- iso
- OP
- 1,347 mesaje
- din 01 Mai 2005
- Insignia 2010
- Galati
iso
- Mesaje scrise: 1,347
- Locatie: Galati
- Masina: Insignia 2010
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 01 Mai 2005
- Mesaj Privat
Pentru motoarele A14NET cu pierderi de putere si erorile P0171 si P0299 un video interesant: Reparare PCV
Este in limba rusa dar...
Eu am comandat deja manometrul de presiune ca sa verific presiunea/depresiunea din carter.
"Ingineria" proasta inca din faza de proiectare la valva pcv din galeria de admsie poate duce in timp la distrugerea motorului. Inlocuirea galeriei de admisie(scumpa) rezolva doar aproximativ si temporar problema.
Pe Cruzetalk a aparut de ceva vreme un kit de reparatie pentru valva PCV din galeria de admisie si nu numai: Kit reparatie PCV
A montat cineva ceva similar?
Un pic de scoala: Functionare PCV
Este in limba rusa dar...
Eu am comandat deja manometrul de presiune ca sa verific presiunea/depresiunea din carter.
"Ingineria" proasta inca din faza de proiectare la valva pcv din galeria de admsie poate duce in timp la distrugerea motorului. Inlocuirea galeriei de admisie(scumpa) rezolva doar aproximativ si temporar problema.
Pe Cruzetalk a aparut de ceva vreme un kit de reparatie pentru valva PCV din galeria de admisie si nu numai: Kit reparatie PCV
A montat cineva ceva similar?
Un pic de scoala: Functionare PCV
banned-143386- Suspendat
- 141 mesaje
- din 12 Oct 2020
banned-143386- Mesaje scrise: 141
- Locatie:
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 12 Oct 2020
- Mesaj Privat
Te complici inutil cu kit-ul si costa cat nu face mai ales manometrul ce te ajuta sa nimic in acest caz. Scoti un furtun de plastic si vezi daca mai e prezenta tzatza in admisie, oricum si daca este prezenta 99% din sanse sa fie blocata si sa nu lucreze. Gasesti toate piesele pe china la 10$ sau cum am facut eu si m-au costat 0 (zero). La mine a fost stricata si supapa pcv de la turbo, in magazine costa undeva la 300-400 de lei, in china 23$ cu transport acasa prin curier(3$ transport din china pana in fata usii),noile taxe vamale 3$ si piesa 16$.
- Shade89
- **
- 129 mesaje
- din 12 Jun 2017
- Astra 2017
- Alta tara
Shade89
- Mesaje scrise: 129
- Locatie: Alta tara
- Masina: Astra 2017
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 12 Jun 2017
- Mesaj Privat
banned-143386- Suspendat
- 141 mesaje
- din 12 Oct 2020
banned-143386- Mesaje scrise: 141
- Locatie:
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 12 Oct 2020
- Mesaj Privat
- Andutzu Gtc
- *
- 15 mesaje
- din 06 Oct 2014
- Astra 2014 A14NET
- Bucuresti
Andutzu Gtc
- Mesaje scrise: 15
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 2014 A14NET
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 06 Oct 2014
- Mesaj Privat
banned-143386- Suspendat
- 141 mesaje
- din 12 Oct 2020
banned-143386- Mesaje scrise: 141
- Locatie:
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 12 Oct 2020
- Mesaj Privat
- iso
- OP
- 1,347 mesaje
- din 01 Mai 2005
- Insignia 2010
- Galati
iso
- Mesaje scrise: 1,347
- Locatie: Galati
- Masina: Insignia 2010
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 01 Mai 2005
- Mesaj Privat
Cu manometru verifici functionarea sistemulul PCV respectiv presiunea/depresiunea in carter. Asta ca sa nu mai trebuiasca sa desfaci capacul de la culbutori ca sa poti sa verifici functionarea "bumbului" buclucas.
Cumperi un manometru turbo, gauresti un buson de ulei, ii montezi un stut cu furtun si vezi rapid cum functioneaza PCV.
Da, se poate rezolva ieftin, valva 12-15ron, stut si racord "T" 8mm din bronz aprox. 30ron, furtun cauciuc cu interior 8mm ... si iesi ieftin la materiale.
Ai un pic de treaba cu montarea si demontarea galeriei de admisie. Daca tot demontez galeria de admisie sa pun dop in loc de supapa ma gindesc ca trebuie curatata admisia. Si daca o cureti ar fi bine sa pui si un oil catch tank intre admisie si pcv'ul de la turbo, ca sa ramina curata galeria de admisie.
L.E. Imi place stutul montat de tine. de unde l'ai cumparat?
Cumperi un manometru turbo, gauresti un buson de ulei, ii montezi un stut cu furtun si vezi rapid cum functioneaza PCV.
Da, se poate rezolva ieftin, valva 12-15ron, stut si racord "T" 8mm din bronz aprox. 30ron, furtun cauciuc cu interior 8mm ... si iesi ieftin la materiale.
Ai un pic de treaba cu montarea si demontarea galeriei de admisie. Daca tot demontez galeria de admisie sa pun dop in loc de supapa ma gindesc ca trebuie curatata admisia. Si daca o cureti ar fi bine sa pui si un oil catch tank intre admisie si pcv'ul de la turbo, ca sa ramina curata galeria de admisie.
L.E. Imi place stutul montat de tine. de unde l'ai cumparat?
banned-143386- Suspendat
- 141 mesaje
- din 12 Oct 2020
banned-143386- Mesaje scrise: 141
- Locatie:
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 12 Oct 2020
- Mesaj Privat
Am mers la baietii unde mi-au montat instalatia de gpl si i-am rugat frumos sa imi dea stutul contracost. S-ar parea ca nu costa mai mult de 1-2 lei asa ca au fost baieti buni si mi l-au dat pe gratis. Oil catch can la acest motor este inutil. Nu ai nu stiu cat ulei pe acolo incat sa iti colmateze sistemul ca la diesel. La mine era curata admisia, am dat cu putin spray de frane dar nu ai ce curata. Putin ulei pe supape nu strica.
cichicean
- Mesaje scrise: 20
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 2012 A14NET
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 21 Oct 2020
- Mesaj Privat
iso a scris:Pentru motoarele A14NET cu pierderi de putere si erorile P0171 si P0299 un video interesant: Reparare PCV
Este in limba rusa dar...
Eu am comandat deja manometrul de presiune ca sa verific presiunea/depresiunea din carter.
"Ingineria" proasta inca din faza de proiectare la valva pcv din galeria de admsie poate duce in timp la distrugerea motorului. Inlocuirea galeriei de admisie(scumpa) rezolva doar aproximativ si temporar problema.
Pe Cruzetalk a aparut de ceva vreme un kit de reparatie pentru valva PCV din galeria de admisie si nu numai: Kit reparatie PCV
A montat cineva ceva similar?
Salut,
Eu am comandat Cruze Resque kit V3, updatata, dar nu am instalat-o inca. In plus, pentru a evita schimbarea capacului de culbutori cand cade valva aceea breather, am comandat de pe ebay d ela un ukrainean, mai multe membrane de silicon special pentru a inlocui doar membrana acelei valve, fara a schimba tot capacul de tacheti. Exista videos pe youtube despre cum se face. Se incalzeste cu un tun/feon de caldura capacul acela de plastic al valvei, timp in care cu o lama subtire se desface capacul de plastic din aproape in aproape. Se inlocuieste mebrana si pentru a fixa inapoi capacul se foloseste un adeziv siliconic hi-temp sau poxipol. Daca se lucreaza cu grija, nici nu se observa operatiunea. Probabil a doua oara nu mai merge facuta, dar chiar si asa, cativa ani ai scapat de inlocuire capac tacheti. De altfel, exista si solutia bolt on, de a cumpara un capac tacheti cu tot cu valva de pe ali express, und epretul este foarte mic, circa 300 de elei.
Un pic de scoala: Functionare PCV
Este in limba rusa dar...
Eu am comandat deja manometrul de presiune ca sa verific presiunea/depresiunea din carter.
"Ingineria" proasta inca din faza de proiectare la valva pcv din galeria de admsie poate duce in timp la distrugerea motorului. Inlocuirea galeriei de admisie(scumpa) rezolva doar aproximativ si temporar problema.
Pe Cruzetalk a aparut de ceva vreme un kit de reparatie pentru valva PCV din galeria de admisie si nu numai: Kit reparatie PCV
A montat cineva ceva similar?
Salut,
Eu am comandat Cruze Resque kit V3, updatata, dar nu am instalat-o inca. In plus, pentru a evita schimbarea capacului de culbutori cand cade valva aceea breather, am comandat de pe ebay d ela un ukrainean, mai multe membrane de silicon special pentru a inlocui doar membrana acelei valve, fara a schimba tot capacul de tacheti. Exista videos pe youtube despre cum se face. Se incalzeste cu un tun/feon de caldura capacul acela de plastic al valvei, timp in care cu o lama subtire se desface capacul de plastic din aproape in aproape. Se inlocuieste mebrana si pentru a fixa inapoi capacul se foloseste un adeziv siliconic hi-temp sau poxipol. Daca se lucreaza cu grija, nici nu se observa operatiunea. Probabil a doua oara nu mai merge facuta, dar chiar si asa, cativa ani ai scapat de inlocuire capac tacheti. De altfel, exista si solutia bolt on, de a cumpara un capac tacheti cu tot cu valva de pe ali express, und epretul este foarte mic, circa 300 de elei.
Un pic de scoala: Functionare PCV
cichicean
- Mesaje scrise: 20
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 2012 A14NET
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 21 Oct 2020
- Mesaj Privat
iso a scris:Cu manometru verifici functionarea sistemulul PCV respectiv presiunea/depresiunea in carter. Asta ca sa nu mai trebuiasca sa desfaci capacul de la culbutori ca sa poti sa verifici functionarea "bumbului" buclucas.
Cumperi un manometru turbo, gauresti un buson de ulei, ii montezi un stut cu furtun si vezi rapid cum functioneaza PCV.
Da, se poate rezolva ieftin, valva 12-15ron, stut si racord "T" 8mm din bronz aprox. 30ron, furtun cauciuc cu interior 8mm ... si iesi ieftin la materiale.
Ai un pic de treaba cu montarea si demontarea galeriei de admisie. Daca tot demontez galeria de admisie sa pun dop in loc de supapa ma gindesc ca trebuie curatata admisia. Si daca o cureti ar fi bine sa pui si un oil catch tank intre admisie si pcv'ul de la turbo, ca sa ramina curata galeria de admisie.
L.E. Imi place stutul montat de tine. de unde l'ai cumparat?
Cumperi un manometru turbo, gauresti un buson de ulei, ii montezi un stut cu furtun si vezi rapid cum functioneaza PCV.
Da, se poate rezolva ieftin, valva 12-15ron, stut si racord "T" 8mm din bronz aprox. 30ron, furtun cauciuc cu interior 8mm ... si iesi ieftin la materiale.
Ai un pic de treaba cu montarea si demontarea galeriei de admisie. Daca tot demontez galeria de admisie sa pun dop in loc de supapa ma gindesc ca trebuie curatata admisia. Si daca o cureti ar fi bine sa pui si un oil catch tank intre admisie si pcv'ul de la turbo, ca sa ramina curata galeria de admisie.
L.E. Imi place stutul montat de tine. de unde l'ai cumparat?
Salut.
Resque kitul facut de amercian pare ft profi, am luat unul, 700+ de lei cu tot cu transport din USA. Si nu ai probleme la rar ca ai gaze care ies prin alte parti, recte capac ulei. De asemenea exista varianta de capac culbutori ieftin, ali express, cca 300 de lei.
Eu am gasit varianta d ereparatie si pentru valva din capacul de tacheti, am descris mai sus procedura, in alt comment. Las mai jos linkuri catre produsele necesare si filmulete cu instalarea.
http://www.youtube.com/watc...channel=maximnech
https://www.ebay.com/itm/Val...3E4IIxRrwJbYQaWRQ
http://www.youtube.com/watc...ab_channel=DreDan
http://www.youtube.com/watc...annel=FixandDrive
- iso
- OP
- 1,347 mesaje
- din 01 Mai 2005
- Insignia 2010
- Galati
iso
- Mesaje scrise: 1,347
- Locatie: Galati
- Masina: Insignia 2010
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 01 Mai 2005
- Mesaj Privat
banned-143386- Suspendat
- 141 mesaje
- din 12 Oct 2020
banned-143386- Mesaje scrise: 141
- Locatie:
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 12 Oct 2020
- Mesaj Privat
Daca este sparta membrana din capacul culbutor as cumpara capacul in primul rand. Pana vine membrana din china vei avea presiune prea mare pe sistemul PCV si va incepe sa puste garniturile. Garnitura racitor de ulei, garnitura capac distributie, garnitura defazoare... eu am cumparat membranele din china ca rezerva. Oricum capacul nu se poate reparata mai mult de o singura data.
- gabiopel
- *******
- 5,583 mesaje
- din 23 Sep 2007
- Astra 2002 Y20 DTH-2.0 DTI
- Buzau
gabiopel
- Mesaje scrise: 5,583
- Locatie: Buzau
- Masina: Astra 2002 Y20 DTH-2.0 DTI
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 23 Sep 2007
- Mesaj Privat
ASorinTrifa a scris:Te complici inutil cu kit-ul si costa cat nu face mai ales manometrul ce te ajuta sa nimic in acest caz. Scoti un furtun de plastic si vezi daca mai e prezenta tzatza in admisie, oricum si daca este prezenta 99% din sanse sa fie blocata si sa nu lucreze. Gasesti toate piesele pe china la 10$ sau cum am facut eu si m-au costat 0 (zero). La mine a fost stricata si supapa pcv de la turbo, in magazine costa undeva la 300-400 de lei, in china 23$ cu transport acasa prin curier(3$ transport din china pana in fata usii),noile taxe vamale 3$ si piesa 16$.
Salutare . Îmi poți spune te rog cum se comporta cu valva din China, e totul ok , calitatea valvei ți se pare ok . Am gãsit oe aliexpress cu tot cu garnitura de la capac plus kitul electrovalvei( capqc , garnitura ,arc) și as vrea sa ți cer o pãrere dacã se merita cumpãratã. Mulțumesc.
Ionut_B
- Mesaje scrise: 2
- Locatie: Brasov
- Masina: Astra 2014 A14NET
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 23 Apr 2023
- Mesaj Privat
Salutare,
Se pare ca si eu sunt norocosul "castigator" al unei membrane PCV defecte. Cunosteam problema dar nu credeam ca se poate intampla prea curand, masina abia a trecut de 100.000 km absolut reali. Motor A14XER.
A inceput sa scape ulei pe la garnitura capacului, se accelereaza usor singura cand franez, in sensul ca turatia creste pentru 2-3 sec la 1000 si ceva de turatii. Si cel mai grav, face presiune in motor, daca scot joja de ulei cu motorul pornit, creste usor in turatie, parca prinde viata. Deasemenea se simte si aude cum iese presiunea. Cand bag joja inapoi da sa moara cateva secunde. Nu a aparut nici o eroare inca, probabil supapa PCV e doar fisurata, nu cred ca e rupta de tot.
Acum intrebare...
Ce capac aftermarket bun imi recomandati? Probabil multi useri au schimbat capacul si pot sa lase aici cateva impresii. Nu vreau sa investesc intr-un capac original GM. Voi mai tine masina fix 3 ani apoi trec la Astra K. Si nu m-as complica cu schimbatul valvei. As cumpara un capac si rezolv problema. Orice sfat e binevenit.
Multumesc anticipat!
Se pare ca si eu sunt norocosul "castigator" al unei membrane PCV defecte. Cunosteam problema dar nu credeam ca se poate intampla prea curand, masina abia a trecut de 100.000 km absolut reali. Motor A14XER.
A inceput sa scape ulei pe la garnitura capacului, se accelereaza usor singura cand franez, in sensul ca turatia creste pentru 2-3 sec la 1000 si ceva de turatii. Si cel mai grav, face presiune in motor, daca scot joja de ulei cu motorul pornit, creste usor in turatie, parca prinde viata. Deasemenea se simte si aude cum iese presiunea. Cand bag joja inapoi da sa moara cateva secunde. Nu a aparut nici o eroare inca, probabil supapa PCV e doar fisurata, nu cred ca e rupta de tot.
Acum intrebare...
Ce capac aftermarket bun imi recomandati? Probabil multi useri au schimbat capacul si pot sa lase aici cateva impresii. Nu vreau sa investesc intr-un capac original GM. Voi mai tine masina fix 3 ani apoi trec la Astra K. Si nu m-as complica cu schimbatul valvei. As cumpara un capac si rezolv problema. Orice sfat e binevenit.
Multumesc anticipat!
- ney
- ****
- 1,059 mesaje
- din 24 Aug 2010
- Astra 2014 A14NET
- Prahova
ney
- Mesaje scrise: 1,059
- Locatie: Prahova
- Masina: Astra 2014 A14NET
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 24 Aug 2010
- Mesaj Privat
Salut!
Asta scrie pe colet
Capacul vechi nu avea probleme cu membrana la 138 de mii dar supura pe la suruburi cu toate ca avea garnitura schimbata acum 10000 km.
Am schimbat preventiv si o sa vad cum se comporta in timp
Mentionez ca am dat cu ermet pe garnitura si l am lasat 24 ore dupa ce l am montat ca sa nu ajunga ulei pana se usuca ermetul
Am verificat si spalat si furtunul spre turbina , moþul din galerie ,am suflat spre ele sa verific sensurile de aspiratie pe relanti si sarcina si este ok.
Ramane de vazut in timp configuratia plasticului din care este facut capacul si cum lucreaza.
L am strans la dinamometrica la 10Nm ,la carte zice 8Nm
Asta scrie pe colet
Capacul vechi nu avea probleme cu membrana la 138 de mii dar supura pe la suruburi cu toate ca avea garnitura schimbata acum 10000 km.
Am schimbat preventiv si o sa vad cum se comporta in timp
Mentionez ca am dat cu ermet pe garnitura si l am lasat 24 ore dupa ce l am montat ca sa nu ajunga ulei pana se usuca ermetul
Am verificat si spalat si furtunul spre turbina , moþul din galerie ,am suflat spre ele sa verific sensurile de aspiratie pe relanti si sarcina si este ok.
Ramane de vazut in timp configuratia plasticului din care este facut capacul si cum lucreaza.
L am strans la dinamometrica la 10Nm ,la carte zice 8Nm
- ney
- ****
- 1,059 mesaje
- din 24 Aug 2010
- Astra 2014 A14NET
- Prahova
ney
- Mesaje scrise: 1,059
- Locatie: Prahova
- Masina: Astra 2014 A14NET
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 24 Aug 2010
- Mesaj Privat