- DRosiuoru
- **
- 382 mesaje
- din 08 Mar 2022
- Insignia 2010 A20DTH
- Arad
DRosiuoru
- Mesaje scrise: 382
- Locatie: Arad
- Masina: Insignia 2010 A20DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 08 Mar 2022
- Mesaj Privat
- iuli78
- **
- 192 mesaje
- din 22 Jun 2021
- Corsa 2010 Z13DTE
- Constanta
iuli78
- Mesaje scrise: 192
- Locatie: Constanta
- Masina: Corsa 2010 Z13DTE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 22 Jun 2021
- Mesaj Privat
Legat de seringi , daca se foloseste pentru diferite lichide cum este uleiul ,preferabil sa se cumpere unele speciale gen cum este cea de mai jos .
Am luat si eu de 2 ori seringi mai mari , prima era pentru alimente in stare lichida , dar in contact cu ulei/antigel ,partea cauciucata care etansaja ,nu mai statea bine pe pozitie si ramanea in seringa cand trageam de ea , urmatoarea seringa este ceva mai ok ,dar si la asta a iest cauciucul , ce pretentii sa am ,cand si cauciucul aftermarket de la Impergom ,care vine la o joja de ulei ,pe cutia de viteze la un Alfa 166 , se umfla in timp din cauza uleiului .
Daca trebuie bagata o cantitate fixa , probabil nu ar fi rau un recipient gradabil sa se faca amestecul si din el se trage cu o seringa mai mare .
Am luat si eu de 2 ori seringi mai mari , prima era pentru alimente in stare lichida , dar in contact cu ulei/antigel ,partea cauciucata care etansaja ,nu mai statea bine pe pozitie si ramanea in seringa cand trageam de ea , urmatoarea seringa este ceva mai ok ,dar si la asta a iest cauciucul , ce pretentii sa am ,cand si cauciucul aftermarket de la Impergom ,care vine la o joja de ulei ,pe cutia de viteze la un Alfa 166 , se umfla in timp din cauza uleiului .
Daca trebuie bagata o cantitate fixa , probabil nu ar fi rau un recipient gradabil sa se faca amestecul si din el se trage cu o seringa mai mare .
- cristi2015
- OP
- 18 mesaje
- din 01 Sep 2015
- Corsa 2008
- Bucuresti
cristi2015
- Mesaje scrise: 18
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Corsa 2008
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 01 Sep 2015
- Mesaj Privat
Update, am curatat maf-ul, se simte ceva diferenta fata de cum mergea inainte, acceleratia este un pic mai prompta daca pot sa zic asa, la senzorul map nu am putut sa ajung, sunt 2 senzori montati pe admisie si sunt in spatele motorului si dificil de ajuns la el, insa curatarea debitmetrului a facut sa scada si din fumul ce il dadea la pornire insa inca scoate ceva fum cand o pornesc.
Am schimbat filtrul de motorina, masina si-a redus un pic din vibratii, dar pe bancheta din spate daca stai zici ca esti la masaj ) vibreaza ceva mai mult in spate cel putin asa se simte cand masina este la relanti, turometrul mai are ceva oscilatii dar nu mai dureaza asa muult sa se stabilizeze.
Acum as avea si alta problema, in mers cand mentin viteza sa zic in treapta 3-4 pe la 50 km/h pana la 70 km/h, imi da in nas ca si cum ar merge intrerupt, ingatuit, ca si cum ar da niste socuri in motor si interiorul masinii , daca reduc treapta si accelerez si merg mai turata cu ea dispare acest lucru !
Sincer nu mai stiu ce mai poate fi, masina nu are nicio eroare in bord, nici o eroare pe tester, sau valori modificate la motor in mers sau la relanti, valori injectoare ok, vaccum are, nu se aud zgomote la distributie , turbina intra peste 2000 de turatii, chiar nu stiu ce sa mai verific, sa curat sau sa schimb vreo piesa la ea !
Am observat o scurgere de ulei pe la baia de ulei am fost si mi-a zis ca trebuie sa schimb simeringul de la vibrochen, si sa etansez baia, sa fie de la asta oare ?
Va multumesc, sper ca nu va plictisesc si sper sa o faca sa mearga si mai bine
Am schimbat filtrul de motorina, masina si-a redus un pic din vibratii, dar pe bancheta din spate daca stai zici ca esti la masaj ) vibreaza ceva mai mult in spate cel putin asa se simte cand masina este la relanti, turometrul mai are ceva oscilatii dar nu mai dureaza asa muult sa se stabilizeze.
Acum as avea si alta problema, in mers cand mentin viteza sa zic in treapta 3-4 pe la 50 km/h pana la 70 km/h, imi da in nas ca si cum ar merge intrerupt, ingatuit, ca si cum ar da niste socuri in motor si interiorul masinii , daca reduc treapta si accelerez si merg mai turata cu ea dispare acest lucru !
Sincer nu mai stiu ce mai poate fi, masina nu are nicio eroare in bord, nici o eroare pe tester, sau valori modificate la motor in mers sau la relanti, valori injectoare ok, vaccum are, nu se aud zgomote la distributie , turbina intra peste 2000 de turatii, chiar nu stiu ce sa mai verific, sa curat sau sa schimb vreo piesa la ea !
Am observat o scurgere de ulei pe la baia de ulei am fost si mi-a zis ca trebuie sa schimb simeringul de la vibrochen, si sa etansez baia, sa fie de la asta oare ?
Va multumesc, sper ca nu va plictisesc si sper sa o faca sa mearga si mai bine