Ai uitat parola?


  1. Home
  2. Opel Vectra
  3. Vectra B
Soluție
  • AStoica26

  • Mesaje scrise: 5
  • Locatie: Buzau
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 02 Nov 2021

  • Mesaj Privat
Salutare colegi! Detin un vectra b 2001 1. 6 16v benzina+gpl. Am avut acum 3 luni aceeasi problema dar dispãruse.
Problema vine asa, în timpul mersului cel mai frecvent in treapta 4 (nu cred ca are o legãturã), are momente in care timp de 5 secunde parca se accelereaza singura in gol, prima oara am crezut ca se aude din cutia de viteze dar nu este asa, in timpul acelui moment am observat ca, viteza turometrului creste cu aproximativ 100 turatii sau mai puțin si pare nesemnificativ dar sunetul ramane timp de 5 secunde chiar daca accelerez eu. Nu cred ca patineazã ambreiajul, tine destul de bine si nu cred ca tine de asta. Nu știu daca are vre o legãturã cu mersul pe gpl.
Inainte, pana sa aparã problema aceasta, masina tragea destul de bine, acum nu mai are aceeasi forțã, urca greu in turații in sarcinã, iar pe liber se turaza foarte ușor.
Ce ar putea fi?
Pe tester OBD2 nu imi apare nimic


MODEL: Vectra B
MOTOR: Z16xe

Această discuție are un răspuns marcat ca Soluție la problema expusă.
Sari direct la Soluție

  • Paranoid

  • Mesaje scrise: 48
  • Locatie: Dambovita
  • Masina: Vectra 2001 Z16XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 24 Feb 2022

  • Mesaj Privat
Salut!
Problema ta este destul de similarã cu problema pe care am avut eu. La mine rãmânea motorul turat chiar și când apãsam abreiajul și motorul era decuplat. Mașina nu mai trãgea la fel, motorul se bâlbâia mereu.
Problema la mine a fost aerul fals pe care motorul îl primea din plin și clapeta nu mai mergea corespunzãtor.
Încearcã sã cureți clapeta de accelerație foarte bine, schimbã-i garnitura (pe mine m-a costat 5 lei after market. Dacã vrei, gãsești si Bosch sau pe original cu 20 de lei), verificã toate furtunele care intrã în clapetã la ambele capete și pe parcursul lor cã e posibil sã gãsești ceva copt pe acolo. Eu unul am gãsit. Clapeta are niște orificii ușor de ratat care se înfundã. Poți sã le cureți lejer cu o agrafã și apoi speli cu spray de carburatoare. Mare grijã cu furtunele de racire care trec prin clapetã. Dacã ai folosit mașina și e motorul fierbinte, mai bine o lași sã se rãceascã ca sã nu ai surprize cu antigelul fierbinte. Vor sãri câțiva stropi cu presiune și apoi se va opri curgerea.
Sugerez sã verifici și EGR-ul. E posibil sã nu mai meargã și sã bage în motor amestec neconform de aer cu gaze de eșapament. Eu am avut probleme și cu EGR-ul.
Spor!
Skip ads

  1. Home
  2. Opel Vectra
  3. Vectra B

Intră în ClubOpel!

check Cea mai mare comunitate Opel
check Întâlniri locale
check Skip Ads
check Vinzi/Cumperi
check Gratuit pe viață




CO+FB CO+FB CO+YT CO+IG CO+TWTR