sabinUe
- Mesaje scrise: 2
- Locatie: Olt
- Masina: Astra 2006
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 04 Mar 2009
- Mesaj Privat
Salut.
Am un Astra h 1,7 DTH din 2006 si ieri mi-a facut figuri la pornire.
Adica am dat la cheie, a pornit scurt , pt 1 sec sa zic si apoi s-a oprit
Apoi incercat de cateva ori , nimic.
Am mai patit faza asta, acum vreo o luna, masina fiind nepornita de 2 saptamani.
Si era un vecin in parcare, mi-a dat cu spray de muste pe galerie si a luat-o.
Ieri am reusit sa o pornesc tot cu spray ul dupa cateva incercari.
Am zis ca poate este bateria veche, 4 ani, si am schimbat bateria...
Ieri dupa si astazi , a pornit totul ok.
Nu am/avut problema cu relantiul .
Vreo idee, vreo sugestie?
Multumesc.
Am un Astra h 1,7 DTH din 2006 si ieri mi-a facut figuri la pornire.
Adica am dat la cheie, a pornit scurt , pt 1 sec sa zic si apoi s-a oprit
Apoi incercat de cateva ori , nimic.
Am mai patit faza asta, acum vreo o luna, masina fiind nepornita de 2 saptamani.
Si era un vecin in parcare, mi-a dat cu spray de muste pe galerie si a luat-o.
Ieri am reusit sa o pornesc tot cu spray ul dupa cateva incercari.
Am zis ca poate este bateria veche, 4 ani, si am schimbat bateria...
Ieri dupa si astazi , a pornit totul ok.
Nu am/avut problema cu relantiul .
Vreo idee, vreo sugestie?
Multumesc.
- gianni1985
- *
- 5 mesaje
- din 04 Dec 2013
- Corsa 2003
- Bucuresti
gianni1985
- Mesaje scrise: 5
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Corsa 2003
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 04 Dec 2013
- Mesaj Privat
Mielu24
- Mesaje scrise: 20
- Locatie: Hunedoara
- Masina: Astra 2006 Z13DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 27 Apr 2014
- Mesaj Privat
traiansef
- Mesaje scrise: 2
- Locatie: Brasov
- Masina: Corsa 2004 Z12XE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 18 Nov 2016
- Mesaj Privat
Salut,,am avut si eu probleme cu regulatorul de presiune de pe pompa,,e vorba de o meriva 1,7 din 2005,am incercat sa-l curat ,,suflat,dat cu w40......nimic,desi acesta era bun,,verificat la bornele bateriei,,,pistonasul declansa cand avea tensiune pe el.DEFECTUL a fost oringul principal era APLATIZAT si nu mai etansa bine,, tragea aer.Am schimbat oringul si masina porneste la prima cheie,,si isi pastreaza relantiul...Asa ca pana sa schimbati REGULATORUL,,,,SCHIMBATI ORINGUL.BAFTA.