- chiciuc
- ****
- 1,372 mesaje
- din 29 Apr 2004
- Vectra 1997 X20DTL
- Craiova
chiciuc
- Mesaje scrise: 1,372
- Locatie: Craiova
- Masina: Vectra 1997 X20DTL
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 29 Apr 2004
- Mesaj Privat
m-au sunat si pe mine si m-au programt pe 27 pt drive test.
dar trebuie sa le las o masina nu mai veche de 6 ani. Imi dau o vectra, am intrebat si de tigra dar cica e foarte solicitata, de altfel si vectra.
I-am intrebat daca pot sa las alta masina si sa faca verificarea la a mea si a zis ca nu. Poate daca ma duc cu o pila
dar trebuie sa le las o masina nu mai veche de 6 ani. Imi dau o vectra, am intrebat si de tigra dar cica e foarte solicitata, de altfel si vectra.
I-am intrebat daca pot sa las alta masina si sa faca verificarea la a mea si a zis ca nu. Poate daca ma duc cu o pila
- Mikki
- OP
- 1,418 mesaje
- din 06 Sep 2004
- Astra 2002 1.6
- Bucuresti
Mikki
- Mesaje scrise: 1,418
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 2002 1.6
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 06 Sep 2004
- Mesaj Privat
- maiandrei
- ******
- 4,710 mesaje
- din 20 Dec 2004
- Insignia 2018 B20DTH
- Bucuresti
maiandrei
- Mesaje scrise: 4,710
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Insignia 2018 B20DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 20 Dec 2004
- Mesaj Privat
Am luat azi Vectra C CDTI 150CP. Compar cu a mea:
- motor: clar mai puternic. are un nerv... am reusit sa imi fac singur rau, la volan
- cutie: 6 viteze, se schimba foarte usor. A 5-a e exact ca la mine (140 la 3000 rpm), a 6-a n-am apucat. In seara asta...
- suspensii: parca sunt mai moi, e foarte confortabila in bucuresti.
- confort: ca si spatiu in fata, e comparabil. ca si zgomot, ori e mai bine antifonata, ori e motorul mai silentios
clima cu volume separate stg/dr, mp3 player, de toate
- motor: clar mai puternic. are un nerv... am reusit sa imi fac singur rau, la volan
- cutie: 6 viteze, se schimba foarte usor. A 5-a e exact ca la mine (140 la 3000 rpm), a 6-a n-am apucat. In seara asta...
- suspensii: parca sunt mai moi, e foarte confortabila in bucuresti.
- confort: ca si spatiu in fata, e comparabil. ca si zgomot, ori e mai bine antifonata, ori e motorul mai silentios
clima cu volume separate stg/dr, mp3 player, de toate
- 4EST
- ***
- 686 mesaje
- din 30 Apr 2004
- Brasov
4EST
- Mesaje scrise: 686
- Locatie: Brasov
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 30 Apr 2004
- Mesaj Privat
- maiandrei
- ******
- 4,710 mesaje
- din 20 Dec 2004
- Insignia 2018 B20DTH
- Bucuresti
maiandrei
- Mesaje scrise: 4,710
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Insignia 2018 B20DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 20 Dec 2004
- Mesaj Privat
Da, sunt clar mai moi decat la Vectra B. Cu toate astea, tinuta de drum lung este impecabila.
Am fost pe A2 pana la Fundulea si am apasat pedala
Viteza maxima - 220Km/h , consum 13.5 - 14l, turatie ~4000 rpm. De la 200 la 220 viteza a crescut foaaaarte lin, mai mult nu putea.
la 190 km/h, consumul era de ~9.5l
la 140 km/h, consumul era de ~7.2l, turatie ~2500 rpm
Toate astea cu viteza a 6-a
la 140 km/h cu a 5-a, turatie ~3000, cam acelasi consum
la 120 km/h, consum de ~6.3l, indiferent daca e a 5-a sau a 6-a
Motorul asta mi se pare cam gurmand.
Cruise control este nemaipomenit! Pana sa-l folosesc, il credeam inutil...
Later edit: pe la 70-80 km/h, cu a 4-a sau a 5-a, consumul e in jur de 4l.
Pedalele de ambreiaj si frana se apasa mult mai usor decat la mine, ii mai adaug un + la confort.
Si lumea care a stat pe bancheta din spate zice ca e mai mult spatiu
Si UnionMotors merita o mare bila alba pentru faptul ca mi-au testat masina (inspectie vizuala si pe computer), au spalat-o exterior, interior, dat cu silicon...
Am fost pe A2 pana la Fundulea si am apasat pedala
Viteza maxima - 220Km/h , consum 13.5 - 14l, turatie ~4000 rpm. De la 200 la 220 viteza a crescut foaaaarte lin, mai mult nu putea.
la 190 km/h, consumul era de ~9.5l
la 140 km/h, consumul era de ~7.2l, turatie ~2500 rpm
Toate astea cu viteza a 6-a
la 140 km/h cu a 5-a, turatie ~3000, cam acelasi consum
la 120 km/h, consum de ~6.3l, indiferent daca e a 5-a sau a 6-a
Motorul asta mi se pare cam gurmand.
Cruise control este nemaipomenit! Pana sa-l folosesc, il credeam inutil...
Later edit: pe la 70-80 km/h, cu a 4-a sau a 5-a, consumul e in jur de 4l.
Pedalele de ambreiaj si frana se apasa mult mai usor decat la mine, ii mai adaug un + la confort.
Si lumea care a stat pe bancheta din spate zice ca e mai mult spatiu
Si UnionMotors merita o mare bila alba pentru faptul ca mi-au testat masina (inspectie vizuala si pe computer), au spalat-o exterior, interior, dat cu silicon...
- 4EST
- ***
- 686 mesaje
- din 30 Apr 2004
- Brasov
4EST
- Mesaje scrise: 686
- Locatie: Brasov
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 30 Apr 2004
- Mesaj Privat
- maiandrei
- ******
- 4,710 mesaje
- din 20 Dec 2004
- Insignia 2018 B20DTH
- Bucuresti
maiandrei
- Mesaje scrise: 4,710
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Insignia 2018 B20DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 20 Dec 2004
- Mesaj Privat
Ai tras repede concluzia ca am mers numai pe linie dreapta
Am dus-o deja inapoi
Dar am apucat sa fac o serie de manevre - vals, franare pe piatra cubica, evitat gropi, dat in gropi , pornit cu scartz - astea prin Bucuresti, iar senzatia a fost de stabilitate foarte buna
Pe autostrada, o singura data am tras tare de volan si chiar mi s-a parut totul ok - nu s-a inclinat prea mult, nu a scartait nimic..
Am dus-o deja inapoi
Dar am apucat sa fac o serie de manevre - vals, franare pe piatra cubica, evitat gropi, dat in gropi , pornit cu scartz - astea prin Bucuresti, iar senzatia a fost de stabilitate foarte buna
Pe autostrada, o singura data am tras tare de volan si chiar mi s-a parut totul ok - nu s-a inclinat prea mult, nu a scartait nimic..
- 4EST
- ***
- 686 mesaje
- din 30 Apr 2004
- Brasov
4EST
- Mesaje scrise: 686
- Locatie: Brasov
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 30 Apr 2004
- Mesaj Privat
- VIPER
- **
- 306 mesaje
- din 22 Sep 2004
- Bucuresti
VIPER
- Mesaje scrise: 306
- Locatie: Bucuresti
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 22 Sep 2004
- Mesaj Privat
Am luat azi Astra 1.6Twinport. Am tot citit ce se scrie pe aici si hai sa va zic ca nu-s toate chiar asa: masina mea e din 1998, si nu a fost o problema. Am lasat-o fara grija la ei in parcare (la Di-Bas), oricum cheile si talonul au ramas la reprezentantul cu care am vorbit personal. Apoi, aveau si Astra H Caravan, si una Diesel (nu mai stiu exact care, parca 1.9CDTi). Pana acum deci nota 12 pentru Di-Bas si modul profi in care s-au comportat! Cat despre testul in sine, va pot zice luni dupa ce o duc inapoi (am luat-o pentru 2 zile).
- chiciuc
- ****
- 1,372 mesaje
- din 29 Apr 2004
- Vectra 1997 X20DTL
- Craiova
chiciuc
- Mesaje scrise: 1,372
- Locatie: Craiova
- Masina: Vectra 1997 X20DTL
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 29 Apr 2004
- Mesaj Privat
Mda ...
Ca am uitat sa va spun ce am patit eu ...
Am fost la Opel-Rucom, pt marele test. Intru frumos in show-room, bineinteles toata lumea de acolo super-ocupata. Dau o raita prin service, mai salut lumea, etc, ma intorc in show-room, aceeasi situatie. Ma invart putin pe langa masini. Nimic nou sau ceva sa ma surprinda. Intr-un final il abordez pe unu' care se fataia pe acolo. "Ca am fost programat la un drive-test si am venit sa discut detaliile". Cam plictisit tipul ma intreaba cand si imi spune sa vin in data respectiva. Eu insist, nu trebuie sa stiu si eu cate ceva ?! . Ala tot incerca sa ma expedieze sa vin in data respectiva. Apoi se hotareste sa-si arunce ochii intr-un monitor si arunca bomba "nu va gasesc numele". Frumos, si tot o tinea sa vin ziua respectiva... Ii spun ca am vorbit cu Mihaela X, n-as putea sa vorbesc cu dansa ? Ca e ocupata, imi da o carte vizita si sa il sun sa-mi spune ce s-a rezolvat. Ha, ha, deja imi facea placere sa il stresez. Insist sa vorbesc cu persoana respectiva. Intr-un final (dupa un tur de forta in care, el incerca sa expedieze, si eu ii spuneam ca daca tot am venit), imi spune ca Vectra de test a avut un mic incident si programarile au fost decalate. Bun vreau alta masina, ha, ce chestie, nu au ...
Cred ca obosit o cheama pe domnita sus-mentionata. Aici imi spune din prima s-au decalat programarile si ca desi am fost sunat nu sunt si programat , oricum pe mine nu ma interesa prea mult test-ul asa ca ii spun direct, pot sa le las masina si sa-mi faca verificarea (aici o mica specificare - verificare vizuala - ce e asta ) si reducerea pt piese de schimb... aici ups masina e cam veche... nu merge sa dea un tel la Buc si o sa ma sune repede (m-a sunat chiar a doua zi si raspunsul a fost negativ, apoi m-a sunat sa-mi spuna ca a vorbit cu patronul si imi ofera reducerea pt accesorii, sa trec pe acolo, sa trec ), ca programul e pt cei care au deja o masina si vor sa o cumpere pe a doua , bla bla, daca vreau in test drive (de 30 min) pe alta masina in alta data.
Ca asta a fost marele test-drive al meu.
Post Test-Drive.
Unde credeti ca a ajuns cartea de vizita a aluia ?
O nota mica pt tip si una de trecere pt domnita, o nota mica in general pt Opel-Rucom.
Ca am uitat sa va spun ce am patit eu ...
Am fost la Opel-Rucom, pt marele test. Intru frumos in show-room, bineinteles toata lumea de acolo super-ocupata. Dau o raita prin service, mai salut lumea, etc, ma intorc in show-room, aceeasi situatie. Ma invart putin pe langa masini. Nimic nou sau ceva sa ma surprinda. Intr-un final il abordez pe unu' care se fataia pe acolo. "Ca am fost programat la un drive-test si am venit sa discut detaliile". Cam plictisit tipul ma intreaba cand si imi spune sa vin in data respectiva. Eu insist, nu trebuie sa stiu si eu cate ceva ?! . Ala tot incerca sa ma expedieze sa vin in data respectiva. Apoi se hotareste sa-si arunce ochii intr-un monitor si arunca bomba "nu va gasesc numele". Frumos, si tot o tinea sa vin ziua respectiva... Ii spun ca am vorbit cu Mihaela X, n-as putea sa vorbesc cu dansa ? Ca e ocupata, imi da o carte vizita si sa il sun sa-mi spune ce s-a rezolvat. Ha, ha, deja imi facea placere sa il stresez. Insist sa vorbesc cu persoana respectiva. Intr-un final (dupa un tur de forta in care, el incerca sa expedieze, si eu ii spuneam ca daca tot am venit), imi spune ca Vectra de test a avut un mic incident si programarile au fost decalate. Bun vreau alta masina, ha, ce chestie, nu au ...
Cred ca obosit o cheama pe domnita sus-mentionata. Aici imi spune din prima s-au decalat programarile si ca desi am fost sunat nu sunt si programat , oricum pe mine nu ma interesa prea mult test-ul asa ca ii spun direct, pot sa le las masina si sa-mi faca verificarea (aici o mica specificare - verificare vizuala - ce e asta ) si reducerea pt piese de schimb... aici ups masina e cam veche... nu merge sa dea un tel la Buc si o sa ma sune repede (m-a sunat chiar a doua zi si raspunsul a fost negativ, apoi m-a sunat sa-mi spuna ca a vorbit cu patronul si imi ofera reducerea pt accesorii, sa trec pe acolo, sa trec ), ca programul e pt cei care au deja o masina si vor sa o cumpere pe a doua , bla bla, daca vreau in test drive (de 30 min) pe alta masina in alta data.
Ca asta a fost marele test-drive al meu.
Post Test-Drive.
Unde credeti ca a ajuns cartea de vizita a aluia ?
O nota mica pt tip si una de trecere pt domnita, o nota mica in general pt Opel-Rucom.
- VIPER
- **
- 306 mesaje
- din 22 Sep 2004
- Bucuresti
VIPER
- Mesaje scrise: 306
- Locatie: Bucuresti
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 22 Sep 2004
- Mesaj Privat
Azi dimineata am predat masinuta, dupa 2 zile si 400km de testare intensiva. In primul rand nota 20 pentru Di-Bas! De la primul telefon pana la predarea masinii, profesionalism la maxim! Am fost preluat telefonic la scurt timp dupa inscrierea pe site de consultantul de vanzari Dana Dichisan (le-am cerut voie sa dau si nume) care efectiv s-a straduit sa faca totul ca la carte, si a reusit! Mai mult, a reusit sa castige un viitor client (eram eu aproape convins dar acum sunt foarte convins si sper ca in viitorul cel mai apropiat sa ma sui in propria Astra H).
Sa incep: sambata dimineata am pornit la drum cu Astra H 1.6Twinport, 105CP, 150Nm, echipare Enjoy cu mici extras-uri (volan din piele cu comenzi pentru partea de audio, jante de aliaj, scaune cu reglaj lombar si reglajul inclinarii, discuri de frana pe spate, Radio/CD cu MP3, pachet lumini interioare, cotiera fata, bancheta spate rabatabila 40/20/40, covorase, spatiu de depozitare sub mocheta din portbagaj, de fapt Enjoy Plus Pack cu cateva chestii in plus). Am uitat sa resetez computerul de bord la plecarea de la Di-Bas, dar pana acasa au fost doar 5km, deci ii scoatem din calcul. Drive-test-ul a insumat 395km din momentul resetarii. In Bucuresti am mers cam 70km, pe tot felul de strazi. Apoi am avut un drum de aproximativ 160km x 2 in zona Curtea de Arges, deci autostrada + drumuri normale si serpentine. In Bucuresti recunosc ca am un stil nu prea economic de condus... Imi place sa aud motorul cum lucreaza, deci nu am menajat-o deloc. Pe autostrada la dus media a fost cam de 130-140, iar la intors 140-150, cu maxim la dus un pic peste 180km/h (3 adulti, 1 copil si ceva bagaje), maxim dat de mine, nu de ea. Prima senzatie a fost clar cea de siguranta. Astra e cu aproape 40cm mai scurta ca Espero dar, culmea, e mai grea cu 30kg! Si asta s-a simtit la stabilitate. Tot la stabilitate au contribuit clar rotile de 16, cu pneuri Bridgestone Turanza 205/55R16 91H. Priza perfecta indiferent de consistenta drumului. Mai mult, am avut chiar si niste "saritoare" la drum dar masina a stat lipita de asfalt, nu mi-a dat o secunda senzatia de nesiguranta! Pe serpentine am cam stresat-o dar, cel putin ei, i-a placut (pasagerilor nu prea...). Inca o chestie care mi-a placut: am putut merge la deal (ma rog, nu chiar si la serpentinele abrupte!) cu a 5-a! Iar pe autostrada, tot intr-a 5-a, de la 120km/h mai avea vana sa se infiga! E adevarat, la 4500rpm e cam zgomotos motorul dar cu un CD bun cu MP3-uri oldies s-a rezolvat problema, cele 7 boxe acoperind admirabil sunetul de afara. Am uitat un amanunt destul de esential: 90% din drum s-a facut cu aerul conditionat pornit. Si alt amanunt esential: consumul mediu a fost de 8.2l/100km. In conditiile in care am mers total neeconomic, mie mi se pare foarte OK.
Despre interior, aproape numai de bine. Zic aproape pentru ca m-au necajit comenzile aerului conditionat, mai exact rotita care seteaza pe unde sa sufle aerul... Fiind foarte in stanga jos pe consola centrala nu puteam vedea simbolurile din partea dreapta a butonului decat daca ma aplecam... Apoi, comenzile de pe consola sunt cam neprietenoase (la inceput) si necesita clar citirea manualului de utilizare cu mare atentie. Dar ne-am imprietenit pana la urma, si mai ales cu ajutorul comenzilor de pe volan, un "must have".
Farurile au fost standard (adica fara xenon) dar au luminat fara probleme. Claxonul m-a distrat un pic, fiind varianta "mono" e un pic pitzigaiat, clar eu voi opta pentru unul bi-tonal...
Portbagajul pare mic dar nu este, la cei 380litri ai lui. In plus, daca se rabateaza bancheta se poate ajunge la aproape 1200litri.
Cutia de viteze mi s-a parut la inceput ciudata, avand o cursa scurta si precisa, dar apoi mi-am dat seama ca este exact pe gustul meu. Franele excelente! A trebuit in multe cazuri sa stau cu ochii in retrovizor sa nu intre in mine cel din spate...
Ar mai fi multe de zis, concluziile pentru mine sunt clare: voi lua cat de curand un Opel Astra H de la Di-Bas. E adevarat, intr-o echipare un pic mai de top (Cosmo cu cateva extras-uri).
Disclaimer: daca cineva considera acest mesaj ca fiind publicitar, il anunt ca nu am rude si nu lucrez la Di-Bas, dar am tinut sa precizez numele dealer-ului si al consultantului deoarece am vazut multe pareri negative despre alti dealeri. Iata ca se poate, chiar si in Romania!
P.S. daca imaginile nu se incarca, va rog dati click dreapta pe ele si apoi Reload Picture/Image sau Show Picture.
Sa incep: sambata dimineata am pornit la drum cu Astra H 1.6Twinport, 105CP, 150Nm, echipare Enjoy cu mici extras-uri (volan din piele cu comenzi pentru partea de audio, jante de aliaj, scaune cu reglaj lombar si reglajul inclinarii, discuri de frana pe spate, Radio/CD cu MP3, pachet lumini interioare, cotiera fata, bancheta spate rabatabila 40/20/40, covorase, spatiu de depozitare sub mocheta din portbagaj, de fapt Enjoy Plus Pack cu cateva chestii in plus). Am uitat sa resetez computerul de bord la plecarea de la Di-Bas, dar pana acasa au fost doar 5km, deci ii scoatem din calcul. Drive-test-ul a insumat 395km din momentul resetarii. In Bucuresti am mers cam 70km, pe tot felul de strazi. Apoi am avut un drum de aproximativ 160km x 2 in zona Curtea de Arges, deci autostrada + drumuri normale si serpentine. In Bucuresti recunosc ca am un stil nu prea economic de condus... Imi place sa aud motorul cum lucreaza, deci nu am menajat-o deloc. Pe autostrada la dus media a fost cam de 130-140, iar la intors 140-150, cu maxim la dus un pic peste 180km/h (3 adulti, 1 copil si ceva bagaje), maxim dat de mine, nu de ea. Prima senzatie a fost clar cea de siguranta. Astra e cu aproape 40cm mai scurta ca Espero dar, culmea, e mai grea cu 30kg! Si asta s-a simtit la stabilitate. Tot la stabilitate au contribuit clar rotile de 16, cu pneuri Bridgestone Turanza 205/55R16 91H. Priza perfecta indiferent de consistenta drumului. Mai mult, am avut chiar si niste "saritoare" la drum dar masina a stat lipita de asfalt, nu mi-a dat o secunda senzatia de nesiguranta! Pe serpentine am cam stresat-o dar, cel putin ei, i-a placut (pasagerilor nu prea...). Inca o chestie care mi-a placut: am putut merge la deal (ma rog, nu chiar si la serpentinele abrupte!) cu a 5-a! Iar pe autostrada, tot intr-a 5-a, de la 120km/h mai avea vana sa se infiga! E adevarat, la 4500rpm e cam zgomotos motorul dar cu un CD bun cu MP3-uri oldies s-a rezolvat problema, cele 7 boxe acoperind admirabil sunetul de afara. Am uitat un amanunt destul de esential: 90% din drum s-a facut cu aerul conditionat pornit. Si alt amanunt esential: consumul mediu a fost de 8.2l/100km. In conditiile in care am mers total neeconomic, mie mi se pare foarte OK.
Despre interior, aproape numai de bine. Zic aproape pentru ca m-au necajit comenzile aerului conditionat, mai exact rotita care seteaza pe unde sa sufle aerul... Fiind foarte in stanga jos pe consola centrala nu puteam vedea simbolurile din partea dreapta a butonului decat daca ma aplecam... Apoi, comenzile de pe consola sunt cam neprietenoase (la inceput) si necesita clar citirea manualului de utilizare cu mare atentie. Dar ne-am imprietenit pana la urma, si mai ales cu ajutorul comenzilor de pe volan, un "must have".
Farurile au fost standard (adica fara xenon) dar au luminat fara probleme. Claxonul m-a distrat un pic, fiind varianta "mono" e un pic pitzigaiat, clar eu voi opta pentru unul bi-tonal...
Portbagajul pare mic dar nu este, la cei 380litri ai lui. In plus, daca se rabateaza bancheta se poate ajunge la aproape 1200litri.
Cutia de viteze mi s-a parut la inceput ciudata, avand o cursa scurta si precisa, dar apoi mi-am dat seama ca este exact pe gustul meu. Franele excelente! A trebuit in multe cazuri sa stau cu ochii in retrovizor sa nu intre in mine cel din spate...
Ar mai fi multe de zis, concluziile pentru mine sunt clare: voi lua cat de curand un Opel Astra H de la Di-Bas. E adevarat, intr-o echipare un pic mai de top (Cosmo cu cateva extras-uri).
Disclaimer: daca cineva considera acest mesaj ca fiind publicitar, il anunt ca nu am rude si nu lucrez la Di-Bas, dar am tinut sa precizez numele dealer-ului si al consultantului deoarece am vazut multe pareri negative despre alti dealeri. Iata ca se poate, chiar si in Romania!
P.S. daca imaginile nu se incarca, va rog dati click dreapta pe ele si apoi Reload Picture/Image sau Show Picture.
- VIPER
- **
- 306 mesaje
- din 22 Sep 2004
- Bucuresti
VIPER
- Mesaje scrise: 306
- Locatie: Bucuresti
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 22 Sep 2004
- Mesaj Privat
Revin: prin super bunavointa dealer-ului si mai ales a consultantului de vanzari sus-mentionat, am mai fost invitat la un drive-test, sa aprofundez masina. Asa ca am luat aceeasi masina, dar de data asta pentru o perioada mai scurta. Asa ca am zis: hai sa vedem cum stam in oras, pe caldura, in aglomeratia din Bucuresti din perioada pranzului. In ordine total aleatoare: frane EXCEPTIONALE! M-au scos din rahat de multe ori, dar erau sa ma bage in rahat la o trecere de pietoni unde un pieton s-a aruncat in fata masinii din fata mea, care a franat brusc, eu si mai brusc, iar Passat-ul TDi din spatele meu era cat p'aci sa ma faca din hatchback - coupe... Apoi, cu toate ca Astra H e mai lata decat Espero (!!!), m-am strecurat foarte usor pe unde nici nu credeam. Rotile de 16 cu gume mai late m-au ajutat sa nu simt toate gropile. Cutia foarte precisa si cu cursa scurta a re-devenit prietena mea imediat avand in vedere ca am facut ceva km cu mana mestecand in ea... Ce mai, nu stiu daca mai are sens sa spun, totul la superlativ.
SAVARIN
- Mesaje scrise: 80
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Signum 2007 Z19DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 27 Mai 2005
- Mesaj Privat
HolySoul
- Mesaje scrise: 21
- Locatie: Vaslui
- Masina: Vectra 2001 Y26SE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 06 Dec 2004
- Mesaj Privat
am facut drive-test cu vectra c 1.9 dti 120 cai ..
totul a durat cam juma de ora ...
Pareri :
Spatiu si comfort -- ok
Calitatea materialelor interioare --- plastiK si smells like plastik
Cutia de viteze --- cursele mult prea lungi ale schimbatorului m-au scos din pepeni si treptele lungi .
Motor :--- mult prea obosit pentru asa o masina pur si simplu nu are forta
Manevrabilitate --- ok
Stabilitate ---- nu prea
Am condus diverse masini de la diversi producatori si sincer vectra C 1.9 120 cai mi s-a parut o masina slaba .. la banii astia iti iei ceva de la VW mult mai tare .
E numai parerea mea ..
totul a durat cam juma de ora ...
Pareri :
Spatiu si comfort -- ok
Calitatea materialelor interioare --- plastiK si smells like plastik
Cutia de viteze --- cursele mult prea lungi ale schimbatorului m-au scos din pepeni si treptele lungi .
Motor :--- mult prea obosit pentru asa o masina pur si simplu nu are forta
Manevrabilitate --- ok
Stabilitate ---- nu prea
Am condus diverse masini de la diversi producatori si sincer vectra C 1.9 120 cai mi s-a parut o masina slaba .. la banii astia iti iei ceva de la VW mult mai tare .
E numai parerea mea ..
- M-A-X
- **
- 113 mesaje
- din 16 Apr 2004
- Astra 2002 Z20LET
- Tg-Mures
M-A-X
- Mesaje scrise: 113
- Locatie: Tg-Mures
- Masina: Astra 2002 Z20LET
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 16 Apr 2004
- Mesaj Privat