Ai uitat parola?


  1. Home
  2. Probleme tehnice
  • cmd
  • OP
  • 76 mesaje
  • din 08 Jun 2004
  • Meriva 2007 1.7cdti
  • Salaj
  • cmd

  • Mesaje scrise: 76
  • Locatie: Salaj
  • Masina: Meriva 2007 1.7cdti
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 08 Jun 2004

  • Mesaj Privat
de ceva vreme am probleme la alimentarea cu benzina si anume: la drum intins simt cum pierd putere, nu mai alimenteaza cu benzina motorul iar acesta moare in mers. daca insist si apas pedala de acceleratie, cateodata incepe sa mai alimenteze.
am constatat deasemenea ca face o presiune negativa destul de mare in rezervor si presupun ca aceasta este cauza pentru care nu incepe sa mai alimenteze k lumea. daca desfac busonul si aerul intra in rezervor, totul e ok pana se creeaza din nou presiune negativa (vacuum).
aceasta problema se manifesta indeosebi la drum intins, cand merg cateva zeci de km cel putin si la viteze mari.
initial am crezut ca filtrul de benzina este cauza; l-am dat jos dar era ok
ce sa fie?
Skip ads

  • Slick

  • Mesaje scrise: 1,319
  • Locatie: Prahova
  • Masina: Astra 2004 Z20LET
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 29 Apr 2004

  • Mesaj Privat
Inseamna ca aerul nu are cum sa intre in rezervor sau circuitul de retur al benzinei are ceva. Pompa de benzina scoate, scoate pana se face vacuum in rezervor si nu mai poate sa scoata din cauza acestuia... Probabil in conditii normale ar trebui sa fie vreo valva care sa permita intrarea aerului in rezervor si la tine este infundata...
  • cmd
  • OP
  • 76 mesaje
  • din 08 Jun 2004
  • Meriva 2007 1.7cdti
  • Salaj
  • cmd

  • Mesaje scrise: 76
  • Locatie: Salaj
  • Masina: Meriva 2007 1.7cdti
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 08 Jun 2004

  • Mesaj Privat
d-acord...asa m-am gandit si eu....
cumva trebuie sa intre aer in rezervor
dar pe unde?
  • cmd
  • OP
  • 76 mesaje
  • din 08 Jun 2004
  • Meriva 2007 1.7cdti
  • Salaj
  • cmd

  • Mesaje scrise: 76
  • Locatie: Salaj
  • Masina: Meriva 2007 1.7cdti
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 08 Jun 2004

  • Mesaj Privat
d-acord...asa m-am gandit si eu....
cumva trebuie sa intre aer in rezervor
dar pe unde?
cat despre retur.. cred ca daca ar avea ceva, n-ar merge deloc ptr ca nu ar fi circuitul complet
  • ron

  • Mesaje scrise: 297
  • Locatie: Constanta
  • Masina: Astra 2003 Z16SE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 18 Jun 2004

  • Mesaj Privat
cmd a scris:
cat despre retur.. cred ca daca ar avea ceva, n-ar merge deloc ptr ca nu ar fi circuitul complet

ce vrei sa zici cu asta? ce legatura are returul cu vidul din rezervor?

mai exista o conducta pentru recuperarea vaporilor de benzina, vezi ca egalizarea presiunii s-ar putea face pe acolo.
  • cmd
  • OP
  • 76 mesaje
  • din 08 Jun 2004
  • Meriva 2007 1.7cdti
  • Salaj
  • cmd

  • Mesaje scrise: 76
  • Locatie: Salaj
  • Masina: Meriva 2007 1.7cdti
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 08 Jun 2004

  • Mesaj Privat
are sau nu are returul legatura cu vidul?
conducta pentru recuperarea vaporilor unde se afla
da ma gandesc ca o supapa sau ceva trebuie sa fie
ca daca faci un plin la rezervor sa zicem si consumi benzina aceasta trebuie inlocuita cu ceva---cu aer daca se goleste rezervorul; pe unde intra aerul?
  • chiciuc

  • Mesaje scrise: 1,372
  • Locatie: Craiova
  • Masina: Vectra 1997 X20DTL
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 29 Apr 2004

  • Mesaj Privat
prin buson ?
  • cmd
  • OP
  • 76 mesaje
  • din 08 Jun 2004
  • Meriva 2007 1.7cdti
  • Salaj
  • cmd

  • Mesaje scrise: 76
  • Locatie: Salaj
  • Masina: Meriva 2007 1.7cdti
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 08 Jun 2004

  • Mesaj Privat
nu stiu...poate ma lamureste si pe mine cineva
o sa-mi pun tis-ul sa vad ce zice...
daca cineva imi poate da o idee...
  • ToX

  • Mesaje scrise: 1,291
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra OPC 2013 A20NFT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 17 Mai 2004

  • Mesaj Privat
nu e prin buson..este o valva la rezervor, care are si un senzor electronic care iti da eroare la ECU. cel putin calibra asa are. daca ma lasati o zi doua va zic si cum se numeste ca e 3 noaptea si nu mai stiu pe unde e manualu...tank cannister parca ii spune...
  • turcu sebastian

  • Mesaje scrise: 1
  • Locatie: Hunedoara
  • Masina: Omega 2001 2.2DTI
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 02 Sep 2007

  • Mesaj Privat
[quote="cmd"]de ceva vreme am probleme la alimentarea cu benzina si anume: la drum intins simt cum pierd putere, nu mai alimenteaza cu benzina motorul iar acesta moare in mers. daca insist si apas pedala de acceleratie, cateodata incepe sa mai alimenteze.
am constatat deasemenea ca face o presiune negativa destul de mare in rezervor si presupun ca aceasta este cauza pentru care nu incepe sa mai alimenteze k lumea. daca desfac busonul si aerul intra in rezervor, totul e ok pana se creeaza din nou presiune negativa (vacuum).
aceasta problema se manifesta indeosebi la drum intins, cand merg cateva zeci de km cel putin si la viteze mari.
initial am crezut ca filtrul de benzina este cauza; l-am dat jos dar era ok
ce sa fie?[/quote]
salutare am un opel omega caravan 2.2 dti din 2001 am niste probleme cu alimentarea cred in sensul ca dupa ce parcurg o distanta mai mare incepe masina sa scuture ca si cand ar avea anumite intreruperi la alimentare si ce am mai observat ca acest lucru se intampkla mai in toate cayurile la peste 2000 de ture are cineva idee care ar putea fi cauya multumesc
  • Ame24
  • Suspendat
  • 44 mesaje
  • din 04 Mai 2007
  • Astra 2003 Z20LET
  • Bucuresti
  • Ame24

  • Mesaje scrise: 44
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2003 Z20LET
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 04 Mai 2007

  • Mesaj Privat
am schimbat eu personal filtrele masinii,si cand am dat jos filtru de benzina fiind murdar si eu cu capu in nori am uitat sa ma uit la specificatia sagetii de pe filtru...nu stiu sigur daca l-am pus bine sau nu..are cineva idee in ce directie trebuie sa vina sageata de pe filtru ?eu acum l-am pus cu sageata spre roata stanga...trebuie invers cu sageata spre rezervor?motor 1,8 16v..an 2000
  • dancuciureanu

  • Mesaje scrise: 16,465
  • Locatie: Iasi
  • Masina: Agila 2001 Z10XE + Z12XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 26 Jun 2006

  • Mesaj Privat
am constatat deasemenea ca face o presiune negativa destul de mare in rezervor si presupun ca aceasta este cauza

Poate te ajuta, sistemul este acelasi :
https://www.clubopel.com/viewtopic.php?t=8739
  • danutzvectra

  • Mesaje scrise: 21
  • Locatie:
  • Masina: Vectra 1994
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 01 Nov 2007

  • Mesaj Privat
aceeasi problema o am si eu cu alimentarea,,,,,masina mi se opreste din mers la drum intisn,,is pierde din putere....acu ca tot veni vb d aerul din rezervor....dak merg fara buson...nu mi se va mai opri?(macar pana ii dau de capat).....va rog mult ajutati-ma k sunt ff suparat p masina.....si incep sa fiu dezamagit d marca opel....stie careva solutia?sau..unde se afla valva aia care ar trebui sa se deskida k sa intre aerul?orice informatie e binevenita...multumesc mult!astept parari
  • dancuciureanu

  • Mesaje scrise: 16,465
  • Locatie: Iasi
  • Masina: Agila 2001 Z10XE + Z12XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 26 Jun 2006

  • Mesaj Privat
Ma doare capu' , mai omule ia o gura de aer, completeaza date la profil, da putin pe cautare cu ceva cuvinte cheie, porneste mai usor nu ca disperatu'.
Daca esti din Iasi vorbim daca nu pune si tu o locatie la profil poate gasim ceva pentru tine daca esti pe linga tare....
  • danutzvectra

  • Mesaje scrise: 21
  • Locatie:
  • Masina: Vectra 1994
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 01 Nov 2007

  • Mesaj Privat
salut...is foarte disperat..credema...is f dezamagit...
sunt din iasi...stau in tudor..poti sa ma ajuti vreun pik?
  • danutzvectra

  • Mesaje scrise: 21
  • Locatie:
  • Masina: Vectra 1994
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 01 Nov 2007

  • Mesaj Privat
sunt mai ``disperat` pt k pana akum nu am mai avut masina pe benzina,si deselul se strik mai rar..astea p benzina....offf Sad ba e o bujie,ba e o fisa...ba nuj ce senzor....te fac sa stai numai cu capota ridicata.....insa masina asta o tin pt k imi place cum merge..is ink e in stare perfecta.....singura problema este asta cu alimentarea....deci..sai scot sanu nu busonul?am vreo sansa sa fie doar asta problema?
  • dancuciureanu

  • Mesaje scrise: 16,465
  • Locatie: Iasi
  • Masina: Agila 2001 Z10XE + Z12XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 26 Jun 2006

  • Mesaj Privat
danutzvectra citeste cod eroare daca este vreunul cu agrafa
Face depresiune in rezervor, adica daca scoti buson trage aer sanatos ?
  • murzick

  • Mesaje scrise: 1,007
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Vectra 2001 Z18XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 10 Dec 2006

  • Mesaj Privat
danutzvectra, astea sint furtunele care asigura aerisirea rezervorului:

Dupa parerea mea nr. 3 asigura iesirea aerului cind pui benzina. Pe nr. 1 sau 2 intra aer cind pompa trage benzina. S-ar putea sa ai infundat unul din furtunele 1, 2.
  • johnny25med

  • Mesaje scrise: 177
  • Locatie: Constanta
  • Masina: Vectra 1995 C18NZ 1.8 i 90CP 66Kw
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 07 Mar 2007

  • Mesaj Privat
Murzick ce program folosesti? - scuze pt. intrebarea offtopic
Aceeasi problema am avut-o si eu dar numai cand ajungeam sub 20 litri - aveam furtunul de la pompa de benzina fisurat si tragea aer cand nivelul de benzina ajungea sub taietura. La prima verificare nu s-a vazut pt. ca era pe lungul furtunului. Poti face o verificare si acolo.
  • danutzvectra

  • Mesaje scrise: 21
  • Locatie:
  • Masina: Vectra 1994
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 01 Nov 2007

  • Mesaj Privat
o sa incerc acum sa vad dak merge kestia cu busonul...dak nu...o duc p o rampa sa vad pana la urma ce e cu furtunele alea
Skip ads

  1. Home
  2. Probleme tehnice

Discuții similare

Intră în ClubOpel!

check Cea mai mare comunitate Opel
check Întâlniri locale
check Skip Ads
check Vinzi/Cumperi
check Gratuit pe viață




CO+FB CO+FB CO+YT CO+IG CO+TWTR