FYRE_WALL
- Mesaje scrise: 68
- Locatie: Brasov
- Masina: Astra 2017
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 01 Apr 2017
- Mesaj Privat
- mariocb
- ****
- 1,055 mesaje
- din 14 Jun 2016
- Astra 2016 1,4 XFT
- Braila
mariocb
- Mesaje scrise: 1,055
- Locatie: Braila
- Masina: Astra 2016 1,4 XFT
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 14 Jun 2016
- Mesaj Privat
EBruj
- Mesaje scrise: 61
- Locatie: Cluj-Napoca
- Masina: Astra 2016 B14XFL
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 13 Jan 2020
- Mesaj Privat
Bun. A inceput și la mine sã facã figuri pedala de ambreiaj. Și eu am tot 1.4 125 cp 2016 și nu am recall pe seria de șasiu. Am fãcut o programare la Opel pe data de 6.06 cã doar atunci aveau loc liber. Sper sã ținã pânã atunci. Deocamdatã doar o singurã datã a rãmas blocatã și am ridicat-o cu piciorul în rest se comportã normal sau are reveniri greoaie (de la jumãtate se ridicã dupã aproximativ o secundã), totul aleatoriu. Mai experimenteazã cineva cu motorul pe benzinã prefacelift aceste probleme?
EBruj
- Mesaje scrise: 61
- Locatie: Cluj-Napoca
- Masina: Astra 2016 B14XFL
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 13 Jan 2020
- Mesaj Privat
Revin cu update. Ieri am fost la Opel cu mașina, au fãcut testele și mã încadrez la schimbare pe baza notificãrii Opel. Mi-a arãtat un buletin de analizã unde erau 2 tipuri de pistoane hidraulice și mi-a spus cã dacã aveam modelul nou de piston fãceau doar o aerisire a sistemului (din cauza problemelor apãrute la apãsarea pedalei), dar. având modelul vechi trebuie schimbat tot de la piston pânã la rulmentul hidraulic (inclusiv conducte și suruburi) cu modelul upgradat. Au comandat piesele, urmând sã mã programeze când ajung. Menționez cã nici la mine nu era rechemare.
- MCatalin491
- *
- 47 mesaje
- din 16 Aug 2019
MCatalin491
- Mesaje scrise: 47
- Locatie:
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 16 Aug 2019
- Mesaj Privat
Intampin si eu urmatoarea problema...nu mai intra in viteza si opune rezistenta schimbatorul,, intra in viteza cu motorul oprit... pana acum mergea daca lasam in a1a cu motorul oprit si dupa porneam motorul dar acum nu mai intra deloc opune rezistenta si daca pornesc masina in viteza se forteaza sa porneasca se tot deplaseaza in fata prin frana si apar toate erorile posibile (service vehicle soon, steering colum locked etc), ocazional functioneaza normal dar nu te poti baza pe masina in stilul asta ... 1.6 biturbo 148k km
Am intrat in aplicatia myopel si am vazut ca exista o rechemare pe seria mea de sasiu, am facut programare si sa vedem.. sa speram ca o sa fie reparata fara cost desi nu mai am garantie (fiind vorba despre ambreiaj cu siguranta)
http://www.anpc.gov.ro/.../.../Opel_Astra_K.pdf
Insa nu imi regasesc seria de sasiu pe aceasta lista de rechemare, oare ce sa insemne asta? ca nu sunt eligibil pentru reparatie gratuita?
Am intrat in aplicatia myopel si am vazut ca exista o rechemare pe seria mea de sasiu, am facut programare si sa vedem.. sa speram ca o sa fie reparata fara cost desi nu mai am garantie (fiind vorba despre ambreiaj cu siguranta)
http://www.anpc.gov.ro/.../.../Opel_Astra_K.pdf
Insa nu imi regasesc seria de sasiu pe aceasta lista de rechemare, oare ce sa insemne asta? ca nu sunt eligibil pentru reparatie gratuita?
EBruj
- Mesaje scrise: 61
- Locatie: Cluj-Napoca
- Masina: Astra 2016 B14XFL
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 13 Jan 2020
- Mesaj Privat
- MCatalin491
- *
- 47 mesaje
- din 16 Aug 2019
MCatalin491
- Mesaje scrise: 47
- Locatie:
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 16 Aug 2019
- Mesaj Privat
Oare stiti cumva daca exista vreo lista mai recenta sau undeva unde pot sa gasesc toate seriile de sasiu ?
Am fost azi dimineata la Opel Bistrita iar raspunsul lor a fost unul vag... la win-ul meu rechemarea respectiva implica doar update-ul de soft in vedera noilor reglementari referitoare la emisii
Detin un Opel Astra K 1.6 Biturbo 118kW 160cp din 2016 148.000 Km in prezent cu toate reviziile si interventiile service efectuate intr-o reprezentanta Opel din momentul achizitiei
Recent masina a prezentat simptome bruste de ambreiaj defect, respectiv masina nu mai intra in viteza iar schimbatorul opunea rezistenta, fara alte vicii care sa semnaleze aceasta problema din timp masina nu a prezentat nici un simptom referitoare la uzura ambreiajului (fara zgomote, fara pedala la podea, fara alte neconformitati) ... am vazut ca acesta problema cu schimbatorul este ceva comun la motorizarile 1.6
In momentul actual masina nu mai intra aproape deloc in viteza (rareori dupa 3-4-5 porniri reusesc sa intru in treapta A1-a) insa masina necesita interventie de urgenta pentru inlocuirea completa a ambreiajului
Costul lor de reparatie oferit de catre Opel Bistrita pentru inlocuirea discului de ambreiaj + placa de presiune a fost de 3000 lei urmand ca dupa demontarea completa sa imi spuna daca si volanta + rulmentul necesita inlocuire sau nu cu alte costuri de +3000/4000 lei
Defectul fiind cauzat "de uzura"
Insa nu prea imi vine sa cred... Mi se pare ca s-a defectat prea dintr-o data si ca acest defect este mai mult unul de fabricatie insa acestia nu vor sa recunoasca.. ce as putea sa fac?
Am fost azi dimineata la Opel Bistrita iar raspunsul lor a fost unul vag... la win-ul meu rechemarea respectiva implica doar update-ul de soft in vedera noilor reglementari referitoare la emisii
Detin un Opel Astra K 1.6 Biturbo 118kW 160cp din 2016 148.000 Km in prezent cu toate reviziile si interventiile service efectuate intr-o reprezentanta Opel din momentul achizitiei
Recent masina a prezentat simptome bruste de ambreiaj defect, respectiv masina nu mai intra in viteza iar schimbatorul opunea rezistenta, fara alte vicii care sa semnaleze aceasta problema din timp masina nu a prezentat nici un simptom referitoare la uzura ambreiajului (fara zgomote, fara pedala la podea, fara alte neconformitati) ... am vazut ca acesta problema cu schimbatorul este ceva comun la motorizarile 1.6
In momentul actual masina nu mai intra aproape deloc in viteza (rareori dupa 3-4-5 porniri reusesc sa intru in treapta A1-a) insa masina necesita interventie de urgenta pentru inlocuirea completa a ambreiajului
Costul lor de reparatie oferit de catre Opel Bistrita pentru inlocuirea discului de ambreiaj + placa de presiune a fost de 3000 lei urmand ca dupa demontarea completa sa imi spuna daca si volanta + rulmentul necesita inlocuire sau nu cu alte costuri de +3000/4000 lei
Defectul fiind cauzat "de uzura"
Insa nu prea imi vine sa cred... Mi se pare ca s-a defectat prea dintr-o data si ca acest defect este mai mult unul de fabricatie insa acestia nu vor sa recunoasca.. ce as putea sa fac?
- deleted-3101
- **
- 360 mesaje
- din 01 Sep 2006
deleted-3101
- Mesaje scrise: 360
- Locatie:
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 01 Sep 2006
- Mesaj Privat
EBruj
- Mesaje scrise: 61
- Locatie: Cluj-Napoca
- Masina: Astra 2016 B14XFL
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 13 Jan 2020
- Mesaj Privat