- RNicoletaSiPaul
- OP
- 2 mesaje
- din 19 Dec 2018
RNicoletaSiPaul
- Mesaje scrise: 2
- Locatie:
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 19 Dec 2018
- Mesaj Privat
- bibu16v
- *******
- 6,845 mesaje
- din 25 Jan 2016
- Astra 1995 X16XEL
- Alta tara
bibu16v
- Mesaje scrise: 6,845
- Locatie: Alta tara
- Masina: Astra 1995 X16XEL
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 25 Jan 2016
- Mesaj Privat
- bibu16v
- *******
- 6,845 mesaje
- din 25 Jan 2016
- Astra 1995 X16XEL
- Alta tara
bibu16v
- Mesaje scrise: 6,845
- Locatie: Alta tara
- Masina: Astra 1995 X16XEL
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 25 Jan 2016
- Mesaj Privat
- RNicoletaSiPaul
- OP
- 2 mesaje
- din 19 Dec 2018
RNicoletaSiPaul
- Mesaje scrise: 2
- Locatie:
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 19 Dec 2018
- Mesaj Privat
- sebage
- ****
- 2,606 mesaje
- din 15 Jun 2019
- Alta tara
sebage
- Mesaje scrise: 2,606
- Locatie: Alta tara
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 15 Jun 2019
- Mesaj Privat
Cauzele, pot fi multe, dar daca tot ai umblat pe acolo ... ai schimbat doar pompa sau tot ansamblul. Sunt multe cazuri cand, furtunul dintre pompa si priza de iesire din rezervor, se sparge/crapa/inteapa si nu mai ajunge presiunea necesara in rampa.
Daca ai posibilitatea, masoara presiunea in rampa (3.8 Bar), daca nu ai cu ce sa masori, verifica macar vizual acel furtun. Pentru ca acolo daca ai scapari, nu le vezi, pentru ca sunt in rezervor.
Daca ai posibilitatea, masoara presiunea in rampa (3.8 Bar), daca nu ai cu ce sa masori, verifica macar vizual acel furtun. Pentru ca acolo daca ai scapari, nu le vezi, pentru ca sunt in rezervor.