- StefanescuS
- OP
- 8 mesaje
- din 08 Dec 2012
- Meriva 2004 Z17DTH
- Prahova
StefanescuS
- Mesaje scrise: 8
- Locatie: Prahova
- Masina: Meriva 2004 Z17DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 08 Dec 2012
- Mesaj Privat
BUNA ZIUA .Am un OPEL MERIVA B din 2012 la care am pus acumulator nou in urma cu 2 luni . Am pornit motorul , si l-am lasat cam 30 min pornit . Am oprit si cand sa mai pornesc nu mai aveam curent suficiant in baterie . Am luat curent cu cabluri si a pornit . Cand am ajuns acasa dupa 1 ora de mers , mai aveam 11,7 in baterie . Stiti daca este undeva o siguranta , sau este puntea de diode si carbunii . VA MULTUMESC
MODEL: Meriva 2012
MOTOR: A17DTS
MODEL: Meriva 2012
MOTOR: A17DTS
marius-opel- Suspendat
- 515 mesaje
- din 26 Nov 2016
- Astra 2001 z16xe
- Cluj
marius-opel- Mesaje scrise: 515
- Locatie: Cluj
- Masina: Astra 2001 z16xe
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 26 Nov 2016
- Mesaj Privat
https://dailydriven.ro/probl...iva-ce-e-de-facut
http://www.youtube.com/watch?v=MXDIzCDh36o
astea 2 aici dar poti sa mai consulti,,
sa verifici partea de diode releu,sig,,,si nu in ultimul rand ,cablurile groase de - si + de la baterie la alternator,e posibil si acest defect.
eu 1 a-s pune un alternator nou, cu caracteristici identice sau unul sh ca sa nu stai pana il repari pe acel de pe masina! e vorba de timp, bani componente/ eventual manopera,etc!succes
verifica si daca legaturile la bornele bateriei sunt ok,si curatate de calamina! sa faca contact ferm.!
Ultima modificare făcută de marius-opel la Dum 30 Jan, 2022 6:13 pm
http://www.youtube.com/watch?v=MXDIzCDh36o
astea 2 aici dar poti sa mai consulti,,
sa verifici partea de diode releu,sig,,,si nu in ultimul rand ,cablurile groase de - si + de la baterie la alternator,e posibil si acest defect.
eu 1 a-s pune un alternator nou, cu caracteristici identice sau unul sh ca sa nu stai pana il repari pe acel de pe masina! e vorba de timp, bani componente/ eventual manopera,etc!succes
verifica si daca legaturile la bornele bateriei sunt ok,si curatate de calamina! sa faca contact ferm.!
Ultima modificare făcută de marius-opel la Dum 30 Jan, 2022 6:13 pm
- sebage
- ****
- 2,606 mesaje
- din 15 Jun 2019
- Alta tara
sebage
- Mesaje scrise: 2,606
- Locatie: Alta tara
- Masina:
- Status: Online
- Cont inregistrat: 15 Jun 2019
- Mesaj Privat
Se masoara direct pe iesirea din alternator (cu aparatul de masura, intre surubul de iesire din alternator si carcasa acestuia)
Daca acoloai tensiune corecta, continui cautarea, sa vezi pe unde se pierde.
Daca si acolo ai tot tensiunea de pe acumulator (adica mica), se repara / inlocuieste alternatorul.
Daca acoloai tensiune corecta, continui cautarea, sa vezi pe unde se pierde.
Daca si acolo ai tot tensiunea de pe acumulator (adica mica), se repara / inlocuieste alternatorul.