AAdx
- Mesaje scrise: 2
- Locatie:
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 13 Mai 2019
- Mesaj Privat
Bunã ziua nu am gãsit absolut nimic legat de problema asa ca o sa încep cu începutul. Mașina în cauza este un Opel zafira 2010 cu motorul 1.7 125cp euro 5 filtru de particule activ. Mașina cam de 1 an jumate când își fãcea regenerarea scotea întotdeauna fum alb chiar și acum și nu știu dacã are legãturã cu opritul în mers. Deci mașina acum daca se accelereazã puțin mai tare pur și simplu se oprește motorul în mers și dacã o las 3 4 secunde apoi pleacã și iar se oprește. Am schimbat pompa de injecție cu una sh și regulatorul nou dar cine a pus pompa pe mașinã nu a putut scrie și softul pentru ea, cu pompa veche mașina nu mai pornea deloc. Am atașat mai sus și codurile de eroare care îmi apar pe tester. Va rog frumos sa ma ajutați ca nu știu ce sa mai schimb la ea. Sau dacã ma puteți trimite la cineva în Constanța care cunoaște problema și ma poate ajuta. Mulțumesc
MODEL: Zafira 2010
MOTOR: 1.7 125cp 2010
CODURI EROARE: P0094-66, c0240, c0244, u 2100-C
LOCATIE: Constanta
- sebage
- ****
- 2,606 mesaje
- din 15 Jun 2019
- Alta tara
sebage
- Mesaje scrise: 2,606
- Locatie: Alta tara
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 15 Jun 2019
- Mesaj Privat
Eu as proceda asa:
- As schimba filtrul de motorina, de preferat cu unul cu grad de filtrare pe la 3 microni;
- as determina presiunea in rampa, daca este sau nu la nivelul cerut;
- m-as asigura ca senzorul de presiune este in mintile lui;
- nu ar strica si un test de retur pentru injectoare (desi simptomul descris nu corespunde);
Daca toate acestea sunt ok, m-as uita urat catre SCV.
In mod normal, prima data ar trebui aratata cu degetul SCV, dar date fiind toate lucrarile expuse, nu strica verificarile de mai sus. Si la fel de normal ar fi fost sa incepeti cu compararea valorilor presiunii din rampa solicitate si a celei reale.
Si da, trebuie efectuata "small injection quantity learning".
- As schimba filtrul de motorina, de preferat cu unul cu grad de filtrare pe la 3 microni;
- as determina presiunea in rampa, daca este sau nu la nivelul cerut;
- m-as asigura ca senzorul de presiune este in mintile lui;
- nu ar strica si un test de retur pentru injectoare (desi simptomul descris nu corespunde);
Daca toate acestea sunt ok, m-as uita urat catre SCV.
In mod normal, prima data ar trebui aratata cu degetul SCV, dar date fiind toate lucrarile expuse, nu strica verificarile de mai sus. Si la fel de normal ar fi fost sa incepeti cu compararea valorilor presiunii din rampa solicitate si a celei reale.
Si da, trebuie efectuata "small injection quantity learning".
- iulian1971
- *******
- 7,066 mesaje
- din 21 Dec 2006
- Astra 2008 Z19DTH
- Ilfov
iulian1971
- Mesaje scrise: 7,066
- Locatie: Ilfov
- Masina: Astra 2008 Z19DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 21 Dec 2006
- Mesaj Privat
AAdx
- Mesaje scrise: 2
- Locatie:
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 13 Mai 2019
- Mesaj Privat
sebage a scris:Eu as proceda asa:
- As schimba filtrul de motorina, de preferat cu unul cu grad de filtrare pe la 3 microni;
- as determina presiunea in rampa, daca este sau nu la nivelul cerut;
- m-as asigura ca senzorul de presiune este in mintile lui;
- nu ar strica si un test de retur pentru injectoare (desi simptomul descris nu corespunde);
Daca toate acestea sunt ok, m-as uita urat catre SCV.
In mod normal, prima data ar trebui aratata cu degetul SCV, dar date fiind toate lucrarile expuse, nu strica verificarile de mai sus. Si la fel de normal ar fi fost sa incepeti cu compararea valorilor presiunii din rampa solicitate si a celei reale.
Si da, trebuie efectuata "small injection quantity learning".
- As schimba filtrul de motorina, de preferat cu unul cu grad de filtrare pe la 3 microni;
- as determina presiunea in rampa, daca este sau nu la nivelul cerut;
- m-as asigura ca senzorul de presiune este in mintile lui;
- nu ar strica si un test de retur pentru injectoare (desi simptomul descris nu corespunde);
Daca toate acestea sunt ok, m-as uita urat catre SCV.
In mod normal, prima data ar trebui aratata cu degetul SCV, dar date fiind toate lucrarile expuse, nu strica verificarile de mai sus. Si la fel de normal ar fi fost sa incepeti cu compararea valorilor presiunii din rampa solicitate si a celei reale.
Si da, trebuie efectuata "small injection quantity learning".
Multumesc frumos de rãspuns, revizia și filtru de motorina doar ce a fost schimbat, dar nici o problema îl schimb iarãși. Îmi poți spune ce este SCV? mulțumesc!
- sebage
- ****
- 2,606 mesaje
- din 15 Jun 2019
- Alta tara
sebage
- Mesaje scrise: 2,606
- Locatie: Alta tara
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 15 Jun 2019
- Mesaj Privat
SCV = Suction Control Valve. Popular denumita si "regulator presiune".
Eu zic sa mai lasi putin schimbatul de piese, fara a determina cauza.
De ce nu incepeti (impreuna cu mecanicul) cu inceputul, adica sa vedeti totusi ce presiune este in rampa comuna si daca aceasta urmareste valoarea prescrisa de ECU?
Eu zic sa mai lasi putin schimbatul de piese, fara a determina cauza.
De ce nu incepeti (impreuna cu mecanicul) cu inceputul, adica sa vedeti totusi ce presiune este in rampa comuna si daca aceasta urmareste valoarea prescrisa de ECU?