Ai uitat parola?


  1. Home
  2. Opel Astra
  3. Astra G
  • SDoruStan

  • Mesaje scrise: 42
  • Locatie: Constanta
  • Masina: Astra 2005
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 27 Mai 2019

  • Mesaj Privat
Salutare.
In urma ultimului drum de munte, in jurul Bucegi-ului si TransBucegi am probleme grave cu masina.
Duminica am facut Transbucegi-ul, masina a mers impecabil (doar la inceput a trebuit sa completez cu niste ulei ca joja mai avea putin pe varf)
Luni am plecat la Brasov, si la fel masina s-a comportat exemplar. La intoarcere, persoana de pe bancheta din spate a simtit un miros intepator venind din portbagaj; am tras pe dreapta si am verificat. Intr-adevar venea un miros de ebonita arsa dinspre partea de deasupraoalelor, mai tare in partea dreapta. Masina tot mergea si tragea bine.Am mers asa pana la cazare. Mirosul venea, disparea, venea, disparea. Curios ca, atunci cand stateam pe loc, am adulmecat pe la motor, pe sub masina, dar mirosul se simtea doar in portbagaj deasupra oalelor. Am desfacut stopurile, tapiteria de pe tavan, am dat bancheta la o parte, am scos cauciucul de rezerva si am pipait toate firele la care aveam acces. Nici unul incins si nici un miros, in afara de cel din zona de deasupra oalelor.
Marti am plecat spre casa si dupa vreo 30 km masina a inceput sa dea in nas. Am oprit motorul si l-am repornit,mi-a aparut "check engine" in bord, dar motorul mergea din nou rotund si am mers asa cu el si nu l-am mai oprit pana acasa. Parca nu tragea asa tare dar macar mergea rotund. Mirosul din portbagaj a disparut.
Ajuns acasa am pus testerul pe ea - Eroare P0105 - Manifold absolute pressure (MAP) Senzor voltage low - not present.
Am sters eroare ca sa fiu sigur ca este aceasta,am repornit motorul, am mai ambalat-o putin pe loc. Eroarea nu a mai aparut, "check engine" a ramas stins, iar in live-data cu contact pus: MAP Sensor Voltage - 4.85, Map Senzor kPa - 102, iar dupa pornirea motorului la relanti MAP Sensor Voltage - 0.86, Map Senzor kPa - 26
Miercuri am plecat prin oras si dupa o oprire si pornire de motor masina a inceput sa tremure rau de tot ca si cum mergea in 2 pistoane, mirosea a benzina, "check engine" s-a aprins in bord. Acasa ajuns am pus testerul pe ea si au aparut P0351 - Ignition 1 Control circuit - present, P0301 - Cylinder 1 misfire detected - Present, P0354 - Ignition 4 Control circuit - present.
Le-am sters din nou, am oprit si repornit motorul , am ambalat-o putin si la verificare erori am avut doar P0351 - Ignition 1 Control circuit - present.
Vineri i-am dat iar o cheie, fara sa misc masina, cu testerul pe ea si am avut erorile P0351 - Ignition 1 Control circuit - present si P0354 - Ignition 4 Control circuit - present, iar in live data am observat ca B1S2 O2 Sensor (Bank 1 Sensor 2), la o pornire a motorului a ramas la 1.106mV tot timpul (ca si cum nu citea nimic), dar la o repornire si-a revenit si citeau ambii senzori de O2 (cateodata cu valori apropiate, cate o data cu diferente de pana la 600mV.

Ultima data, asta acum vreo 1 an, am schimbat bobina de inductie, una dintre sondele lamda, bujiile si bateria, si nu am avut pe ea decat eroare de clapeta Twinport de care nu vreau sa ma ating (aparea masina cu cheita in bord, consumul era decent)

De la ce ar fi putut sa fie mirosul din portbagaj de mi-a dat peste cap toata masina ?


MODEL: Astra G 2005 Hatchback 1.6 Twinport
MOTOR: Z16XEP
Skip ads

  • gabimilo1

  • Mesaje scrise: 2,268
  • Locatie: Sibiu
  • Masina: Zafira 2002 y20dth
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 11 Jan 2010

  • Mesaj Privat
Salut

Pare ca ai pompa de combustibil in rezervor, verifica mufa ei sa nu se fi topit.
  • SDoruStan

  • Mesaje scrise: 42
  • Locatie: Constanta
  • Masina: Astra 2005
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 27 Mai 2019

  • Mesaj Privat
Am dat bancheta la o parte, am dat și mușamaua aceea de vedeam pompa, am mirosit acolo si totul era in regula
  • SDoruStan

  • Mesaje scrise: 42
  • Locatie: Constanta
  • Masina: Astra 2005
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 27 Mai 2019

  • Mesaj Privat
https://1drv.ms/f/s!AqtVNsga1WNjkOA5rYW8hCRy6y7zFA

Aici sunt erorile si live-data. Fiecare are data si ora inregistrata. Poate vezi vreo valoare naspa pe care nu am observat-o.
  • gabimilo1

  • Mesaje scrise: 2,268
  • Locatie: Sibiu
  • Masina: Zafira 2002 y20dth
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 11 Jan 2010

  • Mesaj Privat
Nu se vede ce este in link; eu nu cred ca mi-as da seama de ceva de acolo (nu ma pricep) dar poate vreun coleg ar intelege - incearca sa remediezi legatura catre ce ai postat.

Poate mirosul vine de fapt din fata si se scurge cumva pe sub masina iar pe la oalele din spate are loc sa intre cumva in masina.

TISul da ca defecte posibile ECU sau bobina, (eventual cablaj). Nu ai bobina de schimb?
  • SDoruStan

  • Mesaje scrise: 42
  • Locatie: Constanta
  • Masina: Astra 2005
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 27 Mai 2019

  • Mesaj Privat
Se arsese bobina de inductie si electromotorul era pe duca si venea mirosul pe sub masina. Cel putin asa mi-au spus de la service. de atunci nu a mai mirosit. Bobina am schimbat-o pe garantie Smile, mai avea o luna.
Skip ads

  1. Home
  2. Opel Astra
  3. Astra G

Discuții similare

Intră în ClubOpel!

check Cea mai mare comunitate Opel
check Întâlniri locale
check Skip Ads
check Vinzi/Cumperi
check Gratuit pe viață




CO+FB CO+FB CO+YT CO+IG CO+TWTR