Ai uitat parola?


  1. Home
  2. Opel Astra
  3. Astra H
  • BAlbert

  • Mesaje scrise: 5
  • Locatie:
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 24 Sep 2021

  • Mesaj Privat
Salutare. Sunt nou aici.
Nu reușește mecanicul sa ii dea de cap la mașinã... Și am zis sa cer o pãrere și aici.( modelul mașinii este în titlu)
Aveam ceva probleme înainte: nu întra turbo decât dupã 4000 turații și de multe ori nu mergea claxonul și îmi creștea volumul la radio(în loc sa claxoneze).

Mergeam pe autostrada și din senin, fãrã martori sau alt semn, viteza și accelerația a început sa scadã, deși aveam piciorul pe accelerație.
Am oprit pe banda de urgenta, am lãsat-o puțin sa se rãceascã (tocmai schimbase vasul de apa) crezând ca am lãsat vreun furtun scos și a pierdut apa.. Dar când am încercat sa o pornesc am realizat ca nu se tura mai mult de 1100 turații și scotea un fum alb și mult. Am mers cu ea asa, la relantiu, vreo 2, 5km, pana am reușit sa ies de pe autostrada și cum am ieșit, a murit motorul și, de atunci, motorul pornește și moare imediat(pe spray merge pana iei spray-ul, apoi moare) .
Pe tester a dat egr, și l-am schimbat( ce-i drept era înfundat sãracu.. De aia nu mai trãgea mașina, cred eu), apoi, a încercat mecanicul și cu alta rampa injectoare, și cu pompa de înalte și nimic. Aceleași simptome.

Ma gândeam ca.. Poate este ceva de soft sau injectoare. Dar as avea nevoie de ceva recomandãri. Mulțumesc frumos.




MODEL: Astra h 2006(break)
MOTOR: 1.3

LOCATIE: Brad, Hunedoara
Skip ads

  • AMircea86

  • Mesaje scrise: 55
  • Locatie: Constanta
  • Masina: Corsa 2009 Z13DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 01 Jan 2019

  • Mesaj Privat
Prea putine info.Testare cu tester dedicat OPCOM scanare completa a vehiculului si postarea raportului de diagnoza.Poate gasim solutii.
  • BAlbert

  • Mesaje scrise: 5
  • Locatie:
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 24 Sep 2021

  • Mesaj Privat
Pai pe tester normal nu ii da nimic și pe unul special de opel am avut egr-ul pe care l-am schimbat. Ideea este ca nu am reprezentanta în zona mea... Și am mers la un service auto și a încercat cu tot felul de senzori schimbați, a încercat și cu catalizatorul... Nimic. Aștept sa vad dacã îmi poate demonta injectoarele sa le duc la verificat
  • AMircea86

  • Mesaje scrise: 55
  • Locatie: Constanta
  • Masina: Corsa 2009 Z13DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 01 Jan 2019

  • Mesaj Privat
Poate fi o problema pe CR senzor presiune sau electrovalva regulatoare.Asta daca filtrul de motorina e curat....
  • BAlbert

  • Mesaje scrise: 5
  • Locatie:
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 24 Sep 2021

  • Mesaj Privat
Filtrul este curat(a fost schimbat cu câteva luni înainte), a testat și cu alt filtru cu tot cu locas. Am dus și injectoarele la testat și sunt bune. CR senzor de presiune(dacã nu ma înșel, pe asta l-am schimbat cu 1 luna înainte sa se strice masina) si electrovalva regulatoare sunt pe rampa de injectoare?
Întreb pentru ca, rampa a fost schimbata cu totul.

Oare problema de soft poate fi dacã nu este nici de la una din cele de mai sus?
  • AMircea86

  • Mesaje scrise: 55
  • Locatie: Constanta
  • Masina: Corsa 2009 Z13DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 01 Jan 2019

  • Mesaj Privat
Da pe CR sunt ambele.Nu este o problema de soft.Dar daca toate sunt bune inclusiv pompa de inalta presiune atunci egr scapa gaze la ralanti si sufoca motorul.Repet daca toate sunt bune: pompa de joasa pompa de inalta senzorul si supapa reg.de pe CR senzorii MAF si MAP clapetul de admisie si electrovalva lui liniile de vacuum etanse.
  • BAlbert

  • Mesaje scrise: 5
  • Locatie:
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 24 Sep 2021

  • Mesaj Privat
Egr-ul a fost schimbat, pompa de înalte și ea, rampa cu tot cu senzor, de asemenea
  • AMircea86

  • Mesaje scrise: 55
  • Locatie: Constanta
  • Masina: Corsa 2009 Z13DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 01 Jan 2019

  • Mesaj Privat
Undeva in tot lantul aratat ceva nu functioneaza.Un motor nu sta la ralanti din cel putin 2 motive principale: nu are aer sau nu are combustibil.Fumul alb despre care ati vorbit la inceput poate fi de la lagarul turbinei(ulei mult pe admisie) sau de la exces de motorina.Daca masina are filtru de particule atunci acesta poate fi suspectul principal.Daca egr a fost infundat rau atunci si galeria de admisie este la fel caz in care demontare si curatare. Sfatul meu: cautati un mecanic care chiar stie sa utilizeze corect un OPCOM nu doar sa caute si sa stearga erori.EGR de cele mai multe ori se demonteaza se curata si se verifica nu se schimba.
  • BAlbert

  • Mesaje scrise: 5
  • Locatie:
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 24 Sep 2021

  • Mesaj Privat
În cele din urma a reușit sa o porneascã. Dar, fãrã mufã egr și mufã debitmetru... Când a conectat mufã egr, încã a funcționat, dar când a conectat mufã de la debitmetru... Nu a mai mers. Bãiatul cu OPCom a zis ca egr-ul ar fi de vina...

Cat despre turbina. Da... Trebuie schimbata
  • AMircea86

  • Mesaje scrise: 55
  • Locatie: Constanta
  • Masina: Corsa 2009 Z13DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 01 Jan 2019

  • Mesaj Privat
Ok.Curatati galeria de admisie,curatati senzorul map de pe galeria de admisie,verificati senzorul maf de linga filtrul de aer.Acesti 2 senzori masoara temperatura aerului ca si punct comun.MAP masoara si presiunea aerului din admisie iar MAF masoara si volumul de aer admis.Orice neconcordanta intre cei doi poate da eroare egr dar nu una de natura electrica.
Skip ads

  1. Home
  2. Opel Astra
  3. Astra H

Intră în ClubOpel!

check Cea mai mare comunitate Opel
check Întâlniri locale
check Skip Ads
check Vinzi/Cumperi
check Gratuit pe viață




CO+FB CO+FB CO+YT CO+IG CO+TWTR