Ai uitat parola?


  1. Home
  2. Opel Astra
  3. Astra J
Soluție
  • Catalin.Duca

  • Mesaje scrise: 8
  • Locatie: Iasi
  • Masina: Astra 2010 A17DT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 12 Nov 2021

  • Mesaj Privat
Salut! Va rog sã ma ajutati si pe mine cu o pb.
Vreau sa-mi schimb alternatorul doar ca nu stiu ce-mi trebuie exact. Am gasit cu amperaj de 100 si vloti 14 dar si cu amperaj de 140 cu 14 volti si cica amandoua se potrivesc, dar eu nu stiu care e corecta pt mine. Ma puteti ajuta va rog!


MODEL: Astra 2010
MOTOR: A17DT

Această discuție are un răspuns marcat ca Soluție la problema expusă.
Sari direct la Soluție

Skip ads

  • deleted-30842

  • Mesaje scrise: 1,416
  • Locatie:
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 06 Mar 2009

  • Mesaj Privat
Asa am eu pe A17DTJ 110CP
Dar de ce il schimbi si nu il repari ?
Daca totusi vrei sa il schimbi , ia-l pe cel de 140A 14v pt. diesel , celalalt cred ca e pt. benzinare.
  • sebage

  • Mesaje scrise: 2,606
  • Locatie: Alta tara
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 15 Jun 2019

  • Mesaj Privat
Rezolvari posibile:
- te uiti pe alternatorul tau si vezi codul exact si implicit si curentul;
- o decodare de VIN iti va spune cu ce alternator a plecat masina din fabrica.
In general, cele de 140A au fost puse pe masinile care au "quickheat".
  • Catalin.Duca

  • Mesaje scrise: 8
  • Locatie: Iasi
  • Masina: Astra 2010 A17DT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 12 Nov 2021

  • Mesaj Privat
Nu stiu daca pot sa-l repar, sar scantei Smile) mai bine il schimb , ai facut greu poza, pot sa vad si eu exact ce am?
  • deleted-30842

  • Mesaje scrise: 1,416
  • Locatie:
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 06 Mar 2009

  • Mesaj Privat
Cred ca poti face poza , nu mai stiu cum , pe deasupra cred , dar daca il ai defect ,de ce nu il dai jos si vezi exact ce trebuie sa cumperi , ca oricum tot trebuie demontat ,doar nu mergi asa cu masina , poate iei foc...
  • Catalin.Duca

  • Mesaje scrise: 8
  • Locatie: Iasi
  • Masina: Astra 2010 A17DT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 12 Nov 2021

  • Mesaj Privat
RADU FLORIAN a scris:Asa am eu pe A17DTJ 110CP
Dar de ce il schimbi si nu il repari ?
Daca totusi vrei sa il schimbi , ia-l pe cel de 140A 14v pt. diesel , celalalt cred ca e pt. benzinare.



Amandoua tipuri sunt pt diesel. De aici dilema.
  • Catalin.Duca

  • Mesaje scrise: 8
  • Locatie: Iasi
  • Masina: Astra 2010 A17DT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 12 Nov 2021

  • Mesaj Privat
Vreau sa cumpar eu piesa si da duc masina la service.....
  • Catalin.Duca

  • Mesaje scrise: 8
  • Locatie: Iasi
  • Masina: Astra 2010 A17DT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 12 Nov 2021

  • Mesaj Privat
sebage a scris:Rezolvari posibile:
- te uiti pe alternatorul tau si vezi codul exact si implicit si curentul;
- o decodare de VIN iti va spune cu ce alternator a plecat masina din fabrica.
In general, cele de 140A au fost puse pe masinile care au "quickheat".



Quickheat? Poti sa fii mai precis?
  • Catalin.Duca

  • Mesaje scrise: 8
  • Locatie: Iasi
  • Masina: Astra 2010 A17DT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 12 Nov 2021

  • Mesaj Privat
Aveti idee daca este greu accesibila zona sa pot vedea exact?
  • deleted-30842

  • Mesaje scrise: 1,416
  • Locatie:
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 06 Mar 2009

  • Mesaj Privat
Daca nu merge sa faci poza pe sus , dai scutul jos si ai acces mai bine pe dedesubt .
Nu te sfatuiesc sa mergi cu masina pornita asa nici macar pana la service ...
Poti face operatia singur acasa ,sau la un prieten ,vecin , daca stai la bloc , nu e mare lucru ,cu min. de scule.Dureaza cam 1 ora , 1 ora jumate ,depinde cum lucrezi de repede , sfat inainte sa scoti cureaua de accesorii fa-i poza sa stii cum o pui la loc .Daca nu te pricepi , mergi la service dar nu cu ea pornita.
  • ney

  • Mesaje scrise: 1,060
  • Locatie: Prahova
  • Masina: Astra 2014 A14NET
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 24 Aug 2010

  • Mesaj Privat
Nu conteaza ca pui alternator mai mare ca si amperaj daca el se potriveste fizic si la electrica, este chiar indicat pt. Ca vei avea o rezerva de curent in caz ca ai ceva consumatori sau mai vrei sa pui
Poti mari si capacitatea bateriei cand te lasa cu ocazia asta, adica sa pui una mai de putere pt. ca are cine sa o incarce
Scoate borna de la baterie pana schimbi alternatorul ca sa nu iei foc.
  • sebage

  • Mesaje scrise: 2,606
  • Locatie: Alta tara
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 15 Jun 2019

  • Mesaj Privat
Mai precis, in ce sens?
Masinile care vin cu optiunea "quickheat", din fabrica, au alternatorul de 140A.
  • ney

  • Mesaje scrise: 1,060
  • Locatie: Prahova
  • Masina: Astra 2014 A14NET
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 24 Aug 2010

  • Mesaj Privat
Adica au un radiator electric pus intre cel de aer si cel de caldura care este un consumator mare si se alimenteaza direct din acumulatorul masinii
Asta inseamna "quickheat"
E ca si cum ai avea un rezervor mai mare ca al celorlalti dar tu faci km putini, nu ti trebuie, dar e bun acolo
  • deleted-30842

  • Mesaje scrise: 1,416
  • Locatie:
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 06 Mar 2009

  • Mesaj Privat
Eu nu stiu sa am asa ceva , quickheat sau nu stiu ce radiator , dar am alternator de 140A 14v , al masinii si apare si in dotarile masinii.
Inca nu am inteles cu ce se ocupa sistemul asta ....
  • ney

  • Mesaje scrise: 1,060
  • Locatie: Prahova
  • Masina: Astra 2014 A14NET
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 24 Aug 2010

  • Mesaj Privat
E foarte bine ca ai
Si sistemul se ocupa cu incalzirea habitaclului pana ce usor creste temperatura antigelului sau intra si clima in functiune
Loganul diesel are asa ceva pe treapta 4 si multa lume nu stie , ca nu e nebun sa dea dimineata pe 4 pe frigul asta.Oricum este mai mult pt dezghetarea parbrizului, pt. ca nu da o caldura mare.
Vorbesc de primele modele , nu stiu daca acum mai exista,pt. ca un radiator de acest gen la corsa D costa de nou in magazin 1100 lei si este cam cat suprafata a 4 pachete de tigari si cam la fel de gros
  • Daniel

  • Mesaje scrise: 2,853
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2012 A17DTJ
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 06 Dec 2004

  • Mesaj Privat
Al meu de de 140A, cu baterie originala de 75Ah, iar masina are opțiunea quick heat.
În funcție de dotãrile mașinii, poate fi de 100A sau mai mult.
Demonteazã alternatorul tãu și repara-l. În primul rand,e mai ieftin. În al doilea rand, ii faci o evaluare completa când îl duci la recondiționat.
Se demonteazã ușor, chiar si în fata blocului. Doar sa vrei sa te bagi sub masina.
  • sebage

  • Mesaje scrise: 2,606
  • Locatie: Alta tara
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 15 Jun 2019

  • Mesaj Privat
Quickheat:
Un sistem de incalzire electric, care este folosit automat, cand sunt indeplinite unele conditii (utilizatorul solicita caldura maxima, temperatura exterioara este foarte mica (nu cunosc pragul la Astra J), temperatura lichidului de racire este foarte mica (nu cunosc pragul la Astra J), tensiunea in sistem este in limitele stabilite (alternator si acumulator in stare buna).
Este constituit din 4 elemente (parca) separate (rezistente de incalzire sau "resou" Smile ), aceste elemente sunt folosite, dupa un algoritm intern, in functie de conditii si nevoi, simultan toate 4 sau in grupuri mai mici (3 sau 2 sau 1).
Desi puterea consumata este relativ mare, undeva la 800W, totusi trebuie avut in vedere faptul ca acest sistem functioneaza un timp destul de redus (cateva minute).
Fiind un consumator electric mare, pe masinile pe care a fost montat, s-a luat in calcul si suplimentarea puterii generate de catre alternator, pentru ca acesta (alternatorul) sa preia TOATA puterea consumata de "resou".

Asa arata:


Aici ar fi localizat:


Asa este montat:


P.S. Imaginile nu imi apartin, nu am merite asupra lor, sunt luate de pe "World Wide Web", strict cu scopul informarii.


Ultima modificare făcută de sebage la Vin 12 Nov, 2021 7:55 pm, modificat de 2 ori în total
  • deleted-30842

  • Mesaje scrise: 1,416
  • Locatie:
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 06 Mar 2009

  • Mesaj Privat
Eu nu am vazut pe masina mea acel radiator si am alternator de 140A , poate sa existe si masini cu alternatorul asta dar fara acel sistem ?
Unde este pozitionat acel radiator si la ce este cuplat ?
  • ney

  • Mesaje scrise: 1,060
  • Locatie: Prahova
  • Masina: Astra 2014 A14NET
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 24 Aug 2010

  • Mesaj Privat
Buna treaba
  • deleted-30842

  • Mesaje scrise: 1,416
  • Locatie:
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 06 Mar 2009

  • Mesaj Privat
Ma facut curios , o sa verific daca am asa ceva , desi nu am vazut si am dat torpedoul de multe ori jos , alternatorul de 140A nu a fost schimbat ca apare in dotarile masinii.
Good job @sebage , ca de obicei.👍🏾👍🏾👍🏾👍🏾👍🏾
Skip ads

  1. Home
  2. Opel Astra
  3. Astra J

Intră în ClubOpel!

check Cea mai mare comunitate Opel
check Întâlniri locale
check Skip Ads
check Vinzi/Cumperi
check Gratuit pe viață




CO+FB CO+FB CO+YT CO+IG CO+TWTR