Bunã, uneori dimineața când pornesc mașina, motorul nu reușește sa tina ralanti-ul și în acele momente degeaba apãs pe accelerație ca nu se treaza. Dupã câteva secunde ( aproximativ 10) își revine și nu mai am probleme. Am fãcut un filmuleț, ce am observat ciudat este ca avansul la bujii îmi sta la - 30 ceea ce nu cred ca e normal. Bujiile sunt schimbate de mai puțin de un an și nu am pus chiar cele mai ieftine bujii. Ce am mai observat ca dupã ce se încãlzește motorul am o bãtaie înfundata ( distribuția e schimbata, motorul segmentat cu puțin timp în urma) bãtaia la cald o aveam și înainte de segmentare. Am pus un filmuleț cu op-com poate cineva observa ceva ciudat în parametrii live. Mulțumesc!
https://youtube.com/watch?v=iatRTavLKuA
MODEL: Astra GTC 2008
MOTOR: Z14XEP
Această discuție are un răspuns marcat ca Soluție la problema expusă.
Sari direct la Soluție
Prin aceasta optiune poti inchide reclamele dintre mesaje pentru a imbunatati experienta pe forum.
Optiunea poate fi activata de 99 ori pe zi, la libera alegere, cate 60 minute per sesiune.
Optiunea este in faza experimentala si este disponibila doar utilizatorilor autentificati.
Apreciem orice fel de feedback.
Nu, nu am erori ce țin de aprindere. Singurele erori pe care le am sunt de egr (e mort și am scos mufa și twinport la fel mufa scoasa pt ca e tija pe ducã)
Bãnuiesc ca da, nu am eroare pe senzorul camshaft.
@corsablue Egr și twinport nu cred ca influențeazã avansul la aprindere. O sa încerc cu twinport sa vad dacã e vreo schimbare. Egr-ul acum n-am bani sã-l schimb... E vreo 700 și ãla. Mi s-a mai sugerat sa schimb senzorii camshaft și crankshaft, nush ce sa zic.
Egr-ul se poate curãța. Twin și egr lucreazã în strânsã legãturã la relanti pentru reducerea consumului de carburant. Dacã le pui în cap...
Avansul este reglat electronic de Ecu, funcție de harta folositã, dar nu continuãm.
Repui în funcție egr și twinport și rezolvi o parte din probleme.
Bãtaia la cald e altã chestiune....
L-am curãțat Egr-ul, din pãcate e mort... Nou din ce am înțeles doar pierburg și ãla e 700 de lei.... O sã-l schimb și pe ala se pare.... Clapeta de accelerație? E normala oscilația aia la pwm servo, a se urmãri cand motorul își revine și tine bine ralanti-ul.
Am conectat twinport ul și Egr-ul, avansul e același... Egr-ul când aprinde check engine în bord când îl stinge și îmi da în nas mașina la turații constante pana în 2500 rpm asa ca l-am scos din nou pana când îl voi schimba
Am pus un filmuleț și cu bãtaia motorului. La rece nu bate. Nu e bãtaie de injectoare nici de distribuție sau tacheti.
https://youtube.com/watch?v=6rMyR20L3rU
Pentru mine este un zgomot de diesel, adica distributie sau axe -tacheti
Si cum zici ca da ceva eroare la aprindere merg pe nepunere la punct sau lant slab
Motorul l-am fãcut la cineva de încredere... Ma refer segmentare, pasuit supape, simeringuri supape și garnitura de chiulasa și remontat distribuția care a fost schimbata în toamna (kit skf)
Bãtaia asta la cald o aud de vreo 3-4 luni la cald. Fãcea și înainte de segmentare. Ce am observat ca dupã ce am segmentat motorul și pus din nou distribuția, o perioada (câteva sãptãmâni n-a mai fãcut).
OK. Pe cineva bun pe benzinare de opel în zona Brașovului îmi puteți recomanda?
Desface ti capacul motor si montati toate calele
Incepeti cu cala vibrochen ,axe came si dupa raportorul de disc faze
Astfel eliminati distributia si dupa puteti schimba ce senzori doriti
Prin aceasta optiune poti inchide reclamele dintre mesaje pentru a imbunatati experienta pe forum.
Optiunea poate fi activata de 99 ori pe zi, la libera alegere, cate 60 minute per sesiune.
Optiunea este in faza experimentala si este disponibila doar utilizatorilor autentificati.
Apreciem orice fel de feedback.
Site-ul clubopel.com și partenerii noștri folosesc cookies pentru a vă putea oferi informațiile și serviciile pe care le doriți și, în unele cazuri, pentru a personaliza experiența online.
Puteți seta ce cookies acceptați, pe care nu și puteți schimba aceste setări oricând accesând opțiunea 'Setări cookie' disponibilă în toate paginile site-ului.
Cookie-uri necesare funcționării site-ului
Dacă blocați aceste cookies nu mai puteți folosi site-ul clubopel.com în mod corespunzător, funcționarea lui fiind afectată.
Cookie-uri pentru publicitate netargetată - se asigură doar că nu primiți aceeași reclamă mereu. Nu sunt stocate sau transmise date personale. Pentru reclamele servite prin Google aveți detalii suplimentare aici
Cookie-uri pentru monitorizare traficului în mod anonim, care ne permit să știm câți utilizatori accesează clubopel.com și care sunt paginile vizitate. Pentru detalii: Google Analytics.
Reclame care v-ar putea interesa
Aceste cookies personalizează reclamele în funcție de locul de unde vizitati
site-ul și interesele manifestate până acum, astfel încât să aveți reclame relevante.
Blocarea acestui tip de cookies nu oprește reclamele, în schimb v-ar putea oferi anunțuri care să nu vă intereseze.
Demografice
Pentru a vă cunoște mai bine, sunt stocate cookies care ajută serviciile de monitorizare a traficului să
rețina sexul, orașul, categoria de vârstă sau alte detalii care ar putea determina pe viitor conținut
relevant și o politică editorială care să corespundă așteptărilor vizitatorilor noștri prin serviciul
oferit de Google Analytics.