csoreanu
- Mesaje scrise: 32
- Locatie: Iasi
- Masina: Crossland X 2018
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 03 Apr 2013
- Mesaj Privat
Salutare tuturor - cand se schimba distributia la Opel Crossland, la ce numar de km?
Sunt la 63000, am niste martori in bord de vreo cateva saptamani (oil pressure fault, urmat de engine fault, la prima cheie, dimineata) ce dispar dupa repornirea motorului si, ocazional, un "engine-fault. stop the engine" la o turatie mai consistenta. Din service/reprezentanta, in urma diagnozei mi s-a recomandat sa schimb distributia + curatat sorb ulei.
Benzina, 1.2, varianta de 130cp. Ulei de 5-30 schimbat acum o saptamana (nu a modificat cu nimic comportamentul masinii sau aparitia martorilor...)
Multumesc.
MODEL: Crossland X 2018
MOTOR: 12 benzina 130cp
Sunt la 63000, am niste martori in bord de vreo cateva saptamani (oil pressure fault, urmat de engine fault, la prima cheie, dimineata) ce dispar dupa repornirea motorului si, ocazional, un "engine-fault. stop the engine" la o turatie mai consistenta. Din service/reprezentanta, in urma diagnozei mi s-a recomandat sa schimb distributia + curatat sorb ulei.
Benzina, 1.2, varianta de 130cp. Ulei de 5-30 schimbat acum o saptamana (nu a modificat cu nimic comportamentul masinii sau aparitia martorilor...)
Multumesc.
MODEL: Crossland X 2018
MOTOR: 12 benzina 130cp
marius-opel- Suspendat
- 515 mesaje
- din 26 Nov 2016
- Astra 2001 z16xe
- Cluj
marius-opel- Mesaje scrise: 515
- Locatie: Cluj
- Masina: Astra 2001 z16xe
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 26 Nov 2016
- Mesaj Privat
- BZaharia212
- *
- 17 mesaje
- din 02 Jun 2020
BZaharia212
- Mesaje scrise: 17
- Locatie:
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 02 Jun 2020
- Mesaj Privat
- bazate
- ***
- 505 mesaje
- din 26 Sep 2016
- Grandland X 2018 B12xht
- Bucuresti
bazate
- Mesaje scrise: 505
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Grandland X 2018 B12xht
- Status: Online
- Cont inregistrat: 26 Sep 2016
- Mesaj Privat
Problema semnalata este specifica unei vulnerabilitati a acestui tip de motor....coroborate cu servisarea neadecvata stilului de exploatare. E drept ca la primele modele nu au fost probleme, ulterior au existat 2 tipuri de curele noi si abia la o a treia varianta de curea si alt ulei problemele au disparut. Cica.
Pe scurt uleiul, erodeaza cureaua de distributie iar resturile de material se depun in baie si infunda sorbul, astfel ca nu se mai face corect ungerea si implicit racirea turbinei si pistoanelor. Daca nu se intervine la timp se poate ajunge la schimbare motor.
Stiu cazuri cu problema asta la care s-a dispus inlocuirea distributie in garantie...masina fiind in garantie. Altfel, interventia poate duce la un cost consistent.
Pe scurt uleiul, erodeaza cureaua de distributie iar resturile de material se depun in baie si infunda sorbul, astfel ca nu se mai face corect ungerea si implicit racirea turbinei si pistoanelor. Daca nu se intervine la timp se poate ajunge la schimbare motor.
Stiu cazuri cu problema asta la care s-a dispus inlocuirea distributie in garantie...masina fiind in garantie. Altfel, interventia poate duce la un cost consistent.
- BZaharia212
- *
- 17 mesaje
- din 02 Jun 2020
BZaharia212
- Mesaje scrise: 17
- Locatie:
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 02 Jun 2020
- Mesaj Privat
Salutare inca o data,
Din ce mã documentasem inițial asupra problemei in principiu mașinile din primele serii au fost dotate cu o curea ce se distrugea relativ destul de repede fiind în ulei. Au fost cam trei iterații de curele, ultima fiind buna. Din discuția cu dealerul de la care am luat mașina, Opel știe de problema și a prelungit tacit garanția pentru toate mașinile cu aceasta problema pânã la 5 ani. Deci aceasta intervenție se face pe garanție chiar dacã mașina este ieșitã din acesta perioada. Daca dealerul face fite pune presiune pe ei și da și un e-mail la Opel. Îți vor confirma ceea ce ți-am zis. Sa ne dai și nouã detalii când ai o soluție exacta.
PS: nu mai merge cu mașina, este posibil sa strici motorul de tot daca se întindã un canal de ungere.
Din ce mã documentasem inițial asupra problemei in principiu mașinile din primele serii au fost dotate cu o curea ce se distrugea relativ destul de repede fiind în ulei. Au fost cam trei iterații de curele, ultima fiind buna. Din discuția cu dealerul de la care am luat mașina, Opel știe de problema și a prelungit tacit garanția pentru toate mașinile cu aceasta problema pânã la 5 ani. Deci aceasta intervenție se face pe garanție chiar dacã mașina este ieșitã din acesta perioada. Daca dealerul face fite pune presiune pe ei și da și un e-mail la Opel. Îți vor confirma ceea ce ți-am zis. Sa ne dai și nouã detalii când ai o soluție exacta.
PS: nu mai merge cu mașina, este posibil sa strici motorul de tot daca se întindã un canal de ungere.
- bazate
- ***
- 505 mesaje
- din 26 Sep 2016
- Grandland X 2018 B12xht
- Bucuresti
bazate
- Mesaje scrise: 505
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Grandland X 2018 B12xht
- Status: Online
- Cont inregistrat: 26 Sep 2016
- Mesaj Privat
O alta problema ce ramane in aer si cu impact in astfel de situatii este calitatea de dealer autorizat a unor serviceuri.
Altfel spus, unii dealeri vand masini si fac service, dar nu au autorizare completa, in special pe garantii, si nu acopera aceasta parte...de la care se eschiveaza elegant si o muta pe prestatii, adica lucrari platite de client. In plus, de la preluarea de PSA, partea de garantii a devenit mult mai birocratica, cu riscul de a nu li se accepta o lucrare si implicit de a nu primi decontul, si de aici justificarea situatiei, pe fondul lipsei de personal de calitate, care sa faca hartiile cum trebuie (desi totul e digital).
csoreanu vad ca ai ca locatie Iasi...nu am auzit de bine de dealerul de acolo. Cred ca trebuie sa apelezi la Opel si sa pui presiune pe dealer...pe care sa il schimbi daca face nazuri.
Altfel spus, unii dealeri vand masini si fac service, dar nu au autorizare completa, in special pe garantii, si nu acopera aceasta parte...de la care se eschiveaza elegant si o muta pe prestatii, adica lucrari platite de client. In plus, de la preluarea de PSA, partea de garantii a devenit mult mai birocratica, cu riscul de a nu li se accepta o lucrare si implicit de a nu primi decontul, si de aici justificarea situatiei, pe fondul lipsei de personal de calitate, care sa faca hartiile cum trebuie (desi totul e digital).
csoreanu vad ca ai ca locatie Iasi...nu am auzit de bine de dealerul de acolo. Cred ca trebuie sa apelezi la Opel si sa pui presiune pe dealer...pe care sa il schimbi daca face nazuri.
csoreanu
- Mesaje scrise: 32
- Locatie: Iasi
- Masina: Crossland X 2018
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 03 Apr 2013
- Mesaj Privat
Masina are 63.000, anul acesta a iesit din garantia de 2 ani. Momentul este, evident, prost. Cei din service au verificat si cureaua de distributie (pe undeva pe unde inteleg ca se poate masura sau inspecta cureaua respectiva) si au recomandat schimbarea ei ... undeva de la 3000 lei in sus tot procesul. Am avut o discutie civilizata cu ei si au ridicat din umeri, mi s-a spus ca se va imputa oricand "stilul de condus care a dus la uzura prematura a distributiei". Deocamdata am scos masina din service, achitand doar diagnoza.
Ultima modificare făcută de csoreanu la Mie 15 Dec, 2021 7:48 pm
BZaharia212 a scris:Salut,
Se schimbã la 100.000km. câți ani are mașinã? O poza cu distribuția fãcutã prin capacul de la ulei?
O searã plãcutã!
Se schimbã la 100.000km. câți ani are mașinã? O poza cu distribuția fãcutã prin capacul de la ulei?
O searã plãcutã!
Ultima modificare făcută de csoreanu la Mie 15 Dec, 2021 7:48 pm
csoreanu
- Mesaje scrise: 32
- Locatie: Iasi
- Masina: Crossland X 2018
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 03 Apr 2013
- Mesaj Privat
Asa este, locuiesc in Iasi, dar am cumparat masina din Bucuresti (GTT), tocmai pentru ca in Iasi nu am gasit pe stoc ce cautam (si nici la pretul normal). Pe perioada garantiei (din care am iesit la inceputul acestui an) am facut toate reviziile la reprezentanta locala din Iasi, nu a fost niciodata nicio problema... Incerc sa concep o strategie, dar am mari rezerve ca reclamatii/cereri/sesizari la Opel vor rezolva ceva.
bazate a scris:O alta problema ce ramane in aer si cu impact in astfel de situatii este calitatea de dealer autorizat a unor serviceuri.
Altfel spus, unii dealeri vand masini si fac service, dar nu au autorizare completa, in special pe garantii, si nu acopera aceasta parte...de la care se eschiveaza elegant si o muta pe prestatii, adica lucrari platite de client. In plus, de la preluarea de PSA, partea de garantii a devenit mult mai birocratica, cu riscul de a nu li se accepta o lucrare si implicit de a nu primi decontul, si de aici justificarea situatiei, pe fondul lipsei de personal de calitate, care sa faca hartiile cum trebuie (desi totul e digital).
csoreanu vad ca ai ca locatie Iasi...nu am auzit de bine de dealerul de acolo. Cred ca trebuie sa apelezi la Opel si sa pui presiune pe dealer...pe care sa il schimbi daca face nazuri.
Altfel spus, unii dealeri vand masini si fac service, dar nu au autorizare completa, in special pe garantii, si nu acopera aceasta parte...de la care se eschiveaza elegant si o muta pe prestatii, adica lucrari platite de client. In plus, de la preluarea de PSA, partea de garantii a devenit mult mai birocratica, cu riscul de a nu li se accepta o lucrare si implicit de a nu primi decontul, si de aici justificarea situatiei, pe fondul lipsei de personal de calitate, care sa faca hartiile cum trebuie (desi totul e digital).
csoreanu vad ca ai ca locatie Iasi...nu am auzit de bine de dealerul de acolo. Cred ca trebuie sa apelezi la Opel si sa pui presiune pe dealer...pe care sa il schimbi daca face nazuri.
csoreanu
- Mesaje scrise: 32
- Locatie: Iasi
- Masina: Crossland X 2018
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 03 Apr 2013
- Mesaj Privat
Multumesc pentru raspunsuri. M-am documentat si eu, ulterior, stiu de campania de rechemare de la Peugeot pentru motoarele similare fabricare intre 2017-2020, exact pe acelasi motiv. Probabil, in acest moment, solutia dealerului este sa ofere inlocuirea distributiei si curatarea sorb/pompa ulei (plus schimb pe ulei 0-30 sau 0-40), rezolvand, in acest fel, dilema initiala cu curelele. Nu stiu daca motorul meu intra sau nu in acea serie de motoare problematice, iar cei din reprezentanta m-au instiintat ca nu e nicio campanie de rechemare pentru modelul meu, deci... s-au spalat pe maini. O sa scriu la Opel, sa vedem daca obtin vreo reactie din partea lor.
BZaharia212 a scris:Salutare inca o data,
Din ce mã documentasem inițial asupra problemei in principiu mașinile din primele serii au fost dotate cu o curea ce se distrugea relativ destul de repede fiind în ulei. Au fost cam trei iterații de curele, ultima fiind buna. Din discuția cu dealerul de la care am luat mașina, Opel știe de problema și a prelungit tacit garanția pentru toate mașinile cu aceasta problema pânã la 5 ani. Deci aceasta intervenție se face pe garanție chiar dacã mașina este ieșitã din acesta perioada. Daca dealerul face fite pune presiune pe ei și da și un e-mail la Opel. Îți vor confirma ceea ce ți-am zis. Sa ne dai și nouã detalii când ai o soluție exacta.
PS: nu mai merge cu mașina, este posibil sa strici motorul de tot daca se întindã un canal de ungere.
Din ce mã documentasem inițial asupra problemei in principiu mașinile din primele serii au fost dotate cu o curea ce se distrugea relativ destul de repede fiind în ulei. Au fost cam trei iterații de curele, ultima fiind buna. Din discuția cu dealerul de la care am luat mașina, Opel știe de problema și a prelungit tacit garanția pentru toate mașinile cu aceasta problema pânã la 5 ani. Deci aceasta intervenție se face pe garanție chiar dacã mașina este ieșitã din acesta perioada. Daca dealerul face fite pune presiune pe ei și da și un e-mail la Opel. Îți vor confirma ceea ce ți-am zis. Sa ne dai și nouã detalii când ai o soluție exacta.
PS: nu mai merge cu mașina, este posibil sa strici motorul de tot daca se întindã un canal de ungere.
- bazate
- ***
- 505 mesaje
- din 26 Sep 2016
- Grandland X 2018 B12xht
- Bucuresti
bazate
- Mesaje scrise: 505
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Grandland X 2018 B12xht
- Status: Online
- Cont inregistrat: 26 Sep 2016
- Mesaj Privat
Intre timp GTT nu mai e dealer Opel. In Bucuresti cred ca puteti lua legatura cu cei de la Radacini. Eu acolo merg cu incredere...
Cred ca sunt sunt singurii.
Eu am si un Grandland si i-am intrebat recent cat e distributia de schimbat la 100k si mi-au raspuns ca pana acum au schimbat distributii doar pe garantie. Deci cred ca stiu de problema.
Cred ca sunt sunt singurii.
Eu am si un Grandland si i-am intrebat recent cat e distributia de schimbat la 100k si mi-au raspuns ca pana acum au schimbat distributii doar pe garantie. Deci cred ca stiu de problema.
csoreanu
- Mesaje scrise: 32
- Locatie: Iasi
- Masina: Crossland X 2018
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 03 Apr 2013
- Mesaj Privat
Revin cu un update al situatiei actuale cu masina mea, care cred ca e de interes public. Am pornit topicul de fata cu intrebarea legata de numarul de km la care se schimba distributia la Opel Crossland, tocmai pentru ca suspectam ca e prematura inlocuirea ei la 63,000 km (cam am eu acum).
In urma martorilor din bord ce afisau "oil pressure fault" urmat de "engine fault", am mers pentru o diagnoza la reprezentanta locala din Iasi (Casa Auto). Din spusele lor si de pe fisa de service, rezulta ca au rulat diagnoza, au sters erorile, au verificat presiunea la ulei, au masurat cureaua si au constatat ca e latita/deformata si au recomandat schimbarea distributiei.
Am verificat, recomandarea producatorului pentru cureaua de distributie este 80.000 de mile (adica ~120.000 km). Dar, documentandu-ma mai departe, am descoperit ca motorul cu care este echipat Crosslandul meu (1.2 benzina) sufera de un viciu de fabricatie, care a dus la campanii de rechemare in service facute de Peugeot si Citroen la inceputul anului (pe modelele echipate cu acelasi motor).
Cu suspiciunea ca este vorba de aceeasi problema si in cazul meu, am trimis un email la Opel Romania (cu reprezentanta locala in CC), precizand toate aceste aspecte si solicitand pozitia Opel Romania in aceasta privinta. Desi masina mea nu mai e in garantia de 2 ani din martie, consider ca o hiba de fabricatie de acest fel trebuie acoperita de producator in cazul unei garantii extinse, caci despre asta este vorba.
Raspunsul a venit in ziua urmatoare - telefonic de la reprezentanta si pe email de la Opel - in care nu a fost negat nimic (dar nici nu s-a recunoscut ca ar fi vreun defect acceptat de fabricatie), mi s-a precizat ca se poate cere rezolvarea situatiei dar doar in cazul in care eu aduc documentatia completa a tuturor reparatiilor efectuate atat in garantie, cat si in afara garantiei (adica facturi si devize de reparatie - "TOATE" documentele, cu majuscule). Ultimul schimb de ulei nu l-am facut in reprezentanta si nici nu am pastrat documente doveditoare asupra lui, dupa cum nici nu am toat documentele de la interventiile facute... tot de reprezentanta, atat reparatii ocazionale (tinichigerii, senzori de parcare rebeli), cat si reviziile programate, in garantie. Exact de asta mi-am luat masina noua, tocmai ca sa nu stau sa numar facturile si sa ma astept la defectiuni.
Deci, mesajul a fost clar: nu aveti toate documentele si ati facut o interventie in afara reprezentantei, nu va calificati in a cere reparatia distributiei (in conditii de post-garantie). Ceea ce accept, fara probleme. Nu am pretentia sa imi plateasca nimeni reparatiile sau mentenanta, acolo unde tin de mine. Dar ma deranjeaza refuzul de la a accepta ca e o problema de fabricatie, eschivele de genul "e din cauza stilului de conducere" precum si lipsa completa de argumente legate de diagnostic (ce are a face presiunea la ulei... cu recomandarea de schibmare a distributiei). Adica, ma deranjeaza sa fiu luat de prost.
Nu am nicio pretentie de la Opel Romania sa-mi repare masina. Dar, tocmai in aceste conditii, ar trebui ca posesorii de Crossland sau de masini cu acelasi motor sa stie la ce sa se astepte. Pentru ca astazi, la un alt service - unde am putut avea acces si documenta povestea, am avut confirmarea a ceea ce banuiam: am desfacut baia de ulei, am verificat sorbul si am inspectat cureaua de distributie. Incerc sa atasez si imagini pentru a avea o parere concludenta a ceea ce am descoperit acolo (fotografii si screenshoturi din video, am si filmat procesul de curatare): sorbul infundat complet cu scame ce provin din ... cureaua de distributie, care este serios deteriorata. Este exact ce am vazut pe YouTube in video-uri similare, constatari ale proprietarilor de 1.2 benzina cu aceeasi problema, proprietari care au facut presiuni mari pana cand producatorul a admis public defectul si a demarat campania de rechemare in service pentru remedierea problemei.
Evidenti, cei de la reprezentanta stiau de un astfel de lucru, doar ca nimeni nu-l admite public, iar costul reparatiei este imputat proprietarului. Intr-un caz fericit, problema apare in garantie. La mine, nu a fost cazul, asa incat am traversat toata povestea de mai sus.
Aviz Opel Romania - poate isi revizuieste politicile de dialog cu clientii. Aviz proprietarilor de masini cu motoare PureTech 1.2 benzina fabricate intre 2017-2020. Aviz posesorilor de Crossland X din Romania (cu recomandarea de a-si verifica distributia inainte de 50.000 si sa nu astepte recomandarea producatorului la 100.000).
In urma martorilor din bord ce afisau "oil pressure fault" urmat de "engine fault", am mers pentru o diagnoza la reprezentanta locala din Iasi (Casa Auto). Din spusele lor si de pe fisa de service, rezulta ca au rulat diagnoza, au sters erorile, au verificat presiunea la ulei, au masurat cureaua si au constatat ca e latita/deformata si au recomandat schimbarea distributiei.
Am verificat, recomandarea producatorului pentru cureaua de distributie este 80.000 de mile (adica ~120.000 km). Dar, documentandu-ma mai departe, am descoperit ca motorul cu care este echipat Crosslandul meu (1.2 benzina) sufera de un viciu de fabricatie, care a dus la campanii de rechemare in service facute de Peugeot si Citroen la inceputul anului (pe modelele echipate cu acelasi motor).
Cu suspiciunea ca este vorba de aceeasi problema si in cazul meu, am trimis un email la Opel Romania (cu reprezentanta locala in CC), precizand toate aceste aspecte si solicitand pozitia Opel Romania in aceasta privinta. Desi masina mea nu mai e in garantia de 2 ani din martie, consider ca o hiba de fabricatie de acest fel trebuie acoperita de producator in cazul unei garantii extinse, caci despre asta este vorba.
Raspunsul a venit in ziua urmatoare - telefonic de la reprezentanta si pe email de la Opel - in care nu a fost negat nimic (dar nici nu s-a recunoscut ca ar fi vreun defect acceptat de fabricatie), mi s-a precizat ca se poate cere rezolvarea situatiei dar doar in cazul in care eu aduc documentatia completa a tuturor reparatiilor efectuate atat in garantie, cat si in afara garantiei (adica facturi si devize de reparatie - "TOATE" documentele, cu majuscule). Ultimul schimb de ulei nu l-am facut in reprezentanta si nici nu am pastrat documente doveditoare asupra lui, dupa cum nici nu am toat documentele de la interventiile facute... tot de reprezentanta, atat reparatii ocazionale (tinichigerii, senzori de parcare rebeli), cat si reviziile programate, in garantie. Exact de asta mi-am luat masina noua, tocmai ca sa nu stau sa numar facturile si sa ma astept la defectiuni.
Deci, mesajul a fost clar: nu aveti toate documentele si ati facut o interventie in afara reprezentantei, nu va calificati in a cere reparatia distributiei (in conditii de post-garantie). Ceea ce accept, fara probleme. Nu am pretentia sa imi plateasca nimeni reparatiile sau mentenanta, acolo unde tin de mine. Dar ma deranjeaza refuzul de la a accepta ca e o problema de fabricatie, eschivele de genul "e din cauza stilului de conducere" precum si lipsa completa de argumente legate de diagnostic (ce are a face presiunea la ulei... cu recomandarea de schibmare a distributiei). Adica, ma deranjeaza sa fiu luat de prost.
Nu am nicio pretentie de la Opel Romania sa-mi repare masina. Dar, tocmai in aceste conditii, ar trebui ca posesorii de Crossland sau de masini cu acelasi motor sa stie la ce sa se astepte. Pentru ca astazi, la un alt service - unde am putut avea acces si documenta povestea, am avut confirmarea a ceea ce banuiam: am desfacut baia de ulei, am verificat sorbul si am inspectat cureaua de distributie. Incerc sa atasez si imagini pentru a avea o parere concludenta a ceea ce am descoperit acolo (fotografii si screenshoturi din video, am si filmat procesul de curatare): sorbul infundat complet cu scame ce provin din ... cureaua de distributie, care este serios deteriorata. Este exact ce am vazut pe YouTube in video-uri similare, constatari ale proprietarilor de 1.2 benzina cu aceeasi problema, proprietari care au facut presiuni mari pana cand producatorul a admis public defectul si a demarat campania de rechemare in service pentru remedierea problemei.
Evidenti, cei de la reprezentanta stiau de un astfel de lucru, doar ca nimeni nu-l admite public, iar costul reparatiei este imputat proprietarului. Intr-un caz fericit, problema apare in garantie. La mine, nu a fost cazul, asa incat am traversat toata povestea de mai sus.
Aviz Opel Romania - poate isi revizuieste politicile de dialog cu clientii. Aviz proprietarilor de masini cu motoare PureTech 1.2 benzina fabricate intre 2017-2020. Aviz posesorilor de Crossland X din Romania (cu recomandarea de a-si verifica distributia inainte de 50.000 si sa nu astepte recomandarea producatorului la 100.000).
- bazate
- ***
- 505 mesaje
- din 26 Sep 2016
- Grandland X 2018 B12xht
- Bucuresti
bazate
- Mesaje scrise: 505
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Grandland X 2018 B12xht
- Status: Online
- Cont inregistrat: 26 Sep 2016
- Mesaj Privat
- BZaharia212
- *
- 17 mesaje
- din 02 Jun 2020
BZaharia212
- Mesaje scrise: 17
- Locatie:
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 02 Jun 2020
- Mesaj Privat
Salut,
Asta am discutat și eu la Constanța de unde este mașina cumpãratã. La fiecare revizie se verifica distribuția. Tot ce a fost sub 100.000 s-au fãcut pe garanție fãrã probleme. Într-adevãr singura condiție este chiar daca este ieșitã din garanție sa fie fãcute toate reviziile și intervențiile în reprezentanta. Ciudat este cã la tine pare a fi cureaua aia rezistenta, sã înțeleg cã și asta are probleme? Are vreun scris galben pe ea?
Asta am discutat și eu la Constanța de unde este mașina cumpãratã. La fiecare revizie se verifica distribuția. Tot ce a fost sub 100.000 s-au fãcut pe garanție fãrã probleme. Într-adevãr singura condiție este chiar daca este ieșitã din garanție sa fie fãcute toate reviziile și intervențiile în reprezentanta. Ciudat este cã la tine pare a fi cureaua aia rezistenta, sã înțeleg cã și asta are probleme? Are vreun scris galben pe ea?
csoreanu
- Mesaje scrise: 32
- Locatie: Iasi
- Masina: Crossland X 2018
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 03 Apr 2013
- Mesaj Privat
Nu mai exista nimic pe curea... niciun scris, nicio suprafata. Nu stiu care e diferenta intre curele, stiu doar ca am cules din sorb toate scamele (probabil suprafetele exfoliate de pe curea).
Da, sunt de acord cu povestea cu garantia si cu totul facut la ei. De asta nici nu pretind sa mi se faca vreun decont pentru cheltuielile respective. Daca ar fi verificat distributia la reviziile din garantie (am facut ultima la ei in decembrie, acum un an), ar fi identificat uzura. Si nu mai eram in bucla asta tipica in care, in lunile in care masina e in garantie, totul e bine si frumos, iar cand ai iesit din garantie incepi sa afli ca sunt, de fapt, o multime de probleme.
Daca garantia tot nu mai poate fi invocata aici, atunci chiar nu vad de ce sa mai merg sa repar tot la ei defectiunea identificata. Am documentat si postat pentru altii ca mine, care poate nu au norocul unui dialog deschis cu reprezentanta... macar sa stie ce sa nu faca mai departe.
Da, sunt de acord cu povestea cu garantia si cu totul facut la ei. De asta nici nu pretind sa mi se faca vreun decont pentru cheltuielile respective. Daca ar fi verificat distributia la reviziile din garantie (am facut ultima la ei in decembrie, acum un an), ar fi identificat uzura. Si nu mai eram in bucla asta tipica in care, in lunile in care masina e in garantie, totul e bine si frumos, iar cand ai iesit din garantie incepi sa afli ca sunt, de fapt, o multime de probleme.
Daca garantia tot nu mai poate fi invocata aici, atunci chiar nu vad de ce sa mai merg sa repar tot la ei defectiunea identificata. Am documentat si postat pentru altii ca mine, care poate nu au norocul unui dialog deschis cu reprezentanta... macar sa stie ce sa nu faca mai departe.
silvana72
- Mesaje scrise: 89
- Locatie: Bacau
- Masina: Crossland X 2020 1.2 XHT 130 CP
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 13 Jun 2020
- Mesaj Privat
Pff frate ce era in sorbul pompei de ulei! nu stiu cata presiune mai aveai tu in functionarea motorului iar o ungere insuficienta cam face ravagii in motor.Eu acum la 30k am solicitat sa verifice chiar m-am uitat si eu si arata bine.la solicitare mecanicii bineinteles ca au cam strambat din nas deoarece le ceri sa munceasca(mare lucru sa aprinzi o lanterna sa inspectezi vizual si sa palpezi o curea).Opel nu aadmis defectul ok s-au spalat pe maini ca nu ai facut tot la reprezentante, dar ei stiu oare superficialitatea dusa la extrem cand se fac reviziile?Nu contest sunt cateva reprezentante care chiar fac revizia cu simt de raspundere dar majoritatea sunt mult sub un service de cartier.Sunt la a 3- a masina noua, primele 2 coreene dar superficialitate ca la Opel nu am intalnit .
- BZaharia212
- *
- 17 mesaje
- din 02 Jun 2020
BZaharia212
- Mesaje scrise: 17
- Locatie:
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 02 Jun 2020
- Mesaj Privat
Asta cu reviziile fãcute la reprezentanta este valabil universala, știu cã am citit și pe forumurile din afara. Diferența fațã de Ro este cã acolo de obicei când este o problema de garanție se schimbã fãrã sa ceara clientul. De multe ori nici nu știe clientul cã s-a fãcut intervenția respectiva.( Nu mã refer la distribuție deoarece acolo cred cã blocheazã cel puțin o zi mașina în service).
Eu tocmai din cauza acestei probleme am prelungit garanția la 5 ani sau 150.000 km.
Eu tocmai din cauza acestei probleme am prelungit garanția la 5 ani sau 150.000 km.
silvana72
- Mesaje scrise: 89
- Locatie: Bacau
- Masina: Crossland X 2020 1.2 XHT 130 CP
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 13 Jun 2020
- Mesaj Privat
Am prelungit si eu la 5 ani dar ma intreb cei de la reprezentante ne cred idioti sau retarzi?Am schimbat bujiile si am cerut sa le vad,iar cand studiam bujiile un INGINER retineti de aceea am scris cu litere mari,imi explica ca elementele din bujie nu au cum sa cada in cilindru deoarece dedesupt este o tavita!Pe bune exact ce spunea colegul nu ma lua de idiot,sau poate el chiar nu stie structura motorului si functionarea lui.Am reclamat defectiunea privind pornirea aleatoare a camerei spate.Raspuns veniti cu ea cand face.Degeaba am explicat ca la prima scoatere pe liber dispare,este prea tamp sa inteleaga si o tinea pe a lui ca sa vin cu ea cand face.A pus un tester pe ea dar sunt convins ca nu stia citi parametri sau erori.E aici este durerea si frustrarea noastra ca si clienti.Ne cereti revizii respectate cu strictete dar oamenii acreditati sa faca aceste revizii ne trateaza ca pe niste maimute care au descoperit roata,sa nu mai vb despre mecanicii care sunt cel putin doctori docenti iar noi niste repetenti indolenti ce avem doar pretentii.
Ultima modificare făcută de silvana72 la Mar 21 Dec, 2021 8:05 pm
Ultima modificare făcută de silvana72 la Mar 21 Dec, 2021 8:05 pm
- BZaharia212
- *
- 17 mesaje
- din 02 Jun 2020
BZaharia212
- Mesaje scrise: 17
- Locatie:
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 02 Jun 2020
- Mesaj Privat
silvana72
- Mesaje scrise: 89
- Locatie: Bacau
- Masina: Crossland X 2020 1.2 XHT 130 CP
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 13 Jun 2020
- Mesaj Privat
Probabil in Germania or fi profi, la noi sunt profesori.Reprezentanta este din Bacau, reprezentanta ce am aflat acum la revizie ca a ramas doar cu service nu mai au vanzari.De fapt si show romm-ul era un mare spatiu gol, au ramas doar cu Skoda, probabil le va retrage si acreditarea de service cat de curand.Urmatoarea revizie in mod cert la Radacini Braila, Brasov sau Bucuresti.
- BZaharia212
- *
- 17 mesaje
- din 02 Jun 2020
BZaharia212
- Mesaje scrise: 17
- Locatie:
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 02 Jun 2020
- Mesaj Privat
Cu siguranțã ceva este in neregula acolo. Eu am întrebat de curiozitate la Constanța cat costa schimbul de distribuție. Mi s-a zis 2500 lei cu totul, asta vara. Oricum asta este o problema ce merita deschis topic separat și urmãrit de cãtre mai mulți posesori. Toți o sa ne lovim de problema asta mai devreme sau mai târziu.