- IDumitrache
- OP
- 49 mesaje
- din 20 Feb 2019
- Corsa 2019 B14XEL
- Bucuresti
IDumitrache
- Mesaje scrise: 49
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Corsa 2019 B14XEL
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 20 Feb 2019
- Mesaj Privat
Buna ziua.
Acum aproximativ o luna am inlocuit kitul de ambreiaj (buba a fost rulmentul de presiune. la drum intins, dupa un nr mai mare de km in care nu foloseam ambreiajul, pedala era exagerat de moale, de-abia o mai simteam la picior). In fine, s-a inlocuit intregul kit la EDS Pallady desi discul si placa de presiune aratau ok. Dupa schimb masina merge bine, pedala e super ok. Daaar, la cateva zile dupa, am observat un zgomot f usor (un fel de vuiet de aer sau ceva care intra f usor in rezonanta) intre 1800-2000 rpm, doar pe accelerare si doar in mers. Mai sus de 2000 de ture nici vorba de zgomot. Pe loc nu face treaba asta. Se simte mai bine in treapta a doua cand apas pedala de acceleratie putin mai tare. Daca accelerez usor nu se aude. Am fost din nou la EDS si initial au zis ca vinovata este sita racordului flexibil, aceasta intrand in rezonanta. Am zis ok, am programat masina pt inlocuirea racordului. Dupa inlocuire...surpriza. Zgomotul era prezent in continuare. M-am intors la ei, am stat o zi intreaga acolo cu masina. Verificari peste verificari si multe presupuneri dar nimic concret. Ca ar fi ceva la toba finala, ca poate ar fi ceva la clapeta de acceleratie, ca poate ar fi ceva la catalizator, etc. S-a ajuns inclusiv pana la prsupuneri legate de injectoare sau cutia de viteze. Pe tester bineinteles ca nu se vede absolut nimic. In plus fata de acest zgomot usor, am observat ca masina in continuare are tendinta sa tremure in marsarier (treaba asta era prezenta si inaintea schimbarii ambreiajului). Am plecat de acolo la fel de nedumerit cum ajunsesem, fara nicio rezolvare. Acum atept sa ma sune. Un domn de acolo presupune ca ar fi ceva la cutie. Sincer, in momentul de fata, mi s-a luat e masina asta. Cred ca am fost eu ghinionistul care a cumparat o masina cu probleme. Are doar 45000 km. Aveti vreo presupunere? Multumesc.
Acum aproximativ o luna am inlocuit kitul de ambreiaj (buba a fost rulmentul de presiune. la drum intins, dupa un nr mai mare de km in care nu foloseam ambreiajul, pedala era exagerat de moale, de-abia o mai simteam la picior). In fine, s-a inlocuit intregul kit la EDS Pallady desi discul si placa de presiune aratau ok. Dupa schimb masina merge bine, pedala e super ok. Daaar, la cateva zile dupa, am observat un zgomot f usor (un fel de vuiet de aer sau ceva care intra f usor in rezonanta) intre 1800-2000 rpm, doar pe accelerare si doar in mers. Mai sus de 2000 de ture nici vorba de zgomot. Pe loc nu face treaba asta. Se simte mai bine in treapta a doua cand apas pedala de acceleratie putin mai tare. Daca accelerez usor nu se aude. Am fost din nou la EDS si initial au zis ca vinovata este sita racordului flexibil, aceasta intrand in rezonanta. Am zis ok, am programat masina pt inlocuirea racordului. Dupa inlocuire...surpriza. Zgomotul era prezent in continuare. M-am intors la ei, am stat o zi intreaga acolo cu masina. Verificari peste verificari si multe presupuneri dar nimic concret. Ca ar fi ceva la toba finala, ca poate ar fi ceva la clapeta de acceleratie, ca poate ar fi ceva la catalizator, etc. S-a ajuns inclusiv pana la prsupuneri legate de injectoare sau cutia de viteze. Pe tester bineinteles ca nu se vede absolut nimic. In plus fata de acest zgomot usor, am observat ca masina in continuare are tendinta sa tremure in marsarier (treaba asta era prezenta si inaintea schimbarii ambreiajului). Am plecat de acolo la fel de nedumerit cum ajunsesem, fara nicio rezolvare. Acum atept sa ma sune. Un domn de acolo presupune ca ar fi ceva la cutie. Sincer, in momentul de fata, mi s-a luat e masina asta. Cred ca am fost eu ghinionistul care a cumparat o masina cu probleme. Are doar 45000 km. Aveti vreo presupunere? Multumesc.
- IDumitrache
- OP
- 49 mesaje
- din 20 Feb 2019
- Corsa 2019 B14XEL
- Bucuresti
IDumitrache
- Mesaje scrise: 49
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Corsa 2019 B14XEL
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 20 Feb 2019
- Mesaj Privat
Ca o completare...am facut un test astazi. Nu stiu daca este relevant. In miscare, am scos masina din viteze si am turat-o in intervalul respectiv 1800-2000. Zgomotul nu s-a mai produs. Nu prea ma pricep dar presupun ca treaba asta elimina vreo problema la esapament sau vreun plastic care s-ar fi miscat la motor in mers. Credeti ca ar putea fi ceva la ambreiajul nou sau la cutia de viteze. Va multumesc.
Maresal
- Mesaje scrise: 71
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 2011 A17DTJ
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 11 Apr 2011
- Mesaj Privat
Si eu sunt posesor de opel Corsa E din 2018, sincer am fost avertizat de un amic care a avut opel si el si se pricepe la masini ca ar putea avea probleme motorul acesta. Ciudat ca la doar 45k km a trebuit schimbat ceva de la ambreiaj, sunt masini care merg si cel putin 100 k. Cred ca ar fi fost bine sa fi facut garantie prelungita daca aveai posibilitatea, si la a mea este un zgomot care pare ciudat si la relanti sincer mie nu-mi place cum suna motorul si ma voi duce sa o verifice la Radacini initial si posibil apoi si la EDS. Domnul care face diagnoza la EDS este foarte bun, mi-a fost recomandat. Spor cu problemele
- IDumitrache
- OP
- 49 mesaje
- din 20 Feb 2019
- Corsa 2019 B14XEL
- Bucuresti
IDumitrache
- Mesaje scrise: 49
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Corsa 2019 B14XEL
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 20 Feb 2019
- Mesaj Privat
- IDumitrache
- OP
- 49 mesaje
- din 20 Feb 2019
- Corsa 2019 B14XEL
- Bucuresti
IDumitrache
- Mesaje scrise: 49
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Corsa 2019 B14XEL
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 20 Feb 2019
- Mesaj Privat
- IDumitrache
- OP
- 49 mesaje
- din 20 Feb 2019
- Corsa 2019 B14XEL
- Bucuresti
IDumitrache
- Mesaje scrise: 49
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Corsa 2019 B14XEL
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 20 Feb 2019
- Mesaj Privat
Maresal a scris:Si eu sunt posesor de opel Corsa E din 2018, sincer am fost avertizat de un amic care a avut opel si el si se pricepe la masini ca ar putea avea probleme motorul acesta. Ciudat ca la doar 45k km a trebuit schimbat ceva de la ambreiaj, sunt masini care merg si cel putin 100 k. Cred ca ar fi fost bine sa fi facut garantie prelungita daca aveai posibilitatea, si la a mea este un zgomot care pare ciudat si la relanti sincer mie nu-mi place cum suna motorul si ma voi duce sa o verifice la Radacini initial si posibil apoi si la EDS. Domnul care face diagnoza la EDS este foarte bun, mi-a fost recomandat. Spor cu problemele
Dupa experienta cu schimbatul ambreiajului eu nu cred ca mai merg la cei de la EDS. Cel pe diagnoza, Marius care este si seful, intr-adevar este f bun dar am plecat cu un gust amar de acolo. In primul rand treaba cu ambreiajul si apoi ca am inlocuit racordul flexibil degeaba. Au spus ca racordul arata bine dar sita exterioara cauzeaza zgomotul. Dupa schimbul racordului, cand zgomotul era in continuare prezent, au zis ca de fapt nu l-au schimbat degeaba pt ca ar fi avut mici pori si scapa pe acolo. Garantat nu scapa pe nicaieri, il am in portbagaj. In fine. Au zis apoi ca e toba finala dar nu erau siguri. Au zis ca poate e cutia, poate e un injector, poate e vreo problema la kitul de accesorii, poate e volanta... Au tot testat masina si au fortat-o de cateva ori atat de tare incat mirosea a ambreiaj ars. Multe drumuri la ei, invoit de la munca, zile de concediu si apoi drumuri inapoi in dr. taberei. Toate chestiile astea s-au adunat si mi-au lasat o impresie nu prea buna. Nu zic ca nu si-au dat interesul dar am mers la ei tocmai pt a evita un service care se apuca sa schimbe dupa ureche. Cum spuneam, am schimbat racordul flexibil degeaba si apoi a durat mult pana au acceptat ca noul ambreiaj e posibil sa fie cu probleme. Am observat ca au destul de multi clienti cu opeluri mai vechi decat a mea, oameni multumiti. Poate pe astea noi nu sunt atat de priceputi, nu stiu. Nu vreau sa influentez negativ pe nimeni, cum spuneam...oamenii au fost relativ draguti dar experienta a fost una neplacuta.