- teleuca mihai romica
- OP
- 6 mesaje
- din 18 Mai 2005
teleuca mihai romica
- Mesaje scrise: 6
- Locatie:
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 18 Mai 2005
- Mesaj Privat
am un opel ascona model 1973 de 1,6 capacitate cu motorul pe benzina si consumul la 16 /L la suta de km in oras sa defectat .. daca il repar la cat se diminueaza consumul ??? am gasit sa cumpar un motor de opel kadet tot de 1,6 capacitate diesel ... merita inlocuirea ...?si cat este de legala ??
P.S. si de ce firbe apa in radiator dupa 5 min de la pornire?
P.S. si de ce firbe apa in radiator dupa 5 min de la pornire?
- VectraDTI
- ***
- 685 mesaje
- din 10 Dec 2004
- Bucuresti
VectraDTI
- Mesaje scrise: 685
- Locatie: Bucuresti
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 10 Dec 2004
- Mesaj Privat
- teleuca mihai romica
- OP
- 6 mesaje
- din 18 Mai 2005
teleuca mihai romica
- Mesaje scrise: 6
- Locatie:
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 18 Mai 2005
- Mesaj Privat
- Kappy
- **
- 319 mesaje
- din 23 Feb 2005
- Vectra 1993 C20NE
- Bucuresti
Kappy
- Mesaje scrise: 319
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Vectra 1993 C20NE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 23 Feb 2005
- Mesaj Privat
- King of the road
- **
- 489 mesaje
- din 15 Apr 2004
- Mures
King of the road
- Mesaje scrise: 489
- Locatie: Mures
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 15 Apr 2004
- Mesaj Privat
Salutare si bun venit pe ClubOpel.com
Vad ca esti nou pe forum prin urmare iti recomand sa citesti regulile forumului, care le gasesti aici :
REGULI
iar data viitoare posteaza in forumul ( categoria ) potrivit(a) .
Numai bine !
Vad ca esti nou pe forum prin urmare iti recomand sa citesti regulile forumului, care le gasesti aici :
REGULI
iar data viitoare posteaza in forumul ( categoria ) potrivit(a) .
Numai bine !
- george_wap
- **
- 119 mesaje
- din 07 Mar 2005
george_wap
- Mesaje scrise: 119
- Locatie:
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 07 Mar 2005
- Mesaj Privat
Tzacanitul ala e 100% de la Culbutori, tachetii la motorul CIH sunt Hidraulici, dar sunt semiregalbili, adik prin reglarea corespunzatoare a culbutorului, miscarea transmisa de la axa cu came la tachet, de la tachet la culbutor si apoi la supape se poate regla prin intermediul unui singur surub. Iti recomand sa o faci cu o cheie dinamometrica cu forta de 40Nm! Pt alte detalii PM !
- Senator
- **
- 460 mesaje
- din 29 Sep 2004
Senator
- Mesaje scrise: 460
- Locatie:
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 29 Sep 2004
- Mesaj Privat
Ar fi un mare pacat sa montezi pe o asemenea masina un motor diesel (mai ales 1.6D ) cred ca cel mai bine ar fi sa te orientezi eventual asupra unui alt motor pe benzina.
Vino cu mai multe detalii , cum a aparut tzacanitul , in ce conditii se accentueaza , daca difera de la cald la rece etc.
@george_wap
ATENTIE , nu asa se regleaza tachetii hidraulici la motoarele CIH
Vino cu mai multe detalii , cum a aparut tzacanitul , in ce conditii se accentueaza , daca difera de la cald la rece etc.
@george_wap
ATENTIE , nu asa se regleaza tachetii hidraulici la motoarele CIH
Cyclops- Suspendat
- 243 mesaje
- din 22 Jan 2007
- Manta 1977 16N
- Bucuresti
Cyclops- Mesaje scrise: 243
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Manta 1977 16N
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 22 Jan 2007
- Mesaj Privat
- daniel84_ara
- *
- 1 mesaje
- din 05 Nov 2007
- Ascona 1977 1566
- Brasov
daniel84_ara
- Mesaje scrise: 1
- Locatie: Brasov
- Masina: Ascona 1977 1566
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 05 Nov 2007
- Mesaj Privat