R7767
- Mesaje scrise: 4
- Locatie:
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 18 Mar 2022
- Mesaj Privat
Salut. Am un Opel Corsa 2002, motor 1.7 dti ; nu sunt priceput in partea mecanica, intreb aici in speranta ca a mai avut cineva o situate asemanatoare si poate sa ma indrume. Am primit masina acum un an, cu probleme la radiator ( spart) si pentru rezolvarea lor, fostul propietar a bagat un tub de solutie de aia de astupare a micilor fisuri din sistemul de racire. Cand am luat-o am schimbat distributie, radiator, pompa de apa, filtre, vas de expansiune. Dupa un drum scurt in care am turat-o mai mult, am ridicat capota sa ma uit si eu ca prostu, ca oricum nu intelegeam nimic, dar am observat ca nu mai era lichid in vasul de expansiune. Am mers la mecanic, a stans toate garniturile, a uns ventilatorul care nu mai invartea si am pornit la drum, de atunci au trecut 10 luni in care, la mers in oras completez cu aprox 100 ml la fiecare o luna, chiar doua; problema vine la drum lung unde la un drum Timisoara Craiova, dus intors, bag cam doi litrii. Recent am fost la Brasov, iar taranul din mine s-a stapani la dus si nu am acceleram mai mult de 120 pe autostrata, m-am chinuit sa o mentin pana in 2400 de turatii, dar la intors taranul din mine nu s-a mai abtinut la vazul autostrazii ( Sibiu -Timisoara, scula, recomand) si i-am dat in gura, daca la drumul dus cand nu am turat-o, am bagat 200 de ml de antigel ( la rece vorbesc), la intors, nu mi-au ajuns restul de 1,8 l, bagati pe drum, sarise antigel si pe prag, roata era plina. Ideea e ca eu vad clar ca antigel curge pe la capacul vasului de expansiune si doar pe acolo. Puteti sa ma ajutati cu alte pareri, in prezent ma gandesc sa ascult de taica-meu si sa mergem sa schimbam garnitura de chiuloasa, care ar fi responsabila de aceasta situatie; daca mai aveti si alte pareri, va ascult.
Multumesc!
MODEL: Opel Corsa 2002
MOTOR: 1.7 dti
Multumesc!
MODEL: Opel Corsa 2002
MOTOR: 1.7 dti
- ahappyuser
- *******
- 6,751 mesaje
- din 05 Apr 2010
- Astra 2005 Z17DTH
- Sibiu
ahappyuser
- Mesaje scrise: 6,751
- Locatie: Sibiu
- Masina: Astra 2005 Z17DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 05 Apr 2010
- Mesaj Privat
R7767
- Mesaje scrise: 4
- Locatie:
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 18 Mar 2022
- Mesaj Privat
- bibu16v
- *******
- 6,912 mesaje
- din 25 Jan 2016
- Astra 1995 X16XEL
- Alta tara
bibu16v
- Mesaje scrise: 6,912
- Locatie: Alta tara
- Masina: Astra 1995 X16XEL
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 25 Jan 2016
- Mesaj Privat
R7767
- Mesaje scrise: 4
- Locatie:
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 18 Mar 2022
- Mesaj Privat
- ahappyuser
- *******
- 6,751 mesaje
- din 05 Apr 2010
- Astra 2005 Z17DTH
- Sibiu
ahappyuser
- Mesaje scrise: 6,751
- Locatie: Sibiu
- Masina: Astra 2005 Z17DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 05 Apr 2010
- Mesaj Privat
Ca sa fie fie dusa garnitura de chiulasa ar trebui sa ai rugina in vasul de expansiune. Si sa nu-ti dea caldura iarna cand stai pe loc cu motorul la relanti.
Dupa ce ai folosit masina in ziua anterioara, dimineata inainte sa o pornesti desfa busonul de la borcanul cu apa. Daca ai presiune in circuit o sa auzi un fasait, atunci clar e ceva cu grnitura de chiulasa. Un alt semn ar fi daca ai furtunele de apa tari atunci cand merge motorul.
Dupa ce ai folosit masina in ziua anterioara, dimineata inainte sa o pornesti desfa busonul de la borcanul cu apa. Daca ai presiune in circuit o sa auzi un fasait, atunci clar e ceva cu grnitura de chiulasa. Un alt semn ar fi daca ai furtunele de apa tari atunci cand merge motorul.
R7767
- Mesaje scrise: 4
- Locatie:
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 18 Mar 2022
- Mesaj Privat
- corsablue
- ****
- 2,811 mesaje
- din 18 Feb 2008
- Corsa 2005 Z13DT
- Brasov
corsablue
- Mesaje scrise: 2,811
- Locatie: Brasov
- Masina: Corsa 2005 Z13DT
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 18 Feb 2008
- Mesaj Privat