2mm
- Mesaje scrise: 9
- Locatie: Dolj
- Masina: Astra 2004 Z16XEP
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 14 Oct 2019
- Mesaj Privat
Am inlocuit compresorul si radiatorul de clima(noi)si totusi aerul refulat nu este suficient de rece.tehnicianul spune ca este posibil sa fie defecta clapeta de separare aer rece/aer cald,dar nu stie unde este amplasata.comenzile clapetelor de aer sunt electrice.astept sfaturile dvs.multumesc anticipat
MODEL: Astra 2004
MOTOR: Z16XEP
MODEL: Astra 2004
MOTOR: Z16XEP
- sebage
- ****
- 2,606 mesaje
- din 15 Jun 2019
- Alta tara
sebage
- Mesaje scrise: 2,606
- Locatie: Alta tara
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 15 Jun 2019
- Mesaj Privat
Astra H, oricum nu exceleaza la "suficient de rece", dar totusi, este capabila sa asigure confortul necesar.
Inainte de a schimba componentele respective, ar fi trebuit sa faceti verificarile necesare, pentru a nu arunca bani(i) aiurea.
Chiar si acum se pot face acele verificari, cel mai simplu prin determinarea temperaturii la iesirea din vaporizator.
Insa da, o problema cunoscuta, este si acea clapeta de amestec sau de mixare aer cald/rece.
Clapeta este "amplasata" in interiorul ansamblului HVAC ("aeroterma" din spatele plansei de bord.
Comanda pozitiei acelei clapete, se face printr-un actuator (motoras pas cu pas si un reductor), care este amplasat, cumva in dreptul genunchiului piciorului drept al soferului.
Toate acestea, sunt deja discutate si le-ai fi putut afla daca dadeai o cautare pe aici.
Incepe cu inceputul, vezi daca instalatia de AC furinzeaza temperatura destul de scazuta pe vaporizator (chiar si la iesirea din acesta, pe teava groasa). Sa nu uitam ca exista radiatoare (condensatoare) proaste (ca si randament) si atunci, de unde atata fericire pe AC ...
Inainte de a schimba componentele respective, ar fi trebuit sa faceti verificarile necesare, pentru a nu arunca bani(i) aiurea.
Chiar si acum se pot face acele verificari, cel mai simplu prin determinarea temperaturii la iesirea din vaporizator.
Insa da, o problema cunoscuta, este si acea clapeta de amestec sau de mixare aer cald/rece.
Clapeta este "amplasata" in interiorul ansamblului HVAC ("aeroterma" din spatele plansei de bord.
Comanda pozitiei acelei clapete, se face printr-un actuator (motoras pas cu pas si un reductor), care este amplasat, cumva in dreptul genunchiului piciorului drept al soferului.
Toate acestea, sunt deja discutate si le-ai fi putut afla daca dadeai o cautare pe aici.
Incepe cu inceputul, vezi daca instalatia de AC furinzeaza temperatura destul de scazuta pe vaporizator (chiar si la iesirea din acesta, pe teava groasa). Sa nu uitam ca exista radiatoare (condensatoare) proaste (ca si randament) si atunci, de unde atata fericire pe AC ...