seby_bv
- Mesaje scrise: 3
- Locatie: Brasov
- Masina: Vectra 2005
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 22 Jul 2012
- Mesaj Privat
Am un Opel meriva din 2006 cu cutie easytronic și iam schimbat cãrbuni la selector dar dupã montaj tot îmi apãrea eroare f dupã ce munceam de mai multe ori contactul își revenea în N dar acuma mai apãrut o linie la mijloc și nu mai face nimic câte o data mai apare iarãși F și eroare pe testar este P1609 clutch actuator position sensor mecanicii nu știu ce sa ii mai facã. Ma poate ajuta cineva cu un sfat sau este cineva din Brașov care ma poate ajuta
- DRosiuoru
- **
- 382 mesaje
- din 08 Mar 2022
- Insignia 2010 A20DTH
- Arad
DRosiuoru
- Mesaje scrise: 382
- Locatie: Arad
- Masina: Insignia 2010 A20DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 08 Mar 2022
- Mesaj Privat
seby_bv
- Mesaje scrise: 3
- Locatie: Brasov
- Masina: Vectra 2005
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 22 Jul 2012
- Mesaj Privat
- DRosiuoru
- **
- 382 mesaje
- din 08 Mar 2022
- Insignia 2010 A20DTH
- Arad
DRosiuoru
- Mesaje scrise: 382
- Locatie: Arad
- Masina: Insignia 2010 A20DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 08 Mar 2022
- Mesaj Privat
Eu asi incepe prima data cu partea de comunicare ( tester - TCM ) , adica un op-com cu o versiune care poate comunica cu TCM sau alt tester , dupa care as face pasii de calibrare si dupa as merge mai departe . Posibil sa ai uzuri la ambreaj si punctul de atingere la actuator sa difere de aceea as face o recalibrare ( costul cel mai mic ) dupa care as merge mai departe la demontat una - alta . Posibil ca mecanicul sa schimbe ce crede el , si acolo sa ai doar mici uzuri dupa care trebuie obligatoriu o calibrare si de fapt calibrarea sa rezolve problema . Eroarea e pe pozitia de atingere a actuatorului fata de ambreaj ( posibil o mica uzura a ambreajului ) .