Ai uitat parola?


  1. Home
  2. Opel Astra
  3. Astra H
  • ionutz180

  • Mesaje scrise: 36
  • Locatie: Braila
  • Masina: Astra 2000 Y17Dt
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 18 Dec 2016

  • Mesaj Privat
Salut. Intampin niste probleme cu masina. De ceva timp masina are niste simptome in timpul mersului, mai exact cand raman la o viteza constanta, sau actionez cruise control imi intrerupe de 3-4 ori " zgaltaie ", indiferent de treapta de viteza, observ ca intre 1800 - 2200rpm se intampla. Pe langa aceasta problema, mergand cu geamul deschis simt mirosul de noxe foarte pronuntat, iar consumul la relanti cu motorul cald este 0.7, cateodata 0.8 ; pana sa o ia razna nu trecea de 0.5-0.6l/h.
Trage foarte bine iar in mers ce e ciudat ca am consumul instant foarte ok, la 100 pe cruise nu trece de 4.2.
Revizia este facuta recent, nu am nicio eroare, EGR, Clapeta de acceleratie, senzorul MAP le-am curatat, insa nu aveau depuneri.
Am mai patit aceleasi simptome si cand am cumparat-o, apoi " ii trecea ", dupa facea iar figuri. Din februarie pana acum maxim o luna a mers perfect.. ce naiba o avea.
La inceput banuiam ca e de la injectoare, dar ar fi trebuit sa consume si mai mult in mers. Am cautat pe forum topic-uri cu aceasta tema, sunt cateva dar nu s-a rezolvat problema, de aceea am deschis topicul.


MODEL: Astra H
MOTOR: Z19DT
  • corsablue

  • Mesaje scrise: 2,790
  • Locatie: Brasov
  • Masina: Corsa 2005 Z13DT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 18 Feb 2008

  • Mesaj Privat
Posibil filtru de particule sa nu fie regenerat complet.
Daca faci drumuri relativ scurte 5-10 km si nu o scoti la plimbare, macar lunar, nitel turata in treapta 4 la un 4000-4200 se depun reziduri in filtrul de particule care usor usor se va colmata. Abia atunci incep nãcazurile!
  • ionutz180

  • Mesaje scrise: 36
  • Locatie: Braila
  • Masina: Astra 2000 Y17Dt
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 18 Dec 2016

  • Mesaj Privat
DPF-ul este ok, isi face regenerarile la ~800km, masina merge doar in regim extern. Recent i-am schimbat racordul de la racitorul de gaze, sufla pe acolo si o cam luase razna, credeam ca-i de acolo dar n-a fost.. nu merg incet cu masina, schimb destul de sus cand e motorul cald, i-am schimbat si 2 injectoare, isi revenise dar acum iar a luat-o de la capat. Prima saptamana cu cele schimbate imi statea cu motorul rece la 0.7l/h si era wow, la cald 0.4, dar acum iar face pe nebuna si cu acestea, 1.1l/h la rece si 0.7 la cald. N-am nicio eroare..egr si clapeta sunt curatate.
  • DRosiuoru

  • Mesaje scrise: 382
  • Locatie: Arad
  • Masina: Insignia 2010 A20DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 08 Mar 2022

  • Mesaj Privat
Salut , ai verificat si turbina ( geometria variabila , actuator vacuumatic , solenoid comanda actuator vacuumatic , furtune vacuum , pompa vacuum ) ? Am impresia caci in plaja asta de turatii ai cuplu maxim si aici se pierde presiune in admisie sau probleme pe circuitul de alimentare cu combustibil pe partea de inalta . La problemele expuse de tine ( fara erori ) doar la o vizualizare atenta a datelor in timp real s-ar putea vedea o problema ( ideal la cuplarea cruise control cand apar problemele ) .
Skip ads

  1. Home
  2. Opel Astra
  3. Astra H

Intră în ClubOpel!

check Cea mai mare comunitate Opel
check Întâlniri locale
check Skip Ads
check Vinzi/Cumperi
check Gratuit pe viață




CO+FB CO+FB CO+YT CO+IG CO+TWTR