Ai uitat parola?


  1. Home
  2. Probleme tehnice
  3. Motoare diesel
  • bogzbz

  • Mesaje scrise: 10
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2007 Z19DT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 19 Aug 2017

  • Mesaj Privat
Buna ziua,
Va deranjez cu o problema.
Simptome:
A crapat un racord si nu depistez numele, scopul pentru a il putea achizitiona si schimba. Este metalic(inox?), porneste din racitorul de gaze de langa termostat si intra undeva in motor in partea dinspre botul masinii. Nu stiu denumirea, dar in principiu este tipul acela care se ingusteaza si largeste in diametru din 0.3 in 0.3cm.Masina este mai puturoasa, s.a depus o pudra negricioasa in zona racordului. As dori sa stiu daca se achizitioneaza separat de racitor,sau doar impreuna cu el, daca se poate utiliza alta conducta usor de gasit si sub ce denumire l.as putea gasi. As fi interesat si daca il pot schimba singur sau este destul de complicat.
Atasat imagine unde se vede si crapatura.

Cod(uri) eroare:
----
Model: Astra
An fabricatie: 2007
Cod motor: Z19DT
Skip ads

  • svasile

  • Mesaje scrise: 1,693
  • Locatie: Covasna
  • Masina: Astra 2006 Z13DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 14 Oct 2014

  • Mesaj Privat
Din cate stiu eu(posibil sa ma insel) este cu tot cu racitor.
  • bogzbz

  • Mesaje scrise: 10
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2007 Z19DT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 19 Aug 2017

  • Mesaj Privat
Din ce vad , se prinde de racitor cu un colier din acela in oval care prinde 50% teava, 50% o 'gura' a racitorului cum are si teava de sub egr la partea de jos. Nu am acces la prinderea dinspre motor sa vad ce sistem are acolo. Voi incerca sa gasesc un racitor care se livreaza cu tot cu conducta daca nu exista alte optiuni.
  • svasile

  • Mesaje scrise: 1,693
  • Locatie: Covasna
  • Masina: Astra 2006 Z13DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 14 Oct 2014

  • Mesaj Privat
Ai dreptate este separat. Cauta la dezmembrari nu are rost sa dai banii pe unul nou, nu vad ce se poate uza.
  • TSebastian

  • Mesaje scrise: 17
  • Locatie: Timis
  • Masina: Zafira 2006 Z19dth
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 07 Apr 2017

  • Mesaj Privat
Eu am schimbat 3 nu stiu ce sa mai fac toate pama la urma se rup ....ii o nebunie totala unii au zis dop la galerie dop la racitor si vine anulat atunci...asa de bine mam perfectionat la schimbat cal schimb singur ...si eu astept tot felul de raspunsuri dar nimeni cu ceva concret ...daca pun nou ii 720 de lei cu racitor cu tot dar imi garanteaza ca ii bun ?nimeni nu garanteaza ...
  • TSebastian

  • Mesaje scrise: 17
  • Locatie: Timis
  • Masina: Zafira 2006 Z19dth
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 07 Apr 2017

  • Mesaj Privat
bogzbz a scris:Buna ziua,
Va deranjez cu o problema.
Simptome:
A crapat un racord si nu depistez numele, scopul pentru a il putea achizitiona si schimba. Este metalic(inox?), porneste din racitorul de gaze de langa termostat si intra undeva in motor in partea dinspre botul masinii. Nu stiu denumirea, dar in principiu este tipul acela care se ingusteaza si largeste in diametru din 0.3 in 0.3cm.Masina este mai puturoasa, s.a depus o pudra negricioasa in zona racordului. As dori sa stiu daca se achizitioneaza separat de racitor,sau doar impreuna cu el, daca se poate utiliza alta conducta usor de gasit si sub ce denumire l.as putea gasi. As fi interesat si daca il pot schimba singur sau este destul de complicat.
Atasat imagine unde se vede si crapatura.

Cod(uri) eroare:
----
Model: Astra
An fabricatie: 2007
Cod motor: Z19DT

  • TSebastian

  • Mesaje scrise: 17
  • Locatie: Timis
  • Masina: Zafira 2006 Z19dth
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 07 Apr 2017

  • Mesaj Privat
Are 2 suruburi pe galerie si unul la racitor dai jos bateria si printre desfaci suruburile cu tors de h25 jos cheie de 10 ii simplu ptr mine acum dar nu mai stiu ce pot sau fac
  • BK9938

  • Mesaje scrise: 3
  • Locatie:
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 27 Mar 2019

  • Mesaj Privat
Salut colegi
Aceeas problema o am si eu am schimbat 2 conducte pana acum si tot degeaba iar sa spart
  • BK9938

  • Mesaje scrise: 3
  • Locatie:
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 27 Mar 2019

  • Mesaj Privat
Sa fie racitorul de gaze infundat sau egr-ul?
  • BK9938

  • Mesaje scrise: 3
  • Locatie:
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 27 Mar 2019

  • Mesaj Privat
TSebastian a scris:Are 2 suruburi pe galerie si unul la racitor dai jos bateria si printre desfaci suruburile cu tors de h25 jos cheie de 10 ii simplu ptr mine acum dar nu mai stiu ce pot sau fac


Ai rezolvat problema
  • TSebastian

  • Mesaje scrise: 17
  • Locatie: Timis
  • Masina: Zafira 2006 Z19dth
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 07 Apr 2017

  • Mesaj Privat
Da am schimbat 7 pana acum si ultimul ma tinut 5 luni acum o iau de la capat
  • Edyon85

  • Mesaje scrise: 6
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2006 Z19DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 25 Oct 2020

  • Mesaj Privat
Salut. As dori si eu niste idei cum sa desfac niste suruburi intepenite cu cap de imbus distrus de la racordul racitorului de gaze egr.Mentionez ca am folosit wd 40 mai multe zile la rand in speranta ca se vor slabi dar in zadar.Am incercat sa le desfac pe rand cu patent,cu un cleste tip papagal,le am incalzit,am incercat si cu dalta dar degeaba.Mai ramane sa le distrug sau sa le tai desi nu as vrea
multumesc.
  • bibu16v

  • Mesaje scrise: 6,845
  • Locatie: Alta tara
  • Masina: Astra 1995 X16XEL
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 25 Jan 2016

  • Mesaj Privat
O variantã, dar nu cred cã e fezabilã în poziția datã, ar fi fost sã sudezi peste capul șurubului o piulițã potrivitã (care sã intre pe cap)...
Altã variantã, la stadiul ãsta, ar fi tãiate șurburile ...pe filetul rãmas(sperând cã toatã tija este filetatã) bagi 2 piulițe, le strângi una împotriva celeilate, poate și încãlzești bine locul, și Dumnezeu cu mila! Baftã!
NB
În orice variantã, înainte de a încerca desfacerea unui șurub rebel, arde-i vreo 2 ciocane pe direcția longitudinalã (cu mãsurã, nu cu urã)...chestia asta face minuni uneori.
  • Edyon85

  • Mesaje scrise: 6
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2006 Z19DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 25 Oct 2020

  • Mesaj Privat
Multumesc de raspuns,m am gandit si eu la sudura dar e o pozitie tare nasoala...Primul si al doilea rand de rude de la inginerii care au gandit suruburi cap de imbus la opel in zone de contractie termica si supuse coroziunii s au cam rasucit in mormant dar asta e ii venim de hac ca Alexandru Macedon nodului pana la urma...Smile
  • Edyon85

  • Mesaje scrise: 6
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2006 Z19DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 25 Oct 2020

  • Mesaj Privat
Postez pentru cei care s au lovit de aceasta problema.Se pot taia capetele suruburilor cu flexul sau cu pânza de bomfaier daca nu este loc,se scoate piesa si se poate suda o piulita in capul surubului de preferat atat in fata cat si in spate pt o mai mare priza,apoi se incearca desfacerea cu mare grija pt a nu risca sa rupeti surubul care va fi mai mult ca sigur ruginit.Asteptati cateva min sa se raceasca dupa sudura.Se incearca usor in ambele sensuri de mai multe ori apoi se poate da un soc in sensul de desfacere.Daca sudura nu a prins bine piulita,se incearca din nou.Daca a functionat la mine,va merge si la voi.Succes.
Skip ads

  1. Home
  2. Probleme tehnice
  3. Motoare diesel

Discuții similare

Intră în ClubOpel!

check Cea mai mare comunitate Opel
check Întâlniri locale
check Skip Ads
check Vinzi/Cumperi
check Gratuit pe viață




CO+FB CO+FB CO+YT CO+IG CO+TWTR