- iandre2006
- OP
- 9 mesaje
- din 22 Apr 2016
- Vectra 2002 Z18XE
- Bucuresti
iandre2006
- Mesaje scrise: 9
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Vectra 2002 Z18XE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 22 Apr 2016
- Mesaj Privat
Salut,
am scapat in sfarsit de toate problemele legate de functionarea masinii.Marea problema a acestor masini 2001,2002 chiar si2003 este acest infam ECU.Fac acest post in speranta ca va ajuta si pe altii sa nu faca aceleasi greseli si anume sa schimbi foarte multe piese costisitoare(sonde lambda,debitmetru,senzor volanta,senzor ax cu came,bobina) si masina sa mearga la fel sau chiar mai rau.Solutia este refacerea tuturor contactelor din ECU si chiar daca la prima vedere poate fi destul de costisitor este mult mai ieftin decat sa schimbi toate piesele enumerate mai sus.Am atasat niste poze facute in timpul acestei operatiuni.
am scapat in sfarsit de toate problemele legate de functionarea masinii.Marea problema a acestor masini 2001,2002 chiar si2003 este acest infam ECU.Fac acest post in speranta ca va ajuta si pe altii sa nu faca aceleasi greseli si anume sa schimbi foarte multe piese costisitoare(sonde lambda,debitmetru,senzor volanta,senzor ax cu came,bobina) si masina sa mearga la fel sau chiar mai rau.Solutia este refacerea tuturor contactelor din ECU si chiar daca la prima vedere poate fi destul de costisitor este mult mai ieftin decat sa schimbi toate piesele enumerate mai sus.Am atasat niste poze facute in timpul acestei operatiuni.
- ASuditu197
- *
- 11 mesaje
- din 17 Apr 2018
- Astra 2001 Z18XE
- Prahova
ASuditu197
- Mesaje scrise: 11
- Locatie: Prahova
- Masina: Astra 2001 Z18XE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 17 Apr 2018
- Mesaj Privat
Salut, am si eu tot un Z18XE si am schimbat senzor ax cu came, vibrochen si a mers ok vreo 2 luni, iar acum cand accelerez mai tare incepe sa imi mearga in 3, ca si erori incepe sa imi dea pe clindrul 2, debitmetru, si inca vreo 3-4 care nu le-am retinut..majoritatea mi-au spus ca e de la bobina/bujii altii debitmetru..am incrrcat cu bobina, dar degeaba, bujii la fel..si ma gandesc ca ar fii ECU din cauza ca senzorul de la ax-ul cu came era mancat si facea masa si ma gandesc sa nu fii busit ceva la ECU, te-ai intampinat cumva cu problema asta?
- iandre2006
- OP
- 9 mesaje
- din 22 Apr 2016
- Vectra 2002 Z18XE
- Bucuresti
iandre2006
- Mesaje scrise: 9
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Vectra 2002 Z18XE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 22 Apr 2016
- Mesaj Privat
- ASuditu197
- *
- 11 mesaje
- din 17 Apr 2018
- Astra 2001 Z18XE
- Prahova
ASuditu197
- Mesaje scrise: 11
- Locatie: Prahova
- Masina: Astra 2001 Z18XE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 17 Apr 2018
- Mesaj Privat
- luciraica
- ****
- 2,001 mesaje
- din 29 Oct 2011
- Astra 2006 Z16XEP
- Sibiu
luciraica
- Mesaje scrise: 2,001
- Locatie: Sibiu
- Masina: Astra 2006 Z16XEP
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 29 Oct 2011
- Mesaj Privat
- iandre2006
- OP
- 9 mesaje
- din 22 Apr 2016
- Vectra 2002 Z18XE
- Bucuresti
iandre2006
- Mesaje scrise: 9
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Vectra 2002 Z18XE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 22 Apr 2016
- Mesaj Privat
Trambu
- Mesaje scrise: 5
- Locatie: Dolj
- Masina: Vectra 2001 Z18XE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 01 Feb 2016
- Mesaj Privat
- joanovics
- **
- 135 mesaje
- din 18 Jul 2012
- Zafira 2001 Z16XE
- Mures
joanovics
- Mesaje scrise: 135
- Locatie: Mures
- Masina: Zafira 2001 Z16XE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 18 Jul 2012
- Mesaj Privat
- VN01SIG
- **
- 182 mesaje
- din 18 Oct 2012
- Signum 2005 Z19DTH
- Vrancea
VN01SIG
- Mesaje scrise: 182
- Locatie: Vrancea
- Masina: Signum 2005 Z19DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 18 Oct 2012
- Mesaj Privat
iandre2006 a scris:Salut,
am scapat in sfarsit de toate problemele legate de functionarea masinii.Marea problema a acestor masini 2001,2002 chiar si2003 este acest infam ECU.Fac acest post in speranta ca va ajuta si pe altii sa nu faca aceleasi greseli si anume sa schimbi foarte multe piese costisitoare(sonde lambda,debitmetru,senzor volanta,senzor ax cu came,bobina) si masina sa mearga la fel sau chiar mai rau.Solutia este refacerea tuturor contactelor din ECU si chiar daca la prima vedere poate fi destul de costisitor este mult mai ieftin decat sa schimbi toate piesele enumerate mai sus.Am atasat niste poze facute in timpul acestei operatiuni.
am scapat in sfarsit de toate problemele legate de functionarea masinii.Marea problema a acestor masini 2001,2002 chiar si2003 este acest infam ECU.Fac acest post in speranta ca va ajuta si pe altii sa nu faca aceleasi greseli si anume sa schimbi foarte multe piese costisitoare(sonde lambda,debitmetru,senzor volanta,senzor ax cu came,bobina) si masina sa mearga la fel sau chiar mai rau.Solutia este refacerea tuturor contactelor din ECU si chiar daca la prima vedere poate fi destul de costisitor este mult mai ieftin decat sa schimbi toate piesele enumerate mai sus.Am atasat niste poze facute in timpul acestei operatiuni.
salutare, am o zafira z1,8xe 2002 manuala, de o saptamana i-am facut motorul segmenti, supapape, oringuri, curatat pistoane camasi, cuzineti, chiulasa, tot ca nou, dupa ce am luat-o de la mecanic imi da martor motor in bord miss fire cilindrul 4, si cand citeste temperatura de la apa si este indicata in bord prin ceasul din stanga ramane aprins in bord doar martorul motor de la miss fire, cand indicatorul temperaturii apei se duce la 0 staga jos, se aprinde dreptunghiul cu stea in mijloc si pornesc ventilatoarele de pe radiatiatoare, dureaza cateva secunde uneori si 2-3 minute si apoi temperatura se ridica de exemplu 60 si martorul din bord cel dreptunghiular cu steluta dispare si se opresc si ventilatoarele, asta face cum vine ei in mers sau pe loc,...tot in mers in a doua sau a treia ,uneori trage de nu-i adevarat si alteori zici ca merge in 3 pistoane, senzorul de temperatura apa a fost schimbat cu unul nou si tot asa face...vorbind cu meseriasul imi spune ca dupa ce a umblat in motor si ce a facut el acolo, sigur problema nu e de acolo, imi spune ca poate fi calculatorul de ventilatoare care poate nu comunica cu calc motor ecu, sau contacte imperfecte, altcineva spune ca poate fi din calc motor ecu si trebuie reparat...vazand acest post am rugamintea daca se poate sa imi spuneti cam ce pret are lucrarea de mai sus re refacut lipiturile si traseele din ecu si daca aceasta ar fi rezolvarea aproximativa , caci imi dau seama ca poate diverse cauze...
totusi am auzit cativa posesori de z18xe ca aceasta ar fi buba lor...rezolvabila...
multumesc anticipat de raspuns, stima , si numai drumuri bune!
vatti1974
- Mesaje scrise: 1
- Locatie: Bihor
- Masina: Astra 2002 Z18XE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 13 Jan 2020
- Mesaj Privat
MDinca
- Mesaje scrise: 4
- Locatie:
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 17 Mar 2018
- Mesaj Privat
marius-opel- Suspendat
- 515 mesaje
- din 26 Nov 2016
- Astra 2001 z16xe
- Cluj
marius-opel- Mesaje scrise: 515
- Locatie: Cluj
- Masina: Astra 2001 z16xe
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 26 Nov 2016
- Mesaj Privat
mdinca@!
important!
indepartezi gelul cu un ac,,sau vezi si daca poti cu penseta
se pune lita si lipesti cu ciocanul de lipit cu varf ascutit
izolezi firele lipite ,fata de celelalte cu putin silicon ptr a nu vibra si a face scurt @@@@
sper sa te descurci!
nu incerca sa lipesti vechile fire,, ca nu o sa reusesti! sunt fire argintate..eu nu am reusit, am folosit lita!
important!
indepartezi gelul cu un ac,,sau vezi si daca poti cu penseta
se pune lita si lipesti cu ciocanul de lipit cu varf ascutit
izolezi firele lipite ,fata de celelalte cu putin silicon ptr a nu vibra si a face scurt @@@@
sper sa te descurci!
nu incerca sa lipesti vechile fire,, ca nu o sa reusesti! sunt fire argintate..eu nu am reusit, am folosit lita!