- palanraducristian
- **
- 88 mesaje
- din 02 Sep 2008
- Zafira 2011 A17DTR
- Bucuresti
palanraducristian
- Mesaje scrise: 88
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Zafira 2011 A17DTR
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 02 Sep 2008
- Mesaj Privat
Eu am comandat de pe ebay.co.uk...nu iti ascund ca mai am una ( am comandat initial una cu posta normala si a venit dupa ce am reparat problema. Ulterior am comandat una cu posta rapida si a venit repede). Incearca sa cauti vanzatorul pe ebay...nu as renunta la ea ca mi-e teama sa nu patesc vreo nefacuta (dat fiind faptul ca eu am montat termoflotul - pana acum nicio problema dar...)...
- palanraducristian
- **
- 88 mesaje
- din 02 Sep 2008
- Zafira 2011 A17DTR
- Bucuresti
palanraducristian
- Mesaje scrise: 88
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Zafira 2011 A17DTR
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 02 Sep 2008
- Mesaj Privat
- Daniel
- ****
- 2,853 mesaje
- din 06 Dec 2004
- Astra 2012 A17DTJ
- Bucuresti
Daniel
- Mesaje scrise: 2,853
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 2012 A17DTJ
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 06 Dec 2004
- Mesaj Privat
Salut,
Am reusit sa rezolv problema. Nu era de la termoflot: ma felicit ca nu l-am dat jos.
Povestea e cam asa:
In vara am schimbat antigelul. M-am chiniut destul de mult sa o aerisesc. Atunci nu am dat importanta. Cand a venit frigul, nu am avur caldura. Si am inceput sa fac investigatiile de mai sus. Pompa de apa am schimbat-o la un mecanic pt ca, atunci cand am vrut sa o schimb eu, nu am putut desface intinzatorul curelei de accesorii ( un nepriceput, atunci cand s-a mai umblat la masina, a distrus capul surubului). Dupa ce a schimbat pompa, au bagat antigel, fara sa masoare cat, si au facut aerisire... numai ca nu s-a aerisit deloc. Incepusera cum va spunea, ca e garnitura arsa, samd. Niste BOI. Cand am plecat de la ei, temperatura urca foarte repede, pana la 104 grade, pornea ventilatorul pe viteza mare, insa nu avea ce sa raceasca.
Am luat masina acasa, si am golit instalatia singur: am scos 4.5 l de antigel. M-am socat, avand in vedere ca in masina intra aproape 7 l. In acel moment mi-am pus intrebarea de ce nu se aeriseste. Am scos returul din vasul de expansiune si am constatat ca e infundat: daca suflam pe el, nu se intampla nimic, Am incercat sa desfund pe sus, nimic. Clar, trebuia sa demontez capacul de la termostat, pentru a-l desfunda. Am comandat garnitura termostat, am demontat: gaura are aproximativ 1 mm si era infundata. Am desfundat gaura, am montat la loc, am bagat antigel si am aerisit: de data asta s-a aerisit foarte usor, fara ca temperatura sa urce mai mult de 94 grade.
Am facut test de drum si masina merge ok, cu caldura ca in vremurile bune: temperatura motorului a stat intre 88 si 92 grade.
Costul defectului a fost de 10 RON o garnitura. Pompa, cureaua si intinzatorul le-am schimbat ca erau batrane, insa functionau fara probleme.
Motivul pentru care am crezut ca termoflotul e infundat a fost ca, cu furtunul scos, nu iesea apa. Clar nu trebuie sa iasa deoarece pompa trage apa. Fiind in aer furtunul, nu avea cine sa traga. Iar aerul ramas in ramas in calorifer, de cand am schimbat antigelul, nu-i perimitea sa traga antigelul.
Ce va recomand daca nu aveti caldura: incercati intai sa suflati sau sa trageti aer pe furtunul de retur de la vasul de expansiune. Daca e infundat, desfundati-l. Asa masina se aeriseste corect si eliminati multe cauze. Daca si dupa aceasta operatiune nu aveti caldura, investigati mai departe.
Inainte de a o aerisi, turul din calorifer era fierbinte, iar retutul era rece. Acum ambele sunt fierbinti.
Sper sa va fie de ajutor patania mea: cu atatia mecanici incompetenti, ajungi sa devii expert
Multumesc colegului Cristian, care mi-a sarit in ajutor si mi-a dat garnitura pentru termoflot. Chiar daca nu o folosesc, ma bucur ca mai exista oameni care vor sa ajute.
Am reusit sa rezolv problema. Nu era de la termoflot: ma felicit ca nu l-am dat jos.
Povestea e cam asa:
In vara am schimbat antigelul. M-am chiniut destul de mult sa o aerisesc. Atunci nu am dat importanta. Cand a venit frigul, nu am avur caldura. Si am inceput sa fac investigatiile de mai sus. Pompa de apa am schimbat-o la un mecanic pt ca, atunci cand am vrut sa o schimb eu, nu am putut desface intinzatorul curelei de accesorii ( un nepriceput, atunci cand s-a mai umblat la masina, a distrus capul surubului). Dupa ce a schimbat pompa, au bagat antigel, fara sa masoare cat, si au facut aerisire... numai ca nu s-a aerisit deloc. Incepusera cum va spunea, ca e garnitura arsa, samd. Niste BOI. Cand am plecat de la ei, temperatura urca foarte repede, pana la 104 grade, pornea ventilatorul pe viteza mare, insa nu avea ce sa raceasca.
Am luat masina acasa, si am golit instalatia singur: am scos 4.5 l de antigel. M-am socat, avand in vedere ca in masina intra aproape 7 l. In acel moment mi-am pus intrebarea de ce nu se aeriseste. Am scos returul din vasul de expansiune si am constatat ca e infundat: daca suflam pe el, nu se intampla nimic, Am incercat sa desfund pe sus, nimic. Clar, trebuia sa demontez capacul de la termostat, pentru a-l desfunda. Am comandat garnitura termostat, am demontat: gaura are aproximativ 1 mm si era infundata. Am desfundat gaura, am montat la loc, am bagat antigel si am aerisit: de data asta s-a aerisit foarte usor, fara ca temperatura sa urce mai mult de 94 grade.
Am facut test de drum si masina merge ok, cu caldura ca in vremurile bune: temperatura motorului a stat intre 88 si 92 grade.
Costul defectului a fost de 10 RON o garnitura. Pompa, cureaua si intinzatorul le-am schimbat ca erau batrane, insa functionau fara probleme.
Motivul pentru care am crezut ca termoflotul e infundat a fost ca, cu furtunul scos, nu iesea apa. Clar nu trebuie sa iasa deoarece pompa trage apa. Fiind in aer furtunul, nu avea cine sa traga. Iar aerul ramas in ramas in calorifer, de cand am schimbat antigelul, nu-i perimitea sa traga antigelul.
Ce va recomand daca nu aveti caldura: incercati intai sa suflati sau sa trageti aer pe furtunul de retur de la vasul de expansiune. Daca e infundat, desfundati-l. Asa masina se aeriseste corect si eliminati multe cauze. Daca si dupa aceasta operatiune nu aveti caldura, investigati mai departe.
Inainte de a o aerisi, turul din calorifer era fierbinte, iar retutul era rece. Acum ambele sunt fierbinti.
Sper sa va fie de ajutor patania mea: cu atatia mecanici incompetenti, ajungi sa devii expert
Multumesc colegului Cristian, care mi-a sarit in ajutor si mi-a dat garnitura pentru termoflot. Chiar daca nu o folosesc, ma bucur ca mai exista oameni care vor sa ajute.
- palanraducristian
- **
- 88 mesaje
- din 02 Sep 2008
- Zafira 2011 A17DTR
- Bucuresti
palanraducristian
- Mesaje scrise: 88
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Zafira 2011 A17DTR
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 02 Sep 2008
- Mesaj Privat
- deleted-30842
- ****
- 1,416 mesaje
- din 06 Mar 2009
deleted-30842
- Mesaje scrise: 1,416
- Locatie:
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 06 Mar 2009
- Mesaj Privat
MMihai520
- Mesaje scrise: 1
- Locatie:
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 13 Jan 2021
- Mesaj Privat
Rezolvare la problema cu caldura! Schimbat ca toti ceilalti pompa apa,termostat,calorifer,curatat termoflot(dar nu prea avea depuneri) Apa iese din blocul motor prin corpul filtrului de ulei si intra in termoflot.Orificiul acela din bloc motor este cam "la fundul bazinului" daca consideram blocul motor un bazin.Acolo s-a adunat mal cu depuneri...mai exact a iesit un"carnat" de mizerie,cam de 10cm lungime.In rest antigelul curat.Acum functioneaza caldura la parametrii normali
lucica76
- Mesaje scrise: 56
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 2011 A17DTJ
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 04 Feb 2016
- Mesaj Privat
lucica76
- Mesaje scrise: 56
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 2011 A17DTJ
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 04 Feb 2016
- Mesaj Privat
Daniel a scris:Salut,
Am reusit sa rezolv problema. Nu era de la termoflot: ma felicit ca nu l-am dat jos.
Povestea e cam asa:
In vara am schimbat antigelul. M-am chiniut destul de mult sa o aerisesc. Atunci nu am dat importanta. Cand a venit frigul, nu am avur caldura. Si am inceput sa fac investigatiile de mai sus. Pompa de apa am schimbat-o la un mecanic pt ca, atunci cand am vrut sa o schimb eu, nu am putut desface intinzatorul curelei de accesorii ( un nepriceput, atunci cand s-a mai umblat la masina, a distrus capul surubului). Dupa ce a schimbat pompa, au bagat antigel, fara sa masoare cat, si au facut aerisire... numai ca nu s-a aerisit deloc. Incepusera cum va spunea, ca e garnitura arsa, samd. Niste BOI. Cand am plecat de la ei, temperatura urca foarte repede, pana la 104 grade, pornea ventilatorul pe viteza mare, insa nu avea ce sa raceasca.
Am luat masina acasa, si am golit instalatia singur: am scos 4.5 l de antigel. M-am socat, avand in vedere ca in masina intra aproape 7 l. In acel moment mi-am pus intrebarea de ce nu se aeriseste. Am scos returul din vasul de expansiune si am constatat ca e infundat: daca suflam pe el, nu se intampla nimic, Am incercat sa desfund pe sus, nimic. Clar, trebuia sa demontez capacul de la termostat, pentru a-l desfunda. Am comandat garnitura termostat, am demontat: gaura are aproximativ 1 mm si era infundata. Am desfundat gaura, am montat la loc, am bagat antigel si am aerisit: de data asta s-a aerisit foarte usor, fara ca temperatura sa urce mai mult de 94 grade.
Am facut test de drum si masina merge ok, cu caldura ca in vremurile bune: temperatura motorului a stat intre 88 si 92 grade.
Costul defectului a fost de 10 RON o garnitura. Pompa, cureaua si intinzatorul le-am schimbat ca erau batrane, insa functionau fara probleme.
Motivul pentru care am crezut ca termoflotul e infundat a fost ca, cu furtunul scos, nu iesea apa. Clar nu trebuie sa iasa deoarece pompa trage apa. Fiind in aer furtunul, nu avea cine sa traga. Iar aerul ramas in ramas in calorifer, de cand am schimbat antigelul, nu-i perimitea sa traga antigelul.
Ce va recomand daca nu aveti caldura: incercati intai sa suflati sau sa trageti aer pe furtunul de retur de la vasul de expansiune. Daca e infundat, desfundati-l. Asa masina se aeriseste corect si eliminati multe cauze. Daca si dupa aceasta operatiune nu aveti caldura, investigati mai departe.
Inainte de a o aerisi, turul din calorifer era fierbinte, iar retutul era rece. Acum ambele sunt fierbinti.
Sper sa va fie de ajutor patania mea: cu atatia mecanici incompetenti, ajungi sa devii expert
Multumesc colegului Cristian, care mi-a sarit in ajutor si mi-a dat garnitura pentru termoflot. Chiar daca nu o folosesc, ma bucur ca mai exista oameni care vor sa ajute.
Am reusit sa rezolv problema. Nu era de la termoflot: ma felicit ca nu l-am dat jos.
Povestea e cam asa:
In vara am schimbat antigelul. M-am chiniut destul de mult sa o aerisesc. Atunci nu am dat importanta. Cand a venit frigul, nu am avur caldura. Si am inceput sa fac investigatiile de mai sus. Pompa de apa am schimbat-o la un mecanic pt ca, atunci cand am vrut sa o schimb eu, nu am putut desface intinzatorul curelei de accesorii ( un nepriceput, atunci cand s-a mai umblat la masina, a distrus capul surubului). Dupa ce a schimbat pompa, au bagat antigel, fara sa masoare cat, si au facut aerisire... numai ca nu s-a aerisit deloc. Incepusera cum va spunea, ca e garnitura arsa, samd. Niste BOI. Cand am plecat de la ei, temperatura urca foarte repede, pana la 104 grade, pornea ventilatorul pe viteza mare, insa nu avea ce sa raceasca.
Am luat masina acasa, si am golit instalatia singur: am scos 4.5 l de antigel. M-am socat, avand in vedere ca in masina intra aproape 7 l. In acel moment mi-am pus intrebarea de ce nu se aeriseste. Am scos returul din vasul de expansiune si am constatat ca e infundat: daca suflam pe el, nu se intampla nimic, Am incercat sa desfund pe sus, nimic. Clar, trebuia sa demontez capacul de la termostat, pentru a-l desfunda. Am comandat garnitura termostat, am demontat: gaura are aproximativ 1 mm si era infundata. Am desfundat gaura, am montat la loc, am bagat antigel si am aerisit: de data asta s-a aerisit foarte usor, fara ca temperatura sa urce mai mult de 94 grade.
Am facut test de drum si masina merge ok, cu caldura ca in vremurile bune: temperatura motorului a stat intre 88 si 92 grade.
Costul defectului a fost de 10 RON o garnitura. Pompa, cureaua si intinzatorul le-am schimbat ca erau batrane, insa functionau fara probleme.
Motivul pentru care am crezut ca termoflotul e infundat a fost ca, cu furtunul scos, nu iesea apa. Clar nu trebuie sa iasa deoarece pompa trage apa. Fiind in aer furtunul, nu avea cine sa traga. Iar aerul ramas in ramas in calorifer, de cand am schimbat antigelul, nu-i perimitea sa traga antigelul.
Ce va recomand daca nu aveti caldura: incercati intai sa suflati sau sa trageti aer pe furtunul de retur de la vasul de expansiune. Daca e infundat, desfundati-l. Asa masina se aeriseste corect si eliminati multe cauze. Daca si dupa aceasta operatiune nu aveti caldura, investigati mai departe.
Inainte de a o aerisi, turul din calorifer era fierbinte, iar retutul era rece. Acum ambele sunt fierbinti.
Sper sa va fie de ajutor patania mea: cu atatia mecanici incompetenti, ajungi sa devii expert
Multumesc colegului Cristian, care mi-a sarit in ajutor si mi-a dat garnitura pentru termoflot. Chiar daca nu o folosesc, ma bucur ca mai exista oameni care vor sa ajute.
Daca mai ai garnitura ma ofer sa o cumpar eu, bineinteles daca nu ai nevoie de ia.
PBuliga
- Mesaje scrise: 2
- Locatie:
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 16 Nov 2021
- Mesaj Privat
PBuliga
- Mesaje scrise: 2
- Locatie:
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 16 Nov 2021
- Mesaj Privat
lucica76
- Mesaje scrise: 56
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 2011 A17DTJ
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 04 Feb 2016
- Mesaj Privat
Doar pe ebay. La mine pina a venit noua garnitura mecanicul a folosit-o pe cea veche cu un adaos de silicon sa chinuit puțin dar a mers asa vro 2 saptamini. Și eu am schimbat tot dar pina nu am schimbat termoflotul nu a mers caldura și cred ca a spalat radiatoare termoflotul care era pe masina ,aerisit tot si nimic.
lucica76
- Mesaje scrise: 56
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 2011 A17DTJ
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 04 Feb 2016
- Mesaj Privat
lucica76
- Mesaje scrise: 56
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 2011 A17DTJ
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 04 Feb 2016
- Mesaj Privat
marius.iacob1980 a scris:Salut ! Buna am avut aceeași problema ,ca și tine am schimbat pompa de apa calorifer habitaclu furtune multe dar pina nu am schimbat termoflotul nu am rezolvat , a demontat termoflotul a încercat sã-l curețe dar nimic a trebuit schimbat și asa am din nou caldura în masina .
Ma scuzati daca s-a mai vorbit de acest subiect , dar sunt un pic cam tensionat si nu am starea necesara sa caut mai in detaliu .
Am intrat in posesia unui opel astra j 1.7 cdti 110 cp sport tourer , si am obervat dupa ce am cumparat-o , ca nu primesc caldura in interior .
Am fost la mecanic si am schimbat pe rand pompa de apa care a fost sparta , apoi termostatul si radiatorul .
Rezultatul = fara caldura ...
Acum , cei de la atelierul mecanic vor sa umble la motor sa verifice esanteitatea chiuloasei ..
Aici , intervine frica mea de a umbla in motor ..ca nu o sa mai fie cea ce a fost ...
Tin sa precizez ca furtunul care intra in radiator este cald , si cel care iese este rece ..multumesc de raspunsuri !
Ma scuzati daca s-a mai vorbit de acest subiect , dar sunt un pic cam tensionat si nu am starea necesara sa caut mai in detaliu .
Am intrat in posesia unui opel astra j 1.7 cdti 110 cp sport tourer , si am obervat dupa ce am cumparat-o , ca nu primesc caldura in interior .
Am fost la mecanic si am schimbat pe rand pompa de apa care a fost sparta , apoi termostatul si radiatorul .
Rezultatul = fara caldura ...
Acum , cei de la atelierul mecanic vor sa umble la motor sa verifice esanteitatea chiuloasei ..
Aici , intervine frica mea de a umbla in motor ..ca nu o sa mai fie cea ce a fost ...
Tin sa precizez ca furtunul care intra in radiator este cald , si cel care iese este rece ..multumesc de raspunsuri !
lucica76
- Mesaje scrise: 56
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 2011 A17DTJ
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 04 Feb 2016
- Mesaj Privat
- deleted-30842
- ****
- 1,416 mesaje
- din 06 Mar 2009
deleted-30842
- Mesaje scrise: 1,416
- Locatie:
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 06 Mar 2009
- Mesaj Privat
lucica76
- Mesaje scrise: 56
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 2011 A17DTJ
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 04 Feb 2016
- Mesaj Privat
Msander
- Mesaje scrise: 2
- Locatie:
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 12 Dec 2021
- Mesaj Privat
Va salut si vã multumesc pe aceasta cale, pentru efortul depus.
De curând derinator al unei astra h A17DTJ am achizitionat-o în varã si evident cã nu aveam de unde sã stiu cum sta treaba cu cãldurã...
În fine, înlocuit calorifer habitaclu, termostat, fãrã niciun rezultat. Noroc cu încãlzirea electrica..dar pânã la 75 grade, apoi frig....
Am comandat garnitura pt. Termoflot pe ebay si între timp un Termoflot sh.
Am descoperit ca am si o pierdere de antigel dupã o serie de încercare curatare cu aditivi a instalatiei de rãcire, motor...pierdere de timp, bani.pe la furtunul 7 din pozele atasate. Pe care l-am înlocuit. Pierdeam 150 ml la 3 zile..
Bãnuiesc cã unul dintre fostii proprietari a abuzat de solutii pentru etansarea fisurilor, astfel încât termoflotul era obturat.(vezi foto atasate).
Toate cele bune !
De curând derinator al unei astra h A17DTJ am achizitionat-o în varã si evident cã nu aveam de unde sã stiu cum sta treaba cu cãldurã...
În fine, înlocuit calorifer habitaclu, termostat, fãrã niciun rezultat. Noroc cu încãlzirea electrica..dar pânã la 75 grade, apoi frig....
Am comandat garnitura pt. Termoflot pe ebay si între timp un Termoflot sh.
Am descoperit ca am si o pierdere de antigel dupã o serie de încercare curatare cu aditivi a instalatiei de rãcire, motor...pierdere de timp, bani.pe la furtunul 7 din pozele atasate. Pe care l-am înlocuit. Pierdeam 150 ml la 3 zile..
Bãnuiesc cã unul dintre fostii proprietari a abuzat de solutii pentru etansarea fisurilor, astfel încât termoflotul era obturat.(vezi foto atasate).
Toate cele bune !
- Marius0609moise
- *
- 4 mesaje
- din 08 Jan 2022
- Astra 2009 A17DTJ
- Arges
Marius0609moise
- Mesaje scrise: 4
- Locatie: Arges
- Masina: Astra 2009 A17DTJ
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 08 Jan 2022
- Mesaj Privat
Va salut! Ma ajutati si pe mine? Probleme cu caldura la un astra h ecoflex 1.7 110 cp din 2009.pe scurt toate merg in parametrii insa nu baga caldura : pompa apa noua....filtru polen nou...calorifer caldura nou....nu are pierderi...termostatul deschide la 94°...tur la intrarea in calorifer fierbinte....retur cald....circula antigelul prin vas pe toate furtunurile...ferificati paletii ce trec de pe aer cald la rece si invers...functionali si nu sunt rupti....flux de aer pe toate nivelurile...verificat inclusiv si calibrata clima pe laptop dedicat opel fara defectiuni detectate si totusi caldura 0.
Astept idei sfaturi si ajutor ca deja nu mai stiu ce sa ii fac indiferent la cine o duc
Astept idei sfaturi si ajutor ca deja nu mai stiu ce sa ii fac indiferent la cine o duc
- deleted-30842
- ****
- 1,416 mesaje
- din 06 Mar 2009
deleted-30842
- Mesaje scrise: 1,416
- Locatie:
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 06 Mar 2009
- Mesaj Privat
Clapeta aer rece cald garantat este inchisa pt. caldura , e pe rece , asta tinand cont de spusele tale ca circula antigel cald prin radiator , tu stii ce ai verificat si logic ca este clapeta de vina , dar nu stiu cum zici ca le-ai verificat , ai demontat bordul , sau cum ai verificat de zici ca e ok?
- Daniel
- ****
- 2,853 mesaje
- din 06 Dec 2004
- Astra 2012 A17DTJ
- Bucuresti
Daniel
- Mesaje scrise: 2,853
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 2012 A17DTJ
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 06 Dec 2004
- Mesaj Privat
Dacã doar un furtun de la calorifer e fierbinte, nu ai flux suficient de antigel prin el.
Asta de întâmplã daca:
= ai aer în instalație
- circuit mic(cel fãrã radiator) partial infundat.
Modul de verificare și remediere pentru ambele cazuri, este discutat ifx în acest topic: doar sa aveți rãbdare și sa îl citiți.
Asta de întâmplã daca:
= ai aer în instalație
- circuit mic(cel fãrã radiator) partial infundat.
Modul de verificare și remediere pentru ambele cazuri, este discutat ifx în acest topic: doar sa aveți rãbdare și sa îl citiți.