LMusteata
- Mesaje scrise: 7
- Locatie:
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 19 Mai 2021
- Mesaj Privat
- iulian1971
- *******
- 7,066 mesaje
- din 21 Dec 2006
- Astra 2008 Z19DTH
- Ilfov
iulian1971
- Mesaje scrise: 7,066
- Locatie: Ilfov
- Masina: Astra 2008 Z19DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 21 Dec 2006
- Mesaj Privat
LMusteata
- Mesaje scrise: 7
- Locatie:
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 19 Mai 2021
- Mesaj Privat
LMusteata
- Mesaje scrise: 7
- Locatie:
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 19 Mai 2021
- Mesaj Privat
Va salut! intrucat pe data de 19.05 cand m-am prezentat la service era ora inchiderii , trebuia sa revin ieri 24.05 . Surpriza! Dupa o incercare de a porni masina esuata, la a doua incercare a fost cu succes doar pentru 5 secunde pentru ca s-a oprit motorul . Urmatoarele tentative de pornire au fost nereusite. Este posibil sa fi ramas EGR-ul blocat ?
NHuk
- Mesaje scrise: 5
- Locatie:
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 16 Jun 2019
- Mesaj Privat
Am un Opel Astra H 2008 1,7cdti ,am fost la mare cu ea si acolo cand am vrut sa plec spre casa mi-a aparut martorii ECU si cheita ,nu se mai accelera.Am fost la service si mi-a spus ca sunt senzorii de la pedala de acceleratie dusi si trebuie schimbata.
Am schimbat pedala de acceleratie (798lei cu tot cu manopera) si am plecat spre casa. Am parcurs drumul spre casa(270 km) fara probleme si astazi am plecat la o mica plimbare si a aparut din nou martorii ECU si cheita.
Am oprit si cand am pornit din nou a mers masina fara nicio problema.
Sa ma uit la clapeta daca e lipsa vreun dinte si sa curat cu spray?
multam
Am schimbat pedala de acceleratie (798lei cu tot cu manopera) si am plecat spre casa. Am parcurs drumul spre casa(270 km) fara probleme si astazi am plecat la o mica plimbare si a aparut din nou martorii ECU si cheita.
Am oprit si cand am pornit din nou a mers masina fara nicio problema.
Sa ma uit la clapeta daca e lipsa vreun dinte si sa curat cu spray?
multam
- iulian1971
- *******
- 7,066 mesaje
- din 21 Dec 2006
- Astra 2008 Z19DTH
- Ilfov
iulian1971
- Mesaje scrise: 7,066
- Locatie: Ilfov
- Masina: Astra 2008 Z19DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 21 Dec 2006
- Mesaj Privat
NHuk
- Mesaje scrise: 5
- Locatie:
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 16 Jun 2019
- Mesaj Privat
NHuk
- Mesaje scrise: 5
- Locatie:
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 16 Jun 2019
- Mesaj Privat
- iulian1971
- *******
- 7,066 mesaje
- din 21 Dec 2006
- Astra 2008 Z19DTH
- Ilfov
iulian1971
- Mesaje scrise: 7,066
- Locatie: Ilfov
- Masina: Astra 2008 Z19DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 21 Dec 2006
- Mesaj Privat
- ahappyuser
- *******
- 6,745 mesaje
- din 05 Apr 2010
- Astra 2005 Z17DTH
- Sibiu
ahappyuser
- Mesaje scrise: 6,745
- Locatie: Sibiu
- Masina: Astra 2005 Z17DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 05 Apr 2010
- Mesaj Privat
Ce e mai indicat? Spray de contacte cu pelicula de ulei, sau ,,dry,, ?
Intreb pentru ca eu am dat cu spray cu pelicula de ulei (fara sa stiu ca e de acest tip, cu pelicula de ulei) si pe urma am curatat vreo ora (cu betigase de urechi) uleiul rezultat ce-a ramas peste tot sus pe plasticul superior din UEC.
L.E:
La mine era alta cu totul o alta problema... motorul se tura absolut aiurea (uneori pâna in 4.000rpm) la relanti si in mers, însa numai cu motorul cald si numai dupa ce apa motor ajungea la peste 80grade C, în oras dar si înafara. Eu am demontat si pedala, i-am curatat contactele electronice si am uscat-o cu feonul de mai multe ori la rând, ulterior am dat cu spray de contacte doar in UEC (spray de contacte cu ulei) si de atunci... NU mai am probleme.
Totusi intrebarea mea initiala ramane, de aceea am preferat sa intreb aici, doar ca sa ma edific.
Cred ca raspunsul Dvs. ar fi de folos si mie si colegului de forum ce-a deschis acest topic.
Cu stima.
Intreb pentru ca eu am dat cu spray cu pelicula de ulei (fara sa stiu ca e de acest tip, cu pelicula de ulei) si pe urma am curatat vreo ora (cu betigase de urechi) uleiul rezultat ce-a ramas peste tot sus pe plasticul superior din UEC.
L.E:
La mine era alta cu totul o alta problema... motorul se tura absolut aiurea (uneori pâna in 4.000rpm) la relanti si in mers, însa numai cu motorul cald si numai dupa ce apa motor ajungea la peste 80grade C, în oras dar si înafara. Eu am demontat si pedala, i-am curatat contactele electronice si am uscat-o cu feonul de mai multe ori la rând, ulterior am dat cu spray de contacte doar in UEC (spray de contacte cu ulei) si de atunci... NU mai am probleme.
Totusi intrebarea mea initiala ramane, de aceea am preferat sa intreb aici, doar ca sa ma edific.
Cred ca raspunsul Dvs. ar fi de folos si mie si colegului de forum ce-a deschis acest topic.
Cu stima.
- iulian1971
- *******
- 7,066 mesaje
- din 21 Dec 2006
- Astra 2008 Z19DTH
- Ilfov
iulian1971
- Mesaje scrise: 7,066
- Locatie: Ilfov
- Masina: Astra 2008 Z19DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 21 Dec 2006
- Mesaj Privat
NHuk
- Mesaje scrise: 5
- Locatie:
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 16 Jun 2019
- Mesaj Privat
- sebage
- ****
- 2,606 mesaje
- din 15 Jun 2019
- Alta tara
sebage
- Mesaje scrise: 2,606
- Locatie: Alta tara
- Masina:
- Status: Online
- Cont inregistrat: 15 Jun 2019
- Mesaj Privat
Pareri personale:
O solutie aproape de ideal, ar fi cu ... petrol (da, stiu, se va zambi/râde).
Doar simpla curatare a unui metal care deja are tratamentul superficial afectat, face ca efectul sa nu fie de prea lunga durata.
Poate o sa sune plictisitor, dar problemele de contacte imperfecte la cuplaje rapide (mufe, pini, etc.) in general, apar din cauza unei proiectari proaste (forte de presare prea mari, suprafete de contact prea mici, materiale improprii scopului), si asa se ajunge la deformarea exact a suprafetei unde ar trebui sa existe contactul. Odata cu deformarea suprafetei, s-a dus si tratamentul superficial, rezistent la oxidari si altfel de agenti agresivi.
Ideea ar fi cam asa: curatarea suprafetelor care intra in contact si protejarea lor de actiunea agentilor agresivi, inclusiv aer (oxigen). Pentru acest scop, sunt o multime de solutii sub diverse forme de ambalare si folosire.
Personal, recomand cu caldura WD40 (acela clasic, nu cel cu teflon), este foarte bun pentru acest scop. Sper ca nu se considera reclama.
O solutie aproape de ideal, ar fi cu ... petrol (da, stiu, se va zambi/râde).
Doar simpla curatare a unui metal care deja are tratamentul superficial afectat, face ca efectul sa nu fie de prea lunga durata.
Poate o sa sune plictisitor, dar problemele de contacte imperfecte la cuplaje rapide (mufe, pini, etc.) in general, apar din cauza unei proiectari proaste (forte de presare prea mari, suprafete de contact prea mici, materiale improprii scopului), si asa se ajunge la deformarea exact a suprafetei unde ar trebui sa existe contactul. Odata cu deformarea suprafetei, s-a dus si tratamentul superficial, rezistent la oxidari si altfel de agenti agresivi.
Ideea ar fi cam asa: curatarea suprafetelor care intra in contact si protejarea lor de actiunea agentilor agresivi, inclusiv aer (oxigen). Pentru acest scop, sunt o multime de solutii sub diverse forme de ambalare si folosire.
Personal, recomand cu caldura WD40 (acela clasic, nu cel cu teflon), este foarte bun pentru acest scop. Sper ca nu se considera reclama.
- ahappyuser
- *******
- 6,745 mesaje
- din 05 Apr 2010
- Astra 2005 Z17DTH
- Sibiu
ahappyuser
- Mesaje scrise: 6,745
- Locatie: Sibiu
- Masina: Astra 2005 Z17DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 05 Apr 2010
- Mesaj Privat
Personal apreciez raspunsul Dvs, impreuna cu explicatiile pe care ni le-ati dat aici in topic. La urmatoarea curatare UEC o sa incerc sa aplic ceea ce ati explicat aici, daca o sa pot sa extrag pinii aferenti contactelor cu probleme ca sa-i arcuiesc/curbez o sa o fac, iar daca nu... un pic de petrol nu are cum sa dauneze acolo.
Apreciez maxim expresia ,,materiale improprii scopului,, deoarece mi-am dat seama ca incepand cu Opel Astra H a inceput sa se aplice inclusiv acest aspect pe partea de proiectare (probabil pentru reducerea costului de productie).
Cu Stima.
Apreciez maxim expresia ,,materiale improprii scopului,, deoarece mi-am dat seama ca incepand cu Opel Astra H a inceput sa se aplice inclusiv acest aspect pe partea de proiectare (probabil pentru reducerea costului de productie).
Cu Stima.
NHuk
- Mesaje scrise: 5
- Locatie:
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 16 Jun 2019
- Mesaj Privat
ca sa numai deschid alt topic am vazut astazi ca sa spart un furtun . imi poate spune cineva cum se numeste?
https://prnt.sc/14ceq2n
https://prnt.sc/14ceyd4
https://prnt.sc/14cf3h0
nu stiu cum sa pun pozele in alt fel..
https://prnt.sc/14ceq2n
https://prnt.sc/14ceyd4
https://prnt.sc/14cf3h0
nu stiu cum sa pun pozele in alt fel..
- sebage
- ****
- 2,606 mesaje
- din 15 Jun 2019
- Alta tara
sebage
- Mesaje scrise: 2,606
- Locatie: Alta tara
- Masina:
- Status: Online
- Cont inregistrat: 15 Jun 2019
- Mesaj Privat
Mana ta este pe "debitmetru aer", nu imi dau seama care furtun spui ca este spart.
Presupunand ca vorbesti de un furtun de acolo, merge sa improvizezi (daca filtrul de aer este curat) o solutie care impiedica aerul fals sa intre in interior (chiar si banda adeziva) ... asta pana rezolvi prin inlocuire.
Presupunand ca vorbesti de un furtun de acolo, merge sa improvizezi (daca filtrul de aer este curat) o solutie care impiedica aerul fals sa intre in interior (chiar si banda adeziva) ... asta pana rezolvi prin inlocuire.
- black_soulwhite
- ***
- 530 mesaje
- din 19 Aug 2019
- Astra 2006 Z19 DTL
- Iasi
black_soulwhite
- Mesaje scrise: 530
- Locatie: Iasi
- Masina: Astra 2006 Z19 DTL
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 19 Aug 2019
- Mesaj Privat
In mesaj selectezi previzualizeaza dupa ce ai spus de te ''doare'' , apoi ''adauda o imagine''.Atat de simplu este.Ai grija cat de tare strangi colierele alea , sa nu pocnesti debitmetrul ori carcasa la filtrul de aer , valabil si pentru tubulatura care duce catre turbina.La cum ai inclinatia mainii si gapul vazut de mine , cred ca este vorba de furtunul care iese din filtrul de aer la debitmetru.Codul il gasesti pe furtun!Megi asa cu el , tragi ''gunoaie'' in turbina.
ITanase71
- Mesaje scrise: 7
- Locatie:
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 26 Dec 2021
- Mesaj Privat
- iulian1971
- *******
- 7,066 mesaje
- din 21 Dec 2006
- Astra 2008 Z19DTH
- Ilfov
iulian1971
- Mesaje scrise: 7,066
- Locatie: Ilfov
- Masina: Astra 2008 Z19DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 21 Dec 2006
- Mesaj Privat
- BGheorghe-Daniel
- *
- 3 mesaje
- din 01 Jul 2023
BGheorghe-Daniel
- Mesaje scrise: 3
- Locatie:
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 01 Jul 2023
- Mesaj Privat