- danpet
- ****
- 1,149 mesaje
- din 05 Jun 2010
- Corsa 1994 C14NZ
- Sibiu
danpet
- Mesaje scrise: 1,149
- Locatie: Sibiu
- Masina: Corsa 1994 C14NZ
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 05 Jun 2010
- Mesaj Privat
@danzog, verifica sa nu fi crescut si consumul de ulei (teava afumata!). Cati km ai facut de cand ai schimbat distributia?
Eu ma gandesc ca daca au fost blocate cu trusa axele cu came si vilbrochenul, singurul care ar putea fi putin dereglat, ar fi discul codor...si asta ar putea da o functionare putin anormala a motorului, dar la limita, aproape de punctul optim, fara sa dea erori...(parerea mea).
Eu ma gandesc ca daca au fost blocate cu trusa axele cu came si vilbrochenul, singurul care ar putea fi putin dereglat, ar fi discul codor...si asta ar putea da o functionare putin anormala a motorului, dar la limita, aproape de punctul optim, fara sa dea erori...(parerea mea).
- danzog
- **
- 174 mesaje
- din 21 Mar 2013
- Agila 2003 Z12XE
- Teleorman
danzog
- Mesaje scrise: 174
- Locatie: Teleorman
- Masina: Agila 2003 Z12XE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 21 Mar 2013
- Mesaj Privat
@PL500: Uleiul folosit este tot cel de dinaintea schimbãrii distribuției respectiv,Mobil 1 0w40 ESP.
@danpet:de când am schimbat distribuția am fãcut aproximativ 650 km.Consumul de ulei se menține în aceleași limite ca și înainte de schimbarea distribuției.Axele cu came și vibrochenul au fost blocate cu trusã de cale Zimber.Când accelerez de pe loc la 2300-2500 rot/min,se simte miros de benzinã nearsã și scoate fum negru.Condensul care ieșea/curgea înainte de schimbarea distribuției de pe țeava de eșapament era transparent,acum este negru.
Voi verifica discul codor folosind aceeași trusã de cale.
@danpet:de când am schimbat distribuția am fãcut aproximativ 650 km.Consumul de ulei se menține în aceleași limite ca și înainte de schimbarea distribuției.Axele cu came și vibrochenul au fost blocate cu trusã de cale Zimber.Când accelerez de pe loc la 2300-2500 rot/min,se simte miros de benzinã nearsã și scoate fum negru.Condensul care ieșea/curgea înainte de schimbarea distribuției de pe țeava de eșapament era transparent,acum este negru.
Voi verifica discul codor folosind aceeași trusã de cale.
- dancuciureanu
- Moderator
- 16,465 mesaje
- din 26 Jun 2006
- Agila 2001 Z10XE + Z12XE
- Iasi
dancuciureanu
- Mesaje scrise: 16,465
- Locatie: Iasi
- Masina: Agila 2001 Z10XE + Z12XE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 26 Jun 2006
- Mesaj Privat
- danpet
- ****
- 1,149 mesaje
- din 05 Jun 2010
- Corsa 1994 C14NZ
- Sibiu
danpet
- Mesaje scrise: 1,149
- Locatie: Sibiu
- Masina: Corsa 1994 C14NZ
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 05 Jun 2010
- Mesaj Privat
mariuseek a scris:Merita sa schimb numai intinzatorul de lant doar ca sa imi dispara acel carait de 3 secunde de la pornire?
Nu imi dau seama daca e intinzatoul sau se dezamorseaza tachetii? Tachetii nu bat deloc, nici iarna, nici vara, nu cred ca au probleme.
Caraitul e prezent mai mult vara, cand incepe sa se raceasca se aude mult mai putin.
Partea buna e ca am tras de lant si nu se clinteste absolut deloc in nici o directie, e intins ca nou, nu as umbla la distributie de pomana.
Alte probleme nu sunt, motorul merge ceas. Imi e mai mult sa nu il afecteze treaba asta in timp.
Motor Z12XEP cu 115.000 km, la al 4-lea schimb de Mobil 1, deja uleiul nu se mai murdareste asa repede.
Nu imi dau seama daca e intinzatoul sau se dezamorseaza tachetii? Tachetii nu bat deloc, nici iarna, nici vara, nu cred ca au probleme.
Caraitul e prezent mai mult vara, cand incepe sa se raceasca se aude mult mai putin.
Partea buna e ca am tras de lant si nu se clinteste absolut deloc in nici o directie, e intins ca nou, nu as umbla la distributie de pomana.
Alte probleme nu sunt, motorul merge ceas. Imi e mai mult sa nu il afecteze treaba asta in timp.
Motor Z12XEP cu 115.000 km, la al 4-lea schimb de Mobil 1, deja uleiul nu se mai murdareste asa repede.
Am avut ocazia sa vad o Astra G din 2007 cu motor Z14XEP (ca al meu) si care are doar 60.000km reali (luata de noua, unic proprietar-femeie). ..Are acel carait la pornire, dar de numai 1-2 secunde. Se pare ca e o chestie "normala" la aceste motoare.
Eu inca n-am schmbat kitul de distributie, pe care-l am cumparat de 2 ani. masina are acum 190.000km. Are acel sunet de diesel la cald la relanti (de cand am luat-o...3 ani) si acel carait de 3 secunde la pornire. Tocmai am facut un drum de Bulgaria de 1200km (dus-intors) fara probleme.
georulz
- Mesaje scrise: 44
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Corsa 2005 Z14XEP
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 20 Oct 2008
- Mesaj Privat
Acel zgomot de carait la pornire de 1-2 secunde l-am auzit si la pornire tot pe Z14XEP imediat dupa schimbare de distributie OEM GM cu revizie. Cine zice ca nu se mai aude nimic mi se pare ca minte ori zice ca efect placebo. Mai ales ca nu stiu exact ce revizie au facut la intinzator, dar arcu ala pare moale de nou...
- Radovan_eu
- ****
- 1,254 mesaje
- din 02 Jun 2008
- Vectra 1997 X16XEL
- Iasi
Radovan_eu
- Mesaje scrise: 1,254
- Locatie: Iasi
- Masina: Vectra 1997 X16XEL
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 02 Jun 2008
- Mesaj Privat
Buna seara! Apelez la ajutorul vostru pentru câteva pãreri.
Am un prieten cu o Astra H z14xep ce și-a schimbat distribuția pe la 180000km, schimbul a fost un moft, motorul funcționa și se auzea foarte bine înainte de înlocuire. Dupã aproximativ 10000km, a inceput sa-i bata distribuția, a mers din nou la service și a înlocuit din nou distribuția. Acum dupã câteva mii km, distribuția face iar zgomot. Ce am observat, cu motorul cald, se aude ca un Diesel in relantiul, daca o tureaza peste 1500/2000 ture, zgomotul se atenueazã considerabil. Am desfãcut capacul culbutorilor, am tras de lanț pânã am bãgat degetele între el și patina, aproximativ 2cm. Nu știe ce producãtori de distribuție i s-au montat, așa cã eu as merge pe Ruville, acum ceva ani, i-am înlocuit distribuția fratelui la un z10xe cu Ruville ce avea piese cu sigla GM. Acum nu mai gãsesc nicãieri acest producãtor și asi vrea câteva pãreri cu ce alt producãtor sa o înlocuiesc. Mulțumesc!
Am un prieten cu o Astra H z14xep ce și-a schimbat distribuția pe la 180000km, schimbul a fost un moft, motorul funcționa și se auzea foarte bine înainte de înlocuire. Dupã aproximativ 10000km, a inceput sa-i bata distribuția, a mers din nou la service și a înlocuit din nou distribuția. Acum dupã câteva mii km, distribuția face iar zgomot. Ce am observat, cu motorul cald, se aude ca un Diesel in relantiul, daca o tureaza peste 1500/2000 ture, zgomotul se atenueazã considerabil. Am desfãcut capacul culbutorilor, am tras de lanț pânã am bãgat degetele între el și patina, aproximativ 2cm. Nu știe ce producãtori de distribuție i s-au montat, așa cã eu as merge pe Ruville, acum ceva ani, i-am înlocuit distribuția fratelui la un z10xe cu Ruville ce avea piese cu sigla GM. Acum nu mai gãsesc nicãieri acest producãtor și asi vrea câteva pãreri cu ce alt producãtor sa o înlocuiesc. Mulțumesc!
- dancuciureanu
- Moderator
- 16,465 mesaje
- din 26 Jun 2006
- Agila 2001 Z10XE + Z12XE
- Iasi
dancuciureanu
- Mesaje scrise: 16,465
- Locatie: Iasi
- Masina: Agila 2001 Z10XE + Z12XE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 26 Jun 2006
- Mesaj Privat
Eu am pus de-a lungul anilor numai GM și restul Victor Reinz, Elring, Corteco, Hepu, Bosal și nu am avut probleme absolut deloc. Este drept cã am fãcut totul cum spune în TIS și în plus chiar curãțat tot sistem ungere, rãcire, dat jos improvizații și minuni gãsite. Vorbesc de peste 15ani și peste o sutã de acest tip, cã este strãbunicul seria X10/12XE , Z sau ultimele A sau B cu defazoare și turbina tot aceași Mãrie cu altã pãlãrie.
Undeva posibil sa fi fãcut ceva greșeli mecanicul repede stuche banu și dacã țãcãne așa face ele toate, proaste domle. Alta versiune este folosirea de piese China cu etichetã frumoasa, este foarte frecventa. Combinația celor douã este dezastrul perfect, caz real foarte recent la modul dus mașina ok, dupã țãcãnea, dupã douã sãptãmâni era tractor și se oprea chiar și la semafor. Dupã schimbãri de lambda, clapete accelerație și multe altele nu se mai oprește dar concluzia e cã trebuie alt motor și pune pe el distribuția asta cã e noua. Sa mai distrugã unul?
Undeva posibil sa fi fãcut ceva greșeli mecanicul repede stuche banu și dacã țãcãne așa face ele toate, proaste domle. Alta versiune este folosirea de piese China cu etichetã frumoasa, este foarte frecventa. Combinația celor douã este dezastrul perfect, caz real foarte recent la modul dus mașina ok, dupã țãcãnea, dupã douã sãptãmâni era tractor și se oprea chiar și la semafor. Dupã schimbãri de lambda, clapete accelerație și multe altele nu se mai oprește dar concluzia e cã trebuie alt motor și pune pe el distribuția asta cã e noua. Sa mai distrugã unul?
- Radovan_eu
- ****
- 1,254 mesaje
- din 02 Jun 2008
- Vectra 1997 X16XEL
- Iasi
Radovan_eu
- Mesaje scrise: 1,254
- Locatie: Iasi
- Masina: Vectra 1997 X16XEL
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 02 Jun 2008
- Mesaj Privat
- dancuciureanu
- Moderator
- 16,465 mesaje
- din 26 Jun 2006
- Agila 2001 Z10XE + Z12XE
- Iasi
dancuciureanu
- Mesaje scrise: 16,465
- Locatie: Iasi
- Masina: Agila 2001 Z10XE + Z12XE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 26 Jun 2006
- Mesaj Privat
Tu ai cumpãra o mașinã chinezeascã? Pai e frumoasa, buna la preț, tot ce vrei.
Ai cumpãra un flex Parkside, MacAlister, Dexter sau un Bosch, Makita made in Romania, DeWalt, Hikoki ?
Exact asta este, cum merge și cât. Daca tragi la sfârșit linie ajungi la vorba : sunt prea sãrac sã-mi cumpãr un lucru ieftin.
Exact asta este acum și în Est, mulți și prosti, cantitatea este o calitate, ce tare sunt eu in gura cã ce am fãcut și câte. De cealaltã parte putini dar buni, îi bat și cu cu propriile arme. Sa nu mai râdeți de turcisme cã la alții le-a pierit râsul și Javelin este trecut printre sfinți.
Sa fie clar, fara om și tehnicã de calitate nu face nimic decât sã iroseascã bani. Degeaba a fãcut ha ha ha cate mașini daca toate merg puțin și prost.
Toate magazinele nu au marfa la raft, ea este la importator sau distribuitori. Ai opțiuni orice magazin la colț de stradã între farmacie și pãcãnele sau cele gen epiesa, târgul de piese, diferã ce adaos ai dar sa le plãtești doar când le ai in mana și le verifici. Colet primit acasã este cam riscant încã.
Ai cumpãra un flex Parkside, MacAlister, Dexter sau un Bosch, Makita made in Romania, DeWalt, Hikoki ?
Exact asta este, cum merge și cât. Daca tragi la sfârșit linie ajungi la vorba : sunt prea sãrac sã-mi cumpãr un lucru ieftin.
Exact asta este acum și în Est, mulți și prosti, cantitatea este o calitate, ce tare sunt eu in gura cã ce am fãcut și câte. De cealaltã parte putini dar buni, îi bat și cu cu propriile arme. Sa nu mai râdeți de turcisme cã la alții le-a pierit râsul și Javelin este trecut printre sfinți.
Sa fie clar, fara om și tehnicã de calitate nu face nimic decât sã iroseascã bani. Degeaba a fãcut ha ha ha cate mașini daca toate merg puțin și prost.
Toate magazinele nu au marfa la raft, ea este la importator sau distribuitori. Ai opțiuni orice magazin la colț de stradã între farmacie și pãcãnele sau cele gen epiesa, târgul de piese, diferã ce adaos ai dar sa le plãtești doar când le ai in mana și le verifici. Colet primit acasã este cam riscant încã.
- Radovan_eu
- ****
- 1,254 mesaje
- din 02 Jun 2008
- Vectra 1997 X16XEL
- Iasi
Radovan_eu
- Mesaje scrise: 1,254
- Locatie: Iasi
- Masina: Vectra 1997 X16XEL
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 02 Jun 2008
- Mesaj Privat
Nea Dane, a cumpãrat kit GM pânã la urmã și am.o nelãmurire. Acum, pe motor au rãmas pinioanele axelor ce au cateva mii km și arata foarte bine, dar vreau sa le înlocuiesc și pe acestea. Vãzusem o informație legatã de acele șaibe distanțier care acum sunt intre ax și pinioane, și care dupã unii ar trebui sa fie intre pinion și cititor la admisie, asta înseamnã decalaj între pinioane. Îmi poți spune exact pozitia lor?
- dancuciureanu
- Moderator
- 16,465 mesaje
- din 26 Jun 2006
- Agila 2001 Z10XE + Z12XE
- Iasi
dancuciureanu
- Mesaje scrise: 16,465
- Locatie: Iasi
- Masina: Agila 2001 Z10XE + Z12XE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 26 Jun 2006
- Mesaj Privat
Vine ax. pinion subțire saiba. Cititor plat original negru. Șurub zinc lung cu deformare plastica. Asta este valabil la capac distribuție pierburg. Cititoare aftermarket exista care suplinesc șaibã dar matrițã era proasta și aveai p0340.
Șaibã distanțier se scoate din pinion model vechi, daca nu gãsești șaibe mãr ii numai groase, mari și plane sa fie.
Șuruburile negre fosfat sunt mai scurte și deformare mai mica, sunt pentru pinioane noi fara șaibã pentru capace SHW și pompa apa cu garnitura tabla, fara capac sus și ștuț pentru circuitul mic, ãla cu douã șuruburi T30.
Șaibã distanțier se scoate din pinion model vechi, daca nu gãsești șaibe mãr ii numai groase, mari și plane sa fie.
Șuruburile negre fosfat sunt mai scurte și deformare mai mica, sunt pentru pinioane noi fara șaibã pentru capace SHW și pompa apa cu garnitura tabla, fara capac sus și ștuț pentru circuitul mic, ãla cu douã șuruburi T30.
- tadobaru
- **
- 116 mesaje
- din 09 Mai 2009
- Astra 2006 Z14XEP
- Constanta
tadobaru
- Mesaje scrise: 116
- Locatie: Constanta
- Masina: Astra 2006 Z14XEP
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 09 Mai 2009
- Mesaj Privat
- dancuciureanu
- Moderator
- 16,465 mesaje
- din 26 Jun 2006
- Agila 2001 Z10XE + Z12XE
- Iasi
dancuciureanu
- Mesaje scrise: 16,465
- Locatie: Iasi
- Masina: Agila 2001 Z10XE + Z12XE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 26 Jun 2006
- Mesaj Privat
Era un user CSN din CT dar nu mai știu nimic de ceva ani. Mai sapa și tu pe forum, este mult de cãutat și citit dupã care sa îți faci o idee de ce poate respectivul.
Cu piesele tale...care cã eu sunt sãtul de kit de guvid prãjit...pe lângã cel minim și GM mai trece încã n repere, când desfaci hopa cã mai gãsești și altele care trebuie, nu schimbi atunci apãi mai plãtești odatã cã deh, la remontare nu conteazã cã pui vechiturã care mai tine o dunga sau ceva nou. Ceva nou, daca este chinezãrie apãi cat sa ținã?
Cu piesele tale...care cã eu sunt sãtul de kit de guvid prãjit...pe lângã cel minim și GM mai trece încã n repere, când desfaci hopa cã mai gãsești și altele care trebuie, nu schimbi atunci apãi mai plãtești odatã cã deh, la remontare nu conteazã cã pui vechiturã care mai tine o dunga sau ceva nou. Ceva nou, daca este chinezãrie apãi cat sa ținã?
- tadobaru
- **
- 116 mesaje
- din 09 Mai 2009
- Astra 2006 Z14XEP
- Constanta
tadobaru
- Mesaje scrise: 116
- Locatie: Constanta
- Masina: Astra 2006 Z14XEP
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 09 Mai 2009
- Mesaj Privat
O sa incerc sa dau de CSN, el m-a ajutat si prima data cand am schimbat-o dupa ce altcineva mi-a facut varza. Nu era un om de service, era un chitibusar de laudat care a preferat sa-si faca singur lucrarea dacat sa mearga la asa zisi meseriasi. Cat despre piese ce sa zic, in ziua de azi sunt adeptul pieseor AM pentru ca originalele sunt cam la fel doar ca platesti marca. In plus, cele de marca au sanse mari sa fie fake ca se vand bine. Sa nu uitam ca masina asta nu se mai produce de 15 ani, opel e acum pe la francezi iar cand pe piata gasesti GM la pret se AM te intrebi sinceri ce merita sa iei. Sunt destule indicii care sa te ajute sa iei ceva ieftin si bun daca stii ce si cum sa cauti. Parerea mea.
- dancuciureanu
- Moderator
- 16,465 mesaje
- din 26 Jun 2006
- Agila 2001 Z10XE + Z12XE
- Iasi
dancuciureanu
- Mesaje scrise: 16,465
- Locatie: Iasi
- Masina: Agila 2001 Z10XE + Z12XE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 26 Jun 2006
- Mesaj Privat
Îmi pare rãu dar prin CT nu prea cunosc, eu am citit doar ce este scris pe forum, ca moderator mai fac și asta. Ce știe, ce dotare are chiar nu am stat sa analizez.
Folosește info de pe vastul internet, forumuri mai serioase și discerne singur cã de ...nu se duce lipsa pe lumea asta
Piese AM gãsești unele chiar bune sau echipeazã din fabricã dar și chinezãrii ordinare. Opel acum aparține de Stellantis un grup care are 14 mãrci, americane, franceze, italiene, britanice etc
Folosește info de pe vastul internet, forumuri mai serioase și discerne singur cã de ...nu se duce lipsa pe lumea asta
Piese AM gãsești unele chiar bune sau echipeazã din fabricã dar și chinezãrii ordinare. Opel acum aparține de Stellantis un grup care are 14 mãrci, americane, franceze, italiene, britanice etc
- tadobaru
- **
- 116 mesaje
- din 09 Mai 2009
- Astra 2006 Z14XEP
- Constanta
tadobaru
- Mesaje scrise: 116
- Locatie: Constanta
- Masina: Astra 2006 Z14XEP
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 09 Mai 2009
- Mesaj Privat
Multumesc si sint recunoscator pentru totate informatiile de pe acest forum! Intr-adevar de ... nu duce lipsa lumea si din pacate si forumurile sunt pline si ele! Tocmai de aceea am incercat aici o "scurtatura" gandindu-ma ca cineva cu acest motor a facut operatiunea de curand. Spun asta pentru ca masina e din ce in ce mai rara pe drumuri iar mecanicii care se pricepeau ori au trecut la nivel cu cele de azi ori s-au lasat ori au plecat pe afara. Daca aveam timp si scule necesare faceam eu lucrarea. Cred ca o sa gasesc un mecanic pe care sa-l asist totusi. Cat despre piese, ma descurc, am 252 000 cu masina luata de noua si sunt multumit tocmai de aceea vreau sa mai trag de ea inca vreo 4-5 ani.
- dancuciureanu
- Moderator
- 16,465 mesaje
- din 26 Jun 2006
- Agila 2001 Z10XE + Z12XE
- Iasi
dancuciureanu
- Mesaje scrise: 16,465
- Locatie: Iasi
- Masina: Agila 2001 Z10XE + Z12XE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 26 Jun 2006
- Mesaj Privat
Ultimele Astra G Clasic II erau fãcute în Polonia, din pãcate nu aveau ca la început protectia anticoroziva renumita, aripa interioara fata nu avea carenajul de plastic complet și sub vasul de expansiune se fãcea gaura de ruginã, multe și la aripa spate. Comparativ cu cele spaniole care sunt ciur, cele de prin alte țãri UE care au flori și se țin în vopsea polonezele încã rezista. Chiar britanicii nu mai cumpãrã VW și Seat nici vorba, preferã Skoda cã rezista la clima lor.
Motorul provine din vechile X10-12XE scos de Opel prin 1997, fiind reușit au tot lucrat pe el, mãrit cilindree , alte admisii, VVT la came iar ultimele au turbinã seria B NET. Sa nu uitam cã Opel a avut motoare de la Isuzu, BMW, FIAT, caroserii de la alții ba chiar Agila B este total Suzuki.
Gãsești pe filmulețe YouTube cum se schimbã o distribuție dar alea sunt trunchiate, pline de greșeli tehnice elementare. Referitor la piese AM, unele chiar sunt bune, unele le gãsești doar pe original dar multe ai grijã cã sunt fake China. Acum ceva ani americanii au pornit o investigație ampla cu piesele tale China și au extins la industria aeronautica și sã vezi surprizã, chiar Obama se trãgea cu airforce1 care avea chinezãrii, unele pure altele second și doar lustruite de ei.
Daca vei gãsi pe cineva sã o schimbe bine și ai nevoie de un sfat mã suni cã sunt multe care nu apar nicãieri ca info. Este și normal, informația este putere mai ales in zilele de azi.
Motorul provine din vechile X10-12XE scos de Opel prin 1997, fiind reușit au tot lucrat pe el, mãrit cilindree , alte admisii, VVT la came iar ultimele au turbinã seria B NET. Sa nu uitam cã Opel a avut motoare de la Isuzu, BMW, FIAT, caroserii de la alții ba chiar Agila B este total Suzuki.
Gãsești pe filmulețe YouTube cum se schimbã o distribuție dar alea sunt trunchiate, pline de greșeli tehnice elementare. Referitor la piese AM, unele chiar sunt bune, unele le gãsești doar pe original dar multe ai grijã cã sunt fake China. Acum ceva ani americanii au pornit o investigație ampla cu piesele tale China și au extins la industria aeronautica și sã vezi surprizã, chiar Obama se trãgea cu airforce1 care avea chinezãrii, unele pure altele second și doar lustruite de ei.
Daca vei gãsi pe cineva sã o schimbe bine și ai nevoie de un sfat mã suni cã sunt multe care nu apar nicãieri ca info. Este și normal, informația este putere mai ales in zilele de azi.
- tadobaru
- **
- 116 mesaje
- din 09 Mai 2009
- Astra 2006 Z14XEP
- Constanta
tadobaru
- Mesaje scrise: 116
- Locatie: Constanta
- Masina: Astra 2006 Z14XEP
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 09 Mai 2009
- Mesaj Privat
Multumesc, Am intrebat cativa mecanici daca schimba cu piesele mele si mi-au dat pret manopera 1000 ron , cu piesele lor ma costa cat jumatate cu cat se mai da masina asta sh! Problema e ca atunci cand ii intreb de trusa KM dau din umeri si cad pe ganduri Nu sunt novice in piese si mecanica auto si am hotarat sa fac singur lucrarea..Am citit mult pe aici si am urmarit si multe filmulete pe youtube. Cred ca ma descurc. Distributia am luat-o Dayco fara suruburi. E suficient pentru inca 4-5 ani. In mare parte lucrarea e clara si daca am nevoie de mici amanunte va voi contacta. Respect!
Am vazut piese OE la VW fabricate in China dar si curele de transmisie OE Volvo made in Romania! Oare ce nu se mai produce in china? Piata pieselor auto nu mai e ca acum 10-12 ani, Sunt firme mici care au investit si s-au dezvoltat altele de marca sunt pe o panta descendenta. Mai mult chestiunea cu dublul standard e deja dovedita. Important e optimul intre pret si calitate. Mai bine China cu patalama si site cod QR si tat tacamul decat un fake facut printr-o hala obscura de te miri unde! Multe piese made in UE au tot china la origine, doar ambalarea lor e in UE, chestie de taxe vamale!
Exemplu acum vreo 10 ani am schimbat telescoapele pe fata, toti ii dadeau cu monroe (doar ce mi le pusese pe spate la service) eu am pus pe fata AL-KO, noname la vremea aia. Pe spate le-am schimbat deja, AL-KO inca sunt pe masina!
Am vazut piese OE la VW fabricate in China dar si curele de transmisie OE Volvo made in Romania! Oare ce nu se mai produce in china? Piata pieselor auto nu mai e ca acum 10-12 ani, Sunt firme mici care au investit si s-au dezvoltat altele de marca sunt pe o panta descendenta. Mai mult chestiunea cu dublul standard e deja dovedita. Important e optimul intre pret si calitate. Mai bine China cu patalama si site cod QR si tat tacamul decat un fake facut printr-o hala obscura de te miri unde! Multe piese made in UE au tot china la origine, doar ambalarea lor e in UE, chestie de taxe vamale!
Exemplu acum vreo 10 ani am schimbat telescoapele pe fata, toti ii dadeau cu monroe (doar ce mi le pusese pe spate la service) eu am pus pe fata AL-KO, noname la vremea aia. Pe spate le-am schimbat deja, AL-KO inca sunt pe masina!
- SMednyanszky
- *
- 6 mesaje
- din 28 Mar 2023
SMednyanszky
- Mesaje scrise: 6
- Locatie:
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 28 Mar 2023
- Mesaj Privat
Bunã ziua am un corsa d 1.2 z12xep și dupã ce am schimbat distribuția mia apãrut un țãcãnit în zona capac distribuție care dispãrea imediat dupã pornire acum este continua dar cu un zgomot mult mai mare pe testar apare presiune scãzutã la ulei ,lanțul este ok întins nu are joc deloc ,dacã este pornit motorul circa 3, 4 minute nu apare ulei în rampa și nici pe capac menționez ca am desfãcut baia curatat suflat totul pare ok dar zgomotul exista ?
- dancuciureanu
- Moderator
- 16,465 mesaje
- din 26 Jun 2006
- Agila 2001 Z10XE + Z12XE
- Iasi
dancuciureanu
- Mesaje scrise: 16,465
- Locatie: Iasi
- Masina: Agila 2001 Z10XE + Z12XE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 26 Jun 2006
- Mesaj Privat