- sebage
- ****
- 2,606 mesaje
- din 15 Jun 2019
- Alta tara
sebage
- Mesaje scrise: 2,606
- Locatie: Alta tara
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 15 Jun 2019
- Mesaj Privat
Dupa ce am verificat personal, am revenit si am precizat ca NU se poate verifica/programa acest Code Index cu OpCom clona (cu oficial nu stiu, nu am avut acces).
Am gasit insa, o functie interesanta, aceea de a salva si a restaura (Save / Restore) "Variant Configuration". Presupun (nu am incercat) ca ar functiona, daca ai avea acces la un fisier salvat de un coleg cu o masina identica cu a ta, dar care nu s-a jucat cu programari pe modul, dar apoi, ar trebui sa schimbi VIN si PIN (va trebui sa iti dea si codul PIN, pentru a putea face aceste modificari), pentru ca vor fi cele ale acelui coleg.
Mult mai simplu, cu un Tech2, informatia necesara fiind aceasta:
https://workshop-manuals.com...de_index_for_rec/
EDIT:
Editez ca sa nu fac spam, in legatura cu problema firelor din burduf.
Din ce imi aduc aminte, exista un tip de echipare (nu as sti sa spun acum exact care anume, nu am acces la scheme), la care logica de verificare a starii usilor (inchis/deschis) este logica directa cu rezistor de verificare a continuitatii. Iar la celelalte echipari, logica de verificare a starii usilor este logica inversa cu circuit simplu, inchis/deschis. Suna cam ciudat, o sa incerc sa schitez o schema.
Daca ar fi asa, asta ar presupune ca incuietoarea/broasca, la acel model, difera.
Am gasit insa, o functie interesanta, aceea de a salva si a restaura (Save / Restore) "Variant Configuration". Presupun (nu am incercat) ca ar functiona, daca ai avea acces la un fisier salvat de un coleg cu o masina identica cu a ta, dar care nu s-a jucat cu programari pe modul, dar apoi, ar trebui sa schimbi VIN si PIN (va trebui sa iti dea si codul PIN, pentru a putea face aceste modificari), pentru ca vor fi cele ale acelui coleg.
Mult mai simplu, cu un Tech2, informatia necesara fiind aceasta:
https://workshop-manuals.com...de_index_for_rec/
EDIT:
Editez ca sa nu fac spam, in legatura cu problema firelor din burduf.
Din ce imi aduc aminte, exista un tip de echipare (nu as sti sa spun acum exact care anume, nu am acces la scheme), la care logica de verificare a starii usilor (inchis/deschis) este logica directa cu rezistor de verificare a continuitatii. Iar la celelalte echipari, logica de verificare a starii usilor este logica inversa cu circuit simplu, inchis/deschis. Suna cam ciudat, o sa incerc sa schitez o schema.
Daca ar fi asa, asta ar presupune ca incuietoarea/broasca, la acel model, difera.
- PROVID3R
- **
- 105 mesaje
- din 07 Nov 2015
- Astra 2005 Z17DTH
- Brasov
PROVID3R
- Mesaje scrise: 105
- Locatie: Brasov
- Masina: Astra 2005 Z17DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 07 Nov 2015
- Mesaj Privat
- PROVID3R
- **
- 105 mesaje
- din 07 Nov 2015
- Astra 2005 Z17DTH
- Brasov
PROVID3R
- Mesaje scrise: 105
- Locatie: Brasov
- Masina: Astra 2005 Z17DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 07 Nov 2015
- Mesaj Privat
Salutare. Gata am rezolvat problema. A trebuit resetat modulul REC cu TECH 2. Nu mai apar erorile. Totul a revenit la normal inclusiv luminile in plafon atunci cand se deschid usile cand nu este contactul pus. Sper sa se uite multi aici si sa citeasca ce am scris. Sa mearga pe incredere.
Sa aveti o zi faina!
Sa aveti o zi faina!