Ldumitru
- Mesaje scrise: 14
- Locatie: Ilfov
- Masina: Corsa 2007 Z1.7DTR
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 30 Sep 2019
- Mesaj Privat
- dancuciureanu
- OP
- 16,465 mesaje
- din 26 Jun 2006
- Agila 2001 Z10XE + Z12XE
- Iasi
dancuciureanu
- Mesaje scrise: 16,465
- Locatie: Iasi
- Masina: Agila 2001 Z10XE + Z12XE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 26 Jun 2006
- Mesaj Privat
De obicei vine cu o hartiuta cum se foloseste, daca nu te descurci ma suni.
Gasesti cu google la 100-150lei dar este de proasta calitate, pentru amatori dar merge o tura, la cele de firma uiti de lei si suma este la fel dar in euro. Iti faci treaba cu chinezaria dupa care o speli si o vinzi.
Grecii fac si ei buleala (argoul mecanicilor si altora), piese fake etc. stai linistit.
Gasesti cu google la 100-150lei dar este de proasta calitate, pentru amatori dar merge o tura, la cele de firma uiti de lei si suma este la fel dar in euro. Iti faci treaba cu chinezaria dupa care o speli si o vinzi.
Grecii fac si ei buleala (argoul mecanicilor si altora), piese fake etc. stai linistit.
Ldumitru
- Mesaje scrise: 14
- Locatie: Ilfov
- Masina: Corsa 2007 Z1.7DTR
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 30 Sep 2019
- Mesaj Privat
Am cumparat o trusa KM de la BGS din cluj (scrie pe ambalaj ca vine din polonia dar am vazut ca producatorul este tot china:)) ,maine incerc sa reglez distributia ,sper sa reusesc,daca nu ma descurc va sun D-nul Dan.
Sa nu ma intrebati de ce a durat atat de mult sa o repar,am avut masina cu care sa ma deplasez in acest timp:)
O seara placuta tuturor opelistilor!
Sa nu ma intrebati de ce a durat atat de mult sa o repar,am avut masina cu care sa ma deplasez in acest timp:)
O seara placuta tuturor opelistilor!
Ldumitru
- Mesaje scrise: 14
- Locatie: Ilfov
- Masina: Corsa 2007 Z1.7DTR
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 30 Sep 2019
- Mesaj Privat
Am reusit sa inlocuiesc si distributia si am reusit sa o calez cu trusa km,mi-a dat ceva de lucru si am lucrat cu teama sa n-o fac praf (n-am fost departe) pentru ca a fost prima oara ,data viitoare ma joc cu ea:) insa nu am scapat de codul o34o chiar daca bateria a fost scoasa o saptamana .Ce ma sfatuiti sa fac ? Motorul merge frumos !
Ldumitru
- Mesaje scrise: 14
- Locatie: Ilfov
- Masina: Corsa 2007 Z1.7DTR
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 30 Sep 2019
- Mesaj Privat
Astazi am forjat-o cativa km si a raspuns bine la comenzi ,cand am ajuns acasa am oprit si am verificat codul de eroare cu metoda pedalelor si nu mai am nici un cod , beculetele cu masina cu cheita si abgaz clipesc continuu,asta e semn ca nu mai am nici o eroare ?Motorul are nerv ,se aude bine,nu tacane ,uleiul este ok,apa la fel(nu am pus inca antigel dar urmeaza) nu am niciun fel de pierderi,nu-mi vine sa cred !Voi ce ziceti ?
- PL500
- ****
- 1,151 mesaje
- din 19 Mai 2006
- Agila 2001 z12xe 1.2i
- CURTEA DE ARGES
PL500
- Mesaje scrise: 1,151
- Locatie: CURTEA DE ARGES
- Masina: Agila 2001 z12xe 1.2i
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 19 Mai 2006
- Mesaj Privat
- Lyonel
- ***
- 545 mesaje
- din 21 Nov 2012
- Agila 2002 Z12XE
- Arges
Lyonel
- Mesaje scrise: 545
- Locatie: Arges
- Masina: Agila 2002 Z12XE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 21 Nov 2012
- Mesaj Privat
tibipop
- Mesaje scrise: 10
- Locatie: Cluj
- Masina: Agila 2001 Z10XE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 17 Sep 2020
- Mesaj Privat
- danzog
- **
- 174 mesaje
- din 21 Mar 2013
- Agila 2003 Z12XE
- Teleorman
danzog
- Mesaje scrise: 174
- Locatie: Teleorman
- Masina: Agila 2003 Z12XE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 21 Mar 2013
- Mesaj Privat
tibipop
- Mesaje scrise: 10
- Locatie: Cluj
- Masina: Agila 2001 Z10XE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 17 Sep 2020
- Mesaj Privat
revin cu precizari in legatura cu martorul de Abgas (Check Engine)
este iluminat de un LED galben SMD, montat direct pe circuitul imprimat.
un alt martor iluminat de LED galben este cel de langa Abgas, adica martorul cu cheia.
restul martorilor sunt iluminati de becuri obisnuite de 1,1 wati.
si da, la mine a fost bagat o bucata de banda izolatoare neagra sa nu se vada daca se aprinde Check Engine.
Am scos banda si acum se vede ca se aprinde cand pun contactul, sta vreo 2 secunde aprins dupa ce porneste motorul si dupa aia se stinge si ramane stins.
(a durat atat fiindca mi-a fost groaza sa desfac bordul, dar se apropie ITPul si am vrut sa stiu de ce nu se aprinde martorul respectiv. Datul bordului jos e simplu, desfaci cele 2 suruburi din partea superioara a plasticului negru care protejeaza bordul, prinzi plasticul negru din partea de sus, tragi, si se desface din cleme. Pui deoparte plasticul ala, si desfaci cele 4 suruburi din colturile bordului. Manevrezi bordul sa iasa din locas, desfaci mufa cu grija si gata. Nu e nevoie sa desfaci mufa daca ai numai de schimbat un beculet in bord. Ai grija ca plasticul in care se insurubeaza cele 4 suruburi e cam slabut, poti strica usor filetul)
este iluminat de un LED galben SMD, montat direct pe circuitul imprimat.
un alt martor iluminat de LED galben este cel de langa Abgas, adica martorul cu cheia.
restul martorilor sunt iluminati de becuri obisnuite de 1,1 wati.
si da, la mine a fost bagat o bucata de banda izolatoare neagra sa nu se vada daca se aprinde Check Engine.
Am scos banda si acum se vede ca se aprinde cand pun contactul, sta vreo 2 secunde aprins dupa ce porneste motorul si dupa aia se stinge si ramane stins.
(a durat atat fiindca mi-a fost groaza sa desfac bordul, dar se apropie ITPul si am vrut sa stiu de ce nu se aprinde martorul respectiv. Datul bordului jos e simplu, desfaci cele 2 suruburi din partea superioara a plasticului negru care protejeaza bordul, prinzi plasticul negru din partea de sus, tragi, si se desface din cleme. Pui deoparte plasticul ala, si desfaci cele 4 suruburi din colturile bordului. Manevrezi bordul sa iasa din locas, desfaci mufa cu grija si gata. Nu e nevoie sa desfaci mufa daca ai numai de schimbat un beculet in bord. Ai grija ca plasticul in care se insurubeaza cele 4 suruburi e cam slabut, poti strica usor filetul)
SOlimpia
- Mesaje scrise: 2
- Locatie: Sibiu
- Masina: Corsa 2001 Z12XE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 08 Nov 2019
- Mesaj Privat
dancuciureanu a scris:https://www.clubopel.com/viewtopic.php?t=418&postdays=0&postorder=asc&start=260
Citeste de acolo spre sfirsit.
Rezumat :
120lei un kkl-com si laptop cu serial, daca nu ai merg anumite pcmcia
Majoritatea clonelor de opelscanner nu merg pe M1.5.5 adica la noi.
Citeste de acolo spre sfirsit.
Rezumat :
120lei un kkl-com si laptop cu serial, daca nu ai merg anumite pcmcia
Majoritatea clonelor de opelscanner nu merg pe M1.5.5 adica la noi.
Buna ziua,am un Opel Corsa C,An 2001 ,1.2 motor Z12XE si ma confrunt de ceva vreme cu aceste simptome, am schimbat aproape tot ce se putea la ea ,i da aceste erori: P0340,P0170,P0300,P0303,P0304,P403. Dimineata cand pornesc..masina porneste dar nu se accelereaza si moare motoru, si se zdruncina din toate incheiturile. Precizez ca am schimbat rola de la volan ...poate sa fie si asta o problema ?multumesc, ASTEPT UN AJUTOR DIN PARTEA VOASTRA.
iosiftm
- Mesaje scrise: 72
- Locatie: Timis
- Masina: Agila 2004 Z12XE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 26 Sep 2010
- Mesaj Privat
P0300 Random/multiple cylinder misfire detected ------ S-a detectat intreruperi de aprindere aleatoriu/multiplu
-----------------------------------------------------------------------------------
P0303 CilinCylinder 3 Misfire Detected --- Cilindru 3 Ratã de aprindere detectat
P0304 Cylinder 4 Misfire Detected ------- Cilindru 4 Ratã de aprindere detectat
----------------------------------------------------------------------------------
P0340 Camshaft position sensor circuit malfunction ----- Defecțiune a circuitului senzorului de poziție a arborelui cu came
P0340 Camshaft position sensor circuit high input
P0340 Camshaft Position Sensor Signal Missing ------ Lipsește semnalul senzorului de poziție a arborelui cu came
P0340 Camshaft Position Sensor Circuit Range/Performance ----- Interval/performanțã a circuitului senzorului de poziție a arborelui cu came
P0340 Camshaft position sensor circuit low input ----- Intrare scãzutã a circuitului senzorului de poziție a arborelui cu came
----------------------------------------------------------------------------------------
P0403 Exhaust gas recirculation sensor "A" circuit high ----- Senzor de recirculare a gazelor de eșapament „A” circuit ridicat
P0403 Exhaust gas recirculation sensor "A" circuit low
P0403 Exhaust gas recirculation circuit malfunction ------ Defecțiune a circuitului de recirculare a gazelor de eșapament
----------------------------------------------------------------------------
P0170 Fuel trim malfunction (Bank 1) ---- Funcționare defectuoasã a reglajului de combustibil (banca 1)
Mentionezi ca ai schimbat rola, ce rola. Volanta, acolo e un senzor, si poate nu sa montat la loc, sau a fost distrus la montare, demontare.
Si de aici ai o serie lunga de probleme detectate. Trebuie reverificat daca la senzor e totul ok. Ai probleme du debitmetrul de aer, si nu ai apridere ok pe toti cilindrii. Verifica bujiile.
Dar daca inainte de a schimba volan..... ?. functiona ok, atunci acolo trebuie verificat.
-----------------------------------------------------------------------------------
P0303 CilinCylinder 3 Misfire Detected --- Cilindru 3 Ratã de aprindere detectat
P0304 Cylinder 4 Misfire Detected ------- Cilindru 4 Ratã de aprindere detectat
----------------------------------------------------------------------------------
P0340 Camshaft position sensor circuit malfunction ----- Defecțiune a circuitului senzorului de poziție a arborelui cu came
P0340 Camshaft position sensor circuit high input
P0340 Camshaft Position Sensor Signal Missing ------ Lipsește semnalul senzorului de poziție a arborelui cu came
P0340 Camshaft Position Sensor Circuit Range/Performance ----- Interval/performanțã a circuitului senzorului de poziție a arborelui cu came
P0340 Camshaft position sensor circuit low input ----- Intrare scãzutã a circuitului senzorului de poziție a arborelui cu came
----------------------------------------------------------------------------------------
P0403 Exhaust gas recirculation sensor "A" circuit high ----- Senzor de recirculare a gazelor de eșapament „A” circuit ridicat
P0403 Exhaust gas recirculation sensor "A" circuit low
P0403 Exhaust gas recirculation circuit malfunction ------ Defecțiune a circuitului de recirculare a gazelor de eșapament
----------------------------------------------------------------------------
P0170 Fuel trim malfunction (Bank 1) ---- Funcționare defectuoasã a reglajului de combustibil (banca 1)
Mentionezi ca ai schimbat rola, ce rola. Volanta, acolo e un senzor, si poate nu sa montat la loc, sau a fost distrus la montare, demontare.
Si de aici ai o serie lunga de probleme detectate. Trebuie reverificat daca la senzor e totul ok. Ai probleme du debitmetrul de aer, si nu ai apridere ok pe toti cilindrii. Verifica bujiile.
Dar daca inainte de a schimba volan..... ?. functiona ok, atunci acolo trebuie verificat.