late
La astra j 1.4 turbo am pus prima data garnituri de 150 ron, asta insemnand tot si cu ringuri de apa si cu tot ce parea sa cedeze in urmatoarea perioada.
A cedat chiar cea din termoflot dupa o saptamana
Am cumparat pe original tot ce vine la termoflot adica 3 garnituri cu 550 ron si are deja 30000 si nu da semne de oboseala.
Primele garnituri Aveau inaltimea potrivita dar se tasau usor,cele originale erau mai dure si mai late
- bibu16v
- *******
- 6,844 mesaje
- din 25 Jan 2016
- Astra 1995 X16XEL
- Alta tara
bibu16v
- Mesaje scrise: 6,844
- Locatie: Alta tara
- Masina: Astra 1995 X16XEL
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 25 Jan 2016
- Mesaj Privat
- ney
- ****
- 1,059 mesaje
- din 24 Aug 2010
- Astra 2014 A14NET
- Prahova
ney
- Mesaje scrise: 1,059
- Locatie: Prahova
- Masina: Astra 2014 A14NET
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 24 Aug 2010
- Mesaj Privat
- corsablue
- ****
- 2,790 mesaje
- din 18 Feb 2008
- Corsa 2005 Z13DT
- Brasov
corsablue
- Mesaje scrise: 2,790
- Locatie: Brasov
- Masina: Corsa 2005 Z13DT
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 18 Feb 2008
- Mesaj Privat