SGiani
- Mesaje scrise: 7
- Locatie:
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 26 Aug 2021
- Mesaj Privat
Merg foarte bine in primele 3 trepte..mã duc pânã la 3000 rot.min. In treptele 4 și 5 mi se plafoneaza..motorul nu mai are putere.In bord imi apare martor motor culoare galben.Opresc motorul 1 minut. ,Îl pornesc din nou l,,a fel treapta 1..2..3.. in a 4 și 5 se plafoneazã....Am schbat EGR.NOU,, curãțat. senzor. Galerie admisie... A mai avut cineva astfel de problema... Poate gãsesc un mecanic bun de in Galați...?! Mulțumesc!
MODEL: Astra j 2015.
MOTOR: 1,6...81 kw..
LOCATIE: Galati
MODEL: Astra j 2015.
MOTOR: 1,6...81 kw..
LOCATIE: Galati
- sebage
- ****
- 2,606 mesaje
- din 15 Jun 2019
- Alta tara
sebage
- Mesaje scrise: 2,606
- Locatie: Alta tara
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 15 Jun 2019
- Mesaj Privat
Pentru un service sau o persoana, o sa vina colegii din zona cu recomandari.
Cand se aprinde martor, clar ai eroare stocata, deci o diagnoza o sa te indrume spre cauza.
Asa ... din avion, cauzele cele mai frecvente: presiune prea mica pe admisie (tubulatura neetansa din turbina pana in galeria de admisie), presiune prea mare in admisie (geometrie turbina, ancrasata), DPF colmatat si deci lipsa evacuare.
Cand se aprinde martor, clar ai eroare stocata, deci o diagnoza o sa te indrume spre cauza.
Asa ... din avion, cauzele cele mai frecvente: presiune prea mica pe admisie (tubulatura neetansa din turbina pana in galeria de admisie), presiune prea mare in admisie (geometrie turbina, ancrasata), DPF colmatat si deci lipsa evacuare.
SGiani
- Mesaje scrise: 7
- Locatie:
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 26 Aug 2021
- Mesaj Privat
- bibu16v
- *******
- 6,844 mesaje
- din 25 Jan 2016
- Astra 1995 X16XEL
- Alta tara
bibu16v
- Mesaje scrise: 6,844
- Locatie: Alta tara
- Masina: Astra 1995 X16XEL
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 25 Jan 2016
- Mesaj Privat
SGiani
- Mesaje scrise: 7
- Locatie:
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 26 Aug 2021
- Mesaj Privat
- sebage
- ****
- 2,606 mesaje
- din 15 Jun 2019
- Alta tara
sebage
- Mesaje scrise: 2,606
- Locatie: Alta tara
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 15 Jun 2019
- Mesaj Privat
In loc de diagnoza (sau persoana competenta, recomandata), tu te-ai pus pe schimbat piese.
Ai "controlat" la admisie si pe "evaxuare nu sunt probleme" ... dar cum au fost facute aceste determinari, dupa pareri cred.
Mecanicii de Dacia 1310, nu prea au sanse la masini precum a ta (fara a jigni mecanicii vechi, chiar si atunci erau oameni foarte priceputi)
Masinile precum a ta, daca nu se observa ceva evident (furtun spart, etc.), se iau la intrebari cu o diagnoza si o persoana care stie sa foloseasca acea diagnoza.
A nu se intelege ca o spun cu rautate, insa este purul adevar.
Ai "controlat" la admisie si pe "evaxuare nu sunt probleme" ... dar cum au fost facute aceste determinari, dupa pareri cred.
Mecanicii de Dacia 1310, nu prea au sanse la masini precum a ta (fara a jigni mecanicii vechi, chiar si atunci erau oameni foarte priceputi)
Masinile precum a ta, daca nu se observa ceva evident (furtun spart, etc.), se iau la intrebari cu o diagnoza si o persoana care stie sa foloseasca acea diagnoza.
A nu se intelege ca o spun cu rautate, insa este purul adevar.
SGiani
- Mesaje scrise: 7
- Locatie:
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 26 Aug 2021
- Mesaj Privat