Ai uitat parola?


  1. Home
  2. Probleme tehnice
  3. Sistem răcire
  • florin89ung

  • Mesaje scrise: 4
  • Locatie: Targu Jiu
  • Masina: Insignia 2009 Z18XER
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 05 Dec 2021

  • Mesaj Privat
Salut. Am o problema la insignia 1.8 benzina .an 2009, am schimbat termoflot, garnituri, termostat, pompa apa, garnitura ciuloasa, planeitate chiuloasa si acum nu se mai aeriseste sau cine stie ce are ca o pornesc totul ok ajunge apa la 90 grade si dupa aproximativ 5-10 min imi arunca afara din motor si da sa fiarba


MODEL: Insignia 2009
MOTOR: Z18XER
Skip ads

  • matei niculae

  • Mesaje scrise: 419
  • Locatie: Italia
  • Masina: Insignia 2010 A20dt
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 29 Jul 2018

  • Mesaj Privat
Ai refãcut garniturã de chiuloasã și rectificare din ce cauzã ai rãmas fãrã apã și a fiert. Spui cã ai refãcut totul dar chiuloasã ai probato la pe bancul de presiune nu cumva sa fie fisuratã in interior și cînd se încãlzește se dilatã și fierbe
  • ney

  • Mesaje scrise: 1,059
  • Locatie: Prahova
  • Masina: Astra 2014 A14NET
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 24 Aug 2010

  • Mesaj Privat
Ai aerisit la radiator?
  • ney

  • Mesaje scrise: 1,059
  • Locatie: Prahova
  • Masina: Astra 2014 A14NET
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 24 Aug 2010

  • Mesaj Privat
Stanga sus,binenteles pe interior...
  • florin89ung

  • Mesaje scrise: 4
  • Locatie: Targu Jiu
  • Masina: Insignia 2009 Z18XER
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 05 Dec 2021

  • Mesaj Privat
Sa spart termoflotul si de atunci nu ii mai dau de cap
  • bibu16v

  • Mesaje scrise: 6,844
  • Locatie: Alta tara
  • Masina: Astra 1995 X16XEL
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 25 Jan 2016

  • Mesaj Privat
Schimbã bușonul la vasul de expansiune, așa ptr liniștea sufletului, cã nu-i o avere...dacã a ajuns în contact direct cu lichid foarte fierbinte se poate degrada și nu mai închide ca sã ținã instalația sub presiune...
  • florin89ung

  • Mesaje scrise: 4
  • Locatie: Targu Jiu
  • Masina: Insignia 2009 Z18XER
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 05 Dec 2021

  • Mesaj Privat
Sa rezolvat problema nu avea nimic masina am investit bani degeaba doar trebuia aerisita
  • ney

  • Mesaje scrise: 1,059
  • Locatie: Prahova
  • Masina: Astra 2014 A14NET
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 24 Aug 2010

  • Mesaj Privat
Pai si cum ai facut?😀
  • florin89ung

  • Mesaje scrise: 4
  • Locatie: Targu Jiu
  • Masina: Insignia 2009 Z18XER
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 05 Dec 2021

  • Mesaj Privat
Am facut pe dracu ca dupa aproximativ 500 km aceiasi problema arunca apa afara dar nu imi creste temperatura la apa peste 90 🤔🤔🤔🤔🤔🤔
  • matei niculae

  • Mesaje scrise: 419
  • Locatie: Italia
  • Masina: Insignia 2010 A20dt
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 29 Jul 2018

  • Mesaj Privat
Dar radiatorul l-ai controlat circulã apa bine prin el .termostatul e bun deschide cînd ajunge la 90 e ceva ce nu face sa circule apa
  • ney

  • Mesaje scrise: 1,059
  • Locatie: Prahova
  • Masina: Astra 2014 A14NET
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 24 Aug 2010

  • Mesaj Privat
Verifica busonul de la vas
Adica apasa pe furtune si vezi da ca da pe langa el sau are supapa blocata pe deschis
Si aia cu nu trece de 90 e pacaleala de la opel
Uita te in meniu ascuns la temperatura sau pe telefon cu un adaptor de obd ...sa vezi acolo caldura
Si chiar verifica ce sa scris mai sus pt. Ca in urma intrarii uleiului in apa se pot astup aanumite trasee cu smac
Poti spala instalatia de racire cu ceva specializat
Exista o discutie pe aici despre coborarea temperaturii de lucru la opel de la 103 ,105 la 90 ca din cauza asta cedeaza tot,,,dar asta e alta discutie
Skip ads

  1. Home
  2. Probleme tehnice
  3. Sistem răcire

Intră în ClubOpel!

check Cea mai mare comunitate Opel
check Întâlniri locale
check Skip Ads
check Vinzi/Cumperi
check Gratuit pe viață




CO+FB CO+FB CO+YT CO+IG CO+TWTR