Vladel
- Mesaje scrise: 7
- Locatie: Cluj
- Masina: Vectra 2005 Z19DT
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 23 Sep 2014
- Mesaj Privat
Salut,
Mã pregãtesc pentru achizioționarea unui Opel Astra J varianta GTC, doar cã nu mã pot decide între aceste douã motoare. Precizez cã anul de fabricație al mașinii ar fi 2014/2015 deci mã gândesc cã motorizãrile ce se încadreazã la condiția asta ar fi cele cu codurile urmãtoare
14NET (Euro 5), B14NET (Euro 6) / A16XHT (Euro 5), B16XHT (Euro 6)
Care e mai fiabil dintre ele? Se simte diferența de 30 de cai la 1.6 fațã de 1.4? Se preteazã o cutie automatã pentru ambele variante? Alte pãreri, povești sau glume auzite despre aceste motoare?
Mersi! Zi fainã.
Mã pregãtesc pentru achizioționarea unui Opel Astra J varianta GTC, doar cã nu mã pot decide între aceste douã motoare. Precizez cã anul de fabricație al mașinii ar fi 2014/2015 deci mã gândesc cã motorizãrile ce se încadreazã la condiția asta ar fi cele cu codurile urmãtoare
14NET (Euro 5), B14NET (Euro 6) / A16XHT (Euro 5), B16XHT (Euro 6)
Care e mai fiabil dintre ele? Se simte diferența de 30 de cai la 1.6 fațã de 1.4? Se preteazã o cutie automatã pentru ambele variante? Alte pãreri, povești sau glume auzite despre aceste motoare?
Mersi! Zi fainã.
- Andutzu Gtc
- *
- 15 mesaje
- din 06 Oct 2014
- Astra 2014 A14NET
- Bucuresti
Andutzu Gtc
- Mesaje scrise: 15
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 2014 A14NET
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 06 Oct 2014
- Mesaj Privat
Salut,
Eu am un GTC de 1.4 - A14NET, de mai bine de 4 ani.
Masina a primit un soft in septembrie 2019, la EDS.
Nu stiu sa-ti spun de cutia automata, eu am manuala.
Ca si fiabilitate, la motor nu am schimbat nimic. Revizii si atat. Revizii la maxim 10.000 km sau 1 an, ulei de calitate.
Masina avea 2000 km in momentul achizitiei - Radacini Bd. Timisoara, in prezent are 58.000km.
Dmpdv masina se simte bine, surprinde cu reprizele, cu mentiunea ca trebuie sa folosesti treapta corepunzatoare. Acel cuplu de 200 nm este cam mic pentru greutatea masinii.
Se aseaza foarte bine pe drum, dar nu te astepta sa fie racheta. Eu i-am facut soft, tocmai in ideea de a avea mai mult cuplu., in ideea ca as putea face o depasire mai in forta cu a 4-a la 90-100 in loc de a 3-a si sa mai salvez ceva din consum.
Consumul este fix cum mergi.
La un mers in limite legale +20 km/h pe alocuri, 2 pers, bagaj, aer conditionat 7.5l/100
La un mers accelerat, autostrada, viteze de peste 200km/h, 4 pers, bagaj, aer conditionat 10l/100
Masina consuma pe autostrada, la viteze de peste 130km/h si la accelerari bruste / turatii mari. Ca idee cu a 3-a prinzi aproape 150km/h
Ca idee, eu as lua 1.6 turbo, e un motor mult mai echilibrat pe caroseria asta, care are toturi 1.5 tone. Sa nu crezi ca 1.4 turbo e lenes, doar ca trebuie sa il turezi mai mult sa scoti tot din el.
Problema la masinile astea este de fapt cutia. nu ii plac schimbarile rapide de treaba din 1-2 de niciun fel. Eu am schimbat selectorul cu un short shifter, plus reglat timoneria conform manualului, shimbat ulei cv si parca e mai bine, dar tot nu e ce trebuie.
Ca idee, am avut un lupo din 99 la care schimbat din 1-2 numai in limitare si intra ca uns.
Altfel, masina este chiar ok, e un coupe cu o forma deosebita, este surprinzator de spatioasa, si se aseaza foarte bine pe drum. Pe viraje este o placere sa o alergi.
Daca mai ai intrebari, scrie si iti raspund daca stiu.
Eu am un GTC de 1.4 - A14NET, de mai bine de 4 ani.
Masina a primit un soft in septembrie 2019, la EDS.
Nu stiu sa-ti spun de cutia automata, eu am manuala.
Ca si fiabilitate, la motor nu am schimbat nimic. Revizii si atat. Revizii la maxim 10.000 km sau 1 an, ulei de calitate.
Masina avea 2000 km in momentul achizitiei - Radacini Bd. Timisoara, in prezent are 58.000km.
Dmpdv masina se simte bine, surprinde cu reprizele, cu mentiunea ca trebuie sa folosesti treapta corepunzatoare. Acel cuplu de 200 nm este cam mic pentru greutatea masinii.
Se aseaza foarte bine pe drum, dar nu te astepta sa fie racheta. Eu i-am facut soft, tocmai in ideea de a avea mai mult cuplu., in ideea ca as putea face o depasire mai in forta cu a 4-a la 90-100 in loc de a 3-a si sa mai salvez ceva din consum.
Consumul este fix cum mergi.
La un mers in limite legale +20 km/h pe alocuri, 2 pers, bagaj, aer conditionat 7.5l/100
La un mers accelerat, autostrada, viteze de peste 200km/h, 4 pers, bagaj, aer conditionat 10l/100
Masina consuma pe autostrada, la viteze de peste 130km/h si la accelerari bruste / turatii mari. Ca idee cu a 3-a prinzi aproape 150km/h
Ca idee, eu as lua 1.6 turbo, e un motor mult mai echilibrat pe caroseria asta, care are toturi 1.5 tone. Sa nu crezi ca 1.4 turbo e lenes, doar ca trebuie sa il turezi mai mult sa scoti tot din el.
Problema la masinile astea este de fapt cutia. nu ii plac schimbarile rapide de treaba din 1-2 de niciun fel. Eu am schimbat selectorul cu un short shifter, plus reglat timoneria conform manualului, shimbat ulei cv si parca e mai bine, dar tot nu e ce trebuie.
Ca idee, am avut un lupo din 99 la care schimbat din 1-2 numai in limitare si intra ca uns.
Altfel, masina este chiar ok, e un coupe cu o forma deosebita, este surprinzator de spatioasa, si se aseaza foarte bine pe drum. Pe viraje este o placere sa o alergi.
Daca mai ai intrebari, scrie si iti raspund daca stiu.
banned-143386- Suspendat
- 141 mesaje
- din 12 Oct 2020
banned-143386- Mesaje scrise: 141
- Locatie:
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 12 Oct 2020
- Mesaj Privat