- marka
- OP
- 127 mesaje
- din 19 Nov 2011
- Astra 2005 Z17DTH
- Olt
marka
- Mesaje scrise: 127
- Locatie: Olt
- Masina: Astra 2005 Z17DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 19 Nov 2011
- Mesaj Privat
Salut, am un prieten care are un opel astra g 2.0 dth 101 cp și nu mai pornește și am încercat sã îl ajut. Ultima datã când a pornit a pornit ok dar se auzea foarte urât motorul și l-a oprit imediat dupã care a mai încercat sã îl porneascã și nu a mai vrut. Când dã la automat învârte dar doar atât. Am încercat și cu spray și tot nu vrea. Nu are aer pe instalație pentru cã am slãbit conductele de la injectoare și nu are aer. Am pus și testerul și am gãsit câteva erori dar nu prea știu sã le interpretez.
P0400
P1612
P1540
P1811
Ultimã datã când a avut-o la mecanic a avut un tachet spart și dupã ce i l-a schimbat nu a mai pornit deloc, nici cu spray, nici trasã. Așa cã a luat-o acasã la șufã iar ziua urmãtoare a mai încercat o datã sã dea la automat și a pornit însã la turații mai mari nu se auzea bine motorul și cam da cu fum. Dar el a mers așa cu ea o bunã perioadã fãrã sã o streseze cu viteza. Ce credeți cã ar avea?
MODEL: Astra 2003
MOTOR: 2.0 dth
P0400
P1612
P1540
P1811
Ultimã datã când a avut-o la mecanic a avut un tachet spart și dupã ce i l-a schimbat nu a mai pornit deloc, nici cu spray, nici trasã. Așa cã a luat-o acasã la șufã iar ziua urmãtoare a mai încercat o datã sã dea la automat și a pornit însã la turații mai mari nu se auzea bine motorul și cam da cu fum. Dar el a mers așa cu ea o bunã perioadã fãrã sã o streseze cu viteza. Ce credeți cã ar avea?
MODEL: Astra 2003
MOTOR: 2.0 dth
- mikyboy
- *******
- 5,734 mesaje
- din 08 Dec 2006
- Insignia 2014 A20TDH
- Sibiu
mikyboy
- Mesaje scrise: 5,734
- Locatie: Sibiu
- Masina: Insignia 2014 A20TDH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 08 Dec 2006
- Mesaj Privat
- Daniel
- ****
- 2,852 mesaje
- din 06 Dec 2004
- Astra 2012 A17DTJ
- Bucuresti
Daniel
- Mesaje scrise: 2,852
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 2012 A17DTJ
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 06 Dec 2004
- Mesaj Privat
- marka
- OP
- 127 mesaje
- din 19 Nov 2011
- Astra 2005 Z17DTH
- Olt
marka
- Mesaje scrise: 127
- Locatie: Olt
- Masina: Astra 2005 Z17DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 19 Nov 2011
- Mesaj Privat
- Daniel
- ****
- 2,852 mesaje
- din 06 Dec 2004
- Astra 2012 A17DTJ
- Bucuresti
Daniel
- Mesaje scrise: 2,852
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 2012 A17DTJ
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 06 Dec 2004
- Mesaj Privat
- sebage
- ****
- 2,606 mesaje
- din 15 Jun 2019
- Alta tara
sebage
- Mesaje scrise: 2,606
- Locatie: Alta tara
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 15 Jun 2019
- Mesaj Privat
Cu un EGR blocat pe deschis, exact cum spune @Daniel, nu porneste nici daca o rogi frumos, unde mai pui ca si sunetul cand actionezi demarorul, este ceva asemanator cu cel de ... lipsa compresie.
Nu este de neglijat nici acel P1612 (sa incerce si cu cealalta cheie, sau sa fie atent la martorul de immo), pentru ca vorbim de imobilizator, dar atat timp cat nu porneste nici pe spray, singurul cod de eroare care ar putea fi vinovat de asa ceva si mie mi se pare cel cu privire la EGR.
Nu este de neglijat nici acel P1612 (sa incerce si cu cealalta cheie, sau sa fie atent la martorul de immo), pentru ca vorbim de imobilizator, dar atat timp cat nu porneste nici pe spray, singurul cod de eroare care ar putea fi vinovat de asa ceva si mie mi se pare cel cu privire la EGR.
- marka
- OP
- 127 mesaje
- din 19 Nov 2011
- Astra 2005 Z17DTH
- Olt
marka
- Mesaje scrise: 127
- Locatie: Olt
- Masina: Astra 2005 Z17DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 19 Nov 2011
- Mesaj Privat
- DRosiuoru
- **
- 382 mesaje
- din 08 Mar 2022
- Insignia 2010 A20DTH
- Arad
DRosiuoru
- Mesaje scrise: 382
- Locatie: Arad
- Masina: Insignia 2010 A20DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 08 Mar 2022
- Mesaj Privat
- DRosiuoru
- **
- 382 mesaje
- din 08 Mar 2022
- Insignia 2010 A20DTH
- Arad
DRosiuoru
- Mesaje scrise: 382
- Locatie: Arad
- Masina: Insignia 2010 A20DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 08 Mar 2022
- Mesaj Privat
- ahappyuser
- *******
- 6,745 mesaje
- din 05 Apr 2010
- Astra 2005 Z17DTH
- Sibiu
ahappyuser
- Mesaje scrise: 6,745
- Locatie: Sibiu
- Masina: Astra 2005 Z17DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 05 Apr 2010
- Mesaj Privat
- mikyboy
- *******
- 5,734 mesaje
- din 08 Dec 2006
- Insignia 2014 A20TDH
- Sibiu
mikyboy
- Mesaje scrise: 5,734
- Locatie: Sibiu
- Masina: Insignia 2014 A20TDH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 08 Dec 2006
- Mesaj Privat
DRosiuoru a scris:Salut , scoate mufa de la EGR si incearca sa o pornesti . O sa ai eroare in bord dar sigur o sa porneasca in modul de avarie .
nu are ce sa mufa sa scoata daca este masina din 1999 - 2002 care este pur pneumatic (nu spune ce tip de EGR este pneumatic sau electric cu racire adica dupa 2002 iulie).
de verificat daca tine vacum EGR-ul (daca are membrana rupta nu tine vacum) dar modelul pneumatic este cu EGR normal inchis cand nu tine vacum si il deschide cand primeste comanda prin valva care comanda vacumul.
verifica toate furtunele de vacum sa nu fie vreunul spart si sa traga aer, de verificat si daca distributia este pusa la punct daca a avut tacket spart (la Y20DTH este mai greu un pic de pus la punct daca nu ai cala sau nu stiu cum sa masori).
verificat daca da motorina pe la injectoare (desfacut un pic piulita de pe teava langa injectoare) si diagnoza in timp ce se da la automat sa vezi daca pompa da combustibil asa cum cere ECU
- marka
- OP
- 127 mesaje
- din 19 Nov 2011
- Astra 2005 Z17DTH
- Olt
marka
- Mesaje scrise: 127
- Locatie: Olt
- Masina: Astra 2005 Z17DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 19 Nov 2011
- Mesaj Privat
Egr-ul este electronic, mașina este 2003, de dat dã motorinã pe la piulița de la injector desfãcutã. La asta ne gândeam și noi cã ar fi sãritã de la punct distribuția. Având în vedere cã atunci când a umblat mecanicul la ea și a pus-o la loc nu a mai pornit nici trasã nici cu spray, iar când a adus-o acasã trasã (dupã un drum de 40 de km) a pornit acasã, probabil în mers s-a mișcat ceva pe la distribuție. De pornit pornea dar mai greu ca de obicei și nu mergea bine motorul, dar nu i-a mai dat importanțã atâta timp cât se deplasa, cã mașina o folosește doar pe lângã casã.
- DRosiuoru
- **
- 382 mesaje
- din 08 Mar 2022
- Insignia 2010 A20DTH
- Arad
DRosiuoru
- Mesaje scrise: 382
- Locatie: Arad
- Masina: Insignia 2010 A20DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 08 Mar 2022
- Mesaj Privat
- corsablue
- ****
- 2,790 mesaje
- din 18 Feb 2008
- Corsa 2005 Z13DT
- Brasov
corsablue
- Mesaje scrise: 2,790
- Locatie: Brasov
- Masina: Corsa 2005 Z13DT
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 18 Feb 2008
- Mesaj Privat
https://www.clubopel.com/viewtopic.php?t=145537
https://www.clubopel.com/viewtopic.php?t=93273
https://www.clubopel.com/viewtopic.php?t=155146
Citez de pe un forum englez:
"P1811 - Torque Signal Malfunction.
The control unit recognises a fault in the ABS system.
Clear codes and retry. If the fault code reappears, it signifies a problem with either the ABS module or one of the connected systems."
Are cumva cutie automata?
https://www.clubopel.com/viewtopic.php?t=93273
https://www.clubopel.com/viewtopic.php?t=155146
Citez de pe un forum englez:
"P1811 - Torque Signal Malfunction.
The control unit recognises a fault in the ABS system.
Clear codes and retry. If the fault code reappears, it signifies a problem with either the ABS module or one of the connected systems."
Are cumva cutie automata?