Joi 07 Jul, 2022 9:00 pm
Probabil ,ca au ales cele mai ieftine piese sa se incadreze in cei 180 lei ,totusi un filtru de motorina mai ordinar costa 70 lei , iar unu mai calitativ gen Mahle se duce spre 190 lei , daca eram nevoit sa merg la sevice pentru inlocuirea uleiului si filtrelor ,preferam sa cumpar dinainte ce vroiam eu .
De exemplu la ulei , cred ca se merge pe GM 5w30 Dexos 2 ,care costa in jur de 117 lei , nu cred ca sunt asa de binevoitori sa bage un Ravenol 5w30 HLS care costa in jur de 170 lei .
Pretul manoperei nu pare exagerat ,
Saboti de frana, pe hartie costa 194 lei (nu se specifica marca) iar uni facuti de o firma mai cunoscuta cum este Bosch ,costa intre 108 si 117 lei (se pare ca difera si astia ) dar sunt si mai scumpi , ei nu au un interes sa iti bage saboti la pretul real de 194 lei ca trebuie sa castige si ei ceva ,nu am avut tangenta cu service-urile, dar presupun ca au un adaos comercial mai mare, fata de magazinele : Autokarma , Epiesa sau Targul de piese ,ma refer doar la cele care au sucursale in mai multe localitati)
Lichidul de frana , aici depinde cat baga , nu stiu daca ii apuca bunavointa sa inlocuiasca tot lichidul sa fie nevoie de 1 litru ,care costa in jur de 30 lei , in cazul asta trebuie facuta o aerisire calumea nu doar la cheie si pedala .
Garnitura de baie de ulei este siliconul negru , unul de la Victor Reinz costa in jur de 25 lei , plus nu ca se foloseste mai mult de jumatate din el ,daca exista o garnitura de cauciuc mai ziceam si eu.
Epuratorul acela are un pret acceptabil , dar el nu este nou , daca este ca cel din poza ,nu se gaseste nou aftermarket ,doar pe original si costa in jur de 1100 lei daca imi aduc aminte ,in schimb se poate lua atul din dezmemembrari cu 100-150 lei ,dar cum a fost in cazul meu , problema nu era epuratorul ,era doar furtunul din partea de jos a lui (cel din poza de mai sus) ,care duce in blocul motor si de aici probabil catre baie.