- Khrysty@n
- **
- 106 mesaje
- din 16 Jan 2010
- Corsa 2003 Z14XE
- Arad
Khrysty@n
- Mesaje scrise: 106
- Locatie: Arad
- Masina: Corsa 2003 Z14XE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 16 Jan 2010
- Mesaj Privat
Asta e clipul:
http://www.youtube.com/watch?v=FRiS-pSViP8
In filmare, cel putin pe turometru, nu se vede o oscilatie exagerata (as zice maxim 80-100RPM), insa se poate vedea in a doua parte a filmului, cat de tare intrerupe la relantii pe vibratiile detectorului de radar.
Intreruperile astea le relantii apar mereu cand temp. apei este intre 40 si 60 grade si dispare cand ajunge in zona de 70 de grade. Datul in nas si smuciturile in jurul a 2000RPM apar DOAR dupa ce apa a trecut de 70 de grade si motorul este incalzit uniform. Nu vad unde este legatura, deja problema ma depaseste...
http://www.youtube.com/watch?v=FRiS-pSViP8
In filmare, cel putin pe turometru, nu se vede o oscilatie exagerata (as zice maxim 80-100RPM), insa se poate vedea in a doua parte a filmului, cat de tare intrerupe la relantii pe vibratiile detectorului de radar.
Intreruperile astea le relantii apar mereu cand temp. apei este intre 40 si 60 grade si dispare cand ajunge in zona de 70 de grade. Datul in nas si smuciturile in jurul a 2000RPM apar DOAR dupa ce apa a trecut de 70 de grade si motorul este incalzit uniform. Nu vad unde este legatura, deja problema ma depaseste...
Liviu_pl
- Mesaje scrise: 70
- Locatie: Prahova
- Masina: Astra 2001 z16se
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 12 Apr 2014
- Mesaj Privat
La multi ani colegi de "suferinta".
Posed de ceva vreme o corsa 1.0 ar 2003.
Am o MARE bãtaie de cap cu ea de ceva vreme in sensul in care nu trage,mirosul gazelor de esapament este insuportabil,toba afumatã, consum de ulei nu are, motorul in acceleratie are o huruiala care este sesizabilã doar in interiorul masinii. Motorul la ralanti merge perfect. Te chinui sa il auzi. Si afara de abia se aude mai ales cand e cald motorul. Am curãtat egr,clapeta acceleratie, debitmetru. Schimbat bujii. Si cireasa de pe tort....de abia ajunge la 100km/h,in viteza constanta are o smucitura usoara cum ar da se se accelereze asta o face odata la 2 secunde.
Imi puteti da un sfat? Eu pana acum am o singura solutie si aia se cheamã BRICHETA !
Posed de ceva vreme o corsa 1.0 ar 2003.
Am o MARE bãtaie de cap cu ea de ceva vreme in sensul in care nu trage,mirosul gazelor de esapament este insuportabil,toba afumatã, consum de ulei nu are, motorul in acceleratie are o huruiala care este sesizabilã doar in interiorul masinii. Motorul la ralanti merge perfect. Te chinui sa il auzi. Si afara de abia se aude mai ales cand e cald motorul. Am curãtat egr,clapeta acceleratie, debitmetru. Schimbat bujii. Si cireasa de pe tort....de abia ajunge la 100km/h,in viteza constanta are o smucitura usoara cum ar da se se accelereze asta o face odata la 2 secunde.
Imi puteti da un sfat? Eu pana acum am o singura solutie si aia se cheamã BRICHETA !
- Khrysty@n
- **
- 106 mesaje
- din 16 Jan 2010
- Corsa 2003 Z14XE
- Arad
Khrysty@n
- Mesaje scrise: 106
- Locatie: Arad
- Masina: Corsa 2003 Z14XE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 16 Jan 2010
- Mesaj Privat
Va salut cu stima!
Pot sa zic fericit, ca AM REZOLVAT COMPLET PROBLEMA!
Masina si-a dat duhul in data de 05.01.2016, in sensul ca veneam de la Timisoara, la Arad (facusem un drum Arad - Timisoara - Arad), iar cand eram aproape de centru, mergeam bara la bara, cu aprox 25-30 km/h in treapta II, cand masina a smucit odata incredibil de tare si de violent (initial am crezut ca s-a bagat cineva in mine), dupa care s-a aprins martorul "masina cu cheita", insotit la 2-3 minute si de bine-cunoscutul "Check Engine".
Simptome? Masina nu se mai tura mai tare de 3500 RPM, iar in trapta I, ca sa ajung la 3500 ture dura aproximativ 15-20 secunde, de smucit smucea la orice turatie, tot la 2-3 secunde (practic o acceleratie sacadata si intrerupta), se oprea motorul in mers, insa motorul mergea rotund.
Dupa o noapte nedormita in care am citit zeci, poate chiar sute de pagini de pe ClubOpel si alte forumuri ale marcii din strainatate, convins ca am identificat problema, m-am trezit dimineata, am dat jos ECU de pe masina si m-am dus la un prieten electronist. In 3 ore, ECU era deja pe masina si functiona fara problema. Electronistul a gasit 8 contacte intrerupte, care la cald se dilatau si la frig se contractau (practic cand se incalzea bine motorul, aparea problema). Contactele din ECU sunt foarte proste, practic sunt aluminiu pe cupru care e cunoscut ca nu face pe termen lung o legatura prea buna si sunt praf la vechimea masinii.
Acum a mai ramas doar problema cu intreruptul la aprox 1.600 - 2.200 ture, e tot o smucitura insa una mai fina, dar nu mai e deloc prezenta lipsa de putere sau vreun bec aprins in bord. Electronistul a vorbit cu un prieten mecanic, iar acesta mi-a spus ca ar putea fi pe duca pompa de benzina (de mult o suspectam).
Cred ca e o rezolvare pentru toata lumea, chiar va recomand daca aveti coduri P0101, P0335, P1120, P1122, P1550.
Pot sa zic fericit, ca AM REZOLVAT COMPLET PROBLEMA!
Masina si-a dat duhul in data de 05.01.2016, in sensul ca veneam de la Timisoara, la Arad (facusem un drum Arad - Timisoara - Arad), iar cand eram aproape de centru, mergeam bara la bara, cu aprox 25-30 km/h in treapta II, cand masina a smucit odata incredibil de tare si de violent (initial am crezut ca s-a bagat cineva in mine), dupa care s-a aprins martorul "masina cu cheita", insotit la 2-3 minute si de bine-cunoscutul "Check Engine".
Simptome? Masina nu se mai tura mai tare de 3500 RPM, iar in trapta I, ca sa ajung la 3500 ture dura aproximativ 15-20 secunde, de smucit smucea la orice turatie, tot la 2-3 secunde (practic o acceleratie sacadata si intrerupta), se oprea motorul in mers, insa motorul mergea rotund.
Dupa o noapte nedormita in care am citit zeci, poate chiar sute de pagini de pe ClubOpel si alte forumuri ale marcii din strainatate, convins ca am identificat problema, m-am trezit dimineata, am dat jos ECU de pe masina si m-am dus la un prieten electronist. In 3 ore, ECU era deja pe masina si functiona fara problema. Electronistul a gasit 8 contacte intrerupte, care la cald se dilatau si la frig se contractau (practic cand se incalzea bine motorul, aparea problema). Contactele din ECU sunt foarte proste, practic sunt aluminiu pe cupru care e cunoscut ca nu face pe termen lung o legatura prea buna si sunt praf la vechimea masinii.
Acum a mai ramas doar problema cu intreruptul la aprox 1.600 - 2.200 ture, e tot o smucitura insa una mai fina, dar nu mai e deloc prezenta lipsa de putere sau vreun bec aprins in bord. Electronistul a vorbit cu un prieten mecanic, iar acesta mi-a spus ca ar putea fi pe duca pompa de benzina (de mult o suspectam).
Cred ca e o rezolvare pentru toata lumea, chiar va recomand daca aveti coduri P0101, P0335, P1120, P1122, P1550.
- dancuciureanu
- Moderator
- 16,465 mesaje
- din 26 Jun 2006
- Agila 2001 Z10XE + Z12XE
- Iasi
dancuciureanu
- Mesaje scrise: 16,465
- Locatie: Iasi
- Masina: Agila 2001 Z10XE + Z12XE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 26 Jun 2006
- Mesaj Privat
- Khrysty@n
- **
- 106 mesaje
- din 16 Jan 2010
- Corsa 2003 Z14XE
- Arad
Khrysty@n
- Mesaje scrise: 106
- Locatie: Arad
- Masina: Corsa 2003 Z14XE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 16 Jan 2010
- Mesaj Privat
Problema cu intreruptul acceleratiei timp de ~1 secunda de la ce ar mai putea fi?
ECU a fost servisat in totalitate si am si o garantie de 3 luni, am fost facut de un bun prieten si am stat langa el pe tot parcursul operatiunii, deci este exclus ECU.
Cum ziceam are loc intre 1600 si 2200 RPM (astazi am avut surpriza sa intrerupa in trapta intai la 2800 ture), insa de regula ala e intervalul la care intrerupe cel mai frecvent.
ECU a fost servisat in totalitate si am si o garantie de 3 luni, am fost facut de un bun prieten si am stat langa el pe tot parcursul operatiunii, deci este exclus ECU.
Cum ziceam are loc intre 1600 si 2200 RPM (astazi am avut surpriza sa intrerupa in trapta intai la 2800 ture), insa de regula ala e intervalul la care intrerupe cel mai frecvent.
- dancuciureanu
- Moderator
- 16,465 mesaje
- din 26 Jun 2006
- Agila 2001 Z10XE + Z12XE
- Iasi
dancuciureanu
- Mesaje scrise: 16,465
- Locatie: Iasi
- Masina: Agila 2001 Z10XE + Z12XE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 26 Jun 2006
- Mesaj Privat
- Valentin Stefan
- *
- 37 mesaje
- din 15 Aug 2015
- Corsa 2001 1.0 12V (58 Hp)
- Bucuresti
Valentin Stefan
- Mesaje scrise: 37
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Corsa 2001 1.0 12V (58 Hp)
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 15 Aug 2015
- Mesaj Privat
Salutare tuturor,am si eu o problema cu un opel corsa c 1.0,am schimbat motorul deoarece cel original am trecut cu masina prin apa unde era inundatii si am tras apa prin filtru de aer si a ramas intepenit motorul,am cumparat un motor cu garantie 3 luni l-am pus pe masina dar are un sunet ciudat si trepideaza fata de fostul meu motor,se aude ca un motor diesel,stie cineva din ce poate fi?poate fi distributia?multumesc
- dancuciureanu
- Moderator
- 16,465 mesaje
- din 26 Jun 2006
- Agila 2001 Z10XE + Z12XE
- Iasi
dancuciureanu
- Mesaje scrise: 16,465
- Locatie: Iasi
- Masina: Agila 2001 Z10XE + Z12XE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 26 Jun 2006
- Mesaj Privat
- Valentin Stefan
- *
- 37 mesaje
- din 15 Aug 2015
- Corsa 2001 1.0 12V (58 Hp)
- Bucuresti
Valentin Stefan
- Mesaje scrise: 37
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Corsa 2001 1.0 12V (58 Hp)
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 15 Aug 2015
- Mesaj Privat
Salutare,am.si eu o corsa c z10xe si am 2 errori 0170 si 0100,tin sa precizez ca masina a tras apa prin filtrul de aer,iar cand sta la relanti vibreaza prea tare motorul asta se intampla la 800 ture,cand accelerez la 1000 sau 1100 de ture nu mai vibreaza asa...poate fi din cauza debitmetrului?astept rãspuns.
- Valentin Stefan
- *
- 37 mesaje
- din 15 Aug 2015
- Corsa 2001 1.0 12V (58 Hp)
- Bucuresti
Valentin Stefan
- Mesaje scrise: 37
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Corsa 2001 1.0 12V (58 Hp)
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 15 Aug 2015
- Mesaj Privat
adecvatu
- Mesaje scrise: 5
- Locatie: Brasov
- Masina: Astra 2002 Z16SE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 02 Nov 2015
- Mesaj Privat
- halberstadt
- *
- 2 mesaje
- din 08 Mar 2012
- Astra 2005 z17dth
- Olt
halberstadt
- Mesaje scrise: 2
- Locatie: Olt
- Masina: Astra 2005 z17dth
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 08 Mar 2012
- Mesaj Privat
- corsablue
- ****
- 2,792 mesaje
- din 18 Feb 2008
- Corsa 2005 Z13DT
- Brasov
corsablue
- Mesaje scrise: 2,792
- Locatie: Brasov
- Masina: Corsa 2005 Z13DT
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 18 Feb 2008
- Mesaj Privat