Ai uitat parola?


  1. Home
  2. Probleme tehnice
  3. Motoare diesel
  • zaliviu

  • Mesaje scrise: 13
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2005 Z17DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 27 Jun 2018

  • Mesaj Privat
Am înțeles. Mai întâi o sã încerc sã o curãț. Dacã nu am rezultate vizibile o sã o schimb. Toatã admisia (+ EGR), am curatat-o in varã. Tija aia cu clapete din galeria de admisie, era blocatã de funingine. Atunci am scãpat de cele 2 erori vãzute și pe aici, pe forum, cu privire la presiune... Am schimbat inclusiv senzorul Bosch de presiune din capul galeriei pt ca nu mai funcționa.... În principiu, motorul se comporta ok, numai cã am problema asta, descrisa și de Mihai.P mai sus, atunci când o accelerez mai puternic, sa plec mai tare de pe loc, imi scoate fum. In rest nu am nici o eroare afișatã. Am cumpãrat aplicația Torque pentru un OBD II.
Skip ads

  • deleted-30842

  • Mesaje scrise: 1,416
  • Locatie:
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 06 Mar 2009

  • Mesaj Privat
O poti verifica usor dupa ce o demontezi de pe masina , cu 12v , o alimentezi si vezi daca inchide si deschide , ea practic este o bobina cu un miez metalic si cand este alimentata bobina , atrage miezul care cu o membrana inchide si deschide vaccumul spre turbina.
Unele electrovalve nu pot fi desfacute in bucati , sunt lipite , altele sunt capsate cu un colier metalic , pe care eu il taiam , le curatam si apoi colierul taiat il lipeam cu picatura si il fixam cu colier de plastic (soricel ).
  • zaliviu

  • Mesaje scrise: 13
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2005 Z17DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 27 Jun 2018

  • Mesaj Privat
Mulțumesc pentru aceste detalii Radu Florian. Chiar imi sunt utile.
  • CIulian364

  • Mesaje scrise: 13
  • Locatie: Focsani
  • Masina: Astra 2004 Z17DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 30 Mar 2021

  • Mesaj Privat
Salutare,
Ma leg și eu la aceasta discuție mai veche dacã ma poate ajuta cineva.
Eroare pe op.com P0105-52 barometric pressure not plauzibile with boost pressure.
Galeria de admisie, clapeta, egr curãțate azi, am curãțat și senzorul de pe galeria de admisie dar problemele la mașina persista.
Problemele find, fum alb excesiv uneori la accelerație, martor service aprins în bord, mașina limitata la 3100 ture.
Mașina e un astra h 1.7cdti motor z17dth.
  • syle1

  • Mesaje scrise: 5
  • Locatie: Vrancea
  • Masina: Astra 2004 Z17DTL
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 17 Dec 2012

  • Mesaj Privat
Cristi83 a scris:buna ziua,
am un opel astra h 1.7 cdti , an fabric. 2005, am pus masina pe tester si s-a descoperit a fi supapa de la turbo.
mentionez ca masina nu se tureaza mai nul de 3100 rot/min, iar in bord este aprins un bec cu portocaliu ca un robinet,
rog un raspuns din partea voastra.
multumesc

Mie mi-a spus un mecanic ca ar fi debitmetru,pe care l-am cumparat degeaba.M-am dus la altcineva si mia spus ca-i CONVERTOR PRESIUNE TURBOCOMPRESOR. Acum sa vedem o fi crapat vreun furtun ,nici nu stiu cum functioneaza
  • Velniceru Bogdan

  • Mesaje scrise: 4
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2001 Y20DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 18 Jan 2015

  • Mesaj Privat
Salutare, ma poate ajuta cineva cu informații cum as putea sa demontez electrovalva turbo de pe un h 1.7?
Eventual și o poza, dacã aveți?
  • deleted-30842

  • Mesaje scrise: 1,416
  • Locatie:
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 06 Mar 2009

  • Mesaj Privat
Este in spatele motorului in partea de jos , merge mai bine pe sub masina de demontat ,
Skip ads

  1. Home
  2. Probleme tehnice
  3. Motoare diesel

Intră în ClubOpel!

check Cea mai mare comunitate Opel
check Întâlniri locale
check Skip Ads
check Vinzi/Cumperi
check Gratuit pe viață




CO+FB CO+FB CO+YT CO+IG CO+TWTR