Ai uitat parola?


  1. Home
  2. Cum să ... ?
  • ovidiucro

  • Mesaje scrise: 705
  • Locatie: Prahova
  • Masina: Vectra 1998 X20XEV 100kW 136CP
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 26 Apr 2005

  • Mesaj Privat
PRECAUTII LA INLOCUIREA CURELEI :
- scoate bornele de la baterie;
- nu roti arborele sau axa cu came dupa demontarea curelei;
- scoate bujiile pt a putea roti usor arborele;
- roteste motorul doar in sensul normal de fct;
- nu roti motorul actionand axa cu came;
INSTALAREA:
1- potriveste cureaua in pinionul arborelui;
2- monteaza fulia arborelui;
3- strange surubul fuliei cu 55Nm;
4- asigura-te ca marcajele 3 si 4 sunt pozitionate exact;
5- potriveste cureaua pe celelalte pinioane;
6- roteste pompa de apa in sens orar pt a slabi tensiunea;
7- roteste arborele de doua ori in sens orar;
8- ajusteaza pozitia pompei de apa pt a regla tensiunea curelei (6mm sageata in pct marcat cu triunghi);
9- strange suruburile de la pompa de apa cu 8Nm;
10- roteste arborele o data in sens orar;
11- verifica tensiunea curelei;
12- instaleaza componentele in ordinea inversa demontarii.

Spor la treaba !
Skip ads

  • dodo-es

  • Mesaje scrise: 47
  • Locatie:
  • Masina: Kadett 1989
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 07 Dec 2007

  • Mesaj Privat
am folosit schema si pasii trimisi de ovidiucro care imi sunt de mare folos sa pot termina masina dar m-am blocat din cauza punctelor 7 din lista montarii adica:(rosteste arborele de doua ori in sens orar) ARBORELE COTIT(VIBROKEN) SAU CEL CU CAME si mai exact pct nr 10 (roteste arborele o data in semn orar) LA FEL NU STIU CARE DIN EI . Sunt la fel nedumerit din cauza ca eu am miscat punctele (rotit fuliile)cu cureau demontata si am pierdut pistele dupa care sa ma mai ghidez de aceai cred ca pinionul mic aduca pinionul vibrokenului face doua rotatii in comparatie cu cel alarborelui cu came si imi este teama sa pornesc motorul fiindca poate avea o rotatie in plus fata de cel al arborelui cu came di sa nu mai corespunda.Daca mai stiti si alte trucuri dupa care se poate tine cont respectiv pozitia pistoanelor sau a camelor,supapelor etc
  • ovidiucro

  • Mesaje scrise: 705
  • Locatie: Prahova
  • Masina: Vectra 1998 X20XEV 100kW 136CP
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 26 Apr 2005

  • Mesaj Privat
Arborele e arbore (arbore cotit), axa e axa (axa cu came), daca citesti cu atentie, vezi ca eu am folosit denumiri distincte pt ele.
  • dodo-es

  • Mesaje scrise: 47
  • Locatie:
  • Masina: Kadett 1989
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 07 Dec 2007

  • Mesaj Privat
am respectat punctele de montare din schema trimisa mai inainte de colegul nostru ovidiu cro dar inca nu am pornit motorul .Pozitia camelor in acest moment este ca in fotografia urmatoare



  • SUPERDRAGOS

  • Mesaje scrise: 2,664
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Frontera 2001 3.O DI
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 24 Aug 2007

  • Mesaj Privat
SAL,vorba lunga si schemele multe-saracia omului.Hai s-o luam babeste:ai doua semne mari si late pe care 3 sa le respecti-la fulia de la axa cu "scame",care e o crestatura,ce trebuie sa vina pe verticala,in partea de sus.Daca ai capacul de plastic pe motor,e mai simplu,3 sa vina la semnul de acolo.Si 2-pe fulia de la vibrochen.Daca nu ai semnul respectiv nici pe fulie,nici pe capacul de jos,nici o pb.Scoti o bujie,prima sau ultima ,bagi o surubelnita,lunga si relativ subtire,pana atingi pistonul.In ac.moment,cineva 3 sa-ti invarta de vibrochen pana simti ca pistonul s-a oprit in poz.cea mai de sus.In acest moment,motorul este la punct,poti intinde cureaua,din pompa de apa.Chiar daca,sa zicem,ai pus-o cu 2-3 dinti mai inainte sau inapoi,motorul TREBUIE sa porneasca.Va merge prost,e adevarat dar va merge.Nu 3 sa stii sa faci ceva,daca ai rabdare,iti iese.SUCCES!
PS-invartitul vibrochenului e joaca de copil daca scoti TOATE bujiile...
Nu conteaza ca 1 face o tura si altul 2,semnele 3 sa cada tot acolo
  • dodo-es

  • Mesaje scrise: 47
  • Locatie:
  • Masina: Kadett 1989
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 07 Dec 2007

  • Mesaj Privat
merci SUPERDRAGOS35 am rezolvat-o si dupa metada care mi-ai zis-o tu .Scuze ca nu ti-am multumit pana acum.bafta in continuare si cat mai multe sfaturi la "incepatori" ca mine...de multe ori sunt salvari
  • wormostar

  • Mesaje scrise: 83
  • Locatie: Neamt
  • Masina: Kadett 1986 12sc
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 19 Oct 2006

  • Mesaj Privat
sal!

am nevoie urgant de schema distributiei de la kadett d din 1984 cu motor de 1.3
  • wormostar

  • Mesaje scrise: 83
  • Locatie: Neamt
  • Masina: Kadett 1986 12sc
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 19 Oct 2006

  • Mesaj Privat
sal!, nu mai este nevoie am gasit-o Smile
Skip ads

  1. Home
  2. Cum să ... ?

Intră în ClubOpel!

check Cea mai mare comunitate Opel
check Întâlniri locale
check Skip Ads
check Vinzi/Cumperi
check Gratuit pe viață




CO+FB CO+FB CO+YT CO+IG CO+TWTR