SDen
- Mesaje scrise: 5
- Locatie:
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 16 Jan 2022
- Mesaj Privat
Salutare!
Am o problema nemaintalnita pana in prezent.
Subit mi sa ridicat temperatura la 130°, dupa care motorul mergea in hopuri, oprindu-se in final. Apoi incercand sa il pornesc din nou, a mai mers putin sa pun autovehicolul in afara carosabilului, apoi nu a mai pornit de loc. In prezent nici cheie nu mai merge, desi am baterie noua de 2 luni!
Este automatica/2.0/195/Biturbo/2013.
Ce se poate face concret, pentru remedierea acestei probleme?
Am o problema nemaintalnita pana in prezent.
Subit mi sa ridicat temperatura la 130°, dupa care motorul mergea in hopuri, oprindu-se in final. Apoi incercand sa il pornesc din nou, a mai mers putin sa pun autovehicolul in afara carosabilului, apoi nu a mai pornit de loc. In prezent nici cheie nu mai merge, desi am baterie noua de 2 luni!
Este automatica/2.0/195/Biturbo/2013.
Ce se poate face concret, pentru remedierea acestei probleme?
VTirca
- Mesaje scrise: 29
- Locatie: Hunedoara
- Masina: Corsa 2012 A12xer
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 26 Apr 2019
- Mesaj Privat
SDen
- Mesaje scrise: 5
- Locatie:
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 16 Jan 2022
- Mesaj Privat
VTirca
- Mesaje scrise: 29
- Locatie: Hunedoara
- Masina: Corsa 2012 A12xer
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 26 Apr 2019
- Mesaj Privat
VTirca
- Mesaje scrise: 29
- Locatie: Hunedoara
- Masina: Corsa 2012 A12xer
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 26 Apr 2019
- Mesaj Privat
SDen
- Mesaje scrise: 5
- Locatie:
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 16 Jan 2022
- Mesaj Privat
- sebage
- ****
- 2,606 mesaje
- din 15 Jun 2019
- Alta tara
sebage
- Mesaje scrise: 2,606
- Locatie: Alta tara
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 15 Jun 2019
- Mesaj Privat
Pare motor blocat. (calat in diferite zone sau vreun lichid in capul pistonului)
Fara suparare, dar mie imi este clar ca nu ar mai trebui sa faci tu nimic.
Nu ai cunostintele minime necesare, sper sa nu fie considerata ca o jignire, pentru ca nu este asa ... fiecare cu meseria si priceperile sale.
Eu te incurajez sa mergi la un mecanic care stie/face motoare (deci nu la schimbatori de placute de frana), acel mecanic va sti ce verificari trebuie sa faca si in ce ordine, pentru a nu agrava situatia.
Fara suparare, dar mie imi este clar ca nu ar mai trebui sa faci tu nimic.
Nu ai cunostintele minime necesare, sper sa nu fie considerata ca o jignire, pentru ca nu este asa ... fiecare cu meseria si priceperile sale.
Eu te incurajez sa mergi la un mecanic care stie/face motoare (deci nu la schimbatori de placute de frana), acel mecanic va sti ce verificari trebuie sa faca si in ce ordine, pentru a nu agrava situatia.
- Daniel
- ****
- 2,852 mesaje
- din 06 Dec 2004
- Astra 2012 A17DTJ
- Bucuresti
Daniel
- Mesaje scrise: 2,852
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 2012 A17DTJ
- Status: Online
- Cont inregistrat: 06 Dec 2004
- Mesaj Privat
În condițiile date, cauți o platforma si mergi la un service.
Trebuie vãzut de ce a urcat temperatura pana acolo( termostat blocat, electroventilator, pompa apa, etc) si daca/ce s-a întâmplat în motor din aceasta cauza.
Poți avea noroc sa nu fi pãțit nimic, sau cine stie: o garnitura de chiulasa arsa, un motor blocat, etc.
Trebuie vãzut de ce a urcat temperatura pana acolo( termostat blocat, electroventilator, pompa apa, etc) si daca/ce s-a întâmplat în motor din aceasta cauza.
Poți avea noroc sa nu fi pãțit nimic, sau cine stie: o garnitura de chiulasa arsa, un motor blocat, etc.
SDen
- Mesaje scrise: 5
- Locatie:
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 16 Jan 2022
- Mesaj Privat
- ToX
- ****
- 1,291 mesaje
- din 17 Mai 2004
- Astra OPC 2013 A20NFT
- Bucuresti
ToX
- Mesaje scrise: 1,291
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra OPC 2013 A20NFT
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 17 Mai 2004
- Mesaj Privat
Tine-ne la curent, daca ai vreme.
De obicei sunt 3 situatii grave in care opresti motorul si suni platforma FARA sa mai dai la cheie:
- bec presiune de ulei aprins
- temperatura peste 110gr
- se aude un zgomot de rupt si motorul se opreste (distributie rupta)
Nu ne-ai spus ce simptome a avut cand ai vrut sa o pornesti, mai invarte sau nu se intampla nimic ? Daca nu s-a intamplat nimic si ai auzit doar un "clanc" cand ai dat la cheie, atunci motorul e 99% blocat iar cauzele pot fi multiple: cuzineti intorsi, sudati pe biela, segmenti blocati (de la overheating), vibrochen blocat, cuzinetii de palier topiti, etc...
De obicei sunt 3 situatii grave in care opresti motorul si suni platforma FARA sa mai dai la cheie:
- bec presiune de ulei aprins
- temperatura peste 110gr
- se aude un zgomot de rupt si motorul se opreste (distributie rupta)
Nu ne-ai spus ce simptome a avut cand ai vrut sa o pornesti, mai invarte sau nu se intampla nimic ? Daca nu s-a intamplat nimic si ai auzit doar un "clanc" cand ai dat la cheie, atunci motorul e 99% blocat iar cauzele pot fi multiple: cuzineti intorsi, sudati pe biela, segmenti blocati (de la overheating), vibrochen blocat, cuzinetii de palier topiti, etc...
SDen
- Mesaje scrise: 5
- Locatie:
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 16 Jan 2022
- Mesaj Privat
Masina nu a mai pornit dupa a doua cheie, in care am deplasat-o putin in lateral, nu s-au auzit zgomote, decat mergea sacadat atata tot, apoi la ultimele chei, pornea si se oprea rapid. Iar la final, nu a mai pornit de loc, nici cheia, merge in gol efectiv. As aprecia daca cineva cu o buna experienta din voi aici, ar putea veni/a ne vedea la locatie, sa se uite la acest aspect si verifica, zona Complex Favorit/statie metrou idem.
Daca este in regula astfel, astept sa fiu contactat la 0736494256, din data de 26/01, momentan sunt plecat.
Salutari!
Daca este in regula astfel, astept sa fiu contactat la 0736494256, din data de 26/01, momentan sunt plecat.
Salutari!