- PClaudiu864
- OP
- 9 mesaje
- din 15 Jul 2019
PClaudiu864
- Mesaje scrise: 9
- Locatie:
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 15 Jul 2019
- Mesaj Privat
Salut
De ceva timp am probleme cu mașina
Mereu am niste trepidații in podea și motorul merge întrerupt la relanti și se vede cum se zgâlțâie . Iar în mers totul funcționeazã corect . Turația la relanti nu oscileazã la relanti . Își menține turația la relanti stabila .
Am schimbat bujiile , sondele ambele , curãțat clapeta de accelerație , egr dezactivat , distribuția schimbata .
Mã poate ajuta cineva ?
MODEL: Agila 1.2 2001
MOTOR: Z12xep
LOCATIE: Iasi
De ceva timp am probleme cu mașina
Mereu am niste trepidații in podea și motorul merge întrerupt la relanti și se vede cum se zgâlțâie . Iar în mers totul funcționeazã corect . Turația la relanti nu oscileazã la relanti . Își menține turația la relanti stabila .
Am schimbat bujiile , sondele ambele , curãțat clapeta de accelerație , egr dezactivat , distribuția schimbata .
Mã poate ajuta cineva ?
MODEL: Agila 1.2 2001
MOTOR: Z12xep
LOCATIE: Iasi
- mecaNIK
- ****
- 2,202 mesaje
- din 10 Jan 2007
- Insignia 2010 confidential
- Anglia
mecaNIK
- Mesaje scrise: 2,202
- Locatie: Anglia
- Masina: Insignia 2010 confidential
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 10 Jan 2007
- Mesaj Privat
De obicei cand aprinderea ,distributia si injectoarele sunt ok, mai ramane presiunea de benzina sau compresia,daca urca in turatie fara probleme se verifica presiunea pe fiecare cilindru in parte la relantiu orice dezechilibru in presiunea pe cilindri se vede in mers trepidat. Cred ca era mai ietina o diagnoza completa decat schimbat una cate una.
- PClaudiu864
- OP
- 9 mesaje
- din 15 Jul 2019
PClaudiu864
- Mesaje scrise: 9
- Locatie:
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 15 Jul 2019
- Mesaj Privat
- mecaNIK
- ****
- 2,202 mesaje
- din 10 Jan 2007
- Insignia 2010 confidential
- Anglia
mecaNIK
- Mesaje scrise: 2,202
- Locatie: Anglia
- Masina: Insignia 2010 confidential
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 10 Jan 2007
- Mesaj Privat
La motoarele astea se mai blocheaza cate un compensator hidraulic cu mizerie si face chestii din astea, daca masori compresia si apar diferente mari cel putin la un cilindru ne spui si noua ,urmatorul pas e important altfel demontezi degeaba.Ca idee se aud la relantiu 'pufaituri' in evacuare sau in carcasa filtrului de aer?
- PClaudiu864
- OP
- 9 mesaje
- din 15 Jul 2019
PClaudiu864
- Mesaje scrise: 9
- Locatie:
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 15 Jul 2019
- Mesaj Privat
@mecaNIK nu se aude nimic . Doar la relanti mersul neregulat . Am verificat compresia
Am inceput sa masor de la stânga la dreapta .
Primul piston 10
Al doilea piston 12
Al treilea piston 8
Al patrulea piston 7.8
Și am vorbit cu mecanicul și a zis cã sunt unele care au mult mai slaba compresia și nu are mersul ãla neregulat . Tot ce am schimbat pânã acuma era necesar nu am schimbat cã nu merge regulat motorul .
Și am vorbit sã îmi fac o curãțare la injectoare și rampa de injectoare pentru cã am analizat cu el cã problema a început de când am schimbat pompa de benzina acum 2 ani și am ajuns la concluzia cã poate sã fie niste particule care blocheazã un injector sau rampa . Și sã incerc cu o alta bobina sa vedem ce se întâmplã .
Am 4 ani sau mai bine am curãțat injectoarele și am observat cã unul dinele era înfundat și avea jet iar dupã curãțare a început sã pulverizeze normal .
Am inceput sa masor de la stânga la dreapta .
Primul piston 10
Al doilea piston 12
Al treilea piston 8
Al patrulea piston 7.8
Și am vorbit cu mecanicul și a zis cã sunt unele care au mult mai slaba compresia și nu are mersul ãla neregulat . Tot ce am schimbat pânã acuma era necesar nu am schimbat cã nu merge regulat motorul .
Și am vorbit sã îmi fac o curãțare la injectoare și rampa de injectoare pentru cã am analizat cu el cã problema a început de când am schimbat pompa de benzina acum 2 ani și am ajuns la concluzia cã poate sã fie niste particule care blocheazã un injector sau rampa . Și sã incerc cu o alta bobina sa vedem ce se întâmplã .
Am 4 ani sau mai bine am curãțat injectoarele și am observat cã unul dinele era înfundat și avea jet iar dupã curãțare a început sã pulverizeze normal .
- mecaNIK
- ****
- 2,202 mesaje
- din 10 Jan 2007
- Insignia 2010 confidential
- Anglia
mecaNIK
- Mesaje scrise: 2,202
- Locatie: Anglia
- Masina: Insignia 2010 confidential
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 10 Jan 2007
- Mesaj Privat
Sa ne tii la curent ,totusi cu 7.8 compresie pe un piston la iarna ar trebui sa porneasca in 3 pana se incalzeste suficient motorul sa o ia in toate 4 ,asta ca idee. Daca valorile sunt corecte nici cu cele mai noi bujii,bobine,injectoare motorul asta n-are cum sa mearga lin,nici de tras nu cred ca trage bine da in timp te obisnuiesti si nu iti mai dai seama,iar injectoarele se infunda cu gumele depuse in timp nu cu altceva,daca mai sunt si cu 4 gauri ca cele din gama motorizarilor Eco tec tot 'inventate' de Opel e jale .
- mecaNIK
- ****
- 2,202 mesaje
- din 10 Jan 2007
- Insignia 2010 confidential
- Anglia
mecaNIK
- Mesaje scrise: 2,202
- Locatie: Anglia
- Masina: Insignia 2010 confidential
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 10 Jan 2007
- Mesaj Privat