Ai uitat parola?


  1. Home
  2. Opel Astra
  3. Astra G
  • silviu.flueraru

  • Mesaje scrise: 33
  • Locatie: Buzau
  • Masina: Astra 2004
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 23 Oct 2020

  • Mesaj Privat
Am un opel astra g care ma dus la disperare de cand am luat-o. In vara dupa ce am bagat o caruta de bani in ea sa fac motorul sa mearaga perfect fara consum de ulei, dupa 60000km a bagat ulei in vas. Am inceput iar refacerea motorului, segmenti noi, chiuloasa desfacuta total, spalata, curatata, ghiduri, scaune, simeringuri, supape noi. Montat tot masina a pornit perfect, fara sunete ciudate sau alte probleme. De ieri a inceput iar cu problemele. Are un sunet ca de metal care pare sa se auda din capacul de culbutori (nu esti din admisie, a fost data jos si verificata bucatica cu bucatica, toate sunt prinse bine si nu bate nimic in interior). Sunetul este mai accentuat cand motorul este rece si se mai duce cand incepe sa se incalzeasca, dar nu dispare. cat timp se aude tacanitul ca de suapap/culbutor la relanti masina merge in hopuri usoare, are mici fluctuatii care se aud si pe teava de exapament ca mici rateuri sa le zici, bufnituri. Masina porneste sfert de cheie, sta la relanti normal, trage normal doar ca se aude al dracu de urat. Pot fi culbutorii? sa se fi blocat unul, doi sau mai multi? sa dau jos axele cu came sa verific sau ma pot uita si la altceva. Masina merge la fel si pe benzina si pe gaz. Nu conteaza pe ce combustibil este.

Motorul la prima pornire a mers perfect, fara nici cel mai mic sunet. Compresie are peste 12 pe toate pistoanele si urca imediat pe manometru.
Nu am martori sau erori in bord. Asa cu tacanitul acela si mersul putin leganat masina scoate condens pe teava, nu da nici cel mai mic fum.

Motorul este facut de mine de la a la z cu toate cunostintele mele care nu sunt foarte mari, am tot felul de scule speciale pentru segmentare, schimbat simeringuri, prese, cale pt motor, deci nu a fost facut chiar pe genunchi. Chiuloasa am rectificat-o in service specialiat numai in chiuloase si rectificari, a fost verificata cu vaccum daca are fisuri. Am incercat sa o fac cat mai profi dar acasa, ultima data in service ma costat o caruta de bani si cam atat ...


MODEL: Astra 2004
MOTOR: 1.6 16 v xep 2004
Skip ads

  • KMaria

  • Mesaje scrise: 3
  • Locatie:
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 14 Jan 2022

  • Mesaj Privat
sar putea sa ai canalu de ungere infundata verifica daca vine ulei pe rampa
  • KMaria

  • Mesaje scrise: 3
  • Locatie:
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 14 Jan 2022

  • Mesaj Privat
silviu.flueraru a scris:Am un opel astra g care ma dus la disperare de cand am luat-o. In vara dupa ce am bagat o caruta de bani in ea sa fac motorul sa mearaga perfect fara consum de ulei, dupa 60000km a bagat ulei in vas. Am inceput iar refacerea motorului, segmenti noi, chiuloasa desfacuta total, spalata, curatata, ghiduri, scaune, simeringuri, supape noi. Montat tot masina a pornit perfect, fara sunete ciudate sau alte probleme. De ieri a inceput iar cu problemele. Are un sunet ca de metal care pare sa se auda din capacul de culbutori (nu esti din admisie, a fost data jos si verificata bucatica cu bucatica, toate sunt prinse bine si nu bate nimic in interior). Sunetul este mai accentuat cand motorul este rece si se mai duce cand incepe sa se incalzeasca, dar nu dispare. cat timp se aude tacanitul ca de suapap/culbutor la relanti masina merge in hopuri usoare, are mici fluctuatii care se aud si pe teava de exapament ca mici rateuri sa le zici, bufnituri. Masina porneste sfert de cheie, sta la relanti normal, trage normal doar ca se aude al dracu de urat. Pot fi culbutorii? sa se fi blocat unul, doi sau mai multi? sa dau jos axele cu came sa verific sau ma pot uita si la altceva. Masina merge la fel si pe benzina si pe gaz. Nu conteaza pe ce combustibil este.

Motorul la prima pornire a mers perfect, fara nici cel mai mic sunet. Compresie are peste 12 pe toate pistoanele si urca imediat pe manometru.
Nu am martori sau erori in bord. Asa cu tacanitul acela si mersul putin leganat masina scoate condens pe teava, nu da nici cel mai mic fum.

Motorul este facut de mine de la a la z cu toate cunostintele mele care nu sunt foarte mari, am tot felul de scule speciale pentru segmentare, schimbat simeringuri, prese, cale pt motor, deci nu a fost facut chiar pe genunchi. Chiuloasa am rectificat-o in service specialiat numai in chiuloase si rectificari, a fost verificata cu vaccum daca are fisuri. Am incercat sa o fac cat mai profi dar acasa, ultima data in service ma costat o caruta de bani si cam atat ...


MODEL: Astra 2004
MOTOR: 1.6 16 v xep 2004

  • silviu.flueraru

  • Mesaje scrise: 33
  • Locatie: Buzau
  • Masina: Astra 2004
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 23 Oct 2020

  • Mesaj Privat
KMaria a scris:sar putea sa ai canalu de ungere infundata verifica daca vine ulei pe rampa



Are ulei in rampa destul, urca fara probleme.

Masina de cand este la mine are doua rectificari la activ la chiulasa, este posiil sa mai aibe una la vechiul proprietar, dar nu stiu sigur. O rectificare :fata plana, curatat si supape noi in service si inca o fata plana am trimiso eu la un service de rectificat. este posibil sa atinga supapele in pistoane si deasta sa se auda tacanitul ? acum masina porneste dar nu mai sta la renalti si merge intrerupt. Acum urmeaza sa desfac chiulasa si sa vad ce este in interior.
  • gonzale

  • Mesaje scrise: 13
  • Locatie: Tulcea
  • Masina: Astra 2002 z16se
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 29 Jan 2012

  • Mesaj Privat
Poate intre timp ai rezolvat problema.
Zgomotul posibil sa fie(aproape sigur)de la culbutori.tacheti,axa came daca n-ai schimbat acestea.
Eu aveam la fel și le-am schimbat recent toate și e ok!
Treaba cu consumul de ulei nu știu dacã se rezolva.Pana și în cartea de la Astre spune de consum.O sã incerc doar schimbare semeringuri supape.La mine de la schimb la schimb completez între 1/2 l Max! z16se
Treaba cu rectificare chiuloasã de n ori eu nu as face.Ai în vedere și acele șuruburi, prezoane chiuloasã sa le pui noi,așa se recomanda.
Ar fi bun așa ceva daca ai fãcut/faci motorul!Am vãzut la un mecanic treabã asta și e ok!

https://www.google.com/url?s...59yRNcHhVMc0wg1N4

Și dupã,ulei doar 0,5w/30,40
Referitor la întrerupere motor relanții,vezi,bujii,fise,bobina, alimentare, senzori poate,curãțare clapeta acceleratie.
Și sã se rezolve!
  • bibu16v

  • Mesaje scrise: 6,845
  • Locatie: Alta tara
  • Masina: Astra 1995 X16XEL
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 25 Jan 2016

  • Mesaj Privat
Dacã suspectezi cã s-au fãcut 3 rectificãri la chiulasã, acolo e baiul! Dar probabil cã dacã ai dat chiulasa jos, ai constatat deja asta.
Chiulasele motoarelor benzinare cu 16v sunt sensibile la cotele de rectificare, știu cã la unele motoare nici nu este prevãzutã rectificarea. Probabil cã 1 rectificare(depinde și de cote), practic, este posibilã, fãrã a genera probleme. Dar 3 e prea mult.
  • silviu.flueraru

  • Mesaje scrise: 33
  • Locatie: Buzau
  • Masina: Astra 2004
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 23 Oct 2020

  • Mesaj Privat
scz ca nu am revenit cu rezolvarea. Problema era de la linie de cuzineti biela, doi cuzineti de la doua biele cu defect de fabrica, erau mai subtiri decat normal si incepuse sa bata dar cu un sunet asemanator de supape. Am schimbat cuzinetii iar cu unii de alta calitate, stransi la cuplu si acum este totul ok fara sunete ciudate.

Multumesc



gonzale a scris:Poate intre timp ai rezolvat problema.
Zgomotul posibil sa fie(aproape sigur)de la culbutori.tacheti,axa came daca n-ai schimbat acestea.
Eu aveam la fel și le-am schimbat recent toate și e ok!
Treaba cu consumul de ulei nu știu dacã se rezolva.Pana și în cartea de la Astre spune de consum.O sã incerc doar schimbare semeringuri supape.La mine de la schimb la schimb completez între 1/2 l Max! z16se
Treaba cu rectificare chiuloasã de n ori eu nu as face.Ai în vedere și acele șuruburi, prezoane chiuloasã sa le pui noi,așa se recomanda.
Ar fi bun așa ceva daca ai fãcut/faci motorul!Am vãzut la un mecanic treabã asta și e ok!

https://www.google.com/url?s...59yRNcHhVMc0wg1N4

Și dupã,ulei doar 0,5w/30,40
Referitor la întrerupere motor relanții,vezi,bujii,fise,bobina, alimentare, senzori poate,curãțare clapeta acceleratie.
Și sã se rezolve!

  • silviu.flueraru

  • Mesaje scrise: 33
  • Locatie: Buzau
  • Masina: Astra 2004
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 23 Oct 2020

  • Mesaj Privat
bibu16v a scris:Dacã suspectezi cã s-au fãcut 3 rectificãri la chiulasã, acolo e baiul! Dar probabil cã dacã ai dat chiulasa jos, ai constatat deja asta.
Chiulasele motoarelor benzinare cu 16v sunt sensibile la cotele de rectificare, știu cã la unele motoare nici nu este prevãzutã rectificarea. Probabil cã 1 rectificare(depinde și de cote), practic, este posibilã, fãrã a genera probleme. Dar 3 e prea mult.


scz ca nu am revenit cu rezolvarea. Problema era de la linie de cuzineti biela, doi cuzineti de la doua biele cu defect de fabrica, erau mai subtiri decat normal si incepuse sa bata dar cu un sunet asemanator de supape. Am schimbat cuzinetii iar cu unii de alta calitate, stransi la cuplu si acum este totul ok fara sunete ciudate.

Multumesc
Skip ads

  1. Home
  2. Opel Astra
  3. Astra G

Intră în ClubOpel!

check Cea mai mare comunitate Opel
check Întâlniri locale
check Skip Ads
check Vinzi/Cumperi
check Gratuit pe viață




CO+FB CO+FB CO+YT CO+IG CO+TWTR