- darkwizard90
- OP
- 1 mesaje
- din 03 Jul 2016
- Iasi
darkwizard90
- Mesaje scrise: 1
- Locatie: Iasi
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 03 Jul 2016
- Mesaj Privat
- stolniceanulucian
- **
- 286 mesaje
- din 05 Dec 2010
- Astra 2009 Z14XEP
- Sibiu
stolniceanulucian
- Mesaje scrise: 286
- Locatie: Sibiu
- Masina: Astra 2009 Z14XEP
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 05 Dec 2010
- Mesaj Privat
Eu am Astra H Break cu motor 1.4 de 90 de cp. Masina mea are 1280 de kg. Am vazut ca Astra J are 1380 de kg.
Stiu ca motorul meu nu e identic cu cel de care zici tu, dar performantele sunt aproximativ aceleasi.
Pentru oras motorul e OK, chiar confortabil.
Pentru exterior motorul e slab. Un tir care merge cu 100 de km pe ora constant iti va pune probleme serioase la depasire.
Am mers kilometri intregi in spatele tirurilor pentru ca nu aveam putere ca sa pot depasi in siguranta.
Masina poate sa mearga si cu 140 si cu 150 de km constant, dar motorul este foarte turat si zgomotos.
Viteza de croaziera confortabila e undeva la 110 km pe ora.
Inainte am avut Logan de 1.4 si sincer mergea mai lejer cu 120 de km pe ora decat Astra 1.4 (ca zgomot al motorului, Astra fiind totusi mult mai stabila la viteza mare).
Ca fiabilitate motorul este ok (pentru un motor Opel ). Distributia e pe lant si nu prea am auzit cazuri de defecte catastrofice chiar si la rulaje destul de mari. Al meu are 135 000 de km si merge foarte bine.
Eu l-am trecut pe GPL iar costurile cu combustibilul sunt infime.
Una peste alta, daca vrei costuri mici si fiabilitate poti sa mergi linistit pe acest motor cu conditia sa nu ai multe drumuri in extraurban.
Daca ai multe drumuri externe iti vei blestema zilele. Eu fac aproximativ 50% din drumuri in exterior, dar am un stil de condus ultra batranesc asa ca nu ma deranjeaza slabiciunea motorului.
Inca ceva: daca ai aerul conditionat pornit, motorul vibreaza destul de tare la relanti. Nu stiu daca asa e la toate sau doar la masina mea.
Stiu ca motorul meu nu e identic cu cel de care zici tu, dar performantele sunt aproximativ aceleasi.
Pentru oras motorul e OK, chiar confortabil.
Pentru exterior motorul e slab. Un tir care merge cu 100 de km pe ora constant iti va pune probleme serioase la depasire.
Am mers kilometri intregi in spatele tirurilor pentru ca nu aveam putere ca sa pot depasi in siguranta.
Masina poate sa mearga si cu 140 si cu 150 de km constant, dar motorul este foarte turat si zgomotos.
Viteza de croaziera confortabila e undeva la 110 km pe ora.
Inainte am avut Logan de 1.4 si sincer mergea mai lejer cu 120 de km pe ora decat Astra 1.4 (ca zgomot al motorului, Astra fiind totusi mult mai stabila la viteza mare).
Ca fiabilitate motorul este ok (pentru un motor Opel ). Distributia e pe lant si nu prea am auzit cazuri de defecte catastrofice chiar si la rulaje destul de mari. Al meu are 135 000 de km si merge foarte bine.
Eu l-am trecut pe GPL iar costurile cu combustibilul sunt infime.
Una peste alta, daca vrei costuri mici si fiabilitate poti sa mergi linistit pe acest motor cu conditia sa nu ai multe drumuri in extraurban.
Daca ai multe drumuri externe iti vei blestema zilele. Eu fac aproximativ 50% din drumuri in exterior, dar am un stil de condus ultra batranesc asa ca nu ma deranjeaza slabiciunea motorului.
Inca ceva: daca ai aerul conditionat pornit, motorul vibreaza destul de tare la relanti. Nu stiu daca asa e la toate sau doar la masina mea.
Tify92
- Mesaje scrise: 24
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 2012 A14XER
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 12 Aug 2015
- Mesaj Privat
Salut
Eu am 50000 cu masina, masina luata de noua la sfarsitul anului 2011. Motorul este intr.adevar foarte slab mai ales la o caroserie destul de grea; sa nu te aventurezi in depasiri foarte riscante caci motorul nu te va ajuta mai deloc, trebuie sa schimb in treapta inferioara si sa apreciezi cum trebuie distanta fata de parterul de trafic din contrasens.
Ca si confort, din pct meu de vedere masina este confortabila atat pt sofer cat si pt pasageri, se conduce usor, se tine bine pe drum si in viraje stranse.
Consum: personal am un consum mediu de 8.3 pe ultimii 1200 km cu AC pornit in marea majoritate a timpului, iar stilul de condus nu a fost cel mai economic...deci se poate ceva mai mic.
Probleme am avut asa:
- placutele nu se mai retrageau complet iar la drum intins, atingeau in permanenta discurile de frana si rezulta un sunet ca un suierat, fluierat destul de deranjant, (am fost la service mi.au spus ca se aduna mizerie pe acolo dupa care au curatat si gresat; sunetul a disparut iar dupa un timp a reaparut, ce.i drept nu se mai aude atat de rau);
- pompa de apa a trebuit schimbata la 43000, am inteles ca ar fi ceva comun, multi posesori de astra j se confrunta cu aceasta problema; m.a costat in jur de 400 lei cu tot cu manopera;
- de la un timp la trecerile de cale ferata sau gropi, denivelari troncata ceva pe puntea spate (inca n.am ajuns la service sa verific dar sigur e ceva de schimbat);
- bujiile le.am schimbat la 44000, nu aratau atat de rau, mai mergeau, insa una dintre ele era corodata foarte tare, mecanicul mi.a spus ca asa arata o bujie dupa 100000 km, dar nu stiu nici acum care sa fie cauza.
Nu sunt extrem de multumit de masina, ma asteptam la mai mult din partea ei mai ales ca a costat destul de mult, insa acum incerc sa am grija de ea pe cat mai mult posibil si sper sa nu mai apara alte probleme mai grave pe viitor.
Eu am 50000 cu masina, masina luata de noua la sfarsitul anului 2011. Motorul este intr.adevar foarte slab mai ales la o caroserie destul de grea; sa nu te aventurezi in depasiri foarte riscante caci motorul nu te va ajuta mai deloc, trebuie sa schimb in treapta inferioara si sa apreciezi cum trebuie distanta fata de parterul de trafic din contrasens.
Ca si confort, din pct meu de vedere masina este confortabila atat pt sofer cat si pt pasageri, se conduce usor, se tine bine pe drum si in viraje stranse.
Consum: personal am un consum mediu de 8.3 pe ultimii 1200 km cu AC pornit in marea majoritate a timpului, iar stilul de condus nu a fost cel mai economic...deci se poate ceva mai mic.
Probleme am avut asa:
- placutele nu se mai retrageau complet iar la drum intins, atingeau in permanenta discurile de frana si rezulta un sunet ca un suierat, fluierat destul de deranjant, (am fost la service mi.au spus ca se aduna mizerie pe acolo dupa care au curatat si gresat; sunetul a disparut iar dupa un timp a reaparut, ce.i drept nu se mai aude atat de rau);
- pompa de apa a trebuit schimbata la 43000, am inteles ca ar fi ceva comun, multi posesori de astra j se confrunta cu aceasta problema; m.a costat in jur de 400 lei cu tot cu manopera;
- de la un timp la trecerile de cale ferata sau gropi, denivelari troncata ceva pe puntea spate (inca n.am ajuns la service sa verific dar sigur e ceva de schimbat);
- bujiile le.am schimbat la 44000, nu aratau atat de rau, mai mergeau, insa una dintre ele era corodata foarte tare, mecanicul mi.a spus ca asa arata o bujie dupa 100000 km, dar nu stiu nici acum care sa fie cauza.
Nu sunt extrem de multumit de masina, ma asteptam la mai mult din partea ei mai ales ca a costat destul de mult, insa acum incerc sa am grija de ea pe cat mai mult posibil si sper sa nu mai apara alte probleme mai grave pe viitor.
- bodo 2010
- **
- 266 mesaje
- din 02 Jun 2010
- Neamt
bodo 2010
- Mesaje scrise: 266
- Locatie: Neamt
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 02 Jun 2010
- Mesaj Privat
@stolniceanulucian
Vad ca vesnica obsesie a romanului a ramas depasitul tir-urului .Întrebarea este de ce vrei sã depãsesti un tir care merge cu o sutã la ora?Si ca sã nu mai mergi km în spate de tir pentru viitorul coleg, indiferent de care motor alegi de la +3500-4000 rot/min ai rezolvat problema.
Am condus Astra k 1.4 turbo 150 cp si crede-ma tot la +3500 rot.prinde viata.
Cat despre motor zgomotos si turat, la viteza de autostradã 130km/h- 3100rot/min,motorul abia se aude,probabil j-ul e mai bine insonorizat.
Numai bine!
Vad ca vesnica obsesie a romanului a ramas depasitul tir-urului .Întrebarea este de ce vrei sã depãsesti un tir care merge cu o sutã la ora?Si ca sã nu mai mergi km în spate de tir pentru viitorul coleg, indiferent de care motor alegi de la +3500-4000 rot/min ai rezolvat problema.
Am condus Astra k 1.4 turbo 150 cp si crede-ma tot la +3500 rot.prinde viata.
Cat despre motor zgomotos si turat, la viteza de autostradã 130km/h- 3100rot/min,motorul abia se aude,probabil j-ul e mai bine insonorizat.
Numai bine!
- BBotirlanBotzy
- *
- 1 mesaje
- din 16 Dec 2021
BBotirlanBotzy
- Mesaje scrise: 1
- Locatie:
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 16 Dec 2021
- Mesaj Privat
Buna ziua. Dețin un Opel astra j 2012 1.4 A14XER și Am check engine aprins.. dupã o vizita la
Mecanic și o diagnoza pe mașina am aflat ca problema este catalizatorul. Mașina înregistreazã un consum de 10-11 in oraș. Intenționez sa folosesc mașina pentru Uber/ bolt. Ce credeti ca este mai ok:
- schimbarea catalizatorului sau
-o instalație gpl pe mașina ?
Este cineva care are gpl pe acest model? Pãreri?
Mecanic și o diagnoza pe mașina am aflat ca problema este catalizatorul. Mașina înregistreazã un consum de 10-11 in oraș. Intenționez sa folosesc mașina pentru Uber/ bolt. Ce credeti ca este mai ok:
- schimbarea catalizatorului sau
-o instalație gpl pe mașina ?
Este cineva care are gpl pe acest model? Pãreri?
marius-opel- Suspendat
- 515 mesaje
- din 26 Nov 2016
- Astra 2001 z16xe
- Cluj
marius-opel- Mesaje scrise: 515
- Locatie: Cluj
- Masina: Astra 2001 z16xe
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 26 Nov 2016
- Mesaj Privat
- damnatu
- **
- 393 mesaje
- din 03 Dec 2015
- Bucuresti
damnatu
- Mesaje scrise: 393
- Locatie: Bucuresti
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 03 Dec 2015
- Mesaj Privat