Ai uitat parola?


  1. Home
  2. Probleme tehnice
  3. Motoare diesel
  • SGiani

  • Mesaje scrise: 7
  • Locatie:
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 26 Aug 2021

  • Mesaj Privat
Merg foarte bine in primele 3 trepte..mã duc pânã la 3000 rot.min. In treptele 4 și 5 mi se plafoneaza..motorul nu mai are putere.In bord imi apare martor motor culoare galben.Opresc motorul 1 minut. ,Îl pornesc din nou l,,a fel treapta 1..2..3.. in a 4 și 5 se plafoneazã....Am schbat EGR.NOU,, curãțat. senzor. Galerie admisie... A mai avut cineva astfel de problema... Poate gãsesc un mecanic bun de in Galați...?! Mulțumesc!


MODEL: Astra j 2015.
MOTOR: 1,6...81 kw..

LOCATIE: Galati
Skip ads

  • sebage

  • Mesaje scrise: 2,606
  • Locatie: Alta tara
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 15 Jun 2019

  • Mesaj Privat
Pentru un service sau o persoana, o sa vina colegii din zona cu recomandari.
Cand se aprinde martor, clar ai eroare stocata, deci o diagnoza o sa te indrume spre cauza.
Asa ... din avion, cauzele cele mai frecvente: presiune prea mica pe admisie (tubulatura neetansa din turbina pana in galeria de admisie), presiune prea mare in admisie (geometrie turbina, ancrasata), DPF colmatat si deci lipsa evacuare.
  • SGiani

  • Mesaje scrise: 7
  • Locatie:
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 26 Aug 2021

  • Mesaj Privat
Mulțumesc mult pntr.informatii.!
  • bibu16v

  • Mesaje scrise: 6,844
  • Locatie: Alta tara
  • Masina: Astra 1995 X16XEL
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 25 Jan 2016

  • Mesaj Privat
Cautã-l pe @catastefan, se ocupã (bini di tot) cu service Opel și, ce sã vezi, e din metropola ta.
  • SGiani

  • Mesaje scrise: 7
  • Locatie:
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 26 Aug 2021

  • Mesaj Privat
Am schimbat turbina,EGR...controlat tot admisie...la evacuare nu sunt probleme..dar tot mi se plafoneazã peste la 2500 turatii.. ce poate sa fie..
Masina sta de 2 saptamani la mecanici ,,și nimic....
  • sebage

  • Mesaje scrise: 2,606
  • Locatie: Alta tara
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 15 Jun 2019

  • Mesaj Privat
In loc de diagnoza (sau persoana competenta, recomandata), tu te-ai pus pe schimbat piese.
Ai "controlat" la admisie si pe "evaxuare nu sunt probleme" ... dar cum au fost facute aceste determinari, dupa pareri cred.
Mecanicii de Dacia 1310, nu prea au sanse la masini precum a ta (fara a jigni mecanicii vechi, chiar si atunci erau oameni foarte priceputi)
Masinile precum a ta, daca nu se observa ceva evident (furtun spart, etc.), se iau la intrebari cu o diagnoza si o persoana care stie sa foloseasca acea diagnoza.

A nu se intelege ca o spun cu rautate, insa este purul adevar.
  • SGiani

  • Mesaje scrise: 7
  • Locatie:
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 26 Aug 2021

  • Mesaj Privat
Au controlat fiecare furtun in parte...nici ei nu înțeleg nimic....teste peste teste...de luni..se incepe din nou..mersi pentru conversație...!
Skip ads

  1. Home
  2. Probleme tehnice
  3. Motoare diesel

Discuții similare

Intră în ClubOpel!

check Cea mai mare comunitate Opel
check Întâlniri locale
check Skip Ads
check Vinzi/Cumperi
check Gratuit pe viață




CO+FB CO+FB CO+YT CO+IG CO+TWTR