Ai uitat parola?


  1. Home
  2. Opel Corsa
  3. Corsa E
  • Alice2016

  • Mesaje scrise: 3
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Corsa 2016
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 27 Feb 2019

  • Mesaj Privat
Buna dimineata!
Am o masina Opel Corsa E (an fabricatie 2016), iar in vara anului trecut am avut o problema cu switch-ul de frana. Din cauza switch-ului de frana, la bord s-a aprin martorul ESP. Am rezolvat problema, insa la cateva luni dupa acest incident, a aparut din nou martorul ESP si cel de check engine. De cateva luni, merg la diverse service-uri unde mi se face aceeasi diagnoza, insa nimeni nu stie sa rezolve aceasta problema. Fiecare isi da cu parerea, dar problema ramane momentan nerezolvata. Ati intampinat cumva aceasta problema? Daca da, ati reusit sa o rezolvati in vreun fel?
Mentionez ca sunt momente in care ambii martori (cel de ESP si cel de motor) fie se sting, fie se aprind (deodata sau pe rand). Nu stiu in functie de ce se intampla acest lucru.
V-as fi foarte recunoascatoare pentru sugestii daca ati mai intampinat aceasta problema.

Multumesc aniticipat!
Skip ads

  • Alice2016

  • Mesaje scrise: 3
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Corsa 2016
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 27 Feb 2019

  • Mesaj Privat
Problema rezolvata la service-ul EDS cu profesionalism si promptitudine.
  • pantalon

  • Mesaje scrise: 652
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Corsa
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 05 Apr 2015

  • Mesaj Privat
Spune si solutia
  • Alice2016

  • Mesaje scrise: 3
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Corsa 2016
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 27 Feb 2019

  • Mesaj Privat
O diagnoza facuta cu simt de raspundere. Interpretarea corecta a codului de eroare a dus la rezolvarea problemei. Era vorba despre amestec sarac. S-a inlocuit electrovalva vaporizare.
  • pantalon

  • Mesaje scrise: 652
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Corsa
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 05 Apr 2015

  • Mesaj Privat
Ai avut putin ghinion, sarbatoti fericite!
  • ADaniel645

  • Mesaje scrise: 3
  • Locatie: Dolj
  • Masina: Corsa 2017
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 19 Oct 2021

  • Mesaj Privat
Salutare,”electrovalva vaporizare” este acelasi lucru cu “electrovalva de la canistra de carbon”?Asta mi-au zis mie ca trebuie schimbat la codul asta de eroare si ca trebuie sa schimb si capacul culbutor.
Daca ma poate ajuta cineva cu un raspuns,multumesc
  • ney

  • Mesaje scrise: 1,060
  • Locatie: Prahova
  • Masina: Astra 2014 A14NET
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 24 Aug 2010

  • Mesaj Privat
Masina e" decat "un opel in descriere asa ca putem bate campii
Totusi da e acelasi lucru "elecrovalva "vaporizare cu cea de "carbon"
  • IDumitrache

  • Mesaje scrise: 49
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Corsa 2019 B14XEL
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 20 Feb 2019

  • Mesaj Privat
Buna ziua. Cei care ati schimbat valva de la canistra de carbon, imi puteti spune daca piesa nou montata are codul Bosch 0 280 142 486? Intreb pt ca sunt un pic in dubiu. Piesa originala, venita din fabrica, are codul GM 55 566 514 iar deasupra scrie Bosch 0 280 142 487. Cea aftermarket vine cu Bosch 0 280 142 486. Deci difera ultima cifra. Atat. Ca forma par absolut identice. Cei de la magazinul de piese auto mi-au explicat ca 487-le la sfasit apare doar pe piesa originala (care are un pret cam piperat, 300 si ceva de lei), cea cu 486 la sfarsit fiind identica doar ca mult mai ieftina (in jur de 100 de lei). Multumesc.
  • bibu16v

  • Mesaje scrise: 6,845
  • Locatie: Alta tara
  • Masina: Astra 1995 X16XEL
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 25 Jan 2016

  • Mesaj Privat
Ptr GM 55566514, astea sunt echivalențe imediate:
- Ridex 1411B0007;
- Bosch 0 280 142 486;
- Blue Print ADG074241;
- Metzger 2250302;
- Vemo V40-77-0023.
Prețurile, în ordinea datã, pleacã dela aprox. 80RON și ajung la aprox.150RON
  • IDumitrache

  • Mesaje scrise: 49
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Corsa 2019 B14XEL
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 20 Feb 2019

  • Mesaj Privat
Buna diminata. Este normal acel tacanit facut de valva de purjare vapori? Ideea e ca sunt momente (destul de dese) in care se aude in masina, la relanti. Cand radioul si ventilatia sunt oprite. Zgomotul se aseamana cumva cu o a doua aeroterma. Ideea e ca am schimbat acea valva, gandindu-ma ca nu e ok tacanitul respectiv. Cea noua scoate fix acelasi zgomot Smile
  • IDumitrache

  • Mesaje scrise: 49
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Corsa 2019 B14XEL
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 20 Feb 2019

  • Mesaj Privat
bibu16v a scris:Ptr GM 55566514, astea sunt echivalențe imediate:
- Ridex 1411B0007;
- Bosch 0 280 142 486;
- Blue Print ADG074241;
- Metzger 2250302;
- Vemo V40-77-0023.
Prețurile, în ordinea datã, pleacã dela aprox. 80RON și ajung la aprox.150RON


Multumesc! Sunt foarte utile codurile respective.
Skip ads

  1. Home
  2. Opel Corsa
  3. Corsa E

Discuții similare

Intră în ClubOpel!

check Cea mai mare comunitate Opel
check Întâlniri locale
check Skip Ads
check Vinzi/Cumperi
check Gratuit pe viață




CO+FB CO+FB CO+YT CO+IG CO+TWTR