Ai uitat parola?


  1. Home
  2. Probleme tehnice
  3. Motoare diesel
  • MIorga

  • Mesaje scrise: 13
  • Locatie:
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 25 Jun 2019

  • Mesaj Privat
Am desfãcut motorul, i-am pus cuzineti noi, vibrochen mãsurat,, pe cota 0. Acum îmi scoate gaze pe la busonu de ulei. Masinã are 250000 km. Care este motivul? Multumesc. Am atasat un clip. Cred ca l-am pus pe cel bun.


MODEL: Opel insignia 2009
MOTOR: 2.0 160cp A20 DTH
Skip ads

  • iulian1971

  • Mesaje scrise: 7,066
  • Locatie: Ilfov
  • Masina: Astra 2008 Z19DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 21 Dec 2006

  • Mesaj Privat
Chiulasa ai rectificat-o ?
  • DRosiuoru

  • Mesaje scrise: 382
  • Locatie: Arad
  • Masina: Insignia 2010 A20DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 08 Mar 2022

  • Mesaj Privat
Salut , verifica daca scoate gaze si pe la joja . Eu a-si verifica prima data valva PCV si dupa verificare compresie .
  • MIorga

  • Mesaje scrise: 13
  • Locatie:
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 25 Jun 2019

  • Mesaj Privat
Da. Scoate și pe la joja
  • ahappyuser

  • Mesaje scrise: 6,745
  • Locatie: Sibiu
  • Masina: Astra 2005 Z17DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 05 Apr 2010

  • Mesaj Privat
Pierde compresie, cel mai probabil.
  • Daniel

  • Mesaje scrise: 2,852
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2012 A17DTJ
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 06 Dec 2004

  • Mesaj Privat
Sau epuratorul infundat complet.
  • DRosiuoru

  • Mesaje scrise: 382
  • Locatie: Arad
  • Masina: Insignia 2010 A20DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 08 Mar 2022

  • Mesaj Privat
Valva PCV este o componenta a motorului facuta strict pentru antipoluare , la masinile vechi gen DACIA 1300 in blocul motor era un orificiu cu un furtun lasat liber pe langa motor in jos ( era vizibil daca te uitai pe dedesupt ) care scotea gazele de carter direct in atmosfera sa nu faca presiune in motor . Cu noile norme antipoluare , valva intoarce gazele de carter in epurator pentru separarea vaporilor de ulei si egalizeaza presiunea pozitiva cu cea negativa din motor si le introduce in admisie . Daca presiunea pozitiva creste in blocul motor , efectele sunt cele vazute de tine ( poate duce pana la distrugere motor ) .
Tipul tau de motor il am si eu si daca ai bujii incandescente cu senzor de presiune pe toate pistoanele ( cazul meu ) poti sa vezi presiunea pe fiecare piston in parte cu un OP-COM orientativ fara interventii pe motor .
Acum am facut o scanare .
  • DRosiuoru

  • Mesaje scrise: 382
  • Locatie: Arad
  • Masina: Insignia 2010 A20DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 08 Mar 2022

  • Mesaj Privat
Vizioneaza si asta http://www.youtube.com/watch?v=L9kt0GxiNWQ
  • DRosiuoru

  • Mesaje scrise: 382
  • Locatie: Arad
  • Masina: Insignia 2010 A20DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 08 Mar 2022

  • Mesaj Privat
Maxima atentie si la ce spune Daniel ! Posibila cauza .
Skip ads

  1. Home
  2. Probleme tehnice
  3. Motoare diesel

Discuții similare

Intră în ClubOpel!

check Cea mai mare comunitate Opel
check Întâlniri locale
check Skip Ads
check Vinzi/Cumperi
check Gratuit pe viață




CO+FB CO+FB CO+YT CO+IG CO+TWTR