Ai uitat parola?


  1. Home
  2. Opel Vectra
  3. Vectra C/Signum
  • Marius Arsene

  • Mesaje scrise: 2
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Signum 2005
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 24 Jun 2022

  • Mesaj Privat
Salut, sunt nou pe forum și posesor al unui Opel Signum cutie automatã din anul 2005.
De ceva timp sesizez cu ajutorul unui modulator FM o scãdere a tensiunii furnizate de alternator/baterie ( in jur de 11.8-12.1) și imediat mașinã.incepe a scoate un fum alb și apare o trepidație a turației. In mod normal pe afișaj aveam in jur de 14,1-14.2 înainte de apariția acestei probleme.
Când sunt cu mașina in parking și rotesc de volan am o scãdere a tensiunii de aproximativ 2 Volti.
Am verificat alternatorul in 2 ateliere specializate ( am schimbat puntea redresoare și rulmenții) și de fiecare data la ei totul pare ok.
A mai întâlnit cineva o problemã similarã? Și dacã da apreciez orice sfat care m-ar putea ajuta sa soluționez problema.
Mulțumesc,




MODEL: Signum 2005
MOTOR: 1,9 150cp
  • sebage

  • Mesaje scrise: 2,606
  • Locatie: Alta tara
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 15 Jun 2019

  • Mesaj Privat
La Astra H, se stie si s-a mai discutat, au fost probleme inclusiv la sertizarile papucilor pe firele groase si de minus si de plus.

Eu as incepe prin a masura tensiunea de "incarcare", pe acumulator si direct pe iesirea din alternator.
Adica, atunci cand observi ca ai tensiunea mica de incarcare, acei 12,x V, deschizi capota si cu un aparat de masura, masori direct pe bornele acumulatorului:
1. Daca ai tot 12,x V, masori direct pe alternator, adica firul de minus al aparatului de masura sa fie pe carcasa alternatorului si firul pe plus al aparatului de masura sa fe pe surubul de iesire din alternator (acel surub pe care se prinde firul gros de plus).
a) Daca aici ai tot 12.x V, alternator defect (sau chiar fulie alternator care patineaza ... da, parca este cu clichet si se poate defecta si fulia);
b) Daca aici ai 14,x V, atunci ai, cum spuneam, probleme de contacte pe traseul firelor groase (ori pe cel de plus ori pe cel de masa/minus).

2. Daca pe bornele bateriei ai 14,x V, atunci, foarte probabil ai probleme de contacte pe firul de masa/minus care duce pe caroserie sau pe firul de plus care duce pe blocul de sigurante.

Eu cam la asta ma pot gandi, dupa datele prezentate.
  • romeo77

  • Mesaje scrise: 107
  • Locatie: Maramures
  • Masina: Vectra 2005 Y19DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 15 Dec 2018

  • Mesaj Privat
Când rotești de volan, îți consuma pompa de servodirectie. E mare consumatoare de curent. Contactele trebuie sa fie foarte bune. Verificate toate traseele de curent, bornele bateriei sa nu se încãlzeascã etc...
Un electrician bun, ar trebui sa gãseascã problema.
  • Marius Arsene

  • Mesaje scrise: 2
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Signum 2005
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 24 Jun 2022

  • Mesaj Privat
Mulțumesc pentru rãspunsurioe primite.
Mã voi ocupa de aceste recomandãri și revin cu un update.
Skip ads

  1. Home
  2. Opel Vectra
  3. Vectra C/Signum

Intră în ClubOpel!

check Cea mai mare comunitate Opel
check Întâlniri locale
check Skip Ads
check Vinzi/Cumperi
check Gratuit pe viață




CO+FB CO+FB CO+YT CO+IG CO+TWTR