- leventebarabas
- OP
- 10 mesaje
- din 02 Oct 2021
- Meriva 2004 Y17DT
- Arad
leventebarabas
- Mesaje scrise: 10
- Locatie: Arad
- Masina: Meriva 2004 Y17DT
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 02 Oct 2021
- Mesaj Privat
salutare.de o perioada am neplacuta surpriza sa constat ca se descarca acmulatorul daca masina,opel meriva 1.7 dti sta mai multe ore nepornita. am jonglat cu 3 baterii,dar de fiecare data am acelasi rezultat.avind vaga banuiala ca ar putea fi vorba de un scurt circuit,va intreb pe voi daca ati experimentat aceasta neplacuta situatie,cit si modul cum ati solutionat favorabil problema,eventual niste idei cam pe unde ar trebui sa verific.
va multumesc
va multumesc
- sebage
- ****
- 2,606 mesaje
- din 15 Jun 2019
- Alta tara
sebage
- Mesaje scrise: 2,606
- Locatie: Alta tara
- Masina:
- Status: Online
- Cont inregistrat: 15 Jun 2019
- Mesaj Privat
In primul rand, cine ti-a spus de "scurt circuit" (folosit corect electrotehnic), a spus-o si el ca sa zica ceva. Iar in termeni laici, populari, notiunea este atat de vaga incat oricum nu inseamna nimic.
Cel mai concludent ar fi sa faci o masurare a curentului consumat, atunci cand masina este oprita, geamurile si usile inchise si incuiata.
Pentru eventuale presupuneri, vino si tu cu mai multe detalii. Cum se comporta exact dupa o noapte de stat. ce tensiune de incarcare ai, ce ai schimbat in ultima vreme pe masina, ce dotari nu mai sunt originale, cu ce radiou este echipata ... si mai multe astfel de detalii.
Cel mai concludent ar fi sa faci o masurare a curentului consumat, atunci cand masina este oprita, geamurile si usile inchise si incuiata.
Pentru eventuale presupuneri, vino si tu cu mai multe detalii. Cum se comporta exact dupa o noapte de stat. ce tensiune de incarcare ai, ce ai schimbat in ultima vreme pe masina, ce dotari nu mai sunt originale, cu ce radiou este echipata ... si mai multe astfel de detalii.
- leventebarabas
- OP
- 10 mesaje
- din 02 Oct 2021
- Meriva 2004 Y17DT
- Arad
leventebarabas
- Mesaje scrise: 10
- Locatie: Arad
- Masina: Meriva 2004 Y17DT
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 02 Oct 2021
- Mesaj Privat
ca si comportament,bateria nu mai are putere sa invirta(cu alta baterie o ia sa sfert de cheie).incarcarea a fost verificata la electrician si este foarte buna.nu am schimbat nimic in instalatie,dotarile sint toate originale,radioul este cel original.singurul lucru ce-l mai pot mentiona este ca de vre-o luna a fost reparata ceva electronica,adica aparea in bord aceea masinuta cu cheia si masina nu pornea.aceasta e singura problema care a avut-o,dar repet,a fost de mai mult de o luna.problema mea a aparut acum citeva zile,brusc.
ca si alte detalii,masina e un exemplar foarte simplu,nu prea are dotari,nici macar lumina de la butoanele acelea de incalzire,ventilator,ac, nu merg...(posibil sa se fi ars)
ca si alte detalii,masina e un exemplar foarte simplu,nu prea are dotari,nici macar lumina de la butoanele acelea de incalzire,ventilator,ac, nu merg...(posibil sa se fi ars)
- sebage
- ****
- 2,606 mesaje
- din 15 Jun 2019
- Alta tara
sebage
- Mesaje scrise: 2,606
- Locatie: Alta tara
- Masina:
- Status: Online
- Cont inregistrat: 15 Jun 2019
- Mesaj Privat
- leventebarabas
- OP
- 10 mesaje
- din 02 Oct 2021
- Meriva 2004 Y17DT
- Arad
leventebarabas
- Mesaje scrise: 10
- Locatie: Arad
- Masina: Meriva 2004 Y17DT
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 02 Oct 2021
- Mesaj Privat
- sebage
- ****
- 2,606 mesaje
- din 15 Jun 2019
- Alta tara
sebage
- Mesaje scrise: 2,606
- Locatie: Alta tara
- Masina:
- Status: Online
- Cont inregistrat: 15 Jun 2019
- Mesaj Privat
Daca tu la intrebarea "Cu ce radiou este echipata (exact modelul)?", raspunzi ca e cel original montat in bord, sincer, mie mi se pare ca iti arde de glume, dar mie nu, nu vad de ce mi-as pierde timpul.
Nu de prost insist cu radioul, se stie clar ca sunt unele Meriva care sunt echipate cu CD30, iar CD30 produs pana prin 2005, au avut probleme de acest gen.
Eu renunt, poate preia un coleg problema, pe mai departe.
P.S. A nu se intelege ca am vreo problema cu tine, din contra, sper sa iti rezolvi problema, dar chiar nu am timp de glume.
Nu de prost insist cu radioul, se stie clar ca sunt unele Meriva care sunt echipate cu CD30, iar CD30 produs pana prin 2005, au avut probleme de acest gen.
Eu renunt, poate preia un coleg problema, pe mai departe.
P.S. A nu se intelege ca am vreo problema cu tine, din contra, sper sa iti rezolvi problema, dar chiar nu am timp de glume.
- leventebarabas
- OP
- 10 mesaje
- din 02 Oct 2021
- Meriva 2004 Y17DT
- Arad
leventebarabas
- Mesaje scrise: 10
- Locatie: Arad
- Masina: Meriva 2004 Y17DT
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 02 Oct 2021
- Mesaj Privat
- leventebarabas
- OP
- 10 mesaje
- din 02 Oct 2021
- Meriva 2004 Y17DT
- Arad
leventebarabas
- Mesaje scrise: 10
- Locatie: Arad
- Masina: Meriva 2004 Y17DT
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 02 Oct 2021
- Mesaj Privat
- leventebarabas
- OP
- 10 mesaje
- din 02 Oct 2021
- Meriva 2004 Y17DT
- Arad
leventebarabas
- Mesaje scrise: 10
- Locatie: Arad
- Masina: Meriva 2004 Y17DT
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 02 Oct 2021
- Mesaj Privat
- gabimilo1
- ****
- 2,268 mesaje
- din 11 Jan 2010
- Zafira 2002 y20dth
- Sibiu
gabimilo1
- Mesaje scrise: 2,268
- Locatie: Sibiu
- Masina: Zafira 2002 y20dth
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 11 Jan 2010
- Mesaj Privat
Salut,
Fa ce a zis @sebage mai sus - masoara cit este incarcarea, cu toti consumatorii porniti (faruri, stergatoare, aeroterma) - ar trebui sa nu fie mai mica de 13,8V si sa nu fie mai mare de 14,4 v.
Apoi inseriezi ampermetrul pe circuitul de minus al bateriei, o incui si astepti minim 30 de minute ( ca sa intre calculatoarele in modul de vegehe) si citesti valoarea de pe aparat - ar trebui sa ai in jurul valorii de 40 mA (0,04A). Daca ai mai mult scoti pe rind si bagi la loc cite o siguranta. Cind scoti o siguranta si vezi ca scade curentul pe aparat catre valoarea ce am zis-o atunci inseamna ca acel circuit este cel care consuma in stationare.
Eventual, la noroc, scoate becurile de la cutia de acte si de la portbagaj sau alte becuri care sint in locuri in care nu se vad, poate e de la ele.
Fa ce a zis @sebage mai sus - masoara cit este incarcarea, cu toti consumatorii porniti (faruri, stergatoare, aeroterma) - ar trebui sa nu fie mai mica de 13,8V si sa nu fie mai mare de 14,4 v.
Apoi inseriezi ampermetrul pe circuitul de minus al bateriei, o incui si astepti minim 30 de minute ( ca sa intre calculatoarele in modul de vegehe) si citesti valoarea de pe aparat - ar trebui sa ai in jurul valorii de 40 mA (0,04A). Daca ai mai mult scoti pe rind si bagi la loc cite o siguranta. Cind scoti o siguranta si vezi ca scade curentul pe aparat catre valoarea ce am zis-o atunci inseamna ca acel circuit este cel care consuma in stationare.
Eventual, la noroc, scoate becurile de la cutia de acte si de la portbagaj sau alte becuri care sint in locuri in care nu se vad, poate e de la ele.
- bibu16v
- *******
- 6,844 mesaje
- din 25 Jan 2016
- Astra 1995 X16XEL
- Alta tara
bibu16v
- Mesaje scrise: 6,844
- Locatie: Alta tara
- Masina: Astra 1995 X16XEL
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 25 Jan 2016
- Mesaj Privat
leventebarabas a scris:Eu sint in casa,in apartament,masina e jos..trebuie sa vad dimineata ce scrie pe casetofon.stiu doar atit ca nu e mp3.. miine ii fac o poza.....
Asta e de pus la gazetã! De parcã e arestat...în apartament ...iar pozã nici vorbã sã poți face noaptea...ce mama lu' Sebi, chiar așa deranj?! E incredibil ce pretenții au unii...