mitaady
- Mesaje scrise: 2
- Locatie: Mehedinti
- Masina: Zafira 2004 Y20DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 12 Jul 2022
- Mesaj Privat
Pe tester mi-a dat debitmetrul, l-am schimbat dar tot asa face. Poate sa fie din sonda lamda?
MODEL: Zafira 2004
MOTOR: Y20DTH
- corsablue
- ****
- 2,900 mesaje
- din 18 Feb 2008
- Brasov
corsablue
- Mesaje scrise: 2,900
- Locatie: Brasov
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 18 Feb 2008
- Mesaj Privat
mitaady
- Mesaje scrise: 2
- Locatie: Mehedinti
- Masina: Zafira 2004 Y20DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 12 Jul 2022
- Mesaj Privat
- sebage
- ****
- 2,628 mesaje
- din 15 Jun 2019
- Alta tara
sebage
- Mesaje scrise: 2,628
- Locatie: Alta tara
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 15 Jun 2019
- Mesaj Privat
- DRosiuoru
- **
- 382 mesaje
- din 08 Mar 2022
- Insignia 2010 A20DTH
- Arad
DRosiuoru
- Mesaje scrise: 382
- Locatie: Arad
- Masina: Insignia 2010 A20DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 08 Mar 2022
- Mesaj Privat
- bruttus
- **
- 250 mesaje
- din 29 Jan 2013
- Astra 2001 y20dth
- Alta tara
bruttus
- Mesaje scrise: 250
- Locatie: Alta tara
- Masina: Astra 2001 y20dth
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 29 Jan 2013
- Mesaj Privat
Pe de alta parte,pot fi probleme cu calitatea motorinei,pompa de injectie,debitmetru,etc.
Pe de alta parte,vad in semnatura ta ca ai o zafira y20dth din 2004,si daca informatia este reala,atunci cred ca o sa arunci masina.
Daca e din 2004 nu este y20dth din ce stiu eu,astea au motoare y22 si pompe vp44 psg16 caz in care toata povestea cred ca este relationata cu pompa de injectie.
Anul de fabricatie este important,pina in 2002 sau montat vp44 psg5 apoi inca doi ani vp44 psg16,tipul de motor este posibil sa fie real,dar cum nu ma ating de opeluri intre anul 2002....2005, nu sint sigur,pot sa gresesc.
Am intilnit des cazuri cu vp44 psg 5 care se manifestau la fel ca masina ta,si aveam p1220 si p1400 daca imi aduc aminte bine,iar la final toata reparatia consta in schimbare motorinei din rezervor,care din cauza calitatii,baga noxe in admisie,motorul nu respira cum trebuie,si interpretare calculatorului masinii era ca pompa de injectie,sau debitmetru,ori egr nu lucreaza corect.