- cristi2015
- OP
- 18 mesaje
- din 01 Sep 2015
- Corsa 2008
- Bucuresti
cristi2015
- Mesaje scrise: 18
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Corsa 2008
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 01 Sep 2015
- Mesaj Privat
Buna ziua, am o problema cu corsuta mea si nu ii mai dau de cap, problema este ca, la rece cand plec dimineata cu ea, porneste un pic mai greut, tepideaza si am vibratii in masina, volan, la relanti turometrul oscileaza cateva minute pana se regleaza, scoate si fum la pornire si miroase ca o combinatie combustibil si ulei dar nu tot timpul, in mers acceleratia nu este asa prompta si am senzatia ca parca nu ar trage cum ar trebui , are ceva intarziere la accelerare in momentul cand calc acceleratia la podea, scoate fum la acceleratie si parca cateodata merge cam sacadat !
Mentionez ca, injectoarele le-am curatat la service, acestea fiind in parametrii optimi de functionare, pompa de inalte a fost reconditionata si ea, revizia facuta (schimb ulei si filtre), bujii schimbate, turbina reconditionata, curatata galeria de admisie, clapeta, racitor gaze egr si schimbat egr nou si ambreiaj nou kit complet cu volanta dubla (sfat de la mecanic -vibratii si trepidatii motor !)!
Precizez ca nu mai stiu ce sa ii fac sau de la ce mai poate fi problemele astea, am facut o suta de diagnoze si am mers la o groaza de mecanici, la sfaturile acestora schimband si reconditionand piesele de mai sus, in speranta ca scap de probleme, insa masina inca are simptomele astea !
Daca v-ati lovit si voi de problemele enumerate si ati rezolvat, am rugamintea sa ma ajutati si pe mine cu sfaturi, service-uri cu mecanici competenti si profesionisti , si mecanici care nu sunt dor cititori de coduri si stergatori de coduri, ci si sa citesca si parametrii sa isi de-a seama ce nu e in regula !
Va multumesc , sa avem drumuri bune fara incidente ! Va salut !
MODEL: Corsa D 1.3 CDTI - 2008
MOTOR: Z13DTH
Mentionez ca, injectoarele le-am curatat la service, acestea fiind in parametrii optimi de functionare, pompa de inalte a fost reconditionata si ea, revizia facuta (schimb ulei si filtre), bujii schimbate, turbina reconditionata, curatata galeria de admisie, clapeta, racitor gaze egr si schimbat egr nou si ambreiaj nou kit complet cu volanta dubla (sfat de la mecanic -vibratii si trepidatii motor !)!
Precizez ca nu mai stiu ce sa ii fac sau de la ce mai poate fi problemele astea, am facut o suta de diagnoze si am mers la o groaza de mecanici, la sfaturile acestora schimband si reconditionand piesele de mai sus, in speranta ca scap de probleme, insa masina inca are simptomele astea !
Daca v-ati lovit si voi de problemele enumerate si ati rezolvat, am rugamintea sa ma ajutati si pe mine cu sfaturi, service-uri cu mecanici competenti si profesionisti , si mecanici care nu sunt dor cititori de coduri si stergatori de coduri, ci si sa citesca si parametrii sa isi de-a seama ce nu e in regula !
Va multumesc , sa avem drumuri bune fara incidente ! Va salut !
MODEL: Corsa D 1.3 CDTI - 2008
MOTOR: Z13DTH
- mikyboy
- *******
- 5,734 mesaje
- din 08 Dec 2006
- Insignia 2014 A20TDH
- Sibiu
mikyboy
- Mesaje scrise: 5,734
- Locatie: Sibiu
- Masina: Insignia 2014 A20TDH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 08 Dec 2006
- Mesaj Privat
incearca in Bucuresti la EDS Auto, AutoA sau la RevizieOpel sunte cele pe care le pot recomanda.
Ai schimbat filtrul de combustibil? Verifica toate furtunele de vacum care le are masina si partea de alimentare cu combustibil. Clapeta de acceleratie functioneaza ok si usor? trebuie facuta o diagnoza live si vazut parametrii de functionare la pornire si in mers. Faptul ca scoate fum la pornire, trebuie vazut ce culoare are (daca este alb este problema de amestec sau consum de antigel, daca este albastrui este consum de ulei, daca este negru este combustibil nears) si trebuie verificate supapele, ghidajele la supape si siemeringurile lor...
Ai schimbat filtrul de combustibil? Verifica toate furtunele de vacum care le are masina si partea de alimentare cu combustibil. Clapeta de acceleratie functioneaza ok si usor? trebuie facuta o diagnoza live si vazut parametrii de functionare la pornire si in mers. Faptul ca scoate fum la pornire, trebuie vazut ce culoare are (daca este alb este problema de amestec sau consum de antigel, daca este albastrui este consum de ulei, daca este negru este combustibil nears) si trebuie verificate supapele, ghidajele la supape si siemeringurile lor...
- iulian1971
- *******
- 7,067 mesaje
- din 21 Dec 2006
- Astra 2008 Z19DTH
- Ilfov
iulian1971
- Mesaje scrise: 7,067
- Locatie: Ilfov
- Masina: Astra 2008 Z19DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 21 Dec 2006
- Mesaj Privat
cristi2015 a scris:Buna ziua, am o problema cu corsuta mea si nu ii mai dau de cap, problema este ca, la rece cand plec dimineata cu ea, porneste un pic mai greut, tepideaza si am vibratii in masina, volan, la relanti turometrul oscileaza cateva minute pana se regleaza...
MODEL: Corsa D 1.3 CDTI - 2008
MOTOR: Z13DTH
MODEL: Corsa D 1.3 CDTI - 2008
MOTOR: Z13DTH
Filtru de particule are ?
Eu cred ca ai catalizatorul infundat si/sau DPF infundat, daca are.
Scoate sonda de oxigen de pe catalizator si vezi daca porneste mai usor.
Sa ne spui ce rezolvi si care a fost problema.
- cristi2015
- OP
- 18 mesaje
- din 01 Sep 2015
- Corsa 2008
- Bucuresti
cristi2015
- Mesaje scrise: 18
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Corsa 2008
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 01 Sep 2015
- Mesaj Privat
mikyboy a scris:incearca in Bucuresti la EDS Auto, AutoA sau la RevizieOpel sunte cele pe care le pot recomanda.
Ai schimbat filtrul de combustibil? Verifica toate furtunele de vacum care le are masina si partea de alimentare cu combustibil. Clapeta de acceleratie functioneaza ok si usor? trebuie facuta o diagnoza live si vazut parametrii de functionare la pornire si in mers. Faptul ca scoate fum la pornire, trebuie vazut ce culoare are (daca este alb este problema de amestec sau consum de antigel, daca este albastrui este consum de ulei, daca este negru este combustibil nears) si trebuie verificate supapele, ghidajele la supape si siemeringurile lor...
Ai schimbat filtrul de combustibil? Verifica toate furtunele de vacum care le are masina si partea de alimentare cu combustibil. Clapeta de acceleratie functioneaza ok si usor? trebuie facuta o diagnoza live si vazut parametrii de functionare la pornire si in mers. Faptul ca scoate fum la pornire, trebuie vazut ce culoare are (daca este alb este problema de amestec sau consum de antigel, daca este albastrui este consum de ulei, daca este negru este combustibil nears) si trebuie verificate supapele, ghidajele la supape si siemeringurile lor...
Salutare, nu am schimbat filtrul de motorina, fumul la pornirea de dimineata la rece este alb albastrui, fum negru da doar cand ii dau talpa, mai am primit o parere ca e posibil sa fie de la epuratorul de gaze sa bage in admisie ulei si la turbina asta in legatura cu fumul ! Ma gandesc ca nu este bun egr-ul am luat unul de la magneti mareli mai de buget... !
O sa verific ce ai spus si sa incerc sa schimb si filtrul de motorina, sa vad daca se schimba in vreun fel !
Nu inteleg partea cu trepidatu si turometrul care fluctueaza, ca inainte nu facea asa ... multi mi-au zis ca ar fi de la injectoare, sau tot sistemul de injectie, dar pompa inalte este reconditionata, injectoarele au fost verificate si sunt ok cu foarte mici diferente dar care nu afecteaza functionarea acestora....
Legat de clapeta de acceleratie a fost curatata si cred ca functioneaza ok, ma gandesc ca poate ar fi de la vreun senzor ceva ...
- cristi2015
- OP
- 18 mesaje
- din 01 Sep 2015
- Corsa 2008
- Bucuresti
cristi2015
- Mesaje scrise: 18
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Corsa 2008
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 01 Sep 2015
- Mesaj Privat
iulian1971 a scris:
Filtru de particule are ?
Eu cred ca ai catalizatorul infundat si/sau DPF infundat, daca are.
Scoate sonda de oxigen de pe catalizator si vezi daca porneste mai usor.
Sa ne spui ce rezolvi si care a fost problema.
cristi2015 a scris:Buna ziua, am o problema cu corsuta mea si nu ii mai dau de cap, problema este ca, la rece cand plec dimineata cu ea, porneste un pic mai greut, tepideaza si am vibratii in masina, volan, la relanti turometrul oscileaza cateva minute pana se regleaza...
MODEL: Corsa D 1.3 CDTI - 2008
MOTOR: Z13DTH
MODEL: Corsa D 1.3 CDTI - 2008
MOTOR: Z13DTH
Filtru de particule are ?
Eu cred ca ai catalizatorul infundat si/sau DPF infundat, daca are.
Scoate sonda de oxigen de pe catalizator si vezi daca porneste mai usor.
Sa ne spui ce rezolvi si care a fost problema.
La asta ma gandeam si eu, ca, ori e infundat dpf-ul sau chiar nu il are, nu am verificat treaba asta ca nu am avut probleme pana acuma, de cand am luat-o nu am avut probleme cu fumul, si la noxe am trecut ok itp-ul, fara atentii la baieti !
- cristi2015
- OP
- 18 mesaje
- din 01 Sep 2015
- Corsa 2008
- Bucuresti
cristi2015
- Mesaje scrise: 18
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Corsa 2008
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 01 Sep 2015
- Mesaj Privat
mikyboy a scris:incearca in Bucuresti la EDS Auto, AutoA sau la RevizieOpel sunte cele pe care le pot recomanda.
Ai schimbat filtrul de combustibil? Verifica toate furtunele de vacum care le are masina si partea de alimentare cu combustibil. Clapeta de acceleratie functioneaza ok si usor? trebuie facuta o diagnoza live si vazut parametrii de functionare la pornire si in mers. Faptul ca scoate fum la pornire, trebuie vazut ce culoare are (daca este alb este problema de amestec sau consum de antigel, daca este albastrui este consum de ulei, daca este negru este combustibil nears) si trebuie verificate supapele, ghidajele la supape si siemeringurile lor...
Ai schimbat filtrul de combustibil? Verifica toate furtunele de vacum care le are masina si partea de alimentare cu combustibil. Clapeta de acceleratie functioneaza ok si usor? trebuie facuta o diagnoza live si vazut parametrii de functionare la pornire si in mers. Faptul ca scoate fum la pornire, trebuie vazut ce culoare are (daca este alb este problema de amestec sau consum de antigel, daca este albastrui este consum de ulei, daca este negru este combustibil nears) si trebuie verificate supapele, ghidajele la supape si siemeringurile lor...
Am facut o diagnoza inainte sa reconditionez turbina si mi s-a spus ca flux de aer insuficient turbina nefunctionala, de verificat dupa si egr-ul ! Dupa ce am reconditionat turbina si schibat egr-ul (egr-ul agata si avea bobina cam dusa, asa mi s-a spus dupa ce l-am curatat, asa am platit degeaba curatarea celui de pe masina ca am ajuns sa il schimb), se simte diferenta in mers, dar nu am rezolvat complet problema se pare !
Legat de filtrul de combustibil ce legatura ar avea ?
- cristi2015
- OP
- 18 mesaje
- din 01 Sep 2015
- Corsa 2008
- Bucuresti
cristi2015
- Mesaje scrise: 18
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Corsa 2008
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 01 Sep 2015
- Mesaj Privat
- DRosiuoru
- **
- 382 mesaje
- din 08 Mar 2022
- Insignia 2010 A20DTH
- Arad
DRosiuoru
- Mesaje scrise: 382
- Locatie: Arad
- Masina: Insignia 2010 A20DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 08 Mar 2022
- Mesaj Privat
- cristi2015
- OP
- 18 mesaje
- din 01 Sep 2015
- Corsa 2008
- Bucuresti
cristi2015
- Mesaje scrise: 18
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Corsa 2008
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 01 Sep 2015
- Mesaj Privat
Eu sper sa nu fie totusi de la EGR, am mai primit un sfat sa curat debitmetru si senzorul de supralimentare care e montat pe admisie cu un spray de curatat senzori aer, si altcineva mi-a spus sa curat si furtunul si filtru epurator sau sa le schimb, pentru fumul dat de masina, dar nu stiu pe unde se alfa, si pe site-urile de piese auto nu gasesc epurator si furtun epurator pt motor Z13DTH 66kw !
Voiam sa va intreb este ok daca curat cu spray de senzori alea, stiti un spray bun sau pot sa folosesc orice si ar trebui sa scot vreo borna de la baterie cand fac treaba asta , ca nu am tester sa pun pe masina sa vad ce si cum si alta intrebare epuratorul si furtunul epurator se poate curata sau ce alta denumire are acesta ! Va multumesc !
Voiam sa va intreb este ok daca curat cu spray de senzori alea, stiti un spray bun sau pot sa folosesc orice si ar trebui sa scot vreo borna de la baterie cand fac treaba asta , ca nu am tester sa pun pe masina sa vad ce si cum si alta intrebare epuratorul si furtunul epurator se poate curata sau ce alta denumire are acesta ! Va multumesc !
- DRosiuoru
- **
- 382 mesaje
- din 08 Mar 2022
- Insignia 2010 A20DTH
- Arad
DRosiuoru
- Mesaje scrise: 382
- Locatie: Arad
- Masina: Insignia 2010 A20DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 08 Mar 2022
- Mesaj Privat
- cristi2015
- OP
- 18 mesaje
- din 01 Sep 2015
- Corsa 2008
- Bucuresti
cristi2015
- Mesaje scrise: 18
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Corsa 2008
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 01 Sep 2015
- Mesaj Privat
Ma costa 100 lei diagnoza, si i-am facut una recent si zicea ca flux aer insuficient cica cauzat de la turbina, turbina am reconditionato si am ramas cu acelasi lag in acceleratie, trepidat motor, relantii instabil si fum si miros gaze la pornire, turbina si-ar face treaba bine ! Ma gandeam ca ar putea fi sa nu imi fi curatat filtru map si maf la curatarea egr-ului si a galeriei de admisie, ma gandesc ca ar fi poate de la maf map sau epuratorul vietii ca nu filtreaza bine uleiul si ajunge in admisie, turbina si tot asa...., citeste te rog primul meu msg si vezi ce i-am facut masinii, ca am schimbat cam tot ce se putea la ea .....
Treaba cu sistemul de vid/vaccum mi-a fost verificat de cei de la turbine, inainte si dupa reconditionarea turbinei !
Treaba cu sistemul de vid/vaccum mi-a fost verificat de cei de la turbine, inainte si dupa reconditionarea turbinei !
- DRosiuoru
- **
- 382 mesaje
- din 08 Mar 2022
- Insignia 2010 A20DTH
- Arad
DRosiuoru
- Mesaje scrise: 382
- Locatie: Arad
- Masina: Insignia 2010 A20DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 08 Mar 2022
- Mesaj Privat
Daca ai dat 100 lei la o diagnoza si nu ti-au dat o copie cu valorile la log-ul facut se numeste TEAPA daca nu au rezolvat problema . La reprezentante ( secret profesional ) . La o diagnoza corecta se face un log la valori la anumite regimuri de functionare si se genereaza un grafic pentru o mai buna vizualizare a se putea determina disfunctii la anumite componente controlate de module ( calculatoare / senzori ) . Un simplu test ( vizualizare coduri de eroare si stergerea lor ) nu rezolva cauza defectului . Ai la tine in Bucuresti o gramada de colegi de pe forum capabili sa te ajute .
- iuli78
- **
- 192 mesaje
- din 22 Jun 2021
- Corsa 2010 Z13DTE
- Constanta
iuli78
- Mesaje scrise: 192
- Locatie: Constanta
- Masina: Corsa 2010 Z13DTE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 22 Jun 2021
- Mesaj Privat
Probabil daca ar fi probleme cu epuratorul ,ai gasi mai mult ulei pe buza turbinei dinspre admisie , ca exemplu vezi aici cat ulei se aduna la DTE 95 cp si motorul merge ok : https://www.clubopel.com/vie...asc&start=100 , eu am gasit intr-un loc piese in stare foarte buna la pret bun si am cumparat un epurator pe care o sa-l schimb in viitor (actualul este destul de murdar de ulei ) si un racitor cu tot cu EGR de la Pierburg ,care este pus pe masina , din pacate epuratorul vine doar pe original si nou daca tin minte sare de 1100 lei ,asa ca varianta sh nu a fost de neglijat .
Ma gandesc ca daca ar fi probleme cu senzori , meseriasul ar trebui sa stie sa citeasca valorile , asta daca daca se pricepe cu adevarat la diagnoze , dar sa nu fie unul cum a fost la mine , pe partea de meacanica este bun ,dar cu tot cu diagnoza lui MDI GM , lui ii dadea senzorul dupa galeria de admisie (pe care l-am cumparat degeaba) ,cand putea din diagnoza sa verifice actuatorul turbinei care trebuia inlocuit .
Poti verifica si singur tot traseul care iese din turbina si duce catre intercooler in stanga ,iese prin dreapta cum stai in fata si duce catre clapeta de acceleratie (preferabil cu bara fata data jos) ,in general se vad , dar poti da jos furtunele si sa te uiti pe toate partile , nu trebuie prea multe cunostinte de mecanica , de obicei se lasa cu o eroare pe diagnoza daca era fisurata admisia ,dar cine stie
Daca ai filtru de particule , trebuie verificat si el daca isi face treaba ,daca ai, motorizarea ta este mai norocoasa , DPF-ul este mai ieftin decat la Z13DTE pentru ca se potriveste pentru mai multe modele .
Ma gandesc ca daca ar fi probleme cu senzori , meseriasul ar trebui sa stie sa citeasca valorile , asta daca daca se pricepe cu adevarat la diagnoze , dar sa nu fie unul cum a fost la mine , pe partea de meacanica este bun ,dar cu tot cu diagnoza lui MDI GM , lui ii dadea senzorul dupa galeria de admisie (pe care l-am cumparat degeaba) ,cand putea din diagnoza sa verifice actuatorul turbinei care trebuia inlocuit .
Poti verifica si singur tot traseul care iese din turbina si duce catre intercooler in stanga ,iese prin dreapta cum stai in fata si duce catre clapeta de acceleratie (preferabil cu bara fata data jos) ,in general se vad , dar poti da jos furtunele si sa te uiti pe toate partile , nu trebuie prea multe cunostinte de mecanica , de obicei se lasa cu o eroare pe diagnoza daca era fisurata admisia ,dar cine stie
Daca ai filtru de particule , trebuie verificat si el daca isi face treaba ,daca ai, motorizarea ta este mai norocoasa , DPF-ul este mai ieftin decat la Z13DTE pentru ca se potriveste pentru mai multe modele .
- cristi2015
- OP
- 18 mesaje
- din 01 Sep 2015
- Corsa 2008
- Bucuresti
cristi2015
- Mesaje scrise: 18
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Corsa 2008
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 01 Sep 2015
- Mesaj Privat
Ms Iuli78 si tuturor care mi-ati scris, legat de ce ai spus, am verificat epuratorul si avea furtunul de la epurator fisurat la un cap, pentru moment ca solutie l-am lipit cu poxilina, epuratorul in sine nu era asa cum am vazut in posturile tale plin de ulei pe dinafara, clapeta si furtunele si intercoolerul a fost curatat cand am reconditionat turbina, aveam scurgeri pe partea de admisie de ulei inainte de reconditionare ca o luase ea pe ulei.
Egr-ul care era pe masina si l-am curatat impreuna cu racitorul si galeria de admisie, inainte sa il schimb cu cel nou magneti marelli, era pierburg si bobina era cam dusa, functiona intermitent, se simte totusi o diferenta, ramane de vazut totusi pe viitor, a fost o alegere de moment si buget sa fac masina sa mearga !
Problema senzorilor, meseriasii nu s-au uitat decat dupa coduri de eroare, si nu cred ca a curatat odata cu admisia si acel senzor, mentionez ca masina avea galeria cam murdara de ulei, legat de treaba asta am sa curat eu sa vad cum fac ) senzorul MAP si MAF cu un spray de curatare debit aer/ senzori aer, sa vad daca se va simti ceva imbunatatiri in mersul motorului, am sa mai verific si toate furtunasele si furtunele posibile sa le iau la ochiometru cu ocazia asta si o sa revin cu update !
Am sa vizitez si eu un loc unde sper sa gasesc macar furtunul ala mai ieftin ca nou vine pe comanda in 15 zile si costa vreo 400 lei, ma gandesc ca totusi epuratorul inca si-ar face treaba !
Multumesc, imi place comunitatea asta ), sa auzim de bine !
Egr-ul care era pe masina si l-am curatat impreuna cu racitorul si galeria de admisie, inainte sa il schimb cu cel nou magneti marelli, era pierburg si bobina era cam dusa, functiona intermitent, se simte totusi o diferenta, ramane de vazut totusi pe viitor, a fost o alegere de moment si buget sa fac masina sa mearga !
Problema senzorilor, meseriasii nu s-au uitat decat dupa coduri de eroare, si nu cred ca a curatat odata cu admisia si acel senzor, mentionez ca masina avea galeria cam murdara de ulei, legat de treaba asta am sa curat eu sa vad cum fac ) senzorul MAP si MAF cu un spray de curatare debit aer/ senzori aer, sa vad daca se va simti ceva imbunatatiri in mersul motorului, am sa mai verific si toate furtunasele si furtunele posibile sa le iau la ochiometru cu ocazia asta si o sa revin cu update !
Am sa vizitez si eu un loc unde sper sa gasesc macar furtunul ala mai ieftin ca nou vine pe comanda in 15 zile si costa vreo 400 lei, ma gandesc ca totusi epuratorul inca si-ar face treaba !
Multumesc, imi place comunitatea asta ), sa auzim de bine !
- DRosiuoru
- **
- 382 mesaje
- din 08 Mar 2022
- Insignia 2010 A20DTH
- Arad
DRosiuoru
- Mesaje scrise: 382
- Locatie: Arad
- Masina: Insignia 2010 A20DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 08 Mar 2022
- Mesaj Privat
- ahappyuser
- *******
- 6,745 mesaje
- din 05 Apr 2010
- Astra 2005 Z17DTH
- Sibiu
ahappyuser
- Mesaje scrise: 6,745
- Locatie: Sibiu
- Masina: Astra 2005 Z17DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 05 Apr 2010
- Mesaj Privat
- DRosiuoru
- **
- 382 mesaje
- din 08 Mar 2022
- Insignia 2010 A20DTH
- Arad
DRosiuoru
- Mesaje scrise: 382
- Locatie: Arad
- Masina: Insignia 2010 A20DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 08 Mar 2022
- Mesaj Privat
- ahappyuser
- *******
- 6,745 mesaje
- din 05 Apr 2010
- Astra 2005 Z17DTH
- Sibiu
ahappyuser
- Mesaje scrise: 6,745
- Locatie: Sibiu
- Masina: Astra 2005 Z17DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 05 Apr 2010
- Mesaj Privat
- DRosiuoru
- **
- 382 mesaje
- din 08 Mar 2022
- Insignia 2010 A20DTH
- Arad
DRosiuoru
- Mesaje scrise: 382
- Locatie: Arad
- Masina: Insignia 2010 A20DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 08 Mar 2022
- Mesaj Privat
- ahappyuser
- *******
- 6,745 mesaje
- din 05 Apr 2010
- Astra 2005 Z17DTH
- Sibiu
ahappyuser
- Mesaje scrise: 6,745
- Locatie: Sibiu
- Masina: Astra 2005 Z17DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 05 Apr 2010
- Mesaj Privat