Ai uitat parola?


  1. Home
  2. Probleme tehnice
  3. Motoare benzină
  • valentinradulescu98

  • Mesaje scrise: 64
  • Locatie: Brasov
  • Masina: Astra 2004 Z16XEP
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 16 Sep 2021

  • Mesaj Privat
Salut colegi,
Am și eu o problema de mult timp și nimeni nu ii da de cap și anume, martorul cu motorul aprins. Am lãsat și o poza cu codurile care apar. Am fost la mai mulți mecanici. Unii mi-au pus bujii noi, alții mi-au schimbat sondele lamda, alții mi-au curãțat canale egr din ce au spus ei, alții mi-au pus bobina noua dar vad ca nimic nu e ok. Problema este ca atunci când merg la drum lung, dintr-o data martorul nu mai rãmâne aprins, ci pâlpâie, atunci motorul dardaie foarte tare ca și cum da sa iasã afara și mașina nu trage deloc. Dacã opresc motorul, aștept 10-20 secunde, revine totul la normal. Dacã mai merg câțiva km, e posibil sa facã la fel, e posibil sa nu. Cine ma poate ajuta și pe mine cu o rezolvare. Mulțumesc.







MODEL: Astra 2004
MOTOR: 1.6 105cp z16xep
Skip ads

  • VVeraNedelcu

  • Mesaje scrise: 35
  • Locatie:
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 08 Mar 2020

  • Mesaj Privat
din cite vad pe testar, nu îți da scîntei la buji, desi daca zici ca ai schimbat inclusiv bobina, verifica rampa de injectoare posibil sa fie infundate....
  • valentinradulescu98

  • Mesaje scrise: 64
  • Locatie: Brasov
  • Masina: Astra 2004 Z16XEP
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 16 Sep 2021

  • Mesaj Privat
Imi poti da o poza sa vad cum arata mai exact? O pot curata chiar eu fara a fi nevoit sa ma mai duc la un service?
  • bibu16v

  • Mesaje scrise: 6,844
  • Locatie: Alta tara
  • Masina: Astra 1995 X16XEL
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 25 Jan 2016

  • Mesaj Privat
Ai o problemã cu imobilizatorul...ar trebui sã rezolvi mai întâi aceastã problemã și mai vezi ulterior...
  • valentinradulescu98

  • Mesaje scrise: 64
  • Locatie: Brasov
  • Masina: Astra 2004 Z16XEP
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 16 Sep 2021

  • Mesaj Privat
O sa vad ce pot face, mulțumesc pt sfaturi
  • alex_arhire

  • Mesaje scrise: 988
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2001 Z20LET
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 10 Sep 2006

  • Mesaj Privat
masoara presiunea de benzina in rampa, e posibilca pompa de benzina (din rezervor) sa fie pe duca, de aici amestec sarac si rateu aprindere la presiune mica. verifica filtrul de benzina sa nu fie infundat, eventual schimba-l.

daca pompa e OK si spui ca ai schimbat bobina si bujii, ramane varianta de ECU, fiind cunoscuta ca cedeaza la Z16XEP din cauza pozitionarii unde absoarbe caldura si vibratii. se reconditioneaza la costuri rezonabile in 1-2 zile
  • valentinradulescu98

  • Mesaje scrise: 64
  • Locatie: Brasov
  • Masina: Astra 2004 Z16XEP
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 16 Sep 2021

  • Mesaj Privat
Mulțumesc mult, o sa țin cont și de varianta asta👍
  • maiandrei

  • Mesaje scrise: 4,710
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Insignia 2018 B20DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 20 Dec 2004

  • Mesaj Privat
Mergi o perioada cu mufa EGR scoasa si vezi daca mai apar erorile din plaja P0300-P0314
Ma intristeaza si in acelasi timp ma distreaza cand vad sonde lambda inlocuite intr-o veselie.
Sa curga banii!
  • valentinradulescu98

  • Mesaje scrise: 64
  • Locatie: Brasov
  • Masina: Astra 2004 Z16XEP
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 16 Sep 2021

  • Mesaj Privat
Am înțeles, mai bine caut și întreb și încerc sa fac eu acasã, chit ca nu prea ma pricep la mecanica dar decât sa ma duc la toate service-urile unde sunt toți boschetarii care le plac doar sa îmi ia banii și nu fac nimic special.. Mulțumesc mult!
Skip ads

  1. Home
  2. Probleme tehnice
  3. Motoare benzină

Intră în ClubOpel!

check Cea mai mare comunitate Opel
check Întâlniri locale
check Skip Ads
check Vinzi/Cumperi
check Gratuit pe viață




CO+FB CO+FB CO+YT CO+IG CO+TWTR