Ai uitat parola?


  1. Home
  2. Probleme tehnice
  3. Motoare diesel
  • GDaniel691

  • Mesaje scrise: 1
  • Locatie:
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 05 Mai 2022

  • Mesaj Privat
salutare,am un opel astra H din 2004.Cand bag cheia in contact si ridic putin de cheie in pozitia 1,mi-se aprinde martorul de ulei si de baterie,dupa pornirea motorului martorii dispar.Plus ca mai am o problema.Este blocata bricheta de masina (chestia aceia cu care se aprinde tigarea si se incarca telefonul) este in socket-ul ala si nu poate sa fie tras deloc afara din cauza ca este bagat 2 cm in jos si nu poate fii scos


MODEL: Opel Astra H 2004
MOTOR: 1.7 cdti

LOCATIE: Bucuresti
  • DRosiuoru

  • Mesaje scrise: 382
  • Locatie: Arad
  • Masina: Insignia 2010 A20DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 08 Mar 2022

  • Mesaj Privat
Rezolva prima data problema cu bricheta ( consumator mare de curent , la punerea contactului incepe sa pape curent din baterie si daca bateria e slabuta apar beculete in bord ) si dupa aia vezi ce se intampla . In momentul cand pornesti motorul , alternatorul acopera consumul de curent cerut de consumatorii activi si de aceea se sting martorii din bord .
Recomand si o verificare a incarcarii bateriei si starea bateriei .
  • sebage

  • Mesaje scrise: 2,606
  • Locatie: Alta tara
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 15 Jun 2019

  • Mesaj Privat
1. Exista vreo masina la care NU se aprind martorii de presiune ulei si incarcare, atunci cand pui contactul?
2. Astra H, are tensiune permanent in priza pentru bricheta (da stiu, pare ciudat), deci bricheta aceea, daca facea contact electric, ar fi luat foc de mult. Asa ca, ramane doar o problema de lãcãtușerie (extragere), sau se schimba cu totul (din dezmembrari).

Personal, nu am inteles exact problemele, de aceea nu am intervenit initial.

Later edit:
Tocmai ce scriam ca, NU am inteles exact problemele.


Ultima modificare făcută de sebage la Vin 06 Mai, 2022 4:49 am
  • DRosiuoru

  • Mesaje scrise: 382
  • Locatie: Arad
  • Masina: Insignia 2010 A20DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 08 Mar 2022

  • Mesaj Privat
sebage , aici posibil sa ai dreptate ,doar ca initiatorul topic-ului specifica cheia in pozitia 1 nu contactul pus la pozitia 2 a cheii . La pozitia 1 a cheii ar trebui sa ai cu totul altceva aprins in bord .
Sunt PRO la orice comentariu legat de subiect pentru a ajuta la un inceput de abordare a problemelor in speranta rezolvarii lor chiar si de initiatorii topic-urilor .
Skip ads

  1. Home
  2. Probleme tehnice
  3. Motoare diesel

Discuții similare

Intră în ClubOpel!

check Cea mai mare comunitate Opel
check Întâlniri locale
check Skip Ads
check Vinzi/Cumperi
check Gratuit pe viață




CO+FB CO+FB CO+YT CO+IG CO+TWTR