Alice2016
- Mesaje scrise: 3
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Corsa 2016
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 27 Feb 2019
- Mesaj Privat
Buna dimineata!
Am o masina Opel Corsa E (an fabricatie 2016), iar in vara anului trecut am avut o problema cu switch-ul de frana. Din cauza switch-ului de frana, la bord s-a aprin martorul ESP. Am rezolvat problema, insa la cateva luni dupa acest incident, a aparut din nou martorul ESP si cel de check engine. De cateva luni, merg la diverse service-uri unde mi se face aceeasi diagnoza, insa nimeni nu stie sa rezolve aceasta problema. Fiecare isi da cu parerea, dar problema ramane momentan nerezolvata. Ati intampinat cumva aceasta problema? Daca da, ati reusit sa o rezolvati in vreun fel?
Mentionez ca sunt momente in care ambii martori (cel de ESP si cel de motor) fie se sting, fie se aprind (deodata sau pe rand). Nu stiu in functie de ce se intampla acest lucru.
V-as fi foarte recunoascatoare pentru sugestii daca ati mai intampinat aceasta problema.
Multumesc aniticipat!
Am o masina Opel Corsa E (an fabricatie 2016), iar in vara anului trecut am avut o problema cu switch-ul de frana. Din cauza switch-ului de frana, la bord s-a aprin martorul ESP. Am rezolvat problema, insa la cateva luni dupa acest incident, a aparut din nou martorul ESP si cel de check engine. De cateva luni, merg la diverse service-uri unde mi se face aceeasi diagnoza, insa nimeni nu stie sa rezolve aceasta problema. Fiecare isi da cu parerea, dar problema ramane momentan nerezolvata. Ati intampinat cumva aceasta problema? Daca da, ati reusit sa o rezolvati in vreun fel?
Mentionez ca sunt momente in care ambii martori (cel de ESP si cel de motor) fie se sting, fie se aprind (deodata sau pe rand). Nu stiu in functie de ce se intampla acest lucru.
V-as fi foarte recunoascatoare pentru sugestii daca ati mai intampinat aceasta problema.
Multumesc aniticipat!
Alice2016
- Mesaje scrise: 3
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Corsa 2016
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 27 Feb 2019
- Mesaj Privat
- pantalon
- ***
- 652 mesaje
- din 05 Apr 2015
- Corsa
- Bucuresti
pantalon
- Mesaje scrise: 652
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Corsa
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 05 Apr 2015
- Mesaj Privat
Alice2016
- Mesaje scrise: 3
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Corsa 2016
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 27 Feb 2019
- Mesaj Privat
- pantalon
- ***
- 652 mesaje
- din 05 Apr 2015
- Corsa
- Bucuresti
pantalon
- Mesaje scrise: 652
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Corsa
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 05 Apr 2015
- Mesaj Privat
- ADaniel645
- *
- 3 mesaje
- din 19 Oct 2021
- Corsa 2017
- Dolj
ADaniel645
- Mesaje scrise: 3
- Locatie: Dolj
- Masina: Corsa 2017
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 19 Oct 2021
- Mesaj Privat
- ney
- ****
- 1,060 mesaje
- din 24 Aug 2010
- Astra 2014 A14NET
- Prahova
ney
- Mesaje scrise: 1,060
- Locatie: Prahova
- Masina: Astra 2014 A14NET
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 24 Aug 2010
- Mesaj Privat
- IDumitrache
- *
- 49 mesaje
- din 20 Feb 2019
- Corsa 2019 B14XEL
- Bucuresti
IDumitrache
- Mesaje scrise: 49
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Corsa 2019 B14XEL
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 20 Feb 2019
- Mesaj Privat
Buna ziua. Cei care ati schimbat valva de la canistra de carbon, imi puteti spune daca piesa nou montata are codul Bosch 0 280 142 486? Intreb pt ca sunt un pic in dubiu. Piesa originala, venita din fabrica, are codul GM 55 566 514 iar deasupra scrie Bosch 0 280 142 487. Cea aftermarket vine cu Bosch 0 280 142 486. Deci difera ultima cifra. Atat. Ca forma par absolut identice. Cei de la magazinul de piese auto mi-au explicat ca 487-le la sfasit apare doar pe piesa originala (care are un pret cam piperat, 300 si ceva de lei), cea cu 486 la sfarsit fiind identica doar ca mult mai ieftina (in jur de 100 de lei). Multumesc.
- bibu16v
- *******
- 6,845 mesaje
- din 25 Jan 2016
- Astra 1995 X16XEL
- Alta tara
bibu16v
- Mesaje scrise: 6,845
- Locatie: Alta tara
- Masina: Astra 1995 X16XEL
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 25 Jan 2016
- Mesaj Privat
- IDumitrache
- *
- 49 mesaje
- din 20 Feb 2019
- Corsa 2019 B14XEL
- Bucuresti
IDumitrache
- Mesaje scrise: 49
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Corsa 2019 B14XEL
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 20 Feb 2019
- Mesaj Privat
Buna diminata. Este normal acel tacanit facut de valva de purjare vapori? Ideea e ca sunt momente (destul de dese) in care se aude in masina, la relanti. Cand radioul si ventilatia sunt oprite. Zgomotul se aseamana cumva cu o a doua aeroterma. Ideea e ca am schimbat acea valva, gandindu-ma ca nu e ok tacanitul respectiv. Cea noua scoate fix acelasi zgomot
- IDumitrache
- *
- 49 mesaje
- din 20 Feb 2019
- Corsa 2019 B14XEL
- Bucuresti
IDumitrache
- Mesaje scrise: 49
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Corsa 2019 B14XEL
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 20 Feb 2019
- Mesaj Privat