- lbanias
- ***
- 692 mesaje
- din 07 Nov 2008
- Insignia 2009 A20NHT
- Timis
lbanias
- Mesaje scrise: 692
- Locatie: Timis
- Masina: Insignia 2009 A20NHT
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 07 Nov 2008
- Mesaj Privat
- MValentinCirstea
- *
- 1 mesaje
- din 29 Aug 2021
MValentinCirstea
- Mesaje scrise: 1
- Locatie:
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 29 Aug 2021
- Mesaj Privat
Am un audi a6 c6 2.0 tdi 2010 și crede ma motivul pt care sunt aici este ca am aceeași problema identicã cu a ta.
Treapta 3 rupe asfaltul treapta 4 fac depãșiri mai bine decât cu orice treapta trage și te lipsește în scaun 5 la fel pana și 6. Dar în schimb, treapta unu identic cu ce ai spus și tu. Treapta unu și doi moartã.
Ajung pana la 3000 turații sa vad masina cum abea se urneste merge de zici ca e împinsã. 🤷♂️ Nu știu care e problema.
Treapta 3 rupe asfaltul treapta 4 fac depãșiri mai bine decât cu orice treapta trage și te lipsește în scaun 5 la fel pana și 6. Dar în schimb, treapta unu identic cu ce ai spus și tu. Treapta unu și doi moartã.
Ajung pana la 3000 turații sa vad masina cum abea se urneste merge de zici ca e împinsã. 🤷♂️ Nu știu care e problema.
- mecaNIK
- ****
- 2,202 mesaje
- din 10 Jan 2007
- Insignia 2010 confidential
- Anglia
mecaNIK
- Mesaje scrise: 2,202
- Locatie: Anglia
- Masina: Insignia 2010 confidential
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 10 Jan 2007
- Mesaj Privat
La toate marcile cu motoare diesel cu turbine cu geometrie variabila mai ales cele cu actionare vacumatica apar in timp simptomele astea,se verifica daca la pornire actuatorul trage tija la maxim in general nu ajunge la cap de cursa datorita lipsei de vacuum,solenoizilor de control,pierderilor datorate furtunelor,pierderilor in mecanismul mastervac ,sau depunerilor in interiorul turbinei.La Audi in mod special probleme sunt cu solenoizii de actionare a turbinei si mufele lor pentru ca sunt amplasati jos in dreptul turbinei si ori se blocheaza ei ori se oxideaza firele totul de la umezeala in care functioneaza.Se verifica pe dignoza in valori reale ce presiune livrata in raport cu ce este cerut avem,in diferite turatii si sarcina,daca apar valori mai mici se incepe cu masurarea vacuumului ,si celelalte verificari ,in general la lipsa presiune se sare cu inlocuit turbina mai ales la grupul VAG ,cand este doar un furtun crapat,ori de presiune ori de vacuum.